Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Daytona 675 Αναβαθμίσεις

Συγκεντρώνουμε πληροφορίες και συζητάμε για γνήσια και aftermarket αξεσουάρ

Συντονιστής: dimchrist


Daytona 675 Αναβαθμίσεις

Δημοσίευσηαπό dimchrist » 25 Δεκ 2008, 18:51

Μπορώ να πω ότι ήμουν πολύ συγκρατημένος μέχρι τα πρώτα 15,000 χλμ. και δεν είχα ρίξει χρήματα στο μηχανάκι. Όμως συνέχεια με έτρωγε και ήθελα να το αναβαθμίσω λιγάκι. Ο κύβος ερίφθει με το που είδα το νέο Daytona. Οι αλλαγές που δέκτηκε ήταν ελάχιστες και η νέα μούρη-μάσκα μου ξύνησε λιγάκι...
Είχα φθάσει αισίως στις 20,000χλμ. και το μηχανάκι ζητούσε επιγόντως σέρβις. Δεν του χάλασα χατήρι και μπήκε μέσα για μία βδομάδα. Το εμπιστεύτηκα για άλλη μία φορά στα χέρια του Βασίλη (Ευθυμίου) και μπορώ να πω πως έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος. :right
Από πιο πριν είχα κάνει τις απαραίτητες κινήσεις και παρήγγειλα όλα τα απαραίτητα καλούδια που θα χριαζόταν συν κάποια εντυπωσιακά δωράκια. Ε, χριστούγενα έρχονται λέω, δεν πρέπει να κάνω και εγώ ένα δυνατό δώρο στην καλή μου μετά από τόσα που έχουμε περάσει μαζί???
Η συνέχεια ήταν μονόδρομος... όχι συμπλέκτης αλλά μία ολόσωμη αγωνιστική εξάτμιση από την ιταλική LeοVince. Το μοντέλο είναι το LeoVince SBK Factory racing full-exhaust system Carbon-Fiber (code:7723). Ήρθε ξετάπωτη, καταλύτης και ex-up πήγανε για ύπνο και το θηρίο ξύπνησε. :rock Το καλό έγινε από τα Papastavrou Shops (τα παιδιά είναι πολύ καλά - ειδικά ο Γιάννης στην Καληρρόης) με ξαλαφρώσανε από 1200 ευρώπουλα. Η αρχική σκέψη ήταν για Arrow αλλά η ολόσωμη ήταν πανακριβη γύρω στα 1900 ευρώ και μόνο το τελικό στα 650 :evil :swear1 ...
Τελειώσαμε με την εξαγωγή λοιπόν πάμε στην εισαγωγή. Για εκεί υπήρχαν τρεις επιλογές: Pippercross, K&N και BMC. Το ιταλικό BMC Race Air-Filter ήταν και το τυχερό. Μου αρέσει πιο πολύ, άσε που είναι τόσο ελεύθερο έτσι ώστε μόνο τα πουλάκια να μένουν απ'έξω :evil .
Σαν φυσική συνέχεια όλων αυτών το μείγμα έπρεπε να αλλάξει και το πρόγραμμα της Triumph για την ολόσωμη Arrow ήρθε και έκατσε κουτί.
Τα μαμά NGK μπουζί αλλάχτηκαν και αυτά με τη σειρά τους για να μπουνε Iridium IX (CR9EIX-3521) της ίδιας εταιρείας φυσικά.
Τα λάδια που χρησιμοποιούσα ήταν τα ημισυνθετικα της Motul, τα 5100 4Τ 15W/50. Πολύ καλά λάδια δε λέω αλλά με όλα τα παραπάνω είπα να μην τσιγκουνευτώ και πήρα του full συνθετικά 300V 4T Factory Line 15W50 της ίδιας εταιρείας πάντα.
Η κλιμάκωση του Daytona 675 είναι αρκετά κοντή σε σχέση με τον ιαπωνέζικο ανταγωνισμό και με τα επιπλέον αλογάκια που πήρε, ένα δόντι κόντεμα στο πίσω γρανάζι ήταν ότι έπρεπε (από 47 σε 46). Δεν μάκρυνε σχεδόν καθόλου. Αμελειτέα διαφορά.
Στο εξωτερικό (κυρίως στις ΗΠΑ) οι περισσότεροι το κοντένουν... πραγματικά απορώ :loco. Αν θέλουν να πάρουν μηχανάκι για σούζες ας πάρουν ένα Speed3.
Το πίσω γρανάζι ήρθε από την AFAM, αλουμουνένιο και από ομορφία σκέτη κ@ύλα.
Η stock αλυσίδα είχε φάει τα ψωμία της και νέο κόσμημα ακούει στο όνομα D.I.D. Η σειρά X2-Ring ZVM2 βγαίνει σε χρυσό χρωματάκι και ταίριαξε τέλεια με το υπόλοιπο σύνολο. Φυσικά έγινε μετατροπή από 525 σε 520.
Το μηχανάκι πήγε για δυναμομέτρηση πριν και μετά για να δούμε τι κάναμε. Ομολογώ πως στην πρώτη δυναμομέτρηση πήγαν να με πιάσουν τα κλάματα καθώς το μηχανάκι μεταβίας ανέβασε πάνω από τα 101 αλόγατα και 5,67 ροπή στον τροχό :cry1 ... Η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο δυναμόμετρο (Dynojet 250i) είναι λίγο "απαισιόδοξο". Τα περισσότερα daytona δείχνουν περίπου 104 με 105.
Όταν όμως όλα τα νέα καλούδια τοποθετήθηκαν το καμάρι ξανανέβηκε στο δυναμόμετρο και η έκπληξη ήρθε από αλλού... Ναι μεν το μηχανάκι εξαπέλησε συν 5,34 αλόγατα (106,56 συνολικά στον τροχό) αλλά το όλο ζουμί ήρθε από την ροπή που εκτινάχτηκε στο 6,58!!! Έβλεπα το διάγραμμα και δεν μπορούσα να το πιστέψω!
Περίμενα η ροπή χαμηλά να έχει μείνει στάσιμη για να μην πω λίγο υποδεέστερη αλλά όχι απλώς δεν έχασε αλλά έχει και την μεγαλύτερη αναβάθμιση. Σταθερά πάνω από τα 5!

Μόλις μπορέσω θα κάνω νέο ποστ με τη δυναμομέτρηση και φωτό από το μηχανάκι.

Το μηχανάκι πλέον οργώνει. Κολλητός μου έχει το Street και στις ρεπριζ κάναμε καλό παιχνίδι. Τώρα πια δεν υπάρχει θέμα... Το μόνο ουσιαστικό μειονέκτημα είναι θόρυβος. Ακούγεται παντού και πάντα. Όταν πηγαίνεις μικρές βόλτες με λίγα χιλιόμετρα είναι λίγο κουραστικό αλλά μόλις αρχισεις να ανοίγεις η ηδονή που σου προσφέρει είναι αστείρευτη :rock

Όλα τα παραπάνω είναι ότι τελευταίο μπήκε το τελευταίο μήνα. Όλες οι άλλες αλλαγές που έχει δεχτεί έχουν να κάνουν κυρίως με προστατευτικά όπως:
1) προστατευτικά πλαισίου της LSL (περίπου 120 ευρώ - Eliofil)
2) προστατευτικά πηρουνιού της R&G (περίπου 60 ευρώ - MotoMarket)
3) προστατευτικά ψαλιδιού και βάσεις για πίσω stand της Powerbronze (περίπου 40 ευρώ - Bike Accessories)
4) Ζελατίνα τύπου Double Bubble -μαύρη φιμέ- της Powerbronze (περίπου 90 ευρώ - Bike Accessories)
Πολύ καλή ποιότητα και γλιτώνεις αρκετό αέρα.
5) Βάση πινακίδας της ValterMoto (περίπου 50 ευρώ - Vassalos)
Είναι με τον μηχανισμό που γυρίζει η πινακίδα κάτω από την ουρά. Δεν την είχα γυρίσει ούτε μία φορά. Μέχρι που έσπασε πάνω στη βάση της πάνω στον χρόνο και το χειρότερο την πήρα στο χέρι μέσα στα μέγαρα.
6) Συναγερμός της Meta Systems Legos 3 (περίπου 220 ευρώ με τοποθέτηση).
Είχα παραγγείλει τον M357TV2 Alarm πάλι της Meta αλλά δεν χωρούσε κάτω από την σέλα!!! Είχα φρικάρει τότε με τον ανύπαρκτο αποθηκευτικό χώρο. Δεν είναι πολύ ευαίσθητος και ο μηχανισμός πιάνει δύσκολα.
Εικόνα
Triple Way
Άβαταρ μέλους
dimchrist
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 2905
Εγγραφή: 27 Μάιος 2008, 12:05
Τοποθεσία: K-pits
Μοτοσυκλέτα: Husqvarna TE 250 - Daytona 675
Όνομα: Παγκόσμιος © jimdom


Re: Daytona 675 Αναβαθμίσεις

Δημοσίευσηαπό HelenKoR » 26 Δεκ 2008, 00:43

καλοριζικες οι αναβαθμισεις Δημητρη μου ! :bravo
καλες βολτες να εχεις !
ειμαι σίγουρη οτι πραγματικα θα το γλεντήσεις το 675 στο επακρο ! :right

Μόλις μπορέσω θα κάνω νέο ποστ με τη δυναμομέτρηση και φωτό από το μηχανάκι.


περιμένω φωτο :shifty
I really do appreciate people who stimulate my creativity and make me think on a deeper level.
Άβαταρ μέλους
HelenKoR
Monsieur Cannibale
 
Δημοσιεύσεις: 2595
Εγγραφή: 28 Φεβ 2008, 23:11
Τοποθεσία: όλα είναι σχετικά :P
Μοτοσυκλέτα: Peugeot Jet Force 50cc


Re: Daytona 675 Αναβαθμίσεις

Δημοσίευσηαπό dimchrist » 27 Δεκ 2008, 17:27

HelenKoR έγραψε:περιμένω φωτο :shifty


Αυτή είναι μία πρόχειρη φωτό από το κινητό. Μόλις συνδέσω το scanner θα το ξαναποστάρω.
Οι βασικές διαφορές φαίνονται εύκολα πάντως...

Daytona Dynojet_1.jpg


και μία ακόμα

Daytona Dynojet_2.jpg
Εικόνα
Triple Way
Άβαταρ μέλους
dimchrist
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 2905
Εγγραφή: 27 Μάιος 2008, 12:05
Τοποθεσία: K-pits
Μοτοσυκλέτα: Husqvarna TE 250 - Daytona 675
Όνομα: Παγκόσμιος © jimdom


Re: Daytona 675 Αναβαθμίσεις

Δημοσίευσηαπό ATN PANOS » 28 Δεκ 2008, 01:06

πολυ καλο φιλε.μπραβο.
:right :right
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.
Άβαταρ μέλους
ATN PANOS
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: 31 Αύγ 2008, 16:00
Μοτοσυκλέτα: Daytona 675
street triple


Re: Daytona 675 Αναβαθμίσεις

Δημοσίευσηαπό fethry » 29 Δεκ 2008, 16:47

να το χαίρεσαι... :rock :salut1
if it's stupid and it works, it ain't stupid...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
fethry
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 365
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2008, 15:45
Τοποθεσία: υμηττός, αθήνα
Μοτοσυκλέτα: triumph street triple


Re: Daytona 675 Αναβαθμίσεις

Δημοσίευσηαπό Polymhxanos » 01 Ιαν 2009, 02:49

Αυτά είναι... Να τα χαίρεσαι! Αν και με την θεωρία ''βγάζω τον καταλύτη'' είμαι κατηγορηματικά αντίθετος, αφού φορτώνεις καρκίνο τον αέρα που πρώτος εσύ αναπνέεις...

Η πρώτη δυναμομέτρηση ήταν ΠΡΙΝ μπουν τα πράγματα ΚΑΙ ΠΡΙΝ γίνει σέρβις, ή , ΠΡΙΝ μπούν τα πράγματα ΚΑΙ ΑΦΟΥ είχε γίνει το σέρβις;

Να μπεί και καμία πίστα όμως ε; :salut1
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html
Άβαταρ μέλους
Polymhxanos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 995
Εγγραφή: 27 Αύγ 2008, 15:42
Τοποθεσία: Μεσόγεια
Μοτοσυκλέτα: NC21, 2*NC30, NC35, RC36, SC45
Όνομα: Οδυσσέας


Re: Daytona 675 Αναβαθμίσεις

Δημοσίευσηαπό dimchrist » 01 Ιαν 2009, 15:52

Polymhxanos έγραψε:Η πρώτη δυναμομέτρηση ήταν ΠΡΙΝ μπουν τα πράγματα ΚΑΙ ΠΡΙΝ γίνει σέρβις, ή , ΠΡΙΝ μπούν τα πράγματα ΚΑΙ ΑΦΟΥ είχε γίνει το σέρβις;


Η πρώτη περίπτωση: Η πρώτη δυναμομέτρηση ήταν ΠΡΙΝ μπουν τα πράγματα ΚΑΙ ΠΡΙΝ γίνει σέρβις.

Polymhxanos έγραψε:Να μπεί και καμία πίστα όμως ε; :salut1

Να δούμε πότε θα μας αφήσουνε να ξαναμπούμε Μέγαρα :swear1 γιατί οι Σέρρες παραείναι μακριά και χωρίς τρέιλερ δεν πάω.
Πιο πιθανό το βλέπω να μπαίνει στο California School 3 παρά σε track day στα Μέγαρα. :gvse
Εικόνα
Triple Way
Άβαταρ μέλους
dimchrist
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 2905
Εγγραφή: 27 Μάιος 2008, 12:05
Τοποθεσία: K-pits
Μοτοσυκλέτα: Husqvarna TE 250 - Daytona 675
Όνομα: Παγκόσμιος © jimdom


Re: Daytona 675 Αναβαθμίσεις

Δημοσίευσηαπό dimchrist » 23 Ιουν 2009, 01:10

HelenKoR έγραψε: περιμένω φωτο :shifty


Άργησα λιγάκι... :mrgreen
Το ξέχασα να σου πω την αλήθεια και με αφορμή μία βολτίτσα στον Υμηττό είπα να βγάλω μερικές φωτογραφίες από το κινητό δυστυχώς, γιατι αν περίμενες από ψηφιακή θα πηγαίναμε από τη νέα χρονιά! :lol2 :lol2 :lol2

21062009.jpg


21062009(001).jpg


21062009(002).jpg


21062009(003).jpg


21062009(004).jpg


21062009(005).jpg
Εικόνα
Triple Way
Άβαταρ μέλους
dimchrist
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 2905
Εγγραφή: 27 Μάιος 2008, 12:05
Τοποθεσία: K-pits
Μοτοσυκλέτα: Husqvarna TE 250 - Daytona 675
Όνομα: Παγκόσμιος © jimdom


Re: Daytona 675 Αναβαθμίσεις

Δημοσίευσηαπό tripletech » 30 Ιουν 2009, 22:33

K...ειναι,ειδικα η Leo v και η...ζελατινα!!
Mε την τροφοδοσια τι εχεις κανει?
Άβαταρ μέλους
tripletech
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 305
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 16:06
Τοποθεσία: αθηνα
Μοτοσυκλέτα: Triumph Daytona 675


Re: Daytona 675 Αναβαθμίσεις

Δημοσίευσηαπό dimchrist » 23 Δεκ 2009, 00:56

tripletech έγραψε:Mε την τροφοδοσια τι εχεις κανει?

Αν και το είδα πολύ αργά... :plaf όπως λέω και παραπάνω μπήκε το πρόγραμμα της Τ για την ολόσωμη Arrow. Το αποτέλεσμα ήταν τόσο καλό που πλέον δε σκέφτομαι να βάλω Tuneboy (αν και πολύ θα ήθελα). Οπότε την επόμενη φορά που θα έχω την οικονομική δυνατότητα προσθέσω κάτι ακόμα μάλλον θα είναι ανάρτηση ή/και πολυεστερικά. :-D
Εικόνα
Triple Way
Άβαταρ μέλους
dimchrist
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 2905
Εγγραφή: 27 Μάιος 2008, 12:05
Τοποθεσία: K-pits
Μοτοσυκλέτα: Husqvarna TE 250 - Daytona 675
Όνομα: Παγκόσμιος © jimdom


Re: Daytona 675 Αναβαθμίσεις

Δημοσίευσηαπό dimchrist » 11 Ιουν 2010, 17:29

Όταν είχα πρωτοπάρει το μηχανάκι ήμουν τόσο ενθουσιασμένος που δε με ενδιέφερε να αλλάξω κάτι.
Έγινε σε ανύποπτη χρονική στιγμή και αυτό ήταν που μου άρεσε πιο πολύ.
Είχα πάει με ένα φίλο να κλείσει το νέο Τίγρη... το είδα για άλλη μία φορά να μου κλείνει το μάτι και δεν άντεξα! :mrgreen
Γνωριστήκαμε καλά. Κράτησα χαρακτήρα για ενάμιση χρόνο και μετά από 20κ χλμ. είπα να βάλω το χεράκι μου και να κάνω τις παραπάνω αναβαθμίσεις. Πέρασε όμως ο καιρός σχεδόν άλλος τόσος από τις τελευταίες ουσιαστικές αναβαθμίσεις και άλλα 20κ χλμ. (αισίως ξεπεράσαμε τις 40,000χλμ. :-D ), ήρθε η ώρα για περαιτέρω βελτιώσεις. Οι υποψηφιότητες έδιναν και έπερναν μέχρι που βρέθηκαν τα κατάλληλα σε συνδιασμό πάντα με σχετικά προσιτές τιμές.
Η λίστα έχει πλέον ως εξής:

-Bitubo XFX rear shock (fully adjustable),
Η καλύτερη επένδυση για ένα τέτοιο μηχανάκι είναι η αναβάθμιση της ανάρτησης. Πολλές επιλογές υπάρχουν. Σίγουρα οι White Power & Ohlins είναι οι πιο γνωστές, ήθελα όμως κάτι διαφορετικό. Θα πήγαινα για Penske αλλά τελικά έπεσα πάνω στην Bitubo πλήρως ρυθμιζόμενη. Το σετάρισμα είναι ολόκληρη επιστήμη και για κάποιον που θέλει να ασχοληθεί με το μηχανάκι αξίζει να δώσει βάση. Εννοείται ότι είναι η μέρα με τη νύκτα σε σχέση με το μαμά.

-Sigma Slipper Clutch,
Είναι πολύ πρόσφατο απόκτημα και δεν έχω πλήρη άποψη. Αυτό που κάνει είναι στα κατεβάσματα να μην κόβει τόσο πολύ ταχύτατητα και να μην μπλοκάρει ο πίσω τροχός. Το μηχανάκι καταφέρνει να έχει καλύτερη είσοδο, πιο ομαλή άρα και πιο γρήγορη.

-Gilles Tooling Rearsets (reverse shifting),
Είναι γνωστά σε όλους φαντάζομαι. Αγωνιστικοί μαρσπιέδες της Gilles. Έβαλα ανάποδα την αλλαγή των ταχυτήτων, δηλαδή πρώτη επάνω και όλες οι άλλες κάτω. Οι αλλαγές ταχυτήτων πλέον είναι πιο εύκολες μέσα στη στροφή. Φυσικά δε μιλάω για καταβάσματα αλλά για ανεβάσματα.

-ABS Plastics Bodywork,
Είναι πλαστικά ABS από ebay και συγκεκριμένα από Hong-Kong.
Είναι πολύ κατώτερα των μαμά. Δεν υπάρχει σύγκριση. Η εφαρμογή ήταν απλώς ικανοποιητική. Σε μερικά σημεία έπρεπε να ανοιξω μεγαλύτερες τις τρύπες αλλά όχι τιποτα τρομερό του στυλ ακυρώνω αυτή την τρύπα και πάμε για άλλη. Πολύ σημαντικό είναι να μπουν καλές βίδες με οδηγούς σιληκόνης διαφορετικά θα αρχίσουν να ραγίζουν όπως έχουν ήδη κάνει σε εμένα σε 2-3 σημεία.

-15-46 Renthal Aluminium Sprocket,
Είχα γράψει πιο πάνω ότι είχα κρατήσει μαμά το μπροστινό γρανάζι (16άρι).
Τώρα ήρθε η σειρά να το αλλάξω και να πάω ένα κάτω. Δηλαδή είμαι ένα κάτω μπροστά (πιο κοντό) και ένα κάτω πίσω (πιο μακρύ). Το μαμά πίσω ήταν 47. Στην ουσία είναι σα να λέμε 2 δόντια πίσω πιο κοντό.
Το μηχανάκι έχει γίνει λίγο νευρικό στις χαμηλές έτσι μου χαλάει την έξοδο. Οπότε μελλοντικά θα πάω σε 16άρι μπροστινό και 48άρι πίσω.

-NGK Spark Plugs - Iridium IX (CR9EIX-3521),
Δοκίμασα συμπτωματικά τα απλά και ένιωθα μία αδυναμία. Μπορεί να ήταν ψυχολογικό αλλά πλέον δεν πρόκειται να γυρίσω στα απλά.

-Clutch-Crankcase-Generator Carbon-Fiber Covers,
Τα βρήκα στο γερμανικό ebay με 125 ευρώ στο σπίτι μου. Πέρα από το εμφανισιακό τα πήρα γιατί αντέχουν τουλάχιστον δύο πτώσεις. Πέτυχα το 675 χτυπημένο με αυτά τα καλύμματα στο μαγαζί του Περιστέρα και είδα ότι αντέχουν αρκετά οπότε προχώρησα στην αγορά τους. Εμφάνιση και ποιότητα είναι σούπερ!

-Triumph Carbon-Fiber Tank Pad,
Επειδή πήρα δεύτερο ντεπόζιτο είπα να το προσέξω καθώς το πρώτο έχει φάει κάτι ψιλές στο επίμαχο σημείο.

-Metzeler Racetec Interact K3
Με ταιριάξανε πιο πολύ σε σχέση με τα Pirelli Dragon Supercorsa που έβαζα. Πιο γρήγορη κορώνα, ζεσταίνονται πιο γρήγορα, αντέχουν πιο πολλά χλμ. και ακόμα και όταν φτάνουν προς το τέλος τους δε χαζογλιστράνε. Επειδή όμως τα λάστιχα είναι κάτι ιδιαίτερο ας σταματήσουμε εδώ.

-Bikelitez LED Front Turn Signals,
Έψαχνα κάτι απλό από το ebay για να βγάλω τα πεταχτά μαμά. Επειδή είναι led θέλαν αντιστάσεις για να αναβοσβήνουν σωστά.

Μελλοντικά θα αγοραστεί κολοφάναρο led με ενσωματομένα φλας. Θα ήθελα και ένα tuneboy αλλά όταν κάτι λειτουργεί καλά είμαι της άποψης να μη το πειράζω... ακόμα τουλάχιστον! :mrgreen

Φωτογραφίες θα ακολουθήσουν πιο μετά.
Εικόνα
Triple Way
Άβαταρ μέλους
dimchrist
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 2905
Εγγραφή: 27 Μάιος 2008, 12:05
Τοποθεσία: K-pits
Μοτοσυκλέτα: Husqvarna TE 250 - Daytona 675
Όνομα: Παγκόσμιος © jimdom


Re: Daytona 675 Αναβαθμίσεις

Δημοσίευσηαπό nfot » 11 Ιουν 2010, 18:00

Περιμενουμε τις φωτο, μη μας ξεχασεις.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.
Άβαταρ μέλους
nfot
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1380
Εγγραφή: 08 Σεπ 2007, 17:30
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Μοτοσυκλέτα: Daytona 675 '09
FZ6

Advertisement
Επόμενο

  • Similar topics
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Συγγραφέας

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Προϊόντα και αξεσουάρ. Πληροφορίες - εντυπώσεις - συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης