Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

εξατμισεις danmoto street triple

Συγκεντρώνουμε πληροφορίες και συζητάμε για γνήσια και aftermarket αξεσουάρ

Συντονιστής: dimchrist


εξατμισεις danmoto street triple

Δημοσίευσηαπό fotisz750 » 20 Αύγ 2012, 15:29

ξερει κανεις να μου πει για αυτες τις εξατμισεις (αναφερομαι στις καρμπον) ? ξερω απο θορυβο κανουν παρα πολυ δυνατο αλλα με τις επιδοσεις τι γινεται? θα χασω? τις εχει βαλει κανεις να μου πει?
ευχαριστω!
Άβαταρ μέλους
fotisz750
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 18 Σεπ 2010, 23:20
Μοτοσυκλέτα: street triple


Re: εξατμισεις danmoto street triple

Δημοσίευσηαπό fotisz750 » 20 Αύγ 2012, 19:16

επισης θα ηθελα καποιος να μου πει αν ειναι δυσκολο να κανω τη διαδικασια αλλαγης των εξατμισεων μονος μου.ειναι κατι που πρεπει να προσεξω?
δεν μπορει αυτο καποιος θα το ξερει... :neutral: !
Άβαταρ μέλους
fotisz750
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 18 Σεπ 2010, 23:20
Μοτοσυκλέτα: street triple


Re: εξατμισεις danmoto street triple

Δημοσίευσηαπό HelenKoR » 20 Αύγ 2012, 19:35

Αν σκεφτείς οτι για να αλλάξω την βάση της πινακίδας μου βγήκε η πίστη...
Αν έχεις τα κατάλληλα εργαλεία βέβαια, όλα γίνονται...!

(δεν θα πρέπει να αλλάξεις και πρόγραμμα;)
I really do appreciate people who stimulate my creativity and make me think on a deeper level.
Άβαταρ μέλους
HelenKoR
Monsieur Cannibale
 
Δημοσιεύσεις: 2595
Εγγραφή: 28 Φεβ 2008, 23:11
Τοποθεσία: όλα είναι σχετικά :P
Μοτοσυκλέτα: Peugeot Jet Force 50cc


Re: εξατμισεις danmoto street triple

Δημοσίευσηαπό fotisz750 » 20 Αύγ 2012, 20:01

HelenKoR έγραψε:Αν σκεφτείς οτι για να αλλάξω την βάση της πινακίδας μου βγήκε η πίστη...
Αν έχεις τα κατάλληλα εργαλεία βέβαια, όλα γίνονται...!

(δεν θα πρέπει να αλλάξεις και πρόγραμμα;)

με τη βαση και εμενα μου βγηκε λιγο η πιστη και τελικα δεν εκανε κιολας(ηταν αναδιπλουμενη και οταν εκλεινε εβρισκε στη ποδα και τελικα δεν εκλεινε :twisted: )!
τωρα για προγραμμα κτλ δεν ξερω.απο σας περιμενω να μου πειτε αν ξερετε!
επισης θαλω να μαθω αν θα πρεπει να καταργησω τπτ αισθητηρες ,πεταλουδες κτλ απο τις μαμα εξατμισεις ή ειναι πολυ πιο απλη διαδικασια.βγαζω-βαζω και τελος?
παντως ευχαριστω για την απαντηση!
Άβαταρ μέλους
fotisz750
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 18 Σεπ 2010, 23:20
Μοτοσυκλέτα: street triple


Re: εξατμισεις danmoto street triple

Δημοσίευσηαπό HelenKoR » 20 Αύγ 2012, 21:10

Δεν έχω αλλάξει εξάτμιση και δεν μπορώ να πω οτι έχω εντρυφήσει στο θέμα.
Θα βάλεις μόνο το τελικό; Φίλτρο; Θα αλλάξεις; Θα κάνεις κι άλλες αλλαγές;
I really do appreciate people who stimulate my creativity and make me think on a deeper level.
Άβαταρ μέλους
HelenKoR
Monsieur Cannibale
 
Δημοσιεύσεις: 2595
Εγγραφή: 28 Φεβ 2008, 23:11
Τοποθεσία: όλα είναι σχετικά :P
Μοτοσυκλέτα: Peugeot Jet Force 50cc


Re: εξατμισεις danmoto street triple

Δημοσίευσηαπό fotisz750 » 20 Αύγ 2012, 22:05

HelenKoR έγραψε:Δεν έχω αλλάξει εξάτμιση και δεν μπορώ να πω οτι έχω εντρυφήσει στο θέμα.
Θα βάλεις μόνο το τελικό; Φίλτρο; Θα αλλάξεις; Θα κάνεις κι άλλες αλλαγές;

οχι ουτε φιλτρο ουτε προγραμμα.μονο τα τελικα.λιγο βαρος ουσιαστικα θα χασω,θα κερδισω ηχο και εμφανιση! το θεμα ειναι οτι δεν θελω να χασω και επιδοσεις.τουλαχιστον οχι κατι αισθητο!
τα βρικα φθηνα-μεταχ τα ατιμα και με ψηνουν αρκετα!
Άβαταρ μέλους
fotisz750
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 18 Σεπ 2010, 23:20
Μοτοσυκλέτα: street triple


Re: εξατμισεις danmoto street triple

Δημοσίευσηαπό tharis » 20 Αύγ 2012, 22:22

Αφου δε θα αλλαξεις λαιμους απ την αρχη λογικα πρεπει να ειναι ευκολο να αλλαξεις τα τελικα..!! Κ προγραμμα μπορεις να αλλαξεις κ μονος σου η να σε βοηθησει καποιος απο εδω αν χρειαστει..
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tharis
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 2216
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2009, 01:51
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Highscores: 17
Μοτοσυκλέτα: Honda Innova


Re: εξατμισεις danmoto street triple

Δημοσίευσηαπό HelenKoR » 21 Αύγ 2012, 15:12

Γενικά δύσκολα θα αλλάξω κάτι πάνω στο μηχανάκι (για τον Α ή Β λόγο).
Αλλά αν άλλαζα κάτι θα σιγουρευόμουν οτι δεν θα "χαλούσα" κάτι άλλο ή ακόμα κι αν "έχανα" κάτι απο αυτή την άλλαγη τουλάχιστον να γνωρίζω τι.

Πχ. αλλάζοντας έτσι στεγνά το τελικό της εξάτμισης μπορεί να δημιουργούσα κάποιο πρόβλημα στην απόδοση της μοτοσυκλέτας.
Και για να διορθώσω τα πράγματα θα έπρεπε να αλλάξω φίλτρο αέρα (να βάλω ενα πιο ελευθερο) και στην συνέχεια να άλλαζα χάρτη. 'Η να κάνω κι άλλες αλλαγές/βελτιώσεις.
Βέβαια μπορεί με την αλλαγή μόνο του τελικού(και ανάλογα τι τελικό είναι αυτό) και χωρίς να αλλάξω κάτι άλλο, απλώς να έχω μια πολύ μικρή χειροτερευση.

Η εξάτμιση έχει να κάνει με τα καυσαέρια (δλδ την έξοδο των αερίων). Αρα θα επηρεάζεται και η είσοδος (δλδ φρέσκος αέρας, ίσως γι'αυτό αλλάζουν φίλτρο). Αρα και την καυση (δλδ το καυσιμο). Γι'αυτό να χρειάζεται επαναπρογραμματισμό.
Αυτά είναι μόνο υποθέσεις. Δεν ασχολήθηκα ποτέ όσο θα ήθελα... :( Ελπίζω κάποιος να ρίξει λίγο φως. :D
I really do appreciate people who stimulate my creativity and make me think on a deeper level.
Άβαταρ μέλους
HelenKoR
Monsieur Cannibale
 
Δημοσιεύσεις: 2595
Εγγραφή: 28 Φεβ 2008, 23:11
Τοποθεσία: όλα είναι σχετικά :P
Μοτοσυκλέτα: Peugeot Jet Force 50cc


Re: εξατμισεις danmoto street triple

Δημοσίευσηαπό fotisz750 » 21 Αύγ 2012, 16:16

HelenKoR έγραψε:Γενικά δύσκολα θα αλλάξω κάτι πάνω στο μηχανάκι (για τον Α ή Β λόγο).
Αλλά αν άλλαζα κάτι θα σιγουρευόμουν οτι δεν θα "χαλούσα" κάτι άλλο ή ακόμα κι αν "έχανα" κάτι απο αυτή την άλλαγη τουλάχιστον να γνωρίζω τι.

Πχ. αλλάζοντας έτσι στεγνά το τελικό της εξάτμισης μπορεί να δημιουργούσα κάποιο πρόβλημα στην απόδοση της μοτοσυκλέτας.
Και για να διορθώσω τα πράγματα θα έπρεπε να αλλάξω φίλτρο αέρα (να βάλω ενα πιο ελευθερο) και στην συνέχεια να άλλαζα χάρτη. 'Η να κάνω κι άλλες αλλαγές/βελτιώσεις.
Βέβαια μπορεί με την αλλαγή μόνο του τελικού(και ανάλογα τι τελικό είναι αυτό) και χωρίς να αλλάξω κάτι άλλο, απλώς να έχω μια πολύ μικρή χειροτερευση.

Η εξάτμιση έχει να κάνει με τα καυσαέρια (δλδ την έξοδο των αερίων). Αρα θα επηρεάζεται και η είσοδος (δλδ φρέσκος αέρας, ίσως γι'αυτό αλλάζουν φίλτρο). Αρα και την καυση (δλδ το καυσιμο). Γι'αυτό να χρειάζεται επαναπρογραμματισμό.
Αυτά είναι μόνο υποθέσεις. Δεν ασχολήθηκα ποτέ όσο θα ήθελα... :( Ελπίζω κάποιος να ρίξει λίγο φως. :D

καπως ετσι τα εχω κι εγω στο μυαλο μου! θα το κανω μαλλον και το πολυ πολυ αν δεν μου αρεσει το ξαναλλαζω!
thank you anyway :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
fotisz750
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 18 Σεπ 2010, 23:20
Μοτοσυκλέτα: street triple


Re: εξατμισεις danmoto street triple

Δημοσίευσηαπό tharis » 21 Αύγ 2012, 18:36

Συμφωνω κι εγω με την Helen δε θα εβαζα οτι να ναι πανω στη μηχανη μου.. Βεβαια η αλλαγη ενος τελικου δεν ειναι και κατι τρομερο και το καλο ειναι οτι υπαρχουν αρκετα ετοιμα προγραμματα απο την Τ για να πειραματιστεις (για τις arrow βεβαια αλλα πιστευω τελικο απο τελικο δεν διαφερουν και παρα πολυ). Θα εβαζα βεβαια κατι επωνυμο και δοκιμασμενο.

Με την δικια μου 3-1 παντως (ολοσωμη) και το αντιστοιχο προγραμμα το καλο ειναι οτι εξαλειφεται τελειως η νευρικοτητα του ψεκασμου στο ανοιγμα του γκαζιου που εχει το street και επισης πιστευω οτι εχει εμφανη θετικα αποτελεσματα και στην αποδοση αλλα και στην οικονομια καυσιμου! +το ελαφρωμα. Δεν ειναι βεβαια φτηνη λυση ..

*Φιλτρο δεν εχω αλλαξει.
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tharis
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 2216
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2009, 01:51
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Highscores: 17
Μοτοσυκλέτα: Honda Innova


Re: εξατμισεις danmoto street triple

Δημοσίευσηαπό Max Manos » 22 Αύγ 2012, 00:01

Φιλε Φωτη,το να αλλαξεις τελικα δεν ειναι και τοσο δυσκολο..τρια πραγματα χρειαζεσαι..
Ενα φιλαρακι,εργαλεια και λιγη υπομονη..μονα τους θα βγουνε... :thumbsup:
Μονο τελικα αλλαζεις,οποτε ουτε με αισθητηρες ουτε με κατι αλλο θα μπλεξεις..

Η συγκεκριμενη εταιρια στα χαρακτηριστικα αναφερει οτι δεν χρειαζεται προγραμμα, δινοντας αυξηση 4 τοις εκατο στην αποδοση. Ομως αναφερει επισης ,οτι παραπανω αυξηση επιτυγχανεται με επαναπρογραμματισμο και αλλαγες στην τροφοδοσια,βλεπε και φιλτρο..Δεν θα ηταν κακη ιδεα τουλαχιστον να βαλεις το προγραμμα της εταιριας για τα 2πλα τελικα της arrow.Οταν το εψαχνα,αυτο προτεινοταν για τις περισσοτερες aftermarket επιλογες..

Επειδη εχω αλλαξει 2 εξατμισεις θα πω και γω την εμπειρια μου..
Στην αρχη ειχα βαλει κατι ixil μαζι με ενα φιλτρο pipercross road.Με το προγραμμα για τις arrow το μηχανακι "σκοτωνε" αλλα ο θορυβος σκοτωνε τα τυμπανα μου επισης και τα εχουμε και τα χρονακια μας.Και που να τις ακουγατε και χωρις σιγαστηρες!Στο τριτο ταξιδι αποφασισα να τις πουλησω και να παρω τις arrow..

Κρατησα το φιλτρο και το προγραμμα φυσικα,αλλα εβγαλα τις ταπες και ολα ηταν καλα και "μπασατα",χανοντας λιγακι χαμηλα και κερδιζοντας ψηλα, αλλα με σκασιματα στο κλεισιμο και αυτες.Τελικα ξαναβαλα τις ταπες και ησυχασα!

Για οσους εχουν την 3-1 νομιζω οτι ενα φιλτρακι ειναι απαραιτητο φιλε Τharis..H Pipercross εκτος απο τη road εχει και εκδοση race για πιο "ελευθερες" καταστασεις.. :grrr
"No Guts,No Glory"
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Max Manos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 26 Ιούλ 2012, 21:43
Τοποθεσία: Sitia,Crete
Μοτοσυκλέτα: TRIUMPH STREET TRIPLE 675 F
Όνομα: Μανος


Re: εξατμισεις danmoto street triple

Δημοσίευσηαπό dimchrist » 22 Αύγ 2012, 08:12

Επειδή θες να αλλάξεις μόνο τα τελικά δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο και μπορείς να το κάνεις και μόνο σου.
Τώρα σε θέμα απόδοσης θα πρέπει να βάλεις το κατάλληλο πρόγραμμα.
Μπες στο tuneecu.com και δες τι μπορεί να κάνει για εσένα
http://www.tomhamburg.net/Tune_List.html
Η Triumph έχει βγάλει νομίζω τρία προγράμματα - ένα για την ολόσωμη Arrow, ένα μόνο για τα τελικά της Arrow, ένα για τις ανοικτές μαμά εξατμίσεις. Δεν θυμάμαι αν έχει βγάλει γενικό πρόγραμμα για aftermarket εξάτμιση. Για το Daytona πάντως είχε βγάλει αντίστοιχο.
Με την ευκαιρία (αν και έχει ξανα αναφερθεί) τα pippercross είναι απ' τα χειρότερα φίλτρα (όχι σε απόδοση) σε ποιότητα καθώς το σφουγγαράκι τους μετά από 20 χιλιάδες χλμ είναι για κλάματα. Προτιμήστε τα κλασσικά K&N ή BMC.
Εικόνα
Triple Way
Άβαταρ μέλους
dimchrist
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 2905
Εγγραφή: 27 Μάιος 2008, 12:05
Τοποθεσία: K-pits
Μοτοσυκλέτα: Husqvarna TE 250 - Daytona 675
Όνομα: Παγκόσμιος © jimdom

Advertisement
Επόμενο

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Προϊόντα και αξεσουάρ. Πληροφορίες - εντυπώσεις - συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης