Tiger1050 αλυσιδο-γράναζα, -1 πίσω?

Tiger1050 αλυσιδο-γράναζα, -1 πίσω?  

  Από: matsamitsou στις 07/08/2009 6:13 πμ.

Το λοιπόν κύριοι .... το θέμα τα λέει όλα
Επειδή ετοίμαζομαι σιγά-σιγά για αλλαγή και μετά από βρήκα τα παρακάτω στοιχεία για το μηχανάκι.
Μπροστά γρανάζι 18
Πίσω γρανάζι 44
Αλυσίδα 114 σύνδεσμοι

Βασικά θα ήθελα να αυξήσω την ταχύτητα ταξιδίου του τίγρη και σκέφτομαι να κάνω τα δόντια πίσω 43. Δεν ξέρω αν αυτό θα έχει γενικότερα ικανοποιητικό αποτέλεσμα και αξίζει η δοκιμή. Φαντάζομαι επίσης θα αυξηθεί η κατανάλωση ... γενικότερα υπάρχει ένας προβληματισμός.
Υπάρχουν άλλα τγράκια με αντίστοιχες μοντιφιές ? Όλες οι απόψεις καλοδεχούμενες.

Re: Tiger1050 αλυσιδο-γράναζα, -1 πίσω?  

  Από: Sprinter στις 07/08/2009 11:04 πμ.

H 'ταχύτητα ταξιδιού' εξαρτάται βασικά απ τον αέρα κι απ το σβέρκο σου (όπως κι απ την τροχαία). Η κατανάλωση μάλλον θα πέσει λίγο σε ταξίδι. Το οδόμετρο θα πέφτει έξω εκτός κι αν επενδύσεις σε tuneboy. Το κοντέρ θα είναι πιο ακριβές.

Γιατι να μακρύνεις το γρανάζωμα? Σου πέφτει κοντό? Το μόνο που βλέπω σα λόγο είναι πιο ησυχία σε ταχύτητες ταξιδιού. Πάντως ενα δόντι πίσω ειναι πολύ μικρή αλλαγή για να κάνει τη διαφορά αντιληπτή. Αντιληπτές ειναι οι διαφορές ενος δοντιού μπροστά. Αν θέλεις να το μακρύνεις κάπως για πείραμα, πάνε σε 19άρι μπροστά.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Tiger1050 αλυσιδο-γράναζα, -1 πίσω?  

  Από: Aris. στις 07/08/2009 3:23 μμ.

Ενα = κανενα (για το πισω γραναζι). Ή θα βαλεις 3πισω ή 1 μπροστα , οπως ειπε και ο σπριντερ , για να καταλαβεις διαφορα .

θα χασεις σε επιταχυνση ,αλλα θα μακρυνεις τις σχεσεις , αν η 6η σου δεν φτανει κοφτη με το μαμα γραναζωμα ,με αυτο που σκεφτεσαι να κανεις , λογικα θα χασεις και σε τελικη και ας εχεις μακρινει τις σχεσεις και θα ζοριζεται και αρκετα το τιγρακι .
Για κατασταση ταξιδιου βεβαια οπως λες , πιστευω θα σε ικανοποιησει .
Μιλαμε παντα για τουλαχιστον 1 μπροστα ή τουλαχιστον 3 πισω
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Tiger1050 αλυσιδο-γράναζα, -1 πίσω?  

  Από: AndreaSt στις 07/08/2009 9:07 μμ.

Εγω με 2 δοντια μικροτερο πισω ειδα διαφορα περιπου 500-600 στροφες λιγοτερες με τα ιδια χλμ
Δηλαδη τωρα παω 130 με 4500 αντι 5000 και ειναι πολυ πιο ανετα. Επιταχυνση εχασα πολυ λιγο, αλλα ανοιξαν κατα πολυ οι σχεσεις μου. Βεβαια το δικο μου τιγρακι ειναι λιγο παλιο και δεν ξερω αν εχει το ιδιο βημα με το καινουριο. Κανε πειραματα και θα βρεις τι σου ταιριαζει. BTW το γραναζι το πηρα απο τον αλεξοπουλο 38 ευρω.

Re: Tiger1050 αλυσιδο-γράναζα, -1 πίσω?  

  Από: matsamitsou στις 08/08/2009 7:43 πμ.

Sprinter"Το οδόμετρο θα πέφτει έξω εκτός κι αν επενδύσεις σε tuneboy. Το κοντέρ θα είναι πιο ακριβές."

Το tuneboy πώς θα διορθώσει την κατάσταση με το οδόμετρο ? Από ό,τι ξέρω με αυτό το διάβολο ρυθμίζεις μίγματα και επίσης τη θέση του κλειστού γκαζιού. Μάλλον πιο σωστά το ερώτημά μου θα έπρεπε να είναι πώς μετρώνται οι τιμές για το οδόμετρο και κοντέρ.
Sprinter"Γιατι να μακρύνεις το γρανάζωμα? Σου πέφτει κοντό? Το μόνο που βλέπω σα λόγο είναι πιο ησυχία σε ταχύτητες ταξιδιού."

Αυτό που με ενδιαφέρει δεν είναι η ησυχία αλλά το ίδιο επίπεδο θορύβου (ίδιες στροφές) όμως με μεγαλύτερη ταχύτητα στο ταξίδι.

Re: Tiger1050 αλυσιδο-γράναζα, -1 πίσω?  

  Από: matsamitsou στις 08/08/2009 7:47 πμ.

Aris."θα χασεις σε επιταχυνση , ..."

όχι ρε γμτ ... Δεν πειράζει το μηχανάκι είναι ήδη πολύ γΛήγορο
Aris."λογικα θα χασεις και σε τελικη και ας εχεις μακρινει τις σχεσεις και θα ζοριζεται και αρκετα το τιγρακι"

συνήθως ταξιδεύω με βαλίτσα πίσω οπότε στα 180 αρχίζει ο χορός
... εεεε όχι τώρα που θα ζορίζεται το θηρίο

Re: Tiger1050 αλυσιδο-γράναζα, -1 πίσω?  

  Από: matsamitsou στις 08/08/2009 8:15 πμ.

AndreaS"Εγω με 2 δοντια μικροτερο πισω ειδα διαφορα περιπου 500-600 στροφες λιγοτερες με τα ιδια χλμ
Δηλαδη τωρα παω 130 με 4500 αντι 5000 και ειναι πολυ πιο ανετα."

Ανδρέα για το μηχανάκι σου η JT δίνει 18άρι γρανάζι μπροστά και 48 πίσω. Επίσης έχει πίνακα που φαίνεται γενικά πόσο επηρεάζουν οι αλλαγές στο γρανάζωμα.

---- 17-- 18 -- 19
49 2.88 2.72 2.58
482.82 2.67 2.53
47 2.76 2.61 2.47
46 2.71 2.56 2.42
45 2.65 2.50 2.37
44 2.59 2.44 2.32
43 2.53 2.39 2.26
42 2.47 2.33 2.21
40 2.35 2.22 2.11

Από τα αδιάσειστα ντοκουμέντα λοιπόν φαίνεται ότι στο 1050 αν βάλει κανείς -2 πίσω (42) επιτυγχάνει το ίδιο αποτέλεσμα με το +1 μπροστά (19) -> περίπου 2.32 από το μαμά 2.44

Re: Tiger1050 αλυσιδο-γράναζα, -1 πίσω?  

  Από: Native στις 08/08/2009 10:25 μμ.

Τωρα που άλλαξα αλυσιδο-γράναζα έβαλα 19-44.

Ενα θα σου πω...μετά απο 2 ώρες πηγα πάλι στον Σάκη και βάλαμε 18 μπροστά
Μακρυνε απίστευτα το μηχανάκι και με ξενέρωσε.

Πάντως ισως το ένα δόντι πίσω που λές να είναι ιδανικό...αν το κάνεις τελικά να μου πείς...να ξέρω την επόμενη φορα!Πιστέυω θα έχει διαφορά..όσο μεγαλύτερη τελική έχει μια μοτοσυκλέτα τόσο περισσότερο φαίνεται η διαφορά..έστω κι απο ένα δόντι. Θα έλεγα οτι 1 δόντι πίσω ίσως να μην έκανε τίποτα σε ένα παπακι που πιανει 100, στο Tiger πιστεύω θα την καταλάβεις

Αν θέλεις να μικρύνεις την κατανάλωση βάλε το TOR (20164) πρόγραμμα στον μηχανικό σου, ότι εξάτμιση και να έχεις...είναι τσεκαρισμένο οτι καίει λιγότερο (πάρε με τηλ να σου πω το γιάτι, βαριέμαι τωρα)

Επίσης να σου θυμίσω οτι το μοτέρ θεωρητικά δεν έχει κανένα πρόβλημα να δουλέυει σε ψηλές στροφές (εκτός κοκκίνου) ακόμα και για ώρες...οπότε μην αγχώνεσαι...το πολύ πολύ να το περάσεις στην εγγύηση άμα πάθει τίποτα

σχετικα με το tuneboy διάβασε αυτο το ποστ μου
viewtopic.php?f=3&t=33&st=0&sk=t&sd=a&start=15

ΥΓ. Αν θες το 19 μπροστα στο χαρίζω
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...