Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Τακακια πισω για street triple BRAKING(απογοητευση)

Συγκεντρώνουμε πληροφορίες και συζητάμε για γνήσια και aftermarket αξεσουάρ

Συντονιστής: dimchrist


Re: Τακακια πισω για street triple BRAKING(απογοητευση)

Δημοσίευσηαπό redfoot » 25 Ιουν 2011, 17:57

Aris. έγραψε:Τι ειδους δραση περιμενετε απο το πισω ?
Αν δεν εχετε παραπονο απο τα μπροστα τακακια μην ασχοληστε με το πισω.
Εγω τα πιο φθηνα που βρηκα στο ιντερνετ εβαλα και δεν εχω παραπονο.
Οσο για τις χαμηλες ταχυτητες , εκει ειναι που δεν χρειαζεστε καθολου το πισω. Αλλαξτε λιγο τροπο φρεναρισματος...
Ενα ,ελαφρως, προωρο κατεβασμα ταχυτητας με απαλο αφημα της μανετας του συμπλεκτη σε συνδιασμο με μονο μπροστινο φρεναρισμα εχει καλυτερα αποτελεσματα...
Γενικα αν μπορουσα να δωσω μια αναλογια για το φρεναρισμα , αυτη θα ηταν 70% το μπροστα, 25% το συμπλεκταρισμα και 5% το πισω φρενο


ειναι θεμα συνηθειας, επιλογής και εμπειρίας. Εγω πχ ποτε δεν το παταω αποτομα κ το εχω μονο για επικουρικο (βεβαια πολυ παραπανω απο 5%, ας πουμε γυρω στο 20%) οποτε δε με πολυενδιαφερει η αισθηση του. Στην πολη , οπου και οταν οι ταχυτητες ειναι χαμηλες συνηθισα να το χρησιμοποιω περισσοτερο . :bye:
the road is made clear when viewed from above..
Άβαταρ μέλους
redfoot
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 607
Εγγραφή: 02 Δεκ 2007, 02:20
Μοτοσυκλέτα: Speed triple
Όνομα: Xristos


Re: Τακακια πισω για street triple BRAKING(απογοητευση)

Δημοσίευσηαπό ΣΑΚΗΣ » 26 Ιουν 2011, 03:50

redfoot έγραψε:
Aris. έγραψε:Τι ειδους δραση περιμενετε απο το πισω ?
Αν δεν εχετε παραπονο απο τα μπροστα τακακια μην ασχοληστε με το πισω.
Εγω τα πιο φθηνα που βρηκα στο ιντερνετ εβαλα και δεν εχω παραπονο.
Οσο για τις χαμηλες ταχυτητες , εκει ειναι που δεν χρειαζεστε καθολου το πισω. Αλλαξτε λιγο τροπο φρεναρισματος...
Ενα ,ελαφρως, προωρο κατεβασμα ταχυτητας με απαλο αφημα της μανετας του συμπλεκτη σε συνδιασμο με μονο μπροστινο φρεναρισμα εχει καλυτερα αποτελεσματα...
Γενικα αν μπορουσα να δωσω μια αναλογια για το φρεναρισμα , αυτη θα ηταν 70% το μπροστα, 25% το συμπλεκταρισμα και 5% το πισω φρενο


ειναι θεμα συνηθειας, επιλογής και εμπειρίας. Εγω πχ ποτε δεν το παταω αποτομα κ το εχω μονο για επικουρικο (βεβαια πολυ παραπανω απο 5%, ας πουμε γυρω στο 20%) οποτε δε με πολυενδιαφερει η αισθηση του. Στην πολη , οπου και οταν οι ταχυτητες ειναι χαμηλες συνηθισα να το χρησιμοποιω περισσοτερο . :bye:


Ολα αυτα μ φενομται δικαιολογιες (πισω φρενο ειναι δεν χρειαζεται πολυ κτλ) δηλ σε αλλες μηχανες οπως το new speed triple που ειναι τρελη διαφορα η aprilia η ktm που εχω δοκιμασει και βλεπεις διαφορα τι να πω ειναι βλακες δεν επρεπαι να το κανουν καλο αφου δν χρειαζεται αλλα η λεπτομερια κανει το πρωταθλητη και τη σοβαροτητα σε μια δουλεια.
ΣΑΚΗΣ
Newbie
Progress to next rank:
78%
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 19 Απρ 2011, 21:14
Τοποθεσία: athens
Μοτοσυκλέτα: TRIUMPH STREET TRIPLE
Όνομα: NEW STREET


Re: Τακακια πισω για street triple BRAKING(απογοητευση)

Δημοσίευσηαπό ATN PANOS » 26 Ιουν 2011, 12:03

Η δκη μου αποψη,ειναι,οτι και τα 2φρενα ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Σαφως και η μηχανη φρεναρει κυριως με το μπροστινο,αλλα χρειαζετε και το πισω για να σταματησει στην ελαχιστη δυνατη
αποσταση που επιτρεπουν οι εκαστοτε συνθηκες.(σε συνδιασμο κατεβασματος ταχυτητων)

σημαντικο ειναι επισης και να εχει αισθηση το πισω φρενο ωστε να γνωριζουμε ποτε θα μπλοκαρει ο τροχος.
αλλιως θα ειχαν βαλει ενα διακοπτη ον οφ.

αναλογα με τις συνθηκες και παλι,αποφασιζουμε σε ποιο ποσοστο θα χρησιμοποιησουμε το μπροστινο η το πισω φρενο.

επισης αναλογα την χρηση τις μηχανης.δρομου εντουρο και φυσικα σε τι εδαφος ειμαστε..

σαφως υπαρχουν και περιπτωσεις που λειτουργει μονο το πισω φρενο.σουζιες κολιες κτλ


καλο λοιπον θα ειναι να εχουμε το μεγιστο και απο τα 2 φρενα μας.

καλα χιλιομετρα σε ολους.
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.
Άβαταρ μέλους
ATN PANOS
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: 31 Αύγ 2008, 16:00
Μοτοσυκλέτα: Daytona 675
street triple


Re: Τακακια πισω για street triple BRAKING(απογοητευση)

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 26 Ιουν 2011, 12:32

Εγώ πάντως δε κατάλαβα το θέμα - πρόβλημα που είναι ακριβώς στην περίπτωσή του Σάκη. Δε φρενάρει η μηχανή, πιάνει απότομα, τι ακριβώς?

Μια ελαφρή, μπροστόβαρη σπόρ μηχανή, πολύ λίγο θα φρενάρει με το πίσω. Λίγο φρένο και δε κάνει τίποτα, λίγο περισσότερο και θα μπλοκάρει. Διαφορές σε αίσθηση μπορεί να υφίστανται, αλλά είναι ψιλά πράγματα για μένα. Αν μιλάμε για διαφορετικών τύπων κ κατηγοριών μηχανές οι συγκρίσεις είναι άσχετες.

Βάλτε δεύτερο άτομο και εκπλαγείτε με την διαφορά που κάνει στο πίσω φρένο. Ειναι απλώς διαφορά που έχει να κάνει με ο βάρος στον πίσω τροχό.

Η αίσθηση δίνεται κυρίως από την τρομπα συνεπικούρεμενη από τα τακάκια. Το προσωπικό μου γούστο είναι μαλακά τακάκια πίσω. Εχω καλυτερη αίσθηση και πρόβλημα γρήγορης φθοράς δεν έχω γιατί χρησιμοποιώ το πίσω λίγο και επικουρικά. Για προοδευτικότερη αίσθηση βάλτε μικρότερη τρόμπα - μαλακότερο τακάκι.

Το φρένο του κινητήρα το χρησιμοποιώ πολύ και εγώ αλλά δεν είναι ότι καλύτερο για την υγεία του συμπλέκτη και της καδένας.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Τακακια πισω για street triple BRAKING(απογοητευση)

Δημοσίευσηαπό ATN PANOS » 26 Ιουν 2011, 12:42

να μην πατας συμπλεκτη τοτε. με λιγη προπονηση ανεβαινουν κατεβαινουν χωρις προβλημα και καλυτερα θα ελεγα.

αν εχεις και σιφτερ ακομα καλυτερα και πιο ανετα.
Τελευταία επεξεργασία από ATN PANOS και 26 Ιουν 2011, 17:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.
Άβαταρ μέλους
ATN PANOS
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: 31 Αύγ 2008, 16:00
Μοτοσυκλέτα: Daytona 675
street triple


Re: Τακακια πισω για street triple BRAKING(απογοητευση)

Δημοσίευσηαπό ΣΑΚΗΣ » 26 Ιουν 2011, 13:13

ATN PANOS έγραψε:Η δκη μου αποψη,ειναι,οτι και τα 2φρενα ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Σαφως και η μηχανη φρεναρει κυριως με το μπροστινο,αλλα χρειαζετε και το πισω για να σταματησει στην ελαχιστη δυνατη
αποσταση που επιτρεπουν οι εκαστοτε συνθηκες.(σε συνδιασμο κατεβασματος ταχυτητων)

σημαντικο ειναι επισης και να εχει αισθηση το πισω φρενο ωστε να γνωριζουμε ποτε θα μπλοκαρει ο τροχος.
αλλιως θα ειχαν βαλει ενα διακοπτη ον οφ.

αναλογα με τις συνθηκες και παλι,αποφασιζουμε σε ποιο ποσοστο θα χρησιμοποιησουμε το μπροστινο η το πισω φρενο.

επισης αναλογα την χρηση τις μηχανης.δρομου εντουρο και φυσικα σε τι εδαφος ειμαστε..

σαφως υπαρχουν και περιπτωσεις που λειτουργει μονο το πισω φρενο.σουζιες κολιες κτλ

σωστος ο παικτης................


καλο λοιπον θα ειναι να εχουμε το μεγιστο και απο τα 2 φρενα μας.

καλα χιλιομετρα σε ολους.
ΣΑΚΗΣ
Newbie
Progress to next rank:
78%
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 19 Απρ 2011, 21:14
Τοποθεσία: athens
Μοτοσυκλέτα: TRIUMPH STREET TRIPLE
Όνομα: NEW STREET


Re: Τακακια πισω για street triple BRAKING(απογοητευση)

Δημοσίευσηαπό ΣΑΚΗΣ » 26 Ιουν 2011, 13:17

Sprinter έγραψε:Εγώ πάντως δε κατάλαβα το θέμα - πρόβλημα που είναι ακριβώς στην περίπτωσή του Σάκη. Δε φρενάρει η μηχανή, πιάνει απότομα, τι ακριβώς?

Μια ελαφρή, μπροστόβαρη σπόρ μηχανή, πολύ λίγο θα φρενάρει με το πίσω. Λίγο φρένο και δε κάνει τίποτα, λίγο περισσότερο και θα μπλοκάρει. Διαφορές σε αίσθηση μπορεί να υφίστανται, αλλά είναι ψιλά πράγματα για μένα. Αν μιλάμε για διαφορετικών τύπων κ κατηγοριών μηχανές οι συγκρίσεις είναι άσχετες.

Βάλτε δεύτερο άτομο και εκπλαγείτε με την διαφορά που κάνει στο πίσω φρένο. Ειναι απλώς διαφορά που έχει να κάνει με ο βάρος στον πίσω τροχό.

Η αίσθηση δίνεται κυρίως από την τρομπα συνεπικούρεμενη από τα τακάκια. Το προσωπικό μου γούστο είναι μαλακά τακάκια πίσω. Εχω καλυτερη αίσθηση και πρόβλημα γρήγορης φθοράς δεν έχω γιατί χρησιμοποιώ το πίσω λίγο και επικουρικά. Για προοδευτικότερη αίσθηση βάλτε μικρότερη τρόμπα - μαλακότερο τακάκι.

Το φρένο του κινητήρα το χρησιμοποιώ πολύ και εγώ αλλά δεν είναι ότι καλύτερο για την υγεία του συμπλέκτη και της καδένας.



μιλαμε για ιδια κατηγορια μηχανες street το προβλημα ειναι οτι θελω να εχω καλυτερη αισθηση και πιο αποτιμο φρενο και ας τρωγονται τακακια ευκολα,τι προτεινεται?
ΣΑΚΗΣ
Newbie
Progress to next rank:
78%
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 19 Απρ 2011, 21:14
Τοποθεσία: athens
Μοτοσυκλέτα: TRIUMPH STREET TRIPLE
Όνομα: NEW STREET


Re: Τακακια πισω για street triple BRAKING(απογοητευση)

Δημοσίευσηαπό ATN PANOS » 26 Ιουν 2011, 13:46

σου εχει ηδη απαντηση ο νικος !
τι δεν εχεις καταλαβει?
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.
Άβαταρ μέλους
ATN PANOS
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: 31 Αύγ 2008, 16:00
Μοτοσυκλέτα: Daytona 675
street triple


Re: Τακακια πισω για street triple BRAKING(απογοητευση)

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 26 Ιουν 2011, 14:04

Για να έχεις 'απότομο' φρένο να βάλεις σκληρά μεταλλικά τακάκια, να φοράς μπότες και να το πατάς με δύναμη. Βέβαια δε ξέρω αν θα έχεις απότομο φρένο, αλλά απότομο μπλοκάρισμα θα έχεις... Επίσης άλλη λύση για το ίδιο εφέ είναι να έχεις παλιό και φθαρμένο λάστιχο πίσω :rotfl:
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος

Advertisement
Προηγούμενη

  • Similar topics
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Συγγραφέας

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Προϊόντα και αξεσουάρ. Πληροφορίες - εντυπώσεις - συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης