Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη

Re: Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη  

  Από: sprint900 στις 18/06/2009 12:27 πμ.

gskemp"Σας ευχαριστώ πολύ,
θα το πάω σήμερα, γιατί ο μηχανικός μου δεν ευκαιρούσε.
Sprint900 έχεις δίκιο για το σβήσιμο του κινητήρα... το ξέρω, αλλά εκείνη την ώρα το νερό του ψυγείου είχε φτάσει μέχρι την επάνω τάπα και έβραζε, οπότε δε μου φάνηκε καλή ιδέα να την ανοίξω... άσε που δεν είχα και νερό. Όσο για το ρελαντί, το φοβήθηκα... Όσο για το ψυγείο, βάζω μόνο παραφλού."


Προς θεού ναι φίλε όχι να ανοίξεις το ψυγείο , το καυτό τουλάχιστον ψυγείο με νεράκι ράντισμα αν υπάρχει στο ψυγείο εξωτερικά της μηχανής , κατεβάζει την θερμοκρασία χωρείς παρενέργειες γρήγορα .

Μια τρυπίτσα με το κλειδί στο καπάκι τυχόν υπάρχοντος μπουκαλιού νερού και ράντισμα ....

Πολύ καλα έκανες και δεν πείραξες τάπα φυσικά , εύχομαι να έχεις την απλούστερη και φτηνότερη ζημιά , να είσαι καλα .
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη  

  Από: gskemp στις 24/06/2009 12:49 μμ.

τελικά το πρόβλημα μάλλον λύθηκε.
Μου βγάλανε τον θερμοστάτη και τώρα η μηχανή δουλεύει μια χαρά στις 5 με 6 μπάρες. Αυτά μέσα στην πόλη με ζέστη και μποριλιάρισμα. Θα το πάω και μια μακρινή βόλτα για να βεβαιωθώ...
Συμπέρασμα:
μου έχει βγάλει πρόβλημα και το καπάκι (τάπα) του ψυγείου και ο θερμοστάτης.
Δεν είναι κρίμα για μια εταιρεία σαν την TRIUMPH να χαλάει έτσι το όνομα της από κακής ποιότητας εξαρτήματα που δεν είναι πια και τεχνολογικά θαύματα, τη στιγμή που βγάζει γαμάτους κινητήτες, πλαίσια και γενικότερα ερωτεύσιμες μηχανές με χαρακτήρα (που είναι και το πιο δύσκολο)?
Τι να πω εγώ στους φίλους που μου λένε "παρε ρε γιαπωνέζικο" όταν τους διηγούμαι ιστορίες για θερμοκρασίες στα κόκκινα, νερά που βράζουν και πετάνε τα καπάκια του ψυγείου...

Re: Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη  

  Από: Sprinter στις 24/06/2009 1:31 μμ.

Τι εννοείς σου βγάλανε τον θερμοστάτη? Φαντάζομαι εννοείς στον αλλάξανε...

Ναι, ναι τα γιαπωνέζικα δεν παθαίνουν τίποτα... Ασε μας ρε φίλε. Σε οποιο φορουμ να μπείς, για όποοιο μηχανάκι, για προβλήματα διαβάζεις. Τι να γράφει ο άλλος? ' Αλλή μια μέρα χωρίς κανένα πρόβλημα. Να δούμε αυριο....'
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη  

  Από: JOSBI στις 24/06/2009 2:13 μμ.

Φιλε μου ΑΝ σου βγαλανε τον θερμοστατη τωρα με της ζεστες δεν θα εχεις κανενα προβλημα το αντιθετο θα ελεγα γιατι τα νερα γυρνανε πιο ελευθερα!
Ομως τον χειμωνα δεν θα ερχεται το μηχανακι σε θερμοκρασια λειτουργιας και οταν με τα πολλα ερχεται με το που κανεις 100 μετρα θα πεφτει κατω απο το επιτρεπτο.
Αυτο το εχω κανει στο R6 μου που ομως το χρησιμοποιω μονο πιστα. Στο δρομο δεν υπαρχει περιπτωση να μην παθεις ζημια τον χειμωνα!!!
VALE FOR EVER

Re: Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη  

  Από: gskemp στις 24/06/2009 2:14 μμ.

εννοώ μου τον βγάλανε, και τώρα είμαι χωρίς. Μου είπανε στο συνεργείο ότι το καλοκαίρι η μηχανή λειτουργεί και χωρίς τον θερμοστάτη.
Όσο για τα γιαπωνέζικα, τώρα μιλούσα με τον κολλητό μου που έχει Honda VFR και μου είπε ότι του είχε βγάλει ακριβώς το ίδιο...
Τώρα το θέμα είναι πόση ζημιά εκανα στον κινητήρα, από τη στιγμή που τον λειτούργησα για αρκετά χιλιόμετρα με μεγάλες θερμοκρασίες που συχνά έφταναν και τις 8 μπάρες (μία μέσα στα κόκκινα)..., ε?

Re: Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη  

  Από: Sprinter στις 24/06/2009 2:16 μμ.

Να μας πείς το συνεργείο σου να μην πάμε. (εκτός κι αν σουπαν, κυκλοφόρησε το μερικές μέρες δεν υπάρχει πρόβλημα ωσπου να 'ρθει ο άλλος. Αλλα και πάλι εγώ θεωρώ πώς είναι μεγάλη μαλακία, χειμώνα ή καλοκαίρι. Δεν κυκλοφορεί η μηχανή μόνο καταμεσήμερο μέσα στην κίνηση ούτε μόνο στην πίστα στα κόκκινα)
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη  

  Από: gskemp στις 24/06/2009 2:21 μμ.

ε καλά, δε έχω σκοπό να το αφήσω έτσι, μέχρι να φέρουν το ανταλλακτικό θα είμαι χωρίς..
όσο για τυχόν ζημιά στον κινητήρα από τις υψηλές θερμοκρασίες τι γίνεται? σημειωτεόν ότι άναψε και λαμπάκι 2-3 φορές για μερικά δευτερόλεπτα.

Re: Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη  

  Από: fethry στις 24/06/2009 3:05 μμ.

η πιο λογική κίνηση θα ήταν να μην κυκλοφορείς το μοτοσακό σου μέχρι να λυθεί το πρόβλημα...
έτσι όπως πας, θα του δημιουργήσεις κι άλλα...
if it's stupid and it works, it ain't stupid...

Re: Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη  

  Από: tripletech στις 24/06/2009 7:55 μμ.

το καλοκαιρι δεν θα εχεις προβλημα χωρις θερμοστατη αλλα γενικα υπαρχει για λογο.
Η Τ στην αρχη αντικαθιστουσε τις ταπες στην εγγυηση και στην συνεχεια εβγαλε service bulletin
οπου ελεγε να καθαριζεται η βαλβιδα της.
Εγω θα σου προτεινα να αλλαξεις παραφλου με ενα καλυτερης ποιοτητας απ της Τ.

Re: Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη  

  Από: gran tiger στις 24/06/2009 9:36 μμ.

να το ζεστενεις το πρωι.-

Re: Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη  

  Από: gskemp στις 06/07/2009 12:19 μμ.

Ελα που τελικά δεν είναι ούτε ο θερμοστάτης!
μετά από δύο εβδομάδες που την κυκλοφορούσα στην πόλη και μία φορά μέχρι το Σούνιο και ήταν ΟΚ, το ΣΚ πήγα Εύβοια και πάλι τα ίδια.
Μέχρι να φτάσω στα πρώτα διόδια της Εθνικής τα νερα είχαν φτάσει μέχρι επάνω και έβραζαν!!!!
Τι έχει σειρά τώρα; Δεν είναι η τάπα, δεν είναι ο θερμοστάτης..
ένα στοιχείο που μου κάνει εντύπωση είναι το πρόβλημα ξεκινάει όταν οι ταχύτητες είναι πάνω από 100-110 χλμ και όταν τελικά φουσκώσουν τα νέρα, παίρνει πολλές ώρες (ένα βράδυ) για να ξανακαθίσουν, αφότου έχει σβήσει ο κινητήρας.

Re: Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη  

  Από: Sprinter στις 06/07/2009 12:45 μμ.

Μη το κυκλοφορείς. Να πάς να σου κοιτάξουν φλάντζα κεφαλής και συμπαραμαρτούντα. Σε σοβαρό συνεργείο..
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη  

  Από: Sprinter στις 06/07/2009 3:54 μμ.

BTW Εχει θερμοστάτη ο Τίγρης? Πώς νόμιζα πώς πρέπει να εχει απλή ηλεκτροβάνα ελεγχόμενη από την ECU?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη  

  Από: tripletech στις 06/07/2009 6:54 μμ.

Sprinter"BTW Εχει θερμοστάτη ο Τίγρης? Πώς νόμιζα πώς πρέπει να εχει απλή ηλεκτροβάνα ελεγχόμενη από την ECU?"

πλακα εχεις....

Re: Πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του Τίγρη  

  Από: Sprinter στις 06/07/2009 7:37 μμ.

Μπαρντόν?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε