Memjet-Tiger1050

Memjet-Tiger1050  

  Από: vakis75 στις 25/09/2009 8:45 πμ.

Εχει τοποθετησει κανεις το memjet σε tiger 1050?
αν ναι ποσο του στοιχισε και αν ειδε διαφορες.

Re: Memjet-Tiger1050  

  Από: ΑΓΓΕΛΟΣ στις 28/09/2009 2:38 μμ.

vakis75"Εχει τοποθετησει κανεις το memjet σε tiger 1050?
αν ναι ποσο του στοιχισε και αν ειδε διαφορες."



τι ειναι αυτο φιλε μου?????
ΓΥΡΙΣΕ Ο ΤΡΟΧΟΣ ΚΑΙ Γ_-_-_ ΚΑΙ Ο ΦΤΩΧΟΣ ΠΛΕΟΝ!!

Re: Memjet-Tiger1050  

  Από: vakis75 στις 29/09/2009 8:39 πμ.

http://www.memjetmodule.com/products-pa ... TIGER1050/

Mpainei stin fusa pou exei sto filtro aera..

Re: Memjet-Tiger1050  

  Από: Sprinter στις 29/09/2009 8:56 μμ.

Αλλο ενα μηχανάκι που ξεγελαει το MAP sensor reading για να φτύνει ο ψεκασμός περισσότερη βενζίνη. Αν ειναι να βάλεις κάτι τέτοιο, βάλε τουλάχιστον dynojet Power commader που ειναι προγραμματιζόμενο και γνωστης εταιρείας. Τόχουμε πει πως η καλύτερη λύση ειναι το tuneboy με κάποιο καλό πρόγραμμα.

Χωρίς δυναμομέτρηση και καυσανάλυση πριν / μετα ποτε δε θάσαι σίγουρος τι έχεις κάνει.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Memjet-Tiger1050  

  Από: nascobar33 στις 16/10/2009 12:33 μμ.

toxw valei egw kai sto proteinw anepifulakta.....douleuei para polu wraia.kai psila to mixanaki lusaei.....kata tin gnwmi taksizei ta 200europoulakia an kai thelei kai fpe.diladi filtro programa exatmisi....ala ola mazi kai to memjet einai kolasi....

Re: Memjet-Tiger1050  

  Από: Barkos στις 17/10/2009 9:25 πμ.

nascobar33"toxw valei egw kai sto proteinw anepifulakta"


σε ποιον το εβαλες ?

Re: Memjet-Tiger1050  

  Από: nascobar33 στις 17/10/2009 12:40 μμ.

ston intermoto peiraia kai ta pernei apo spiliioti...idies times ta exei.....kane mia volta..........

Re: Memjet-Tiger1050  

  Από: Native στις 17/10/2009 12:50 μμ.

Barkos"
nascobar33"toxw valei egw kai sto proteinw anepifulakta"


σε ποιον το εβαλες ?"


Μπορεις να το βαλεις και μονος σου απ οτι εχω καταλαβει, αν μπορεις να βγάλεις τεπόζιτο. Στον αισθητηρα αέρα παρεμβαινει, ο οποίος ειναι πάνω στο φιλτροκούτι.

Το πουλαει ο Σπηλιώτης αν δεν κάνω λάθος στο Περιστερι.

http://www.spiliotis.gr/cat-59-memjet.aspx

Στο TDM Hellas forum καποιος γραφει οτι έχει 165€.

Μια δυναμομετρηση θα βοηθουσε να δουμε τι κανει και στα χαρτια

Αυτα...
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Memjet-Tiger1050  

  Από: Sprinter στις 17/10/2009 1:28 μμ.

Ολα αυτά τα καβλιτζέκια όπως εγραψα και παραπάνω ουσιαστικά κάνουν το μείγμα πιο πλούσιο. ΑΝ ειναι σωστά προγραμματισμένα για κάθε μοντέλο (και κάθε χάρτη ψεκασμου που φοράει καθε μοντέλο) μπορεί να κανουν δουλειά στις χαμηλομεσαίες γεμίζοντας τρύπες που υπάρχουν επειδή οι κατασκευαστές πια λόγω της αντιρυπαντικής νομοθεσίας δουλεύουν τα μείγματα φτωχα εκεί που γίνονται οι μετρήσεις. Επίσης βοηθούν ο κινητήρας να δουλεύει πιο 'δροσερά'.. Δεν επεμβαίνουν όμως στο αβανς αρα και οι δυνατότητες που εχουν ειναι περιορισμένες.

Αλλα όλα αυτά ειναι υποθέσεις.... αν είναι σωστά προγραμματισμένο, αν, αν....

Ψηλά ειναι δύσκολο να δώ τι μπορεί να δώσει ενα τέτοιο παπαράκι εκτός κι αν ο χάρτης του ψεκασμου ο μαμίσιος ειναι τελείως σκατά.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Memjet-Tiger1050  

  Από: alki_viades στις 17/10/2009 11:44 μμ.

Στο tiger1050.com υπαρχουν 2 τεραστια threads για το power frk, http://www.powerfrkusa.net/ , μια συσκευη κοστους 263 USD που παρεμβαλλεται μεταξυ του σενσορα θερμοκρασιας αερα στο φιλτροκουτι και της κεντρικης μοναδας. Μετα απο ...50 σελιδες, reverse engineering και ...ακτινογραφιες(!) του frk κατεληξαν πως προκειται βασικα για μια αντισταση 20KOhm που βραχυκυκλωνει τον αισθητηρα της κεντρικης μοναδας κανοντας την να νομιζει πως η θερμοκρασια του αερα ειναι -23 β.κελσιου, συνεπως πολυ πυκνος , συνεπως πρεπει να κανει το μειγμα πιο πλουσιο. Μπορεις να το φτιαξεις μονος σου, κοστος της αντιστασης λιγα ευρω, απλα πρεπει να την ηλεκτροκολλησεις σε εναν κονεκτορα.

Ετσι αντιμετωπιζεται αυτο που λεει ο sprinter "...τρύπες που υπάρχουν επειδή οι κατασκευαστές πια λόγω της αντιρυπαντικής νομοθεσίας δουλεύουν τα μείγματα φτωχα εκεί που γίνονται οι μετρήσεις" με αποτελεσμα να γινεται πολυ πιο ομαλο το ανοιγμα του γκαζιου σε χαμηλες στροφες και ταχυτητες, πραγμα που εμενα τουλαχιστον ειναι το νο.1 προβλημα στο Τιγρη και γι'αυτο θα αρχισω να ψαχνω τα υλικα για την πατεντα με την αντισταση.

Τα threads:
http://www.tiger1050.com/index.php?opti ... ic=10150.0
http://www.tiger1050.com/index.php?opti ... ic=10802.0
http://www.tiger1050.com/index.php?opti ... ic=10618.0

Τα αποτελεσματα παντως και με τις 2 μεθοδους φαινονται να ειναι πολυ καλα, απο μεγαλη εξομαλυνση της αποκρισης μεχρι εξαλειψη του φαινομενου.

ΥΓ τα περιεχομενα του forum φαινονται πια μονο στους χρηστες, καντε εγγραφη, αξιζει ουτως ή αλλως.

Re: Memjet-Tiger1050  

  Από: Native στις 18/10/2009 12:55 μμ.

Τα προγραμματα της Τ (εκτος απο τα μαμα) ειναι θα έλεγα αρκετα πλουσια.
Δεν σημαινει οτι με ενα πιο πλουσιο μιγμα παει καλυτερα το μηχανακι, μπορει μεχρι και να κοψει αλογα και να μπουκωσει απο την περισσοτερη βενζινη...μην τρελαίνεστε με τις βενζινες...

Τα περισσοτερα δυναμομετρα μετράνε 100% full throttle...δεν νομιζω οτι αυτο ειναι αντικειμενικο οσον αφορα τον χαρτη....υπαρχουν κι αλλες θεσεις του γκαζιου

Αυτο δηλαδη δεν δειχνει και πολλα...

http://www.powerfrkusa.net/dynographs/t ... yno-graph/

ασε που 11,27 Kg ροπη...δεν ξερω απο που την βρήκε???? Απο κανα βοηθητικο μοτερ???
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...