Καδένα Εκκεντροφόρου

Καδένα Εκκεντροφόρου  

  Από: jimmisk στις 04/09/2009 10:24 πμ.

Εδώ και κανένα μήνα περίπου, ίσως και λίγο παραπάνω, ακούω εναν περίεργο θόρυβο στον κινητήρα του Τίγρη, ο οποίος όταν ζεσταθεί μειώνεται αλλά δεν εξαφανίζεται. Ρώτησα τον μάστορα στην εδω εξουσιοδοτημένη αντιπροσωπία, και μου είπε οτι κατά πάσα πιθανότητα,χωρίς να είναι 100% σίγουρος,είναι οι βαλβίδες που θέλουν ρύθμισμα και οτι όταν τις ρυθμίσουμε θα σταματήσει ο θόρυβος (έχω 23.000 χλμ. και στις 26.000 χλμ. προγραμματίζαμε να κάνω ρύθμισμα και τις βαλβίδες). Προχτές μίλησα με εναν φίλο μου μηχανικό (μη εξουσιοδοτημένο της Τ) και άκουσε και αυτός την μηχανή και είπε οτι μάλλον είναι καδένα εκκεντροφόρου, ο ίδιος μίλησε με τα κεντρικά της Τ στην Αθήνα και του είπαν οτι πολλά μοντέλα του 2008 μετά τις 20.000 χλμ. παρουσίασαν πρόβλημα με την καδένα εκκεντροφόρου γιατί είναι πολύ ψιλή και φθείρεται εύκολα και οτι πρέπει να την αλλάξω άμμεσα για να μην κοπεί και δημιουργήσει μεγαλύτερο πρόβλημα. Επειδή δεν είμαι και πολύ σχετικός με μηχανικά θέματα θα ήθελα τις γνώμες σας, και επιπλέον :
1)να αλλάξω άμμεσα καδένα και να μην περιμένω να περάσουν τα 3.000 χλμ.?
2)αν τελικά αλλάξω την καδένα,θα πρέπει να τους υποχρεώσω να περαστεί στην εγγύηση? μιας και ακομά η μηχανή είναι εντός εγγύησης.
3)και αν δεν είναι η καδένα, τι άλλο μπορεί να είναι?
Ευχαριστώ.

Re: Καδένα Εκκεντροφόρου  

  Από: Polymhxanos στις 04/09/2009 10:38 πμ.

Κινητήρες με καδένες, πφφφφφ...

1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Καδένα Εκκεντροφόρου  

  Από: Sprinter στις 04/09/2009 11:42 πμ.

Ακουστική διάγνωση από τοι φόρουμ δε μπορούμε να κάνουμε. Για να ακούγονται οι βαλβίδες δεν το νομίζω.

Να πάς σε ενα σοβαρό εξουσιοδοτημένο άμεσα να σου κοιτάξει την καδένα. Αν εχει χαλαρώσει να στην αλλάξει, αλλιώς όχι. Αν και όλη η ιστορία ειναι ο έλεγχος (ψιλοβαβούρα) και όχι το ανταλλακτικό (κάνα 80άρι φαντάζομαι?)

Ειναι νωρίς για καδένα αλλά κι εγω έχω ακούσει για πρόωρα ληγμένες καδένες σε 1050 νέα μοντέλα. Το παλιό μου Σπριντ 955 έχει κάνει καμμιά 60000 χωρίς αλλάγή καδένας. Τι να πώ, μπορεί η Τ να ψωνιζει τώρα καδένες από το ίδιο καλάθι που ψωνίζει τα καινούργια όργανα στα 675...

Δεν έχω ιδέα τι παίζει με την καδένα και την εγγύηση. Συνήθως θεωρούνται αναλώσιμα και δεν καλύπτονται από την κανονική εγγύηση. Ρώτα τον εξουσιοδοτημένο σου.

Εκεί που θα σου τσεκάρει την καδένα ας σου κοιτάξει και τις βαλβίδες για να μην πληρώνεις διπλά εργατικά (αν είναι τίμιος και εντάξει...).
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Καδένα Εκκεντροφόρου  

  Από: Sprinter στις 04/09/2009 4:23 μμ.

BTW, φαίνεται ότι η αλυσίδα και τα παρελκόμενα καλύπτονταο από την εγγύηση. Τουλάχιστον αυτό λένε οι Αμερικάνοι.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Καδένα Εκκεντροφόρου  

  Από: T595 στις 04/09/2009 7:07 μμ.

Αν ο θόρυβος μειώνεται όταν αυξάνονται οι στροφές, τότε κατά πάσα πιθανότητα υπάρχει θέμα με την καδένα ή/και τον τεντωτήρα ή/και τις γλύστρες της.
SELECT * FROM ForumUsers WHERE Clue > 0

0 rows returned

Re: Καδένα Εκκεντροφόρου  

  Από: tripletech στις 05/09/2009 2:36 μμ.

To προβλημα της Τ δεν ειναι οι καδενες,χρησιμοποιει οτι και οι αλλοι,ως επι τω πλειστον DID.
(HONDA-KAWA βαζουν και morse)αλλα καλυτερα μην μπουμε σε αλλα-περι ποιοτητας μηχανουργικων κατεργασιων-χωραφια...(γιατι ειναι ΤΡΑΓΙΚΟΙ οι εγγλεζοι)
Αλλαξε την Αμεσα κατα την γνωμη μου,αν εξακριβωθει οτι ειναι αυτο,εχω αλλαξει τρεις ΝΑΙ ΤΡΕΙΣ(πολυμηχανε σε ακουω.... να ) σε d675,αν θες ποσταρω φωτο να δεις γιατι....
γιατι η ιδια καδενα(ΜΕ ΙΔΙΟ PART NUMBER) με ΗONDA δεν εχει αλλαχτει ΠΟΤΕ και σε TRIUMPH ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 12000 ΧΛΜ??? ο Θεος να βαλει το χερι του...

Re: Καδένα Εκκεντροφόρου  

  Από: Sprinter στις 05/09/2009 6:06 μμ.

Γλύστρες, τεντωτήρες ξερω γω τι έχει εκεί μέσα, έχεις αλλάξει? Αν σου χαλάνε οι καδένες γρήγορα κάτι άλλο φταίει. Η λίπανσή σου? Ειναι στάνταρ θέμα με τα 675 αυτό?

Δεν είναι γενικό πρόβλημα στην Τ οι καδένες. Η τουλάχιστον δεν ήταν μέχρι πρόσφατα. Οι 955 κλπ δεν είχαν κανένα τέτοιο πρόβλημα.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Καδένα Εκκεντροφόρου  

  Από: tripletech στις 09/09/2009 7:38 μμ.

Ολα ειχαν αλλαχτει εντος εγγυησης στα 12000 χλμ.(θενξ το μιστερ Ζαφαρας),
φυσικα οι αγγλοι
α.δεν ειχαν ιδεα για το θεμα που προεκυψε στην πορεια,
β.οταν το ανακαλυψαν...εγιναν ορατοι οσαν αγερας και ομιλητικοι σαν ψαρια...
γ.μετα λεγανε οτι δεν τρεχει τιποτα ετσι ειναι(το τελευταιο ειναι της καφετεριας)
(δεν σαν κινει την περιεργεια οτι ανευ λογου "υποσχονται"οτι ο τετωτηρας ο φετινος ειναι υδραυλικος?)
ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΩ ΤΕΝΤΩΤΗΡΑΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΑΓΩΝΙΑΡΙΚΟ ...
Αν δεις στο εξωτερικο ειχε γινει θεμα αλλα ΚΑΝΕΙΣ δεν βρηκε λυση....
και αν ειναι αυτο που υποπτευομαι.....τελος παντων περιμενω τα ωρολογιακα μικρομετρα ακομα...
προβλεπω πολλα
Στην τελευταια αλλαγη ειχαν "φυγει φλουδες" απο τις γλυστρες που ευτυχως βρεθηκαν στο βαθος
της μπουγαδολεκανης θενκ γκοντ
Αυτα και μετα μου λενε μην παρεις απριλιατικο μηχανακι,ωρε θα παρω...
Α και δεν φταινε οι καδενες...(γιαυτο δεν εχουν προβλημα τα αλλα)

Re: Καδένα Εκκεντροφόρου  

  Από: dimchrist στις 09/09/2009 8:21 μμ.

Το δικό μου 675 έχει κάνει 31.000χλμ και δεν είχε ποτέ θέμα με την καδένα εκκεντροφόρου...

Triple Way

Re: Καδένα Εκκεντροφόρου  

  Από: T595 στις 09/09/2009 9:08 μμ.

ripletech"ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΩ ΤΕΝΤΩΤΗΡΑΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΑΓΩΝΙΑΡΙΚΟ ..."


Μήπως φταίει αυτό ακριβώς; Ο "αγωνιάρικος" συνήθως δεν είναι τίποτε παραπάνω από μια βίδα με κόντρα παξιμάδι που πατάει την γλύστρα χωρίς να της δίνει κανέναν τζόγο. Ο "πολιτικός" τεντωτήρας, λόγω του ελατηρίου ή του υδραυλικού κυκλώματος είναι λίγο πιο ενδοτικός και σε πολιτική χρήση είναι καλύτερος. Άσε που δεν θέλει ρύθμιση κάθε τρεις και λίγο. Όπως κάθε τι το "αγωνιστικό", έτσι και ο τεντωτήρας προϋποθέτει και αγωνιστικού τύπου συντήρηση.
SELECT * FROM ForumUsers WHERE Clue > 0

0 rows returned

Re: Καδένα Εκκεντροφόρου  

  Από: Sprinter στις 09/09/2009 9:31 μμ.

T595"
ripletech"ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΩ ΤΕΝΤΩΤΗΡΑΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΑΓΩΝΙΑΡΙΚΟ ..."


Μήπως φταίει αυτό ακριβώς; Ο "αγωνιάρικος" συνήθως δεν είναι τίποτε παραπάνω από μια βίδα με κόντρα παξιμάδι που πατάει την γλύστρα χωρίς να της δίνει κανέναν τζόγο. Ο "πολιτικός" τεντωτήρας, λόγω του ελατηρίου ή του υδραυλικού κυκλώματος είναι λίγο πιο ενδοτικός και σε πολιτική χρήση είναι καλύτερος. Άσε που δεν θέλει ρύθμιση κάθε τρεις και λίγο. Όπως κάθε τι το "αγωνιστικό", έτσι και ο τεντωτήρας προϋποθέτει και αγωνιστικού τύπου συντήρηση."



+595+955
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Καδένα Εκκεντροφόρου  

  Από: tripletech στις 09/09/2009 9:43 μμ.

Δεν εχουν προβληματα δηλ να κοψουν καδενα,αυτο σημβαινει δυσκολα ουτος η αλλος,ισως και γιατι δεν υπαρχουν και πολλα που να εχουν κανει πανω απο 40-50000 χιλιομετρα,(εγω 34000+ κατι)θα μου πεις,λιγα ειναι?ΟΧΙ αλλα ουτε πολλα κιολας...
Θα ποσταρω φωτο,μολις μπορεσω(ειναι αποθηκευμενες...μακρια)για να δεις γιατι τις αλλαζα...
Συνιστω παντως να ελεγχεται τακτικα ο τεντωτηρας,ειναι ενα σημαδι αν παιζει να παρουσιαστει προβλημα.

Στα 675 που βρεθηκε κολλημενος τεντωτηρας ειχαν και το πιο ενοχλητικο θορυβο-συντωνισμο.
ΔΕΝ ΚΡΟΤΑΛΙΖΕ Η ΚΑΔΕΝΑ ΕΠΕΙΔΗ ΚΟΛΛΗΣΕ Ο ΤΕΝΤΩΤΗΡΑΣ ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΑΛΛΑ Ο
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΑΔΕΝΑΣ Γ..... ΤΟΥΣ ΤΕΝΤΩΤΗΡΕΣ

T595"
ripletech"ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΩ ΤΕΝΤΩΤΗΡΑΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΑΓΩΝΙΑΡΙΚΟ ..."


Μήπως φταίει αυτό ακριβώς; Ο "αγωνιάρικος" συνήθως δεν είναι τίποτε παραπάνω από μια βίδα με κόντρα παξιμάδι που πατάει την γλύστρα χωρίς να της δίνει κανέναν τζόγο. Ο "πολιτικός" τεντωτήρας, λόγω του ελατηρίου ή του υδραυλικού κυκλώματος είναι λίγο πιο ενδοτικός και σε πολιτική χρήση είναι καλύτερος. Άσε που δεν θέλει ρύθμιση κάθε τρεις και λίγο. Όπως κάθε τι το "αγωνιστικό", έτσι και ο τεντωτήρας προϋποθέτει και αγωνιστικού τύπου συντήρηση."

Με προλαβες,επειδη λοιπον εκαναν ΠΟΛΛΑ,ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ 675 συντονισμο στις 4000 στρ μερικα και στις
6500 τα περισσοτερα(βασικα σχεδον ολα το κανουν σε ενα βαθμο,απλα πρεπει να ξερεις λιγα πραγματα κιολας για να το αναγνωρισεις... )οι περισσοτεροι εβαζαν αγωνιστικο τεντωτηρα νομιζωντας οτι ελυναν το προβλημα.το μονο που καταφερναν ηταν να παρατεντωσουν την καδενα τους ,κατι που ομολογουμενως εκανα πειραματικαγια δοκιμη,φυσικα Δεν λυθηκε το προβλημα,οποτε αυτο που κανω ειναι να την αφηνω αρκετα λασκα" μην κροταλιζει αλλα και να μην !@##$$$%% κιολας στον συντονισμο....
Αγωνιστικου τυπου συντηρηση σημαινει ελεγχο καθε 10000-15000 χιλιομετρα πρακτικα,σε ενα"φυσιολογικο μηχανακι"
Επισης ενδοτικος δεν πρεπει να ειναι ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΦΑΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ,μαλλον εννοεις "υπολογισμενης προφορτισης ελατηριο τεντωτηρα"ε?αν ηταν ενδωτικος,τι θα γινοταν οταν κατεβαζες πχ απο 4 σε 1 με το μοτερ να "κοντραρει" σαν τρελο....χμ ναι καταλαβες....
Α,Επισης ο αγωνιστικος/χειροτεντωμενος τανυστηρ(ουαχα)τοποθετηθηκε ΜΕΤΑ την δευτερη καδενα,
ΚΑΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΟΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ(ΚΑΡΦΩΜΕΝΕΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΣΤΑ ΠΙΣΤΟΝΙΑ ΚΤΛ)
ΑΛΛΑ ΤΟ ΡΙΣΚΑΡΕΙΣ?ΑΛΛΟΣΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΩ ΝΑ ΣΠΑΡΑΖΕΙ....

Re: Καδένα Εκκεντροφόρου  

  Από: nfot στις 09/09/2009 10:31 μμ.

Bρε Tripletech, πρεπει να σου δωσω να δοκιμασεις το δικο μου, που ειναι 09 μοντελο. Εχεις καβαλησει 09; Οι δικες μου γνωσεις δεν ειναι τοσες γμτ.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Καδένα Εκκεντροφόρου  

  Από: Sprinter στις 09/09/2009 11:05 μμ.

Πώς νόμιζα πώς 'αγωνιστική συντήρηση' σημαίνει λύσιμο μετα από κάθε αγώνα?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Καδένα Εκκεντροφόρου  

  Από: nfot στις 09/09/2009 11:24 μμ.

Sprinter"Πώς νόμιζα πώς 'αγωνιστική συντήρηση' σημαίνει λύσιμο μετα από κάθε αγώνα?"


Μηπως "αναλογικα" ενας αγωνας = 10-15.000 "πολιτικα" χιλιομετρα";
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.