Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ TIGER 1050

Συγκεντρώνουμε πληροφορίες και συζητάμε για γνήσια και aftermarket αξεσουάρ

Συντονιστής: dimchrist


Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ TIGER 1050

Δημοσίευσηαπό Dennis G. » 09 Μάιος 2010, 19:29

Ναί Δημήτρη μου,

Ο χρόνος που χρειάζεται για να ζεσταθούν είναι ελάχιστος.......

Σχετικά με τα Μ5 τώρα..........
τελικά με έπεισαν οι φίλοι μου να τα κρατήσω έως τις 12-13 Ιουνίου που θα
ανέβω Σέρρες, ώστε να μην φάω άσκοπα τα Quallifier II. :plaf :plaf :plaf

Θα δείξει !!!!!
:right
Άβαταρ μέλους
Dennis G.
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 05 Αύγ 2008, 14:25
Τοποθεσία: Athens
Μοτοσυκλέτα: Triumph Sprint ST 1050


Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ TIGER 1050

Δημοσίευσηαπό jimdom » 09 Μάιος 2010, 21:18

Ευχαριστω Διονυση!
Αν δεν συνεχισω με qualifier || θα τα προτιμησω.
Η αληθεια ειναι οτι γερνω προς τα Μ5(να μην κανουμε κ καμια αλλαγη :-D )

screw u guys,i am going home...
See ain't nothing stopping me, I feel like ain't nothing after me
Άβαταρ μέλους
jimdom
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 888
Εγγραφή: 05 Αύγ 2008, 16:49
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: daytona 675


Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ TIGER 1050

Δημοσίευσηαπό Dennis G. » 09 Μάιος 2010, 21:55

Μην μου βάζεις φυτιλιές Δημήτρη.............

το έχω πάρει απόφαση να τα βάλω στην πίστα ώστε να έχω πλήρη εικόνα....

................ η μήπως όχι ?????????????? :lol1 :lol1 :lol1

:right
Άβαταρ μέλους
Dennis G.
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 05 Αύγ 2008, 14:25
Τοποθεσία: Athens
Μοτοσυκλέτα: Triumph Sprint ST 1050


Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ TIGER 1050

Δημοσίευσηαπό bekris » 19 Μάιος 2010, 10:59

Dennis G. έγραψε:....

Το Σάββατο είχα πάει μια γρήγορη Ιτέα-Γαλαξίδι με κάτι φίλους.
Αφού είχα απογοητευθεί πλήρως μην μπορώντας να τους ακολουθήσω, αφού γλίστραγα σαν τα καρτούν, έριξα τον ρυθμό μου και..................
ώς δια μαγείας το μηχανάκι άρχισε να στρίβει και να στρίβει καλά.
Άρχισα λοιπόν να οδηγώ με πολύ ανοιχτές γραμμές και χαστούκια και το Μ5 άρχισε να μου χαμογελάει και να μου λέει ''δώσε και άλλο''.........
Εκεί ένιωσα για πρώτη φορά και την επαφή του μαρσπιέ από το Sprint με την άσφαλτο.
Σταμάτησα να δώ το ελαστικό και είδα τις περίφημες διαβαθμίσεις.
Είχα ξεπεράσει κατά πολύ το 5 ( 45 μοίρες λέει η Metzeler ) και είχα φάει και τις τρείς γραμμές από τον ελέφαντα. Ήμουν 1 χιλιοστό από το τέλος του ελαστικού ( περίπου 51 μοίρες ) και το Sprint έβρισκε κάτω.
Να σημειώσω ότι το Quallifier II είχε τερματίσει αλλά έβρισκε η μπότα, οπότε είχε ακόμη αρκετό για να βρεί ο μαρσπιές.
Συμπέρασμα, μεγαλύτερες κλίσεις χωρίς να τελειώνει το ελαστικό = Ασφάλεια.

Τώρα, για να εξηγήσω ως προς τι η μετάλλαξη αυτή.
Σίγουρα το βαρος της μηχανής αλλά και το δικό μου φέρνουν σε δύσκολη θέση τα ελαστικά.
Ο επιθετικός τρόπος οδήγησης ( πολύ δυνατά φρένα πριν την είσοδο και δυνατή έξοδο ) δεν είναι στα χαρακτηριστικά που γουστάρει το Μ5.
Εάν όμως το οδηγήσεις γρήγορα, με ροή πάντα, τότε σε ανταμοίβει με πολύ καλή αίσθηση, πρόσφυση παντού και έναν αέρα ασφάλειας που δεν το είχε το Quallifier II η το Corsa III που φόραγα πρίν.



Σε γενικές γραμμές το να οδηγείς με ροή είναι το ιδανικό και για την μηχανή (ανάρτηση-λάστιχα) και για το οδηγό (ψυχολογία) οπότε παίζει και να μην φταίει το λάστιχο αλλά ο δικός σου "βελτιωμένος" τρόπος οδήγησης.

επίσης όσο πιο πολύ πιέζεις το λάστιχο(σε συνθήκες δρόμου) τόσο πιο πολύ ζεσταίνεται και φυσικά αποδίδει καλύτερα (με μέτρο πάντα...και όχι αναλογικά), γι αυτό και θέλεις ροή για να πας γΛήγορα και με ασφάλεια)

Σίγουρα πρέπει να είναι από τα σοβαρά λάστιχα, όπως και το qualifier II RR (που νομίζω σταμάτησε η παραγωγή του :plaf ) είναι από τους ιδανικότερους υποψήφιους για δρόμο.
Άβαταρ μέλους
bekris
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 278
Εγγραφή: 15 Ιουν 2009, 11:04
Μοτοσυκλέτα: ST-R
Όνομα: Χρύσανθος


Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ TIGER 1050

Δημοσίευσηαπό Dennis G. » 19 Μάιος 2010, 20:36

bekris έγραψε:
Dennis G. έγραψε:....

Το Σάββατο είχα πάει μια γρήγορη Ιτέα-Γαλαξίδι με κάτι φίλους.
Αφού είχα απογοητευθεί πλήρως μην μπορώντας να τους ακολουθήσω, αφού γλίστραγα σαν τα καρτούν, έριξα τον ρυθμό μου και..................
ώς δια μαγείας το μηχανάκι άρχισε να στρίβει και να στρίβει καλά.
Άρχισα λοιπόν να οδηγώ με πολύ ανοιχτές γραμμές και χαστούκια και το Μ5 άρχισε να μου χαμογελάει και να μου λέει ''δώσε και άλλο''.........
Εκεί ένιωσα για πρώτη φορά και την επαφή του μαρσπιέ από το Sprint με την άσφαλτο.
Σταμάτησα να δώ το ελαστικό και είδα τις περίφημες διαβαθμίσεις.
Είχα ξεπεράσει κατά πολύ το 5 ( 45 μοίρες λέει η Metzeler ) και είχα φάει και τις τρείς γραμμές από τον ελέφαντα. Ήμουν 1 χιλιοστό από το τέλος του ελαστικού ( περίπου 51 μοίρες ) και το Sprint έβρισκε κάτω.
Να σημειώσω ότι το Quallifier II είχε τερματίσει αλλά έβρισκε η μπότα, οπότε είχε ακόμη αρκετό για να βρεί ο μαρσπιές.
Συμπέρασμα, μεγαλύτερες κλίσεις χωρίς να τελειώνει το ελαστικό = Ασφάλεια.

Τώρα, για να εξηγήσω ως προς τι η μετάλλαξη αυτή.
Σίγουρα το βαρος της μηχανής αλλά και το δικό μου φέρνουν σε δύσκολη θέση τα ελαστικά.
Ο επιθετικός τρόπος οδήγησης ( πολύ δυνατά φρένα πριν την είσοδο και δυνατή έξοδο ) δεν είναι στα χαρακτηριστικά που γουστάρει το Μ5.
Εάν όμως το οδηγήσεις γρήγορα, με ροή πάντα, τότε σε ανταμοίβει με πολύ καλή αίσθηση, πρόσφυση παντού και έναν αέρα ασφάλειας που δεν το είχε το Quallifier II η το Corsa III που φόραγα πρίν.



Σε γενικές γραμμές το να οδηγείς με ροή είναι το ιδανικό και για την μηχανή (ανάρτηση-λάστιχα) και για το οδηγό (ψυχολογία) οπότε παίζει και να μην φταίει το λάστιχο αλλά ο δικός σου "βελτιωμένος" τρόπος οδήγησης.


επίσης όσο πιο πολύ πιέζεις το λάστιχο(σε συνθήκες δρόμου) τόσο πιο πολύ ζεσταίνεται και φυσικά αποδίδει καλύτερα (με μέτρο πάντα...και όχι αναλογικά), γι αυτό και θέλεις ροή για να πας γΛήγορα και με ασφάλεια)


Σίγουρα πρέπει να είναι από τα σοβαρά λάστιχα, όπως και το qualifier II RR (που νομίζω σταμάτησε η παραγωγή του :plaf ) είναι από τους ιδανικότερους υποψήφιους για δρόμο.


Σε αυτό θα συμφωνήσω μαζί σου, η οδήγηση με ροή και κυρίως σε δημόσιο δρόμο είναι καλύτερη ( ανάρτηση, λάστιχα, αναβάτης ), αλλά το αίσθημα όταν φρενάρεις και νιώθεις τον σκελετό του μπροστινού σου να γίνεται ''ταλιατέλλες'', δεν έχει να κάνει ούτε με οδήγηση ροής ούτε με επιθετική οδήγηση.

Σχετικά με την ψυχολογία όμως θα διαφωνίσω μαζί σου μιας και μετά από 26 χρόνια οδήγησης, ο τρόπος μου ( σωστός η λάθος ), τα εκαντοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα με όλες τις καιρικές συνθήκες, οι πολλές και διαφορετικές μηχανές, νομίζω πώς διαμορφώνουν είτε το θέλουμε είτε όχι οδηγική ψυχολογία.

Η σύγκριση μου βασίζεται στα ίδια δεδομένα που είχα και πρίν τα Μ5, δηλαδή ίδια μηχανή με ίδιο σετάρισμα αναρτήσεων, ίδια διαδρομή, ίδιες καιρικές συνθήκες, ίδιος ρυθμός, ίδια παρέα..... και όλα αυτά όχι μόνο μία φορά.

Σίγουρα όπως αναφέρω δεν πρόκειται για κακό λάστιχο, απλά δεν ταιριάζει ίσως στο οδηγικό μου στυλ, η ίσως στην μηχανή μου η το βάρος μου.

Το μόνο σίγουρο είναι, αφού οι παραμορφώσεις έρχονται από τον σκελετό του ελαστικού, κάποια μηχανή ελαφρύτερη και με πιο ελαφρύ αναβάτη μπορεί να πλησιάζει το άριστο για την κατηγορία του.

Το Quallifier II βγήκε πρίν από ένα χρόνο να αντικαταστήσει το απλό , με πολλά βελτιωμένα στοιχεία από το RR και συνεχίζει να παράγετε κανονικά. Δείχνει να μου είχε ταιριάξει αρκετά καλά.
Δεν έχει την σιγουριά στις αλλαγές του Corsa III, ούτε την πρόσφυση σε συνθήκες μη πίεσης του Μ5, αλλά σαν σύνολο με κάλυψε καλύτερα. Όταν έδιωχνε ενημέρωνε, όταν χούφτωνες τα φρένα διαπίστωνες πως είχες άλλο τόσο.... αυτά δεν βρήκα στο Μ5.

Να είμαστε και να περνάμε καλά, αυτό και μόνο έχει σημασία.
:right
Άβαταρ μέλους
Dennis G.
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 05 Αύγ 2008, 14:25
Τοποθεσία: Athens
Μοτοσυκλέτα: Triumph Sprint ST 1050


Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ TIGER 1050

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 19 Μάιος 2010, 21:28

Γλύστραγε το μπροστινό Διονύση? Δεν καταλαβαίνω τι είναι οι ταλιατέλες σε σχέση με τα λάστιχα. Δεν καταλαβαίνω τη μεταμόρφωση μεταξύ επιθετικής κι μη οδήγησης. Τι πιέσεις δούλευες?

Περίεργα μου φαίνονται όπως τα λές. Βέβαια είσαι και ολίγον εύσωμος.... αλλά και πάλι. Τα Μ3 τουλάχιστον υποτίθεται πώς θέλαν κάποιο βάρος για να δουλέψουν καλά.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ TIGER 1050

Δημοσίευσηαπό ATN PANOS » 19 Μάιος 2010, 23:03

o Διονύσης προφανως εννοει την παραμορφωση
που παιρνει ο σκελετος απο το λαστιχο σε οριακα επειπεδα
φρεναρισματος σε συνδιασμο με κλιση τις μηχανης!!

βεβαια να υπαρχει τοσο εντονη παραμορφωση που να την καταλαβαινει ο οδηγος
μου ακουγεται περιεργο.

ομως δεν επιμενω γιατι δεν ειμαι κ ειδικος ουτε το εχω δοκιμασει ακομα!!
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.
Άβαταρ μέλους
ATN PANOS
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: 31 Αύγ 2008, 16:00
Μοτοσυκλέτα: Daytona 675
street triple


Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ TIGER 1050

Δημοσίευσηαπό Dennis G. » 19 Μάιος 2010, 23:09

Sprinter έγραψε:Γλύστραγε το μπροστινό Διονύση? Δεν καταλαβαίνω τι είναι οι ταλιατέλες σε σχέση με τα λάστιχα. Δεν καταλαβαίνω τη μεταμόρφωση μεταξύ επιθετικής κι μη οδήγησης. Τι πιέσεις δούλευες?

Περίεργα μου φαίνονται όπως τα λές. Βέβαια είσαι και ολίγον εύσωμος.... αλλά και πάλι. Τα Μ3 τουλάχιστον υποτίθεται πώς θέλαν κάποιο βάρος για να δουλέψουν καλά.


Νίκο μου καλησπέρα,

Το κύριο πρόβλημα με τα ελαστικά είναι τα εξής:
Στα δυνατά φρένα πρίν την στροφή το ελαστικό άρχιζε να πηγαίνει δεξιά αριστερά, σαν να είχε κατσαρώματα ο δρόμος,( από εκεί βγαίνει το ''ταλιατέλα'' ) :lol1 :lol1 :lol1
Έτσι μπαίνοντας στην στροφή υπάρχει μια ταλάντευση του μπροστινού με αποτέλεσμα να αποχαιρετάει :salut2 το μπροστινό και να ανοίγει την γραμμή του σε σημείο που σου αφαιρεί χρόνια για πλάκα.

Το ίδιο το διαπίστωσα και σε πολλά έντονα φρεναρίσματα σε ευθεία, είτε στην Αττική Οδό η σε άλλα κομμάτια με καλό οδόστρωμα. Το μηχανάκι γλυστράει και αποκτάει μια αστάθεια απίστευτη.

Αρχικά νόμισα και εγώ ότι είχα λάθος πιέσεις.
Δοκίμασα 36-42 όπως προτίνει ο κατασκευαστής και η Μοτορόδα..... αλλά τίποτα, έγινε χειρότερο !!!
Κατέβασα αρκετά, ακόμα και πιέσεις πίστας δοκίμασα 30-32 αλλά τίποτα.
Η καλύτερη συμπεριφορά ήταν και τα κρατάω εκεί τώρα στο 34-38 !!!

Το πίσω τώρα, όταν σε έξοδο από στροφή ανοίξεις δυνατά το γκάζι, το λάστιχο αρχίζει ξαφνικά και παραμορφώνει σε σημείο που το μηχανάκι χορεύει ανεξέλεγκτα.

Η μεγαλύτερη φρίκη δε :plaf και εκεί είναι που λέω αυτά για τον σκελετό τους είναι.........

Εκκίνηση από στάση με δυνατή επιτάχυνση και το λάστιχο αρχίζει και ''γράφει'' στην πρώτη, δευτέρα, τρίτη και στην τετάρτη απλά πάει σαν σουμιές δεξιά αριστερά..... απίστευτο σκηνικό....... και όλα αυτά στην άσφαλτο της ΑΟ, Συγγρού, Ιτέας κλπ. Ούτε το μαμά ΒΤ-020 δεν το έκανε αυτό.
Και 180 άλογα στον τροχό να είχε, δεν θα το κατάφερνε αυτό.

Το οξύμωρο όμως Νίκο είναι ότι, αν αλλάξεις το οδηγικό σου στύλ, πάς με πιο ''ροή'' , όχι έντονα φρένα πρίν την στροφή και μειώσεις νωρίτερα την ταχύτητα εισόδου σου, τότε θα σε ανταμείψει με μια φοβερή σταθερότητα, χωρίς κουνήματα και με φοβερά περιθώρια ασφαλούς κλίσης.
Το πώς μην με ρωτήσεις, δεν μπορώ να στο εξηγήσω. :confused :confused
Ίσως αυτή η καινοτομία με την μεταβλητικότητα των ζωνών που έχει η πλέξη αυτού του ελαστικού, το κάνει να συμπεριφέρετε έτσι. Πάντως γενικά, ενώ δείχνει ότι η πλαινές ζώνες δουλεύουν άριστα, το κέντρο του ελαστικού εκεί που δέχετε τις μεγάλες καταπονήσεις δεν τα βγάζει πέρα.

Τεσπά, ελπίζω να κατάφερα έστω και λίγο να σου δώσω όσο το δυνατόν καλύτερη εικόνα για τα Μ5.

Σ.Σ: Είναι πολύ δύσκολο να μεταφέρεις σε λέξεις αυτά που νιώθεις, αυτά που λαμβάνεις από την μηχανή σου.

:right
Άβαταρ μέλους
Dennis G.
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 05 Αύγ 2008, 14:25
Τοποθεσία: Athens
Μοτοσυκλέτα: Triumph Sprint ST 1050


Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ TIGER 1050

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 20 Μάιος 2010, 07:12

Τι να πώ ρε Διονύση, σε πιστεύω αλλά τρελλό μου φαίνεται το όλο σκηνικό και ειναι πρώτη φορά που ακούω κάτι τέτοιο για οποιδήποτε λάστιχο. Στο λαστιχά σου το είπες? Μέχρι που θα έγραφα στη Μετζ εγώ. Να ακούσουν οι Γερμανοί για ταλιατελες....

Αλλο λάστιχο έχεις φορέσει από τότε? Ρε μήπως τα έχουν παίξει οι αναρτήσεις σου?
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ TIGER 1050

Δημοσίευσηαπό bekris » 21 Μάιος 2010, 10:12

... εάν φτάνεις σε σημείο παραμόρφωσης του μπροστινού σε δημόσιο δρόμο ...
ή είσαι πολύ βαρύς
ή οδηγηκά το παρακάνεις οπότε δες και πιο racing λάστιχα ή ακόμα καλύτερα άλλαξε "τρόπο" οδήγησης
είναι φρίκη να χορεύει το μπροστά λάστιχο στα φρένα...(το είχα πάθει με το απλό qualifier στην πίστα όμως... πως το κατάφερες σε δημόσιο δρόμο...??? :pop :pop )

ή εάν το "έχεις" και θες να το "έχεις" ακόμα πιο πολύ έλα σε κανένα t-day


(φυσικά με δεδομένο οτι η ανάρτηση ΔΕΝ είναι φυστικοβούτυρο :lol1 )
Άβαταρ μέλους
bekris
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 278
Εγγραφή: 15 Ιουν 2009, 11:04
Μοτοσυκλέτα: ST-R
Όνομα: Χρύσανθος


Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ TIGER 1050

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 21 Μάιος 2010, 11:02

E δεν ειναι και κατηγορία φτερού :lol1

Αλλά σοβαρά τώρα, δεν δικαιολογείται. Πολύ περίεργα πράμματα :confused
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ TIGER 1050

Δημοσίευσηαπό bekris » 21 Μάιος 2010, 11:09

Sprinter έγραψε:E δεν ειναι και κατηγορία φτερού :lol1

Αλλά σοβαρά τώρα, δεν δικαιολογείται. Πολύ περίεργα πράμματα :confused



εε εάν είναι τριψήφιος.... η αναρτησούλα παίζει να έχει γίνει κομπόστα...Κάνε το κολπάκι με το tireup κι αν τερματίζει ... ή το κόβει τότε :pop :pop :pop
Άβαταρ μέλους
bekris
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 278
Εγγραφή: 15 Ιουν 2009, 11:04
Μοτοσυκλέτα: ST-R
Όνομα: Χρύσανθος

Advertisement
ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Προϊόντα και αξεσουάρ. Πληροφορίες - εντυπώσεις - συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης