MotoGP 2014

MotoGP 2014  

  Από: voyager1970 στις 15/03/2014 7:53 μμ.

1oς αγώνας 23 Μαρτίου QATAR
Ελεύθερα Δοκιμαστικά ξεκινάνε την Πέμπτη 20 Μαρτίου (18:55 - 19:40)
Αγώνας motoGP την Κυριακή 23 Μαρτίου (21:00)

Ισως φέτος να δούμε ένα απο τα καλύτερα πρωταθλήματα των τελευταίων ετών μια και οι εργόστασιακες ομάδες (Honda, Yamaha, Ducati) όσο και οι δορυφορικές τους είναι πολύ κοντά σε χρόνους!
Επίσεις στα φετινά δοκιμαστικά ο Rossi έχει "ανέβει" σχεδον στους ίδιους χρόνους με τους Lorenzo & Pedrosa. Οπότε ο περσινός πρωταθλητής Marquez θα έχει πιο "ζόρικο" συναγωνισμο!

Η συνέχεια του προγράματος των αγώνων είναι η ακόλουθη:

2oς αγώνας - 13 Απριλίου - Americas (ΗΠΑ - Τέξας)
3oς αγώνας - 27 Απριλίου - Autódromo Termas de Río Hondo (Αργεντινή)
4oς αγώνας - 4 Μαίου - Jerez (Ισπανία)
5oς αγώνας - 18 Μαίου - Le Mans (Γαλλία)
6oς αγώνας - 1 Ιουνίου - Mugello (Ιταλία)
7oς αγώνας - 15 Ιουνίου - Catalunya (Ισπανία)
8oς αγώνας - 28 Ιουνίου - Assen (Ολλανδία)
9oς αγώνας - 13 Ιουλίου - Sachsenring (Γερμανία)
10oς αγώνας - 10 Αυγούστου - Indianapolis Motor Speedway (ΗΠΑ - Ιντιανάπολις)
11oς αγώνας - 17 Αυγούστου - Brno (Τσεχία)
12oς αγώνας - 31 Αυγούστου - Silverstone (Αγγλία)
13oς αγώνας - 14 Σεπτεμβρίου - Misano (Ιταλία)
14oς αγώνας - 28 Σεπτεμβρίου - Aragon (Ισπανία)
15oς αγώνας - 12 Οκτωβρίου - Motegi (Ιαπωνία)
16oς αγώνας - 19 Οκτωβρίου - Phillip Island ( Αυστραλία)
17oς αγώνας - 26 Οκτωβρίου - Sepang (Μαλαισία)
18ς αγώνας - 9 Νοεμβρίου - Valenciana (Ισπανία)
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:58, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: MotoGP 2014  

  Από: dimchrist στις 18/03/2014 11:02 πμ.

Έφτασε ο καιρός και το επόμενο ΣουΚού έχουμε το ξεκίνημα της σεζόν. Αναμένεται να δούμε ένα πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα μετά τις αλλαγές που έγιναν στους κανονισμούς και την επίσημη εργοστασιακή συμμετοχή της Ducati στην νέα κατηγορία Open.



Πέρυσι στο νυχτερινό αγώνα του Losail τα Yamaha είχαν επικρατήσει με Lorenzo & Rossi στο βάθρο και τον Marquez τρίτο και τον Pedrosa να ακολουθεί.
H πίστα είναι από τις μεγαλύτερες στο καλεντάρι (5.380 μ) με πολύ μεγάλη ευθεία τερματισμού (1.068 μ.). Κατασκευάστηκε πριν από δέκα χρόνια (2004) και είναι δεξιόστροφη (10 δεξιές - 6 αριστερές).



Ο αγώνας γίνεται πάντα βράδυ (21:00 ώρα Ελλάδος)

Αναλυτικά το πρόγραμμα (σε ώρα Ελλάδος)

Πέμπτη 20/3
MotoGP FP1 18:55 - 19:40

Παρασκευή 21/3
MotoGP FP2 17:00 - 17:45
MotoGP FP3 19:55 - 20:40

Σάββατο 22/3
MotoGP FP4 18:55 - 19:25
MotoGP Q1 19:35 - 19:50
MotoGP Q2 20:00 - 20:15

Κυριακή 23/3
MotoGP WUP 17:00 - 17:20
MotoGP RAC 21:00

Triple Way

Re: MotoGP 2014  

  Από: dimchrist στις 22/03/2014 9:54 μμ.

Φέτος είπα να πάρω το video pass για όλη τη σεζόν μιας και με αυτά που βλέπαμε στα τεστ δείχνει να έχουμε μια χρονιά με πολλές ανατροπές/απρόοπτα.
Κατευθείαν από τα δοκιμαστικά φαίνεται:

Pos. Num. Rider Nation Team Bike Km/h Time Gap 1st/Prev.
1 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 338.6 1'54.507
2 19 Alvaro BAUTISTA SPA GO&FUN Honda Gresini Honda 340.1 1'54.564 0.057 / 0.057
3 38 Bradley SMITH GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 336.5 1'54.601 0.094 / 0.037
4 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 340.9 1'54.644 0.137 / 0.043
5 99 Jorge LORENZO SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 332.9 1'54.661 0.154 / 0.017
6 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 339.9 1'54.703 0.196 / 0.042
7 6 Stefan BRADL GER LCR Honda MotoGP Honda 338.5 1'54.871 0.364 / 0.168
8 35 Cal CRUTCHLOW GBR Ducati Team Ducati 337.9 1'54.888 0.381 / 0.017
9 41 Aleix ESPARGARO SPA NGM Forward Racing Forward Yamaha 326.2 1'54.986 0.479 / 0.098
10 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 336.7 1'55.096 0.589 / 0.110
11 29 Andrea IANNONE ITA Pramac Racing Ducati 341.8 1'55.127 0.620 / 0.031
12 44 Pol ESPARGARO SPA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 336.2 1'55.152 0.645 / 0.025

Ο Aleix Espargaro πήγαινε για την pole αλλά είχε δύο πτώσεις μέσα σε 10 λεπτά (ακόμα και με το δεύτερο μηχανάκι) και περιορίστηκε στην 9η θέση. Ας ελπίσουμε ο αγώνας να είναι το ίδιο εντυπωσιακός.

Triple Way

Re: MotoGP 2014  

  Από: dimchrist στις 23/03/2014 10:11 μμ.

Πολύ καλός αγώνας με πολλά απρόβλεπτα και ωραία μάχη με τον πιτσιρικά φαινόμενο Marquez & τον παππού Rossi.
Πολλές πτώσεις με πιο σημαντική του Λορένζο στην αρχή του αγώνα.

Round 1 Race Results:
Doha, Sunday, March 23, 2014

Pos. Points Num. Rider Nation Team Bike Km/h Time/Gap

1 25 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 166.4 42'40.561
2 20 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 166.3 +0.259
3 16 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 166.1 +3.370
4 13 41 Aleix ESPARGARO SPA NGM Forward Racing Forward Yamaha 165.6 +11.623
5 11 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 165.6 +12.159
6 10 35 Cal CRUTCHLOW GBR Ducati Team Ducati 164.5 +28.526
7 9 45 Scott REDDING GBR GO&FUN Honda Gresini Honda 164.3 +32.593
8 8 69 Nicky HAYDEN USA Drive M7 Aspar Honda 164.3 +32.628
9 7 5 Colin EDWARDS USA NGM Forward Racing Forward Yamaha 163.8 +39.547
10 6 29 Andrea IANNONE ITA Pramac Racing Ducati 163.6 +43.360
11 5 7 Hiroshi AOYAMA JPN Drive M7 Aspar Honda 163.4 +46.595
12 4 68 Yonny HERNANDEZ COL Energy T.I. Pramac Racing Ducati 163.4 +46.688
13 3 17 Karel ABRAHAM CZE Cardion AB Motoracing Honda 163.1 +50.581
14 2 9 Danilo PETRUCCI ITA IodaRacing Project ART 162.4 +1'03.127
15 1 23 Broc PARKES AUS Paul Bird Motorsport PBM 161.7 +1'14.386
16 70 Michael LAVERTY GBR Paul Bird Motorsport PBM 160.5 +1'32.593
17 63 Mike DI MEGLIO FRA Avintia Racing Avintia 160.3 +1'36.085

Not Classified:

19 Alvaro BAUTISTA SPA GO&FUN Honda Gresini Honda 166.2 2 Laps
38 Bradley SMITH GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 166.1 4 Laps
44 Pol ESPARGARO SPA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 165.0 5 Laps
6 Stefan BRADL GER LCR Honda MotoGP Honda 165.6 14 Laps
8 Hector BARBERA SPA Avintia Racing Avintia 160.7 18 Laps
99 Jorge LORENZO SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 0 Lap


Weather Conditions:
| Track Condition: Dry| Air: 20º| Humidity: 60%| Ground: 18º
Records:
Pole Lap: Marc MARQUEZ 1'54.507 169.1 Km/h
Fastest Lap: Lap: 4 Alvaro BAUTISTA 1'55.575 167.5 Km/h
Circuit Record Lap: 2008 Casey STONER 1'55.153 168.1 Km/h
Best Lap: 2008 Jorge LORENZO 1'53.927 170.0 Km/h

Triple Way

Re: MotoGP 2014  

  Από: voyager1970 στις 24/03/2014 2:10 πμ.

Όντως Ο "Γιατρός" έδωσε καταπληκτικό θέαμα μαζι με τον πιτσιρικά MARQUEZ ( ο νέος Γιατρός).
Αλλά και ο BAUTISTA "λύσαξε" και έκανε "άλογο" τον Dani! Εάν κρατούσε πιό ψύχραιμα και δεν επεφτε ο BAUTISTA 2-γύρους πριν το τερματισμό (στο ίδιο σημείο που έπεσε και ο LORENZO, ο BRADL, κ.α.), θα του είχε πάρει την 3η θέση άνετα! Αλλά, αυτά έχουν οι αγώνες!

Τέλος, ο ROSSI στην συνέντευξη των νικητών μετά την απονομή, παραδέχτηκε πως έδωσε πολύ ωραία "μάχη" με τον MARQUEZ αλλά ο "πιτσιρικάς" ήταν απλά καλύτερος και κέρδισε τον αγώνα. Αυτή ή παραδοχή απο τον Vale τα λέει όλα για το τι φοβερός αθλητής - πρωταθλητής είναι (9-παγκόσμιος πρωταθλήματα)!
Rossi Vs Marquez @ Qatar2014


Ραντεβού σε 3-εβδομάδες για τον 2o αγώνα του πρωταθλήματος στις 13 Απριλίου (ΗΠΑ - Τέξας)!

Re: MotoGP 2014  

  Από: PTiger800 στις 24/03/2014 11:01 πμ.

Εξαιρετικός αγώνας και πολλά υποσχόμενος για την σεζόν, ειδικά αν μείνουν στο ίδιο επίπεδο ανταγωνισμού όλοι όπως στο Κατάρ.

Πολλοί αναβάτες με δέκατα του δευτερολέπτου διαφορά μεταξύ τους.

Ελπίζω να μείνει και ο γιατρός σε αυτό το επίπεδο, γιατί να θυμίσω ότι και πέρσυ στο Κατάρ, δεύτερος ήταν...
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: MotoGP 2014  

  Από: voyager1970 στις 24/03/2014 12:15 μμ.

Φιλε Πανο (PTiger800 ) σωστή η παρατήρηση σου ότι ο Rossi και περσι στον ίδιο αγώνα ανέβηκε στο βάθρο της 2ης θέσης.

Φέτος η διαφορά είναι πως βελτιώσαν τα φρένα του Valle. Πέρσι στην αρχή κάθε αγώνα ξεκινούσε καλά, αλλά μετά απο μερικούς γύρους δεν μπορούσε να κρατήσει ρυθμό με αποτέλεσμα να μένει πίσω (και πάλευε για την 4η θέση). Χαρακτηριστικό αυτού ήταν πως πέρσι η κόπωση στις δισκόπλακες ήταν τέτοια, που κάποια στιγμή έσπασε κομάτι!

Ενας βασικός λόγος που φέτος οι χρόνοι των μεταξύ των αναβατών είναι πολύ κοντά, είναι η εφαρμογή νεών κανονισμών με τα ελαστικά της Bridgestone (κατηγορία open & factory), όπως και μείωση στα καύσιμα απο 21 σε 20 λίτρα για την κατηγορία factory!

Re: MotoGP 2014  

  Από: PTiger800 στις 24/03/2014 1:25 μμ.

Σωστές και κατατοπιστικές οι διευκρινίσεις, καθότι δεν μπορώ να πω ότι τις είχα παρακολουθήσει αρκετά.

Νομίζω ότι όσον αφορά τον Rossi υπάρχουν δύο ακόμα διαφορές :

1) Ήρθε δεύτερος στη μάχη για την πρώτη-δευτερη θέση, ενώ πέρσυ ήρθε μεν δεύτερος αλλά στη μάχη για την δεύτερη-τρίτη θέση ενώ η πρωτιά είχε πετάξει προ πολλού (κάτι που ίσως και χτες να είχε συμβεί αν δεν είχαμε δύο φορές πτώση του πρωτοπορου)
2) Συμπεριφέρθηκε αγωνιστικά όπως τον είχαμε μάθει παλιότερα, δηλαδή ανέβηκε από την 10η θέση του grid (με την αδιαμφισβήτητη βοήθεια των πτώσεων των προπορευόμενων) για να κυνηγήσει την πρωτιά και το έκανε έντονα.

Επισης ok έπεσαν οι πρωτοπόροι δύο φορές, πλην όμως και η πτώση είναι μέσα στο παιχνίδι του MotoGP. Κοινώς ας μην έπεφταν...

Τέλος φίλε Voyager είναι εξαιρετική, και με τις περιορισμένες μου γνώσεις ενδεικτική η φωτό που έχεις παραθέσει.
Ο Rossi στη συγκεκριμένη προηγείται και αμύνεται και είναι χαρακτηριστικό πόσο πιο έξω έχει βγει από τη μοτοσυκλέττα του σε σχέση με τον Marquez ενώ παράλληλα πόσο πιο "τερματισμένο" είναι το μπροστινό του. Εμένα αυτό που βλέπω, μου λέει ότι ο Rossi για να είναι ανταγωνιστικός σε σχέση με τον αντίπαλό του είναι αναγκασμένος να είναι πιο "κοντά στο όριο" απ' ότι ο Ισπανός. Βάζω εισαγωγικά γιατί προφανώς και οι δύο είναι αγκαλιά με το όριο, απλώς ο Ιταλός είναι πιο σφιχταγκαλιασμένος...
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: MotoGP 2014  

  Από: voyager1970 στις 24/03/2014 9:29 μμ.

Φίλε (PTiger800) Πανο!

Αποδέχομαι τα σχόλια σου 1) & 2) και επιφυλάσσομαι για το τι θα κάνει ο Valle στους επόμενους αγώνες!

Σχετικά με την φωτο Rossi Vs Marquez, συμφωνώ πως έχεις περιορισμένες γνώσεις σε οδήγηση superbike εντός πίστας σε γρήγορους ρυθμούς.
Σε ενημερώνω πως σε αυτές τις συνθήκες ο αγωνιζόμενος απο το apex της στροφής και μετά προσπαθεί να "σηκώσει" την μοτοσυκλέτα του όσο πιο γρήγορα μπορεί ώστε να αρχίσει να επιταχύνει και ταυτόχρονα να διατηρήσει την θέση το σώμα του όσο πιο χαμηλα και μέσα στην στροφή ώστε να κρατήσει χαμηλά το κέτρο βάρους του συστήματος μοτο-αναβάτη.
Εννοείται πως σε ταχύτητες 200km/h ++ και με κλίση στις 60°+ δέν είναι εύκολο!!
Α! Να να μην ξεχνάμε πως το ανάστημα του Rossi είναι 1.82m & 65kg ενώ του Marquez είναι 1.68 & 59kg.!!

Σου επισυνάπτω 2-σχετικές φωτογραφίες. Στην μια είναι η "μάχη" μεταξύ ROSSI & BAUTISTA, οπου ο Alvaro είναι "τάπα - ξάπλα"!
Στην δεύτερη μπορείς να δείς την "μάχη" μεταξύ MARQUEZ & SMITH & PEDROSA όπου βγαίνοντας μαζί "τρενάκι"απο την στροφή (σαν καρέ-καρέ) τα σώματα τους είναι ακόμη έξω και η μοτοσυκλέτα τους έρχεται διαδοχικά στις όρθια θέση!

Re: MotoGP 2014  

  Από: voyager1970 στις 25/03/2014 1:34 πμ.

Α! Μια και μιλάμε για "αγωνιστική" όρθια θέση στα motoGP, σας παραθέτω μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα!

Re: MotoGP 2014  

  Από: voyager1970 στις 04/04/2014 1:25 πμ.

Rossi: Θα ανανεώσει με την Yamaha

Σε μια αποκλειστική συνέντευξη στην τηλεόραση Sky της Ιταλίας, αποκάλυψε ότι θέλει να συνεχίσει να αγωνίζεται με την εργοστασιακή ομάδα της Yamaha.

Επίσεις πρόσθεσε: "Ποτέ δεν σκέφτηκα να παραιτηθώ, είμαι σε καλή φόρμα και πάνω απ' όλα οι αγώνες με γεμίζουν με τεράστια χαρά. Είναι το πιο ευχάριστο πράγμα στη ζωή μου, λατρεύω αυτόν τον κόσμο και μου αρέσει το lifestyle που συνεπάγεται του να είσαι αναβάτης του MotoGP, να προπονείσαι σκληρά και να ταξιδεύεις σ' όλο τον κόσμο. Για όσο διάστημα είμαι ανταγωνιστικός, ελπίζω να συνεχίζω".

Μετά τον θρυλική μάχη στον 1ο φετινό αγώνα του Qatar, με τον περσινό πρωταθλητη Marc Marquez, όταν τον ρώτησαν τον Rossi ποιός θα κερδίσει τον φετινό τίτλο του Πρωταθλητη του 2014, ο Valentino απάντησε χαμογελώντας: "Νομίζω ότι ο Marquez θα είναι και πάλι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής και θα προσπαθήσω να του μεταδώσω λίγη τύχη".


MotoGP Rewind from Losail 2014

https://www.youtube.com/watch?v=3SRSzBbEHis
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:58, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: MotoGP 2014  

  Από: PTiger800 στις 04/04/2014 12:36 μμ.

voyager1970"όταν τον ρώτησαν τον Rossi ποιός θα κερδίσει τον φετινό τίτλο του Πρωταθλητη του 2014, ο Valentino απάντησε χαμογελώντας: "Νομίζω ότι ο Marquez θα είναι και πάλι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής και θα προσπαθήσω να του μεταδώσω λίγη τύχη"."


και μάλλον έχει δίκιο. Εμένα στον πρώτο αγώνα η αίσθησή μου ήταν ότι ο Μαρκεζ είχε κι άλλο και έδωσε τόσο όσο χρειαζόταν ενώ ο Ροσσι ήταν "με το μαχαίρι στα δόντια". Βέβαια, δεν ξέρω πως θα ήταν ο Χορχε αν δεν είχε πέσει .
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: MotoGP 2014  

  Από: voyager1970 στις 07/04/2014 7:51 μμ.

Αδιαμφισβήτητα ο Marquez είναι το φαβορί για φέτος... και για αρκετά χρόνια απο τώρα. Είναι ο νέος Rossi!

Ομώς δεν πρέπει να ξεχνάμε πως οδηγεί την καλύτερη μοτοσυκλέτα των motoGP. Και ειδικά φέτος ως Παγκόσμιος Πρωταθλητής 2013, το HRC στήνει την μοτοσυκλέτα επάνω του μια και αυτός είναι φέτος ο 1ος αναβάτης της εργοστασιακής Honda, ενώ για τον Dani (ως 2ος αναβάτης) οι τεχνικοί του προσπαθούν να το φέρουν στα δικά του "μέτρα"!

Οσο για τον Lorenzo, σίγουρα καταλαβαίνει πως πολύ δύσκολα θα ξεφύγει απο τον πιτσιρικά Marquez.

Το ταλέντο του Marquez πιστεύω ξεχώρισε στο πρωτάθλημα του moto-2 το 2012 (ουσιαστκά σφράγισε την μεταγραφή του στην εργοστασιακής Honda των motoGP), στον τελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος στην Βαλένθια.
Εκεί ξεκίνησε ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ (33ος λογο ποινής) και τερμάτισε 1ΟΣ (αντίστοιχο "άθλο" είχε κάνει ο Rossi στα νίατα του)!

Χρακτηριστικά παραθέτω το σχετικό βιντεάκι:

https://www.youtube.com/watch?v=3k6llrYTfTw

Re: MotoGP 2014  

  Από: voyager1970 στις 14/04/2014 3:36 πμ.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 2ου ΑΓΩΝΑ - ΗΠΑ (Austin/ Texas - Circuit of the Americas)

Pos. - Rider - Team - Bike (Time/Gap)
1. Marc MARQUEZ - Repsol Honda Team - Honda (43'33".430)
2. Dani PEDROSA - Repsol Honda Team - Honda (+4".124)
3. Andrea DOVIZIOSO - Ducati Team - Ducati (+20".976)
4. Stefan BRADL - LCR Honda MotoGP - Honda (+22".790)
5. Bradley SMITH - Monster Yamaha Tech 3 - Yamaha (+22".963)
6. Pol ESPARGARO - Monster Yamaha Tech 3 - Yamaha (+26".567)
7. Andrea IANNONE - Pramac Racing - Ducati (+28".257)
8. Valentino ROSSI - Movistar Yamaha MotoGP - Yamaha (+45".519)
9. Aleix ESPARGARO - NGM Forward Racing - Forward Yamaha (+47".605)
10.Jorge LORENZO - Movistar Yamaha MotoGP - Yamaha (+49".111)
11.Nicky HAYDEN - Drive M7 Aspar - Honda (+1'00".735)
12.Hiroshi AOYAMA - Drive M7 Aspar - Honda (+1'03".954)
13.Yonny HERNANDEZ - Energy T.I. Pramac Racing - Ducati (+1'07".333)
14.Karel ABRAHAM - Cardion AB Motoracing - Honda (+1'27".972)
15.Hector BARBERA - Avintia Racing - Avintia (+1'32".376)
16.Michael LAVERTY - Paul Bird Motorsport - PBM (+1'32".543)
17.Danilo PETRUCCI - IodaRacing Project - ART (+1'39".176)
18.Mike DI MEGLIO - Avintia Racing - Avintia (+1'51".962)

Not Classified
- Scott REDDING - GO&FUN Honda Gresini - Honda - 2 Laps
- Colin EDWARDS - NGM Forward Racing - Forward Yamaha - 4 Laps
- Cal CRUTCHLOW - Ducati Team - Ducati - 9 Laps
- Alvaro BAUTISTA - GO&FUN Honda Gresini - Honda - 12 Laps
- Broc PARKES - Paul Bird Motorsport - PBM - 13 Laps

Ο MARQUEZ έκανε "περίπατο" και ο Dani... τον ακαλουθούσε απλά!


Ο DOVI πάλεψε με τον δυνατό γερμανό BRADL αλλά τελικά τον κέρδισε!

Ο LORENZO έκανε απαράδεκτο λάθος και ξεκίνησε νωρίτερα με αποτέλεσμα να "φάει" ποινή (pits-ride-through)!
Ο "Γιατρός-Vale", ενώ έφτασε εύκολα στην 4η θέση και ετοιμαζόταν για την 3η, το μπρoστινό του λάστικο καταστράφηκε η δεξιά του πλευρά (μεταξύ 7ου και 8ου γύρου) με αποτέλεσμα αναγκαστικά να κόψει τον ρυθμό του και να τερματίσει 8ος!

Ραντεβού σε 2-εβδομάδες στην Αργεντινή (27/4) όπου είναι μια καινούρια πίστα για το πρωτάθλημα των motoGP!

Re: MotoGP 2014  

  Από: PTiger800 στις 14/04/2014 5:39 μμ.

Δεν το βλέπω για "γιατρό" ούτε φέτος [ούτε ποτέ μάλλον].

Παράσταση για ένα ρόλο από την αρχή μου φαίνεται και δεν Με πολυαρέσει.
...metal under tension, begging you to touch and go...