Τακακια πισω για street triple BRAKING(απογοητευση)

Τακακια πισω για street triple BRAKING(απογοητευση)  

  Από: ΣΑΚΗΣ στις 23/06/2011 7:37 μμ.

Αλλαξα πριν λιγο καιρο τακακια πισω BRAKING (μαλακα) και απλα ειναι για το π.....
χειροτερα απο τα μαμα δηλ πληρωσα για να εχω χειροτερο φρενο απο αφτο πυ ειχα και κερατας και δαρμενος.
θα τα λιωσω στις κολιες για να φαγωθουν τα ατιμα.Τι μου προτεινεται να βαλω για τελειο φρεναρισμα και δεν με νοιαζει η αντοχη τους.

Re: Τακακια πισω για street triple BRAKING(απογοητευση)  

  Από: ATN PANOS στις 23/06/2011 7:51 μμ.

συγνωμη κιολας,αλλα πως θα τα λιωσεις με τις κολιες?

υπαρχουν διαφορα τακακια για να βαλεις,αλλα καπου χανεις καπου κερδιζεις.

τα εργοστασιακα,εκτος οτι ειναι λιγο ακριβα,ειναι η καλυτερη μεση λυση.


σαφως κ ο κατασκευαστης εχει κανει καποιους συμβιβασμους,αλλα να εισαι σιγουρος οτι εχει κανει πολυ πιο πολλες
δοκιμες απο εμας,ωστε να βρει το καταληλο τακακι.


@ποσα χιλιομετρα εχεις κανει με τα τακακια? ισως χρειαστει να κανεις μερικα ωστε να πατησουν στις παλιες πατουρες που ειχαν κανει τα παλια!
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Τακακια πισω για street triple BRAKING(απογοητευση)  

  Από: ΣΑΚΗΣ στις 23/06/2011 8:07 μμ.

ATN PANOS"συγνωμη κιολας,αλλα πως θα τα λιωσεις με τις κολιες?

υπαρχουν διαφορα τακακια για να βαλεις,αλλα καπου χανεις καπου κερδιζεις.

τα εργοστασιακα,εκτος οτι ειναι λιγο ακριβα,ειναι η καλυτερη μεση λυση.


σαφως κ ο κατασκευαστης εχει κανει καποιους συμβιβασμους,αλλα να εισαι σιγουρος οτι εχει κανει πολυ πιο πολλες
δοκιμες απο εμας,ωστε να βρει το καταληλο τακακι.


@ποσα χιλιομετρα εχεις κανει με τα τακακια? ισως χρειαστει να κανεις μερικα ωστε να πατησουν στις παλιες πατουρες που ειχαν κανει τα παλια!"


με το συνεχεις πατημα θα λιωσουν πυ θα πανε.εχω κανει καμια 500 σιγουρα(ποσα θελουν)γι αφτο κ περιμενα λιγο για να τα κραξω με σιγουρια.
με ενδιαφερει να κερδιζω στο φρεναρισμα οχι να μ βγαλουν χιλιομετρα αντε και να μην σφυριζουν.
με του κατασκευαστη δεν εμειναι ευχαριστυμενος αλλα απο αφτα λιγο καλυτερα ειναι.

Re: Τακακια πισω για street triple BRAKING(απογοητευση)  

  Από: Sprinter στις 23/06/2011 9:20 μμ.

Πολυ σημασία δε δίνεις στο πίσω φρένο? Τι να κερδίσεις στο φρενάρισμα με το πίσω δηλαδή? Αμα είναι μαλακά δε πιάνουνε και θέλουν πολύ πάτημα, αμα είναι σκληρά πιάνουν απότομα και μαγκώνουν. Αίσθηση δεν έχεις ούτως η άλλως. Τι περιμένεις με το πίσω σ' αυτό το μηχανάκι? Χάρλευ έχεις ή παπί?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Τακακια πισω για street triple BRAKING(απογοητευση)  

  Από: sinister στις 23/06/2011 9:41 μμ.

εξαερωση σωστη εγινε ή εβγαλες τα παλια,εσπρωξες τα εμβολα εβαλες τα καινουρια κ φυγαμε?
Καλα το πισω οντως για διορθωσεις το χρειαζεσαι πιο πολυ κ οχι για να φρεναρεις,οποτε μαλλον δινεις σημασια παραπανω απο οσο θα επρεπε!
http://www.mrbike.gr/website/o-pagkos/A ... fotos.html

Re: Τακακια πισω για street triple BRAKING(απογοητευση)  

  Από: ΣΑΚΗΣ στις 24/06/2011 1:10 πμ.

sinister"εξαερωση σωστη εγινε ή εβγαλες τα παλια,εσπρωξες τα εμβολα εβαλες τα καινουρια κ φυγαμε?
Καλα το πισω οντως για διορθωσεις το χρειαζεσαι πιο πολυ κ οχι για να φρεναρεις,οποτε μαλλον δινεις σημασια παραπανω απο οσο θα επρεπε!"


Εγινε και εξαερωση αν και δεν εβγαλε τπτ.τι να πω δηλ αν βαλω κατι πιο καλο πχ brembo σε μεταλλικοι δεν θα δω διαφορα.

Re: Τακακια πισω για street triple BRAKING(απογοητευση)  

  Από: redfoot στις 24/06/2011 9:10 πμ.

κι εγω μια απο τα ιδια, αλλαξα πισω τακακια και διαπιστωσα οτι ειναι εμφανως πιο μαλακα θελουν δηλαδη περισσοτερο πατημα για να δρασουν. Η αληθεια ειναι οτι επειδη χρησιμοποιω το πισω σπανια και σε χαμηλες ταχυτητες δεν εδωσα ιδιαιτερη σημασι. Ισως παλι και να ναι πλεονεκτημα το οτι δεν πιανει νωρις. Μηπως να το ξαναβλεπες πριν πας σε αλλαγη?
the road is made clear when viewed from above..

Re: Τακακια πισω για street triple BRAKING(απογοητευση)  

  Από: ΣΑΚΗΣ στις 24/06/2011 11:09 πμ.

redf"κι εγω μια απο τα ιδια, αλλαξα πισω τακακια και διαπιστωσα οτι ειναι εμφανως πιο μαλακα θελουν δηλαδη περισσοτερο πατημα για να δρασουν. Η αληθεια ειναι οτι επειδη χρησιμοποιω το πισω σπανια και σε χαμηλες ταχυτητες δεν εδωσα ιδιαιτερη σημασι. Ισως παλι και να ναι πλεονεκτημα το οτι δεν πιανει νωρις. Μηπως να το ξαναβλεπες πριν πας σε αλλαγη?"


ε οχι και πλεινεκτημα για νευρικη οδηγηση δεν κανουν,τι να σ πω εγω προτιμω το αποτομα φρεναρισμα για αμεση ακινητοποιηση αυτα μ θυμιζοθν λιγο παπι.

Re: Τακακια πισω για street triple BRAKING(απογοητευση)  

  Από: Sprinter στις 24/06/2011 11:17 πμ.

ΣΑΚΗΣ"

ε οχι και πλεινεκτημα για νευρικη οδηγηση δεν κανουν,τι να σ πω εγω προτιμω το αποτομα φρεναρισμα για αμεση ακινητοποιηση αυτα μ θυμιζοθν λιγο παπι."


χμ χμ, γκουχ γκουχ, πάει καιρός που άφησες τα παπιά ή προσφάτως?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Τακακια πισω για street triple BRAKING(απογοητευση)  

  Από: ΣΑΚΗΣ στις 24/06/2011 11:19 πμ.

Sprinter"
ΣΑΚΗΣ"

ε οχι και πλεινεκτημα για νευρικη οδηγηση δεν κανουν,τι να σ πω εγω προτιμω το αποτομα φρεναρισμα για αμεση ακινητοποιηση αυτα μ θυμιζοθν λιγο παπι."


χμ χμ, γκουχ γκουχ, πάει καιρός που άφησες τα παπιά ή προσφάτως?"


εχω και τα δυο αλλα δεν εχει σχεση εχω παρει κ αλλες μηχανες και βλεπω διαφορα

Re: Τακακια πισω για street triple BRAKING(απογοητευση)  

  Από: Aris. στις 25/06/2011 4:12 μμ.

Τι ειδους δραση περιμενετε απο το πισω ?
Αν δεν εχετε παραπονο απο τα μπροστα τακακια μην ασχοληστε με το πισω.
Εγω τα πιο φθηνα που βρηκα στο ιντερνετ εβαλα και δεν εχω παραπονο.
Οσο για τις χαμηλες ταχυτητες , εκει ειναι που δεν χρειαζεστε καθολου το πισω. Αλλαξτε λιγο τροπο φρεναρισματος...
Ενα ,ελαφρως, προωρο κατεβασμα ταχυτητας με απαλο αφημα της μανετας του συμπλεκτη σε συνδιασμο με μονο μπροστινο φρεναρισμα εχει καλυτερα αποτελεσματα...
Γενικα αν μπορουσα να δωσω μια αναλογια για το φρεναρισμα , αυτη θα ηταν 70% το μπροστα, 25% το συμπλεκταρισμα και 5% το πισω φρενο
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Τακακια πισω για street triple BRAKING(απογοητευση)  

  Από: motocikletagr στις 25/06/2011 5:20 μμ.

Απο τα μονα τακακια που εχω μεινει ευχαριστημενος ειναι τα carbon loraine k τα ebc .τα 2 ειναι ποιο ακριβα χωρις μεγαλη διαφορά.

Re: Τακακια πισω για street triple BRAKING(απογοητευση)  

  Από: redfoot στις 25/06/2011 5:57 μμ.

Aris."Τι ειδους δραση περιμενετε απο το πισω ?
Αν δεν εχετε παραπονο απο τα μπροστα τακακια μην ασχοληστε με το πισω.
Εγω τα πιο φθηνα που βρηκα στο ιντερνετ εβαλα και δεν εχω παραπονο.
Οσο για τις χαμηλες ταχυτητες , εκει ειναι που δεν χρειαζεστε καθολου το πισω. Αλλαξτε λιγο τροπο φρεναρισματος...
Ενα ,ελαφρως, προωρο κατεβασμα ταχυτητας με απαλο αφημα της μανετας του συμπλεκτη σε συνδιασμο με μονο μπροστινο φρεναρισμα εχει καλυτερα αποτελεσματα...
Γενικα αν μπορουσα να δωσω μια αναλογια για το φρεναρισμα , αυτη θα ηταν 70% το μπροστα, 25% το συμπλεκταρισμα και 5% το πισω φρενο"


ειναι θεμα συνηθειας, επιλογής και εμπειρίας. Εγω πχ ποτε δεν το παταω αποτομα κ το εχω μονο για επικουρικο (βεβαια πολυ παραπανω απο 5%, ας πουμε γυρω στο 20%) οποτε δε με πολυενδιαφερει η αισθηση του. Στην πολη , οπου και οταν οι ταχυτητες ειναι χαμηλες συνηθισα να το χρησιμοποιω περισσοτερο .
the road is made clear when viewed from above..

Re: Τακακια πισω για street triple BRAKING(απογοητευση)  

  Από: ΣΑΚΗΣ στις 26/06/2011 3:50 πμ.

redf"
Aris."Τι ειδους δραση περιμενετε απο το πισω ?
Αν δεν εχετε παραπονο απο τα μπροστα τακακια μην ασχοληστε με το πισω.
Εγω τα πιο φθηνα που βρηκα στο ιντερνετ εβαλα και δεν εχω παραπονο.
Οσο για τις χαμηλες ταχυτητες , εκει ειναι που δεν χρειαζεστε καθολου το πισω. Αλλαξτε λιγο τροπο φρεναρισματος...
Ενα ,ελαφρως, προωρο κατεβασμα ταχυτητας με απαλο αφημα της μανετας του συμπλεκτη σε συνδιασμο με μονο μπροστινο φρεναρισμα εχει καλυτερα αποτελεσματα...
Γενικα αν μπορουσα να δωσω μια αναλογια για το φρεναρισμα , αυτη θα ηταν 70% το μπροστα, 25% το συμπλεκταρισμα και 5% το πισω φρενο"


ειναι θεμα συνηθειας, επιλογής και εμπειρίας. Εγω πχ ποτε δεν το παταω αποτομα κ το εχω μονο για επικουρικο (βεβαια πολυ παραπανω απο 5%, ας πουμε γυρω στο 20%) οποτε δε με πολυενδιαφερει η αισθηση του. Στην πολη , οπου και οταν οι ταχυτητες ειναι χαμηλες συνηθισα να το χρησιμοποιω περισσοτερο . "


Ολα αυτα μ φενομται δικαιολογιες (πισω φρενο ειναι δεν χρειαζεται πολυ κτλ) δηλ σε αλλες μηχανες οπως το new speed triple που ειναι τρελη διαφορα η aprilia η ktm που εχω δοκιμασει και βλεπεις διαφορα τι να πω ειναι βλακες δεν επρεπαι να το κανουν καλο αφου δν χρειαζεται αλλα η λεπτομερια κανει το πρωταθλητη και τη σοβαροτητα σε μια δουλεια.

Re: Τακακια πισω για street triple BRAKING(απογοητευση)  

  Από: ATN PANOS στις 26/06/2011 12:03 μμ.

Η δκη μου αποψη,ειναι,οτι και τα 2φρενα ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Σαφως και η μηχανη φρεναρει κυριως με το μπροστινο,αλλα χρειαζετε και το πισω για να σταματησει στην ελαχιστη δυνατη
αποσταση που επιτρεπουν οι εκαστοτε συνθηκες.(σε συνδιασμο κατεβασματος ταχυτητων)

σημαντικο ειναι επισης και να εχει αισθηση το πισω φρενο ωστε να γνωριζουμε ποτε θα μπλοκαρει ο τροχος.
αλλιως θα ειχαν βαλει ενα διακοπτη ον οφ.

αναλογα με τις συνθηκες και παλι,αποφασιζουμε σε ποιο ποσοστο θα χρησιμοποιησουμε το μπροστινο η το πισω φρενο.

επισης αναλογα την χρηση τις μηχανης.δρομου εντουρο και φυσικα σε τι εδαφος ειμαστε..

σαφως υπαρχουν και περιπτωσεις που λειτουργει μονο το πισω φρενο.σουζιες κολιες κτλ


καλο λοιπον θα ειναι να εχουμε το μεγιστο και απο τα 2 φρενα μας.

καλα χιλιομετρα σε ολους.
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.