Ο χρόνος που χρειάζεται για να ζεσταθούν είναι ελάχιστος.......
Σχετικά με τα Μ5 τώρα..........
τελικά με έπεισαν οι φίλοι μου να τα κρατήσω έως τις 12-13 Ιουνίου που θα
ανέβω Σέρρες, ώστε να μην φάω άσκοπα τα Quallifier II.



Θα δείξει !!!!!

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.
Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.
Συντονιστής: dimchrist
Dennis G. έγραψε:....
Το Σάββατο είχα πάει μια γρήγορη Ιτέα-Γαλαξίδι με κάτι φίλους.
Αφού είχα απογοητευθεί πλήρως μην μπορώντας να τους ακολουθήσω, αφού γλίστραγα σαν τα καρτούν, έριξα τον ρυθμό μου και..................
ώς δια μαγείας το μηχανάκι άρχισε να στρίβει και να στρίβει καλά.
Άρχισα λοιπόν να οδηγώ με πολύ ανοιχτές γραμμές και χαστούκια και το Μ5 άρχισε να μου χαμογελάει και να μου λέει ''δώσε και άλλο''.........
Εκεί ένιωσα για πρώτη φορά και την επαφή του μαρσπιέ από το Sprint με την άσφαλτο.
Σταμάτησα να δώ το ελαστικό και είδα τις περίφημες διαβαθμίσεις.
Είχα ξεπεράσει κατά πολύ το 5 ( 45 μοίρες λέει η Metzeler ) και είχα φάει και τις τρείς γραμμές από τον ελέφαντα. Ήμουν 1 χιλιοστό από το τέλος του ελαστικού ( περίπου 51 μοίρες ) και το Sprint έβρισκε κάτω.
Να σημειώσω ότι το Quallifier II είχε τερματίσει αλλά έβρισκε η μπότα, οπότε είχε ακόμη αρκετό για να βρεί ο μαρσπιές.
Συμπέρασμα, μεγαλύτερες κλίσεις χωρίς να τελειώνει το ελαστικό = Ασφάλεια.
Τώρα, για να εξηγήσω ως προς τι η μετάλλαξη αυτή.
Σίγουρα το βαρος της μηχανής αλλά και το δικό μου φέρνουν σε δύσκολη θέση τα ελαστικά.
Ο επιθετικός τρόπος οδήγησης ( πολύ δυνατά φρένα πριν την είσοδο και δυνατή έξοδο ) δεν είναι στα χαρακτηριστικά που γουστάρει το Μ5.
Εάν όμως το οδηγήσεις γρήγορα, με ροή πάντα, τότε σε ανταμοίβει με πολύ καλή αίσθηση, πρόσφυση παντού και έναν αέρα ασφάλειας που δεν το είχε το Quallifier II η το Corsa III που φόραγα πρίν.
bekris έγραψε:Dennis G. έγραψε:....
Το Σάββατο είχα πάει μια γρήγορη Ιτέα-Γαλαξίδι με κάτι φίλους.
Αφού είχα απογοητευθεί πλήρως μην μπορώντας να τους ακολουθήσω, αφού γλίστραγα σαν τα καρτούν, έριξα τον ρυθμό μου και..................
ώς δια μαγείας το μηχανάκι άρχισε να στρίβει και να στρίβει καλά.
Άρχισα λοιπόν να οδηγώ με πολύ ανοιχτές γραμμές και χαστούκια και το Μ5 άρχισε να μου χαμογελάει και να μου λέει ''δώσε και άλλο''.........
Εκεί ένιωσα για πρώτη φορά και την επαφή του μαρσπιέ από το Sprint με την άσφαλτο.
Σταμάτησα να δώ το ελαστικό και είδα τις περίφημες διαβαθμίσεις.
Είχα ξεπεράσει κατά πολύ το 5 ( 45 μοίρες λέει η Metzeler ) και είχα φάει και τις τρείς γραμμές από τον ελέφαντα. Ήμουν 1 χιλιοστό από το τέλος του ελαστικού ( περίπου 51 μοίρες ) και το Sprint έβρισκε κάτω.
Να σημειώσω ότι το Quallifier II είχε τερματίσει αλλά έβρισκε η μπότα, οπότε είχε ακόμη αρκετό για να βρεί ο μαρσπιές.
Συμπέρασμα, μεγαλύτερες κλίσεις χωρίς να τελειώνει το ελαστικό = Ασφάλεια.
Τώρα, για να εξηγήσω ως προς τι η μετάλλαξη αυτή.
Σίγουρα το βαρος της μηχανής αλλά και το δικό μου φέρνουν σε δύσκολη θέση τα ελαστικά.
Ο επιθετικός τρόπος οδήγησης ( πολύ δυνατά φρένα πριν την είσοδο και δυνατή έξοδο ) δεν είναι στα χαρακτηριστικά που γουστάρει το Μ5.
Εάν όμως το οδηγήσεις γρήγορα, με ροή πάντα, τότε σε ανταμοίβει με πολύ καλή αίσθηση, πρόσφυση παντού και έναν αέρα ασφάλειας που δεν το είχε το Quallifier II η το Corsa III που φόραγα πρίν.
Σε γενικές γραμμές το να οδηγείς με ροή είναι το ιδανικό και για την μηχανή (ανάρτηση-λάστιχα) και για το οδηγό (ψυχολογία) οπότε παίζει και να μην φταίει το λάστιχο αλλά ο δικός σου "βελτιωμένος" τρόπος οδήγησης.
επίσης όσο πιο πολύ πιέζεις το λάστιχο(σε συνθήκες δρόμου) τόσο πιο πολύ ζεσταίνεται και φυσικά αποδίδει καλύτερα (με μέτρο πάντα...και όχι αναλογικά), γι αυτό και θέλεις ροή για να πας γΛήγορα και με ασφάλεια)
Σίγουρα πρέπει να είναι από τα σοβαρά λάστιχα, όπως και το qualifier II RR (που νομίζω σταμάτησε η παραγωγή του) είναι από τους ιδανικότερους υποψήφιους για δρόμο.
Sprinter έγραψε:Γλύστραγε το μπροστινό Διονύση? Δεν καταλαβαίνω τι είναι οι ταλιατέλες σε σχέση με τα λάστιχα. Δεν καταλαβαίνω τη μεταμόρφωση μεταξύ επιθετικής κι μη οδήγησης. Τι πιέσεις δούλευες?
Περίεργα μου φαίνονται όπως τα λές. Βέβαια είσαι και ολίγον εύσωμος.... αλλά και πάλι. Τα Μ3 τουλάχιστον υποτίθεται πώς θέλαν κάποιο βάρος για να δουλέψουν καλά.
Sprinter έγραψε:E δεν ειναι και κατηγορία φτερού![]()
Αλλά σοβαρά τώρα, δεν δικαιολογείται. Πολύ περίεργα πράμματα
Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης
Επιστροφή στο Προϊόντα και αξεσουάρ. Πληροφορίες - εντυπώσεις - συζητήσεις
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης