Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη

Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη  

  Από: gskemp στις 11/06/2009 7:51 μμ.

έχω κάνει 50.000 χλμ με τον τίγρη και αυτό είναι το πρώτο πρόβλημα που με έχει ξενερώσει πολύ...
ας τα πάρω όμως με τη σειρά.
πέρυσι το Πάσχα (είχα κάνει περίπου 20.000 χλμ) άρχισαν να φουσκώνουν τα νερά στο ψυγείο και μετά να βράζουν με αποτέλεσμα κάθε φορά που έκλεινα τον κινητήρα, να χύνεται κανά μισό κιλό παραφλού από το σωληνάκι υπερχείλισης. Τελικά στο συνεργείο μου βγάλανε την τάπα του ψυγείου την καθαρίσανε και μετά κανένα πρόβλημα. Το περίεργο είναι ότι όσο υπήρχε το πρόβλημα η μηχανή ΔΕΝ ανέβαζε θερμοκρασία.
Πριν από μερικές εβδομάδες (και ενώ έχω φτάσει αισίως στα 50.000 χλμ) εκεί που πήγαινα πλακωμένος στην Πάτρα, σταματάω στα διόδια και βλέπω έντρομος αναμμένο το κόκκινο λαμπάκι της θερμοκρασίας και ο δείκτης να είναι στις 9 ή στις 10 (δε θυμάμαι από την τρομάρα που πήρα). Έσβησα τη μηχανή και όταν κρύωσε γύρισα κούτσα κούτσα στην Αθήνα (με θερμοκρασίες 5 ως 8 μπάρες). Αλλάξαμε την τάπα αλλά τα συμπτώματα συνεχίζονται.
Δηλαδή, ενώ την πρώτη μισή ώρα λειτουργίας, ανεξαρτήτως συνθηκών, όλα είναι ΟΚ, μετά το μισάωρο η στάθμη των νερών αρχίζει να ανεβαίνει και όταν φτάσει μέχρι το τέρμα αρχίζει να βράζει. Ταυτόχρονα η θερμοκρασία αρχίζει να ανεβαίνει μέχρι και τις 8 μπάρες. Σημειωτέον ότι υπερχείλιση δε γίνεται ποτέ.
Για πείτε και σεις τι νομίζετε γιατί με έχει πάρει από κάτω...
Ευχαριστώ
Γιώργος Σ.

Re: Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη  

  Από: tripletech στις 11/06/2009 7:55 μμ.

to βεντιλατερ παιζει?

Re: Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη  

  Από: gskemp στις 11/06/2009 8:01 μμ.

κανονικά!!
Μπαίνει λίγη ώρα αφού δείξει 6 μπάρες..

Re: Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη  

  Από: Polymhxanos στις 11/06/2009 8:07 μμ.

Θέλει ψάξιμο, αλλά αν η τάπα αλλάχτηκε (ο πρώτος συνήθης ύποπτος), ο θερμοστάτης έχει ελεγθεί ότι δεν έχει κολλήσει (ο δεύτερος ύποπτος) , πολύ πιθανό έχει κλάσει η φλάτζα κεφαλής, με αποτέλεσμα μια μικροποσότητα αερίων καύσης μπαίνει στον χώρο του υγρού ψύξης και στο φουσκώνει-βράζει.

Αν είναι έτσι, πρέπει να μπει μέσα η μοτό για αλλαγή φλάντζας.

Πήγαινε να το δει μηχανικός.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη  

  Από: tripletech στις 11/06/2009 8:21 μμ.

Polymhxanos"Θέλει ψάξιμο, αλλά αν η τάπα αλλάχτηκε (ο πρώτος συνήθης ύποπτος), ο θερμοστάτης έχει ελεγθεί ότι δεν έχει κολλήσει (ο δεύτερος ύποπτος) , πολύ πιθανό έχει κλάσει η φλάτζα κεφαλής, με αποτέλεσμα μια μικροποσότητα αερίων καύσης μπαίνει στον χώρο του υγρού ψύξης και στο φουσκώνει-βράζει.

Αν είναι έτσι, πρέπει να μπει μέσα η μοτό για αλλαγή φλάντζας.

Πήγαινε να το δει μηχανικός."


πως του τα'πες ετσι αποτομα του ανθρωπου?

Re: Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη  

  Από: gskemp στις 11/06/2009 8:54 μμ.

Μια χαρά μου τα πε, γιατί κι εγώ αυτό φοβάμαι...
και πόσο πάει το μανίκι ρε παιδιά, αν είναι φλάντζα?

Re: Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη  

  Από: Polymhxanos στις 11/06/2009 9:26 μμ.

H ίδια η φλάντζα, νάχει και 30-40 ευρώ; Η εργασία είναι που είναι μπόλικη και θα πάει στο 300ρι σύνολο.

Ανάλογα και τι μάστορα έχεις.

Πάντως μην περιμένεις από μια συζήτηση σε ένα φόρουμ να βγάλεις άκρη, πήγαινε να το δει μηχανικός.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη  

  Από: ATN PANOS στις 11/06/2009 11:02 μμ.

δυστηχως ετσι ειναι τα πραγματα φιλε.
αυτοι ειναι οι υποπτοι.
βεντιλατερ θερμοστατης,και φλαντζα κεφαλης...
καλη δυναμη
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη  

  Από: tripletech στις 12/06/2009 8:38 πμ.

γνωμη ζητησε ο ανθρωπος.λετε να του το φτιαχναμε μεσω του υπολογιστη?

Re: Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη  

  Από: Sprinter στις 12/06/2009 10:07 πμ.

Ε καλά ρε παιδιά. Δεν είναι και τόοοοσο πρόβλημα μια καμμένη φλάντζα. Μη κάνετε έτσι. Απλώς πρέπει να κοιταχτεί γρήγορα. Το θέμα είναι να μη παίρνει ψυκτικό στο λάδι.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη  

  Από: Sprinter στις 12/06/2009 10:08 πμ.

Sprinter"Ε καλά ρε παιδιά. Δεν είναι και τόοοοσο πρόβλημα μια καμμένη φλάντζα. Μη κάνετε έτσι. Απλώς πρέπει να κοιταχτεί γρήγορα. Το θέμα είναι να μη παίρνει ψυκτικό στο λάδι."


Πάντως περίεργο μου φαίνεται για τόσα χλμ. με τις μεταλλικές φλάντζες που φοράει. Είχε κι ένας φίλος εδώ μεσα πρόσφατο τέτοιο πρόβλημα στον παλιό τίγρη. Αυτός είχε χάρτινη φλαντζα.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη  

  Από: Polymhxanos στις 12/06/2009 10:15 πμ.

Γουοοοουου!

Κιάλλος που απαντάει τον ευατό του.

Ντάξυ δεν είμαι μόνος τελικά...

1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη  

  Από: sprint900 στις 12/06/2009 12:06 μμ.

Ότι σου είπαν τα παιδιά συν το δυσκολο αλλα σπάνιο φαινόμενο να έχει κρακ η κεφαλή , συνήθως απο παγωμένο νερό σε καυτό κινητήρα . Με προβληματίζει το μισάωρο που λες συνήθως η φλάντζα με το που θα πιάσει τους πρώτους βαθμούς εκδηλώνεται

Αλλα φίλε ποτέ δεν σβήνουμε καυτό μοτέρ περιμένοντας να κρυώσει , το πιο σωστό είναι νεράκι απο εξω στο ψυγείο του νερού να βοηθήσουμε το κρύωμα και μετα σβήσιμο !

Την ώρα που ένας φιλεύσπλαχνος ιδιοκτήτης σβήνει το καυτό μοτέρ του , επειδή σταματάει η κυκλοφορία νερού στο κύκλωμα ψύξης , εκεί που έχει σημασία να μην ανέβει και άλλο η θερμοκρασία στην κεφαλή , παίρνει 20-30 βαθμούς ακομα για πλάκα .

Και νερό να μην έχεις πόσιμο να ραντίσεις το ψυγείο περιμένοντας με την μηχανή στο ρελαντί , με την κυκλοφορία του νερού το ότι δεν έχει φορτίο ο κινητήρας ρίχνει την θερμοκρασία .

Το ψυγείο σου είναι καθαρό μέσα , εννοώ συγνωμη δεν έχεις βάλει νερά βρύσης και σχετικά ; Να βουλώσουν κυψέλες απο άλατα .

Πάντως εμείς εικασίες κάνουμε το σωστό είναι ο μηχανικός σου με ιστορικό να το δει , όπως πολύ σωστά σε συμβούλεψαν .

Και φυσικά εύχομαι η ζημιά να είναι η μικρότερη δυνατή φίλε ...
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη  

  Από: gskemp στις 15/06/2009 10:10 πμ.

Σας ευχαριστώ πολύ,
θα το πάω σήμερα, γιατί ο μηχανικός μου δεν ευκαιρούσε.
Sprint900 έχεις δίκιο για το σβήσιμο του κινητήρα... το ξέρω, αλλά εκείνη την ώρα το νερό του ψυγείου είχε φτάσει μέχρι την επάνω τάπα και έβραζε, οπότε δε μου φάνηκε καλή ιδέα να την ανοίξω... άσε που δεν είχα και νερό. Όσο για το ρελαντί, το φοβήθηκα... Όσο για το ψυγείο, βάζω μόνο παραφλού.

Re: Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη  

  Από: gran tiger στις 15/06/2009 1:37 μμ.

gskemp"Σας ευχαριστώ πολύ,
θα το πάω σήμερα, γιατί ο μηχανικός μου δεν ευκαιρούσε.
Sprint900 έχεις δίκιο για το σβήσιμο του κινητήρα... το ξέρω, αλλά εκείνη την ώρα το νερό του ψυγείου είχε φτάσει μέχρι την επάνω τάπα και έβραζε, οπότε δε μου φάνηκε καλή ιδέα να την ανοίξω... άσε που δεν είχα και νερό. Όσο για το ρελαντί, το φοβήθηκα... Όσο για το ψυγείο, βάζω μόνο παραφλού."


να αλλαξεις το θερμοστατη