CSS και σχετικά (από μεταφορά)

 

  Από: spypetr στις 19/01/2008 12:33 πμ.

Για μένα παιδιά παίζει να είμαι μέα.
Θα σας ενημερώσω την άλλη βδομάδα.
Ας ελπίσουμε να μπορώ....

 

  Από: Costas στις 20/01/2008 6:27 μμ.

Παιδιά αν ήτανε πιο κοντά θα ερχόμουν αλλά για Σέρρες είναι χλωμό

 

  Από: nfot στις 20/01/2008 7:21 μμ.

daytonas"...να κανω (μ ολον τον σεβασμο) μια ερωτηση προς nfot?
αφου γουσταρεις πιστες και sport οδηγηση, γιατι θες tiger, οπως διαβασα σ αλλο thread?"


Επειδη η πιστα ειναι 3-4-5 φορες το χρονο, ενω ολο το υπολοιπο διαστημα ειναι πολη, Πηλιο και ταξιδια. Η πιστα μου αρεσει σαν ασφαλες μερος, για να βρω τα ορια μου και τα ορια της μοτο μου. Δεν παω για τον απολυτο χρονο, ειμαι αρκετα μεγαλος για να επιδιωξω κατι τετοιο (40) και ουτε ξερω να οδηγαω μοτο τοσο καλα. Προσπαθω να βελτιωνομαι, για αυτο και τα CSS. Δε θα ξυσω γονατο με το Tiger, ε και; Αλλου ειναι η απολαυση της γρηγορης οδηγησης, οχι στο ξυσιμο. Αυτο αποτελει μια ενδειξη, οχι την αποδειξη.
Ελπιζω να καταφερω να καβαλησω ενα Tiger, ωστε να μην εχω καμια απολυτως αναστολη, ωστε να το παραγγειλω.

Επισης, μια διορθωση.
Εκανα λαθος οταν αναφερα οτι θα ειμαι επανω τη Μ. Παρασκευη, ως συνηθως. Τη Μ. ΠΕΜΠΤΗ ανεβαινω, αφου καθε Μ. Παρασκευη η πιστα ειναι κλειστη.

Εδω θα βρειτε και το προγραμμα της πιστας http://www.serrescircuit.gr/index.php?id=calendar
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

 

  Από: mixalakis στις 22/01/2008 12:16 μμ.

pppppav"
Εχουν διαφορα στις ασκησεις που θα δουλεψεις...

το 0-300 επειδη ειναι αυτοτελη ειναι πιο ολοκληρομενο και πιο βασικο..

τα css τωρα επειδη ειναι αρκετα level εχει πιο πολλες ασκησεις με περισσοτερο βαθος στην καθε μια... (λογικο αφου πρεπει να παραστεις 4 μερες απο το πρωι ως το βραδυ)

Τεσπα εγω θα σου προτεινα να ξεκινησεις απο το 0-300 riding school και επητα το βλεπεις για τα επομενο (εχε υπ'οψιν σου οτι 0-300 riding school κοστιζει 180€ ενω τα css 280€ each level )"


Κάποιοι μου είπαν ότι αν σκοπεύεις να κάνεις το css 1 δεν χρειάζεται να κάνεις το riding school γιατί αλληλοκαλύπτονται. Ισχύει αυτό;
Για να μην κάνω τσάμπα το riding school και δώσω 180 έτσι.

 

  Από: pppppav στις 22/01/2008 2:16 μμ.

mixalakis"
pppppav"
Εχουν διαφορα στις ασκησεις που θα δουλεψεις...

το 0-300 επειδη ειναι αυτοτελη ειναι πιο ολοκληρομενο και πιο βασικο..

τα css τωρα επειδη ειναι αρκετα level εχει πιο πολλες ασκησεις με περισσοτερο βαθος στην καθε μια... (λογικο αφου πρεπει να παραστεις 4 μερες απο το πρωι ως το βραδυ)

Τεσπα εγω θα σου προτεινα να ξεκινησεις απο το 0-300 riding school και επητα το βλεπεις για τα επομενο (εχε υπ'οψιν σου οτι 0-300 riding school κοστιζει 180€ ενω τα css 280€ each level )"
"


Οι διοργανωτες ειναι οι ιδιοι (0-300). Σιγουρα δεν θα ειχαν ποτε δυο ειδη μαθηματων και να αλληλοκαλυπτονται..

Σου ξαναλεω... Οι ασκησεις που θα δουλεψεις ειναι διαφορετικες στο css απο to riding school...

Το riding school ειναι αυτοτελη αν αυτο λεει κατι... ειναι πιο γενικο και πιο βασικο..


Τωρα αν αλληλοκαλυπτονται σε σχεση με το """καλο ειναι μωρε να κανεις ενα μαθηματακι καλη εμπειρια κτλπ κτλπ"" μπορω να πω οτι εχουν μια ομοιοτητα...



Αν εχεις σκοπο ομως να κανεις ολα τα level ξεκινα με css...

Αλλα και παλι ειναι στο χερι σου, κατα ποσο θα δουλεψεις και επειτα απο τα μαθηματα.
ΒΑλε καλα στο μυαλο σου ομως το οτι θα σου δειξουν 3-4 πραγματακια δε σημαινει απολυτως τιποτα... πρεπει να ασκηθεις αρκετα και μονος σου...

Πολυ κοσμος ξαναεπαναλαμβανει το ιδιο level...

Τελος πιστευω οτι το θεμα που πρεπει να μας απασχολει ειναι το ποτε και οχι το ποιο...
The need makes you defenceless

 

  Από: nfot στις 22/01/2008 8:14 μμ.

Και η δικια μου εμπειρια λεει , οτι το να κανεις απλα τα μαθηματα, δεν ειναι το παν.
Πρεπει να ενσωματωσεις τα οσα μαθαινεις, στον καθημερινο τροπο οδηγησης και να τα εφαρμοζεις συνεχως σε καθε εξορμηση εκτος των τειχων. Μονο ετσι εχουν αποτελεσμα τα μαθηματα. Μεσα απο την συνεχη εφαρμογη τους και μονο.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

 

  Από: pppppav στις 22/01/2008 10:24 μμ.

nf"Και η δικια μου εμπειρια λεει , οτι το να κανεις απλα τα μαθηματα, δεν ειναι το παν.
Πρεπει να ενσωματωσεις τα οσα μαθαινεις, στον καθημερινο τροπο οδηγησης και να τα εφαρμοζεις συνεχως σε καθε εξορμηση εκτος των τειχων. Μονο ετσι εχουν αποτελεσμα τα μαθηματα. Μεσα απο την συνεχη εφαρμογη τους και μονο."


The need makes you defenceless

 

  Από: spypetr στις 23/01/2008 3:04 πμ.

Παίδες, είμαι και εγώ μέσα, αλλά δεν ξέρω αν θα μπω γιατί την προηγούμενη βδομάδα θα είμαι μέσα σε trackday.
Αλλά θα έρθω, έστω για την βόλτα και την παρέα......

 

  Από: mixalakis στις 23/01/2008 1:34 μμ.

Εγώ δεν θα ήθελα να μπω σε πίστα αν δεν έχω κάνει πρώτα ένα σχολείο.
Λέω να κάνω το 0-300 riding school πρώτα και μετά όποτε θέλετε να πάμε σε trackday για εξάσκηση.

 

  Από: nfot στις 23/01/2008 6:41 μμ.

spypetr"Παίδες, είμαι και εγώ μέσα, αλλά δεν ξέρω αν θα μπω γιατί την προηγούμενη βδομάδα θα είμαι μέσα σε trackday.
Αλλά θα έρθω, έστω για την βόλτα και την παρέα...... "


Επειδη ενδιαφερομαι και για αυτο το track day (MyBike) για λεγε λεπτομερειες για συμμετοχη. Θα ειναι και ενας "σεβασμιος γεροντας" εκεινη τη μερα, μαλλον με ενα πολυ κακο Ιταλικο μοτορι. Για αυτο και μονο, θα ηθελα να ειμαι εκει, να τον απολαυσω και να μου κανει και 2-3 μαθηματακια.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

 

  Από: stoupi στις 23/01/2008 7:41 μμ.

mixalakis"Εγώ δεν θα ήθελα να μπω σε πίστα αν δεν έχω κάνει πρώτα ένα σχολείο.
Λέω να κάνω το 0-300 riding school πρώτα και μετά όποτε θέλετε να πάμε σε trackday για εξάσκηση."



Θα συμφωνήσω και γω με τον mixalaki
[size=150:quxslwvd]3 > 4

 

  Από: spypetr στις 24/01/2008 2:20 πμ.

Δεν χρειάζεται να πας πρώτα σε μαθήματα για να μπεις στην πίστα.
Με την ίδια λογική, θα έπρεπε να κάνεις μαθήματα πριν αρχίσεις να οδηγάς στον δημόσιο.
Και όταν λέω μαθήματα, εννοώ CSS και όχι τα στοιχειώδη.