Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Daytona 675 Αναβαθμίσεις

Συγκεντρώνουμε πληροφορίες και συζητάμε για γνήσια και aftermarket αξεσουάρ

Συντονιστής: dimchrist


Re: Daytona 675 Αναβαθμίσεις

Δημοσίευσηαπό Aris. » 11 Ιουν 2010, 19:41

dimchrist έγραψε:-NGK Spark Plugs - Iridium IX (CR9EIX-3521),
Δοκίμασα συμπτωματικά τα απλά και ένιωθα μία αδυναμία. Μπορεί να ήταν ψυχολογικό αλλά πλέον δεν πρόκειται να γυρίσω στα απλά.


-15-46 Renthal Aluminium Sprocket,
Είχα γράψει πιο πάνω ότι είχα κρατήσει μαμά το μπροστινό γρανάζι (16άρι).
Τώρα ήρθε η σειρά να το αλλάξω και να πάω ένα κάτω. Δηλαδή είμαι ένα κάτω μπροστά (πιο κοντό) και ένα κάτω πίσω (πιο μακρύ). Το μαμά πίσω ήταν 47. Στην ουσία είναι σα να λέμε 2 δόντια πίσω πιο κοντό.
Το μηχανάκι έχει γίνει λίγο νευρικό στις χαμηλές έτσι μου χαλάει την έξοδο. Οπότε μελλοντικά θα πάω σε 16άρι μπροστινό και 48άρι πίσω.



Μπουζι ιριδιου ειχε βαλει ο Στεφανος στο σερβις του , αν δεν κανω λαθος , και το μηχανακι δεν πηγαινε βημα.
Στην αντιπροσωπια του ειπαν οτι μαλλον αυτα φταινε , τα αλλαξε και διορθωθηκε ...
Ασχετο-σχετικο , απλα το επισημανα (ψήλοι στα αυτια :mrgreen )

Αυτα τα γραναζια -αν και υποθετω το ξερεις- εχουν διαρκεια ζωης 5 με 8 χιλιαδες χλμ.



dimchrist έγραψε:αλλά όταν κάτι λειτουργεί καλά είμαι της άποψης να μη το πειράζω... ακόμα τουλάχιστον! :mrgreen

+675

:salut1
================================================================================================
Εικόνα
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
Άβαταρ μέλους
Aris.
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1463
Εγγραφή: 02 Οκτ 2008, 14:15
Τοποθεσία: Larissa
Highscores: 3
Μοτοσυκλέτα: Street triple 675 '08


Re: Daytona 675 Αναβαθμίσεις

Δημοσίευσηαπό oustabas » 11 Ιουν 2010, 20:51

dimchrist έγραψε:Όταν είχα πρωτοπάρει το μηχανάκι ήμουν τόσο ενθουσιασμένος που δε με ενδιέφερε να αλλάξω κάτι.
Έγινε σε ανύποπτη χρονική στιγμή και αυτό ήταν που μου άρεσε πιο πολύ.
Είχα πάει με ένα φίλο να κλείσει το νέο Τίγρη... το είδα για άλλη μία φορά να μου κλείνει το μάτι και δεν άντεξα! :mrgreen
Γνωριστήκαμε καλά. Κράτησα χαρακτήρα για ενάμιση χρόνο και μετά από 20κ χλμ. είπα να βάλω το χεράκι μου και να κάνω τις παραπάνω αναβαθμίσεις. Πέρασε όμως ο καιρός σχεδόν άλλος τόσος από τις τελευταίες ουσιαστικές αναβαθμίσεις και άλλα 20κ χλμ. (αισίως ξεπεράσαμε τις 40,000χλμ. :-D ), ήρθε η ώρα για περαιτέρω βελτιώσεις. Οι υποψηφιότητες έδιναν και έπερναν μέχρι που βρέθηκαν τα κατάλληλα σε συνδιασμό πάντα με σχετικά προσιτές τιμές.
Η λίστα έχει πλέον ως εξής:

-Bitubo XFX rear shock (fully adjustable),
Η καλύτερη επένδυση για ένα τέτοιο μηχανάκι είναι η αναβάθμιση της ανάρτησης. Πολλές επιλογές υπάρχουν. Σίγουρα οι White Power & Ohlins είναι οι πιο γνωστές, ήθελα όμως κάτι διαφορετικό. Θα πήγαινα για Penske αλλά τελικά έπεσα πάνω στην Bitubo πλήρως ρυθμιζόμενη. Το σετάρισμα είναι ολόκληρη επιστήμη και για κάποιον που θέλει να ασχοληθεί με το μηχανάκι αξίζει να δώσει βάση. Εννοείται ότι είναι η μέρα με τη νύκτα σε σχέση με το μαμά.

-Sigma Slipper Clutch,
Είναι πολύ πρόσφατο απόκτημα και δεν έχω πλήρη άποψη. Αυτό που κάνει είναι στα κατεβάσματα να μην κόβει τόσο πολύ ταχύτατητα και να μην μπλοκάρει ο πίσω τροχός. Το μηχανάκι καταφέρνει να έχει καλύτερη είσοδο, πιο ομαλή άρα και πιο γρήγορη.

-Gilles Tooling Rearsets (reverse shifting),
Είναι γνωστά σε όλους φαντάζομαι. Αγωνιστικοί μαρσπιέδες της Gilles. Έβαλα ανάποδα την αλλαγή των ταχυτήτων, δηλαδή πρώτη επάνω και όλες οι άλλες κάτω. Οι αλλαγές ταχυτήτων πλέον είναι πιο εύκολες μέσα στη στροφή. Φυσικά δε μιλάω για καταβάσματα αλλά για ανεβάσματα.

-ABS Plastics Bodywork,
Είναι πλαστικά ABS από ebay και συγκεκριμένα από Hong-Kong.
Είναι πολύ κατώτερα των μαμά. Δεν υπάρχει σύγκριση. Η εφαρμογή ήταν απλώς ικανοποιητική. Σε μερικά σημεία έπρεπε να ανοιξω μεγαλύτερες τις τρύπες αλλά όχι τιποτα τρομερό του στυλ ακυρώνω αυτή την τρύπα και πάμε για άλλη. Πολύ σημαντικό είναι να μπουν καλές βίδες με οδηγούς σιληκόνης διαφορετικά θα αρχίσουν να ραγίζουν όπως έχουν ήδη κάνει σε εμένα σε 2-3 σημεία.

-15-46 Renthal Aluminium Sprocket,
Είχα γράψει πιο πάνω ότι είχα κρατήσει μαμά το μπροστινό γρανάζι (16άρι).
Τώρα ήρθε η σειρά να το αλλάξω και να πάω ένα κάτω. Δηλαδή είμαι ένα κάτω μπροστά (πιο κοντό) και ένα κάτω πίσω (πιο μακρύ). Το μαμά πίσω ήταν 47. Στην ουσία είναι σα να λέμε 2 δόντια πίσω πιο κοντό.
Το μηχανάκι έχει γίνει λίγο νευρικό στις χαμηλές έτσι μου χαλάει την έξοδο. Οπότε μελλοντικά θα πάω σε 16άρι μπροστινό και 48άρι πίσω.

-NGK Spark Plugs - Iridium IX (CR9EIX-3521),
Δοκίμασα συμπτωματικά τα απλά και ένιωθα μία αδυναμία. Μπορεί να ήταν ψυχολογικό αλλά πλέον δεν πρόκειται να γυρίσω στα απλά.

-Clutch-Crankcase-Generator Carbon-Fiber Covers,
Τα βρήκα στο γερμανικό ebay με 125 ευρώ στο σπίτι μου. Πέρα από το εμφανισιακό τα πήρα γιατί αντέχουν τουλάχιστον δύο πτώσεις. Πέτυχα το 675 χτυπημένο με αυτά τα καλύμματα στο μαγαζί του Περιστέρα και είδα ότι αντέχουν αρκετά οπότε προχώρησα στην αγορά τους. Εμφάνιση και ποιότητα είναι σούπερ!

-Triumph Carbon-Fiber Tank Pad,
Επειδή πήρα δεύτερο ντεπόζιτο είπα να το προσέξω καθώς το πρώτο έχει φάει κάτι ψιλές στο επίμαχο σημείο.

-Metzeler Racetec Interact K3
Με ταιριάξανε πιο πολύ σε σχέση με τα Pirelli Dragon Supercorsa που έβαζα. Πιο γρήγορη κορώνα, ζεσταίνονται πιο γρήγορα, αντέχουν πιο πολλά χλμ. και ακόμα και όταν φτάνουν προς το τέλος τους δε χαζογλιστράνε. Επειδή όμως τα λάστιχα είναι κάτι ιδιαίτερο ας σταματήσουμε εδώ.

-Bikelitez LED Front Turn Signals,
Έψαχνα κάτι απλό από το ebay για να βγάλω τα πεταχτά μαμά. Επειδή είναι led θέλαν αντιστάσεις για να αναβοσβήνουν σωστά.

Μελλοντικά θα αγοραστεί κολοφάναρο led με ενσωματομένα φλας. Θα ήθελα και ένα tuneboy αλλά όταν κάτι λειτουργεί καλά είμαι της άποψης να μη το πειράζω... ακόμα τουλάχιστον! :mrgreen

Φωτογραφίες θα ακολουθήσουν πιο μετά.


τούμπανο το βρίσκω το μηχανάκι σου..πληροφοριακά σήμερα μόλις εγκατέστησα κολοφαναρο led στο streetaki μου αν k λίγο τσιμπημένη τιμή μαζί με τα μεταφορικά πιστεύω αξίζει αν θες να μαζέψεις λίγο την ουρα σου: http://www.british-customs.com/clear-al ... n-kit.html
p.s.photo οπωσδήποτε να δούμε :rock
Go your own way..
Άβαταρ μέλους
oustabas
Newbie
Progress to next rank:
28%
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2009, 00:29
Μοτοσυκλέτα: steet triple


Re: Daytona 675 Αναβαθμίσεις

Δημοσίευσηαπό Aris. » 11 Ιουν 2010, 22:03

oustabas ακριβο το πηρες αδερφε .

Το πηρα απο ebay απο γαλλια , 70€ με μεταφορικα
Αν ψαξεις στο global ebay θα το βρεις.
================================================================================================
Εικόνα
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
Άβαταρ μέλους
Aris.
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1463
Εγγραφή: 02 Οκτ 2008, 14:15
Τοποθεσία: Larissa
Highscores: 3
Μοτοσυκλέτα: Street triple 675 '08


Re: Daytona 675 Αναβαθμίσεις

Δημοσίευσηαπό oustabas » 11 Ιουν 2010, 23:11

Aris. έγραψε:oustabas ακριβο το πηρες αδερφε .

Το πηρα απο ebay απο γαλλια , 70€ με μεταφορικα
Αν ψαξεις στο global ebay θα το βρεις.


ναι έχεις δίκιο το πήρα μαζί με αλλα 2-3 πραγματάκια που ήθελα αλλα k πάλι άμα έψαχνα καλύτερα θα τα έβρισκα πιο φθηνά next time
Go your own way..
Άβαταρ μέλους
oustabas
Newbie
Progress to next rank:
28%
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2009, 00:29
Μοτοσυκλέτα: steet triple


Re: Daytona 675 Αναβαθμίσεις

Δημοσίευσηαπό dimchrist » 12 Αύγ 2010, 15:56

oustabas έγραψε:τούμπανο το βρίσκω το μηχανάκι σου..πληροφοριακά σήμερα μόλις εγκατέστησα κολοφαναρο led στο streetaki μου αν k λίγο τσιμπημένη τιμή μαζί με τα μεταφορικά πιστεύω αξίζει αν θες να μαζέψεις λίγο την ουρα σου: http://www.british-customs.com/clear-al ... n-kit.html
p.s.photo οπωσδήποτε να δούμε :rock

Aris. έγραψε:oustabas ακριβο το πηρες αδερφε .
Το πηρα απο ebay απο γαλλια , 70€ με μεταφορικα
Αν ψαξεις στο global ebay θα το βρεις.


To πήρα και αυτό Άρη σε λευκό από Γαλλία. Καλό μου φαίνεται. :right
2a4 675 Daytona Tailight LED.jpg
2a4 675 Daytona Tailight LED.jpg (19.69 KiB) 395 προβολές

Ακόμα δεν έχω βάλει το ρελέ.
Εικόνα
Triple Way
Άβαταρ μέλους
dimchrist
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 2921
Εγγραφή: 27 Μάιος 2008, 12:05
Τοποθεσία: K-pits
Μοτοσυκλέτα: Husqvarna TE 250 - Daytona 675
Όνομα: Παγκόσμιος © jimdom


Re: Daytona 675 Αναβαθμίσεις

Δημοσίευσηαπό denthnpalevw » 12 Αύγ 2010, 18:23

εχω το ιδιο ακριβως εδω και 1,5 χρονο και ειναι αψογο...
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/
Άβαταρ μέλους
denthnpalevw
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1424
Εγγραφή: 26 Μαρ 2008, 20:23
Μοτοσυκλέτα: Daytona 675

Advertisement
Προηγούμενη

  • Similar topics
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Συγγραφέας

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Προϊόντα και αξεσουάρ. Πληροφορίες - εντυπώσεις - συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες