WSS Triumph Daytona 675 2009 - Φτάνοντας στην κορυφή

WSS Triumph Daytona 675 2009 - Φτάνοντας στην κορυφή  

  Από: dimchrist στις 23/02/2009 6:01 μμ.

Η Triumph πέρυσι ανακοίνωσε την εμπλοκή της στο WSS. Ήταν ένα μεγάλο στοίχημα για την βρετανική εταιρεία απέναντι στον ιαπωνέζικο ανταγωνισμό (για να μην πω μονοπώλιο). Project πολύ δύσκολο για οποιαδήποτε εταιρεία πόσο μάλλον όταν έχεις να αντιμετοπίσεις την Ten Kate Honda, που έχει σαρώσει τον ανταγωνισμό την τελευταία δεκαετία με 8 συνεχόμενα πρωταθλήματα!

Η περυσινή χρονιά είχε πολλές δυσκολίες και αναποδιές. Η Team Triumph-SC επιλέχτηκε για να έχει εργοστασιακή υποστήριξη με βασικούς αναβάτες τον Garry McCoy (7 αγ.), Ruggero Scambia (4 αγ.) & Dionisi Ilario (4 αγ.). Ο αυστραλέζος McCoy ήταν η μεγάλη μεταγραφή, με εμπειρία και νίκες σε παγκόσμιο επίπεδο σε πολλές κατηγορίες (125, 500, Moto gp, WCM, SBK).

Η ατυχία χτύπησε στα μέσα της σεζόν καθώς παρουσιαστήκανε μηχανολογικά προβλήματα και θέματα αξιοπιστίας στο 675 στα πρώτα βήματα των μηχανικών για μεγαλύτερη απόδοση του κινητήρα. Η ομάδα αποφάσισε να μην τρέξει στο γερμανικό αγώνα του Nurburgring και να πάει για δοκιμαστικά και συνέχεια της εξέλιξης και βελτίωσης στο Misano, όπου ο Garry έπεσε και τραυματίστηκε σοβαρά (κατάγματα στα δάκτυλα του ποδιού του). Παρόλαυτα κατάφερε να συνεχίσει τη σεζόν. Όμως στο τσέχικο Brno στα δεύτερα χρονομετρημένα, 10 λεπτά πριν τελειώσουν, συγκρούστηκε με τον Andrew Pitt ενώ ο τελευταίος πήγαινε σιγά στην άκρη της πίστας και ο Garry βρισκόταν σε πολύ γρήγορο γύρο (μόλις είχε κάνει τον τέταρτο καλύτερο χρόνο). Ο τραυματισμός αυτή τη φορά ήταν πιο σοβαρός. Έπεσε πάνω στον τοίχο με την αριστερή πλευρά της πλάτης του με αποτέλεσμα να σπάσει τα παϊδια και να έχει πολλά εσωτερικά ματώματα στην περιοχή του θώρακα. Χρειάστηκε δυστυχώς 3 μήνες ανάρρωσης για να επανέλθει.

Στη συνέχεια του πρωταθλήματος οι άλλοι δύο αναβάτες δεν κατάφεραν κάτι αξιόλογο εν αντιθέση με την ιδιωτική Triumph Italia BE1 Racing. Οι αναβάτες της Aitchison Mark (12 αγ.) & Clementi Ivan (12 αγ.) κατάφεραν να φέρουν με το 675 αποτελέσματα εντός 10άδας και να τερματίσουν στην 14η και 17η θέση αντίστοιχα. Έτσι η Triumph δύο γύρους πριν από το τέλος του πρωταθλήματος σταμάτησε να βοηθάει την ιταλική Triumph-SC και μετέφερε - με τις ευλογίες της πάντα -τον Garry στην Triumph Italia BE1 Racing. Ο αυστραλός είδε την κίνηση αυτή πολύ θετικά και στρώθηκε στη δουλεία από τα δοκιμαστικά. Για τη νέα σεζόν θα έχει team-mate του τον επίσης έμπειρο Gianluca Nannelli. Πέρυσι (2008) ο ιταλός από την Τοσκάνη τερμάτισε 10ος με την Althea Honda στο WSS με καλύτερο αποτέλεσμα την πέμπτη θέση στην Ισπανία.

Οι μηχανικοί στο διάστημα της ανάπαυλας δεν κάθησαν με σταυρωμένα τα χέρια καθώς είχαν το αναβαθμισμένο μοντέλο πλέον να εξελήξουν για τη νέα σεζόν. Το stock 675 ήταν εξαρχής τέλειο και φτιαγμένο για πίστα. Οι βρετανοί βάλθηκαν να μας τρελάνουν και έκαναν το τέλειο καλύτερο και τα αποτελέσματα ήρθαν και στο WSS από τα πρώτα κιόλας δοκιμαστικά. Οι ομάδες βρέθηκαν στο Phillip Island της Αυστραλίας στις 21 και 22 Φλεβάρη (2009). McCoy & Nannelli πάτησαν γκάζι με το καλημέρα και ιδού τα αποτελέσματα:

Πρώτη μέρα Phillip Island World Supersport μη επίσημες χρονομετρημένες δοκιμές 21/02/09

1. McCoy (Triumph) 1'35"6
2. Crutchlow (Yamaha) 1'35"7
3. Foret (Yamaha) 1'35"8
4. Pitt (Honda) 1'35"8
5. Sofuoglu (Honda) 1'36"0
6. Nannelli (Triumph) 1'36"8
7. Pradita (Yamaha) 1'38"3.

Phillip Island World Supersport μη επίσημες χρονομετρημένες δοκιμές 22/02/09 - Συνολικά

1. Kenan Sofuoglu TUR Ten Kate Honda CBR600RR 1min 34.7secs
2. Garry McCoy AUS Triumph BE1 Racing 675 1min 34.8secs
3. Andrew Pitt AUS Ten Kate Honda CBR600RR 1min 34.8secs
4. Cal Crutchlow GBR Yamaha SSP YZF-R6 1min 35.3secs
5. Fabien Foret FRA Yamaha SSP YZF-R6 1min 35.8secs
6. Gianluca Nannelli ITA Triumph BE1 Racing 675 1min 36.3secs
7. Doni Tata Pradita INA YZF Yamaha R6 1mmin 37.3secs

Τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους και το μόνο που έχουμε να πούμε είναι να τους ευχηθούμε ότι καλύτερο και καλή συνέχεια χωρίς άλλες κακοτυχίες και τραυματισμούς. Ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος. Ειδικά ο Kenan Sofuoglu είναι φτιαγμένος για αυτή την κατηγορία (πρόπερσι τα σάρωσε όλα) αλλά και ο Cal Crutchlow θέτει σοβαρή υποψηφιότητα για την πρωτιά.
Η αρχή γίνεται πάλι στο Phillip Island. Ο γερόλυκος αυσταλός θα παίξει εντός έδρας κάτι που θα του ανεβάσει την ψυχολογία ειδικά και αν συνδιαστεί και με το πρώτο πόντιουμ.
Εν αναμονή λοιπόν μέχρι τη 1η Μαρτίου.

Triple Way

Re: WSS Triumph Daytona 675 2009 - Φτάνοντας στην κορυφή  

  Από: dimchrist στις 24/02/2009 9:36 μμ.

Αγωνιστικό κείμενο χωρίς φωτογραφίες δεν γίνεται για αυτό έψαξα και βρήκα πιστεύω τις καλύτερες!

Ξεκινάμε από τα πρώτα δοκιμαστικά του Γενάρη (2009) που έγιναν στην απίστευτη πίστα της Πορτογαλίας Portimao:

Garry McCoy εν δράση


Gianluca Nannelli εν δράση


Ο σκεπτικός McCoy


Ο Nannelli μιλάει στους μηχανικούς


Τάπα πήγαινε ο γερόλυκος στο Phillip Island


Θεαματικός πάντα ο 36χρονος McCoy


A και φυσικά να μην ξεχώσω από την παρούσιαση...

Έλα οι καλές οι τέντες!!!

Triple Way