ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ TIGER 1050

Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ TIGER 1050  

  Από: fpapad στις 21/04/2010 1:55 μμ.

[quote="Sprinter"]Ναι. Τα Μ5 αντικαθιστούν τα Μ3, αλλά η Metz συνηθίζει να κυκλοφοράει και το προηγούμενο μοντέλο σαν πιο φθηνή λύση. Προφανώς τώρα θα καταργηθεί από την αγορά το Μ1 που ειναι ο πρόγονος του Μ3.

Η διαφορά στην τιμή είναι και για τα δύο λάστιχα 50 €. Αλλά ο Μπούκης (Δημητρης) είπε ότι το Μ3 βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα απο το Μ5.
Και αυτός προτείνει το Μ3. (Εγώ ως κλασικός έλληνας μαλάκας σκέφτηκα ότι πιθανον να θελει να διώξει τα Μ3 μιας και είναι προς κατάργηση λόγο του Μ5.)

Ισχύει ότι το Μ3 βγάζει περισσότερα χλμ απο το Μ5 ? και επίσης θα συνεχίζει να παράγεται το Μ3 ?
Δεν μπορώ τώρα.... !!!! είμαι στο forum . . .

Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ TIGER 1050  

  Από: Sprinter στις 21/04/2010 3:30 μμ.

Εχεις βρεί κανέναν εσύ που να έχει τελειώσει τα M5 να μας πεί?

Περί της παραγωγής, είπα τι κάνει συνήθως η εταιρεία. Για περισσότερες λεπτομέρεις γράψε ενα γράμμα στη Γερμανία....

Η διαφορά στη τιμή λογική δεν είναι? Βγαίνει το καινούργιο με την premium τιμή, ενώ έχει πέσει η τιμή του παλαιότερου. Που είναι το περίεργο?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ TIGER 1050  

  Από: giannisx στις 22/04/2010 6:09 μμ.

To M5 είναι φτιαγμένο με την τεχνολογία Interact που σημαίνει διαφορετικής έντασης (tension) "πλέξιμο" στον σκελετό του ελαστικού με αποτέλεσμα η ίδια γόμα να συμπεριφέρεται σαν σκληρότερη στο κέντρο του ελαστικού και σαν μαλακότερη στις άκρες...Πατέντα της Metzeler (πολύ απλοϊκά το είπα αλλά σε γενικές γραμμές έτσι λειτουργεί...)

Εγώ πάντως μετά από 11 μήνες και 12.500χλμ χθες έβγαλα τα Diablo Rosso που φόραγα και έβαλα τα Μ5.
Όσον αφορά τα Pirelli είμαι πολύ ευχαριστημένος κια νομίζω ότι έβγαλαν αρκετά χιλιόμετρα...
Μου είχαν πει για 7.000-8.000 και έφτασα στις 12.500... βέβαια είχαν αρχίσει να γλυστράνε παντού και πολύ εύκολα εδώ και 2.000χλμ περίπου...παρόλα αυτά πριν 10 μέρες έκανα και 4 20λεπτα στα Μέγαρα και όταν ζεστάθηκαν ήταν μια χαρά!!!
Για τα Μ5 δεν έχω άποψη ακόμη αφού έχω κάνει ίσα-ίσα 20-25χλμ... Προσεχώς περισσότερα...

Νίκο πόσα δίνει το στοίχημα για το όνομα Μ7???

Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ TIGER 1050  

  Από: Dennis G. στις 05/05/2010 1:50 πμ.

Sprinter"Εχεις βρεί κανέναν εσύ που να έχει τελειώσει τα M5 να μας πεί?

Περί της παραγωγής, είπα τι κάνει συνήθως η εταιρεία. Για περισσότερες λεπτομέρεις γράψε ενα γράμμα στη Γερμανία....

Η διαφορά στη τιμή λογική δεν είναι? Βγαίνει το καινούργιο με την premium τιμή, ενώ έχει πέσει η τιμή του παλαιότερου. Που είναι το περίεργο?"



Λοιπόν.........

Με την ευκαιρία να καταθέσω και εγώ την προσωπική μου άποψη για τα Μ5.

Έχοντας γράψει 1.600 χλμ μαζί τους ( πόλη, εθνική, ορεινά ), θα έλεγα ότι πρόκειται ''γενικά'' για ένα πολύ καλό νέο ελαστικό.
Αναλύοντας όμως το τι θεωρώ ''γενικά'' καλό ελαστικό έχω να πώ τα εξής.

Πρίν από 1 χρόνο περίπου είχα οδηγήσει ένα VFR ενός φίλου που φόραγε τα Μ3. Ήταν κατενθουσιασμένος. Εμένα προσωπικά δεν μου άρεσαν. Ενιωθα μια ασάφεια, αλλά σε βόλτα 10 χλμ τι να καταλάβεις.
Όταν έφτασε η ώρα να αλλάξω τα Quallifier II ( που ήμουν ευχαριστημένος πολύ ), μου είπαν ότι το Μ5 είναι ο αντικαταστάτης του Μ3, βελτιωμένος σε όλα τα σημεία που πόναγε. Επιπλέον είχε και μια καινοτομία, οι οποία επέτρεπε στο ελαστικό να πατάει σε κλίση 8% περισσότερο από τα άλλα ελαστικά.
Έτσι λοιπόν πείσθηκα και είπα να δοκιμάσω. ( 330 Euro ).

Στα πρώτα 1.000 χλμ είχαν καταφέρει τα Μ5 να μου ασπρίσουν τα μαλλιά κατά πολύ.
Ο λόγος.... πολλά γλυστρίματα ( όχι μόνο από το πίσω αλλά και το μπροστά ), εκεί που δεν δικαιολογούσε το οδόστρωμα να το κάνει και κυρίως χωρίς προειδοποίηση. ( μην βιαστεί κανείς να νομίσει για τα πρώτα 250 χλμ του στρωσίματος )

Έπαιξα με πιέσεις, άλλαξα ρυθμίσεις στην ανάρτηση αλλά τίποτα.

Όταν το οδήγησε ο φίλος μου με το VFR.... το Μ5 έπαθε ''ρεύση''.............. τρελλάθηκε !!!!! τέτοιο λάστιχο ούτε παραγγελία να ήταν μου είπε.

Στην ευθεία ήταν πολύ καλό, ευθύγραμμο χωρίς νευρικότητες. Εκεί που πόναγε όμως ήταν στις στροφές.

Το Σάββατο είχα πάει μια γρήγορη Ιτέα-Γαλαξίδι με κάτι φίλους.
Αφού είχα απογοητευθεί πλήρως μην μπορώντας να τους ακολουθήσω, αφού γλίστραγα σαν τα καρτούν, έριξα τον ρυθμό μου και..................
ώς δια μαγείας το μηχανάκι άρχισε να στρίβει και να στρίβει καλά.
Άρχισα λοιπόν να οδηγώ με πολύ ανοιχτές γραμμές και χαστούκια και το Μ5 άρχισε να μου χαμογελάει και να μου λέει ''δώσε και άλλο''.........
Εκεί ένιωσα για πρώτη φορά και την επαφή του μαρσπιέ από το Sprint με την άσφαλτο.
Σταμάτησα να δώ το ελαστικό και είδα τις περίφημες διαβαθμίσεις.
Είχα ξεπεράσει κατά πολύ το 5 ( 45 μοίρες λέει η Metzeler ) και είχα φάει και τις τρείς γραμμές από τον ελέφαντα. Ήμουν 1 χιλιοστό από το τέλος του ελαστικού ( περίπου 51 μοίρες ) και το Sprint έβρισκε κάτω.
Να σημειώσω ότι το Quallifier II είχε τερματίσει αλλά έβρισκε η μπότα, οπότε είχε ακόμη αρκετό για να βρεί ο μαρσπιές.
Συμπέρασμα, μεγαλύτερες κλίσεις χωρίς να τελειώνει το ελαστικό = Ασφάλεια.

Τώρα, για να εξηγήσω ως προς τι η μετάλλαξη αυτή.
Σίγουρα το βαρος της μηχανής αλλά και το δικό μου φέρνουν σε δύσκολη θέση τα ελαστικά.
Ο επιθετικός τρόπος οδήγησης ( πολύ δυνατά φρένα πριν την είσοδο και δυνατή έξοδο ) δεν είναι στα χαρακτηριστικά που γουστάρει το Μ5.
Εάν όμως το οδηγήσεις γρήγορα, με ροή πάντα, τότε σε ανταμοίβει με πολύ καλή αίσθηση, πρόσφυση παντού και έναν αέρα ασφάλειας που δεν το είχε το Quallifier II η το Corsa III που φόραγα πρίν.

Δείχνει πολύ καλό σε βρεγμένο και απ' ότι φαίνεται τα 10.000 χλ. τα βγάζει για πλάκα.

Σίγουρα όσοι είχαν μείνει ευχαριστημένοι από το Μ3, θα ξετρελλαθούν με το Μ5. ( ακούς Sprinter ) !!!!!!!

Για την ιστορία ο καλυτερος συνδυασμός πίεσης για τα Μ5 είναι 34 - 38.

Αυτά, εύχομαι να βοήθησα και όχι να σας μπέρδεψα περισσότερο.

Να είμαστε πάντα καλά

Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ TIGER 1050  

  Από: jimdom στις 07/05/2010 2:29 μμ.

Dennis G."
Στα πρώτα 1.000 χλμ είχαν καταφέρει τα Μ5 να μου ασπρίσουν τα μαλλιά κατά πολύ.
"




Θελω να τα δοκιμασω κ εγω στο street το μονο που με κολλαει ειναι οτι δεν ξερω αν θα ταιριαζουν στο τριπλ απο αποψη διαφορας βαρους sprint-triple.
Μια ερωτηση dennis
ζεσταινονται πιο γρηγορα απο τα qualifier 2?

screw u guys,i am going home...
See ain't nothing stopping me, I feel like ain't nothing after me

Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ TIGER 1050  

  Από: Dennis G. στις 09/05/2010 7:29 μμ.

Ναί Δημήτρη μου,

Ο χρόνος που χρειάζεται για να ζεσταθούν είναι ελάχιστος.......

Σχετικά με τα Μ5 τώρα..........
τελικά με έπεισαν οι φίλοι μου να τα κρατήσω έως τις 12-13 Ιουνίου που θα
ανέβω Σέρρες, ώστε να μην φάω άσκοπα τα Quallifier II.

Θα δείξει !!!!!

Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ TIGER 1050  

  Από: jimdom στις 09/05/2010 9:18 μμ.

Ευχαριστω Διονυση!
Αν δεν συνεχισω με qualifier || θα τα προτιμησω.
Η αληθεια ειναι οτι γερνω προς τα Μ5(να μην κανουμε κ καμια αλλαγη )

screw u guys,i am going home...
See ain't nothing stopping me, I feel like ain't nothing after me

Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ TIGER 1050  

  Από: Dennis G. στις 09/05/2010 9:55 μμ.

Μην μου βάζεις φυτιλιές Δημήτρη.............

το έχω πάρει απόφαση να τα βάλω στην πίστα ώστε να έχω πλήρη εικόνα....

................ η μήπως όχι ??????????????

Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ TIGER 1050  

  Από: bekris στις 19/05/2010 10:59 πμ.

Dennis G."....

Το Σάββατο είχα πάει μια γρήγορη Ιτέα-Γαλαξίδι με κάτι φίλους.
Αφού είχα απογοητευθεί πλήρως μην μπορώντας να τους ακολουθήσω, αφού γλίστραγα σαν τα καρτούν, έριξα τον ρυθμό μου και..................
ώς δια μαγείας το μηχανάκι άρχισε να στρίβει και να στρίβει καλά.
Άρχισα λοιπόν να οδηγώ με πολύ ανοιχτές γραμμές και χαστούκια και το Μ5 άρχισε να μου χαμογελάει και να μου λέει ''δώσε και άλλο''.........
Εκεί ένιωσα για πρώτη φορά και την επαφή του μαρσπιέ από το Sprint με την άσφαλτο.
Σταμάτησα να δώ το ελαστικό και είδα τις περίφημες διαβαθμίσεις.
Είχα ξεπεράσει κατά πολύ το 5 ( 45 μοίρες λέει η Metzeler ) και είχα φάει και τις τρείς γραμμές από τον ελέφαντα. Ήμουν 1 χιλιοστό από το τέλος του ελαστικού ( περίπου 51 μοίρες ) και το Sprint έβρισκε κάτω.
Να σημειώσω ότι το Quallifier II είχε τερματίσει αλλά έβρισκε η μπότα, οπότε είχε ακόμη αρκετό για να βρεί ο μαρσπιές.
Συμπέρασμα, μεγαλύτερες κλίσεις χωρίς να τελειώνει το ελαστικό = Ασφάλεια.

Τώρα, για να εξηγήσω ως προς τι η μετάλλαξη αυτή.
Σίγουρα το βαρος της μηχανής αλλά και το δικό μου φέρνουν σε δύσκολη θέση τα ελαστικά.
Ο επιθετικός τρόπος οδήγησης ( πολύ δυνατά φρένα πριν την είσοδο και δυνατή έξοδο ) δεν είναι στα χαρακτηριστικά που γουστάρει το Μ5.
Εάν όμως το οδηγήσεις γρήγορα, με ροή πάντα, τότε σε ανταμοίβει με πολύ καλή αίσθηση, πρόσφυση παντού και έναν αέρα ασφάλειας που δεν το είχε το Quallifier II η το Corsa III που φόραγα πρίν.
"



Σε γενικές γραμμές το να οδηγείς με ροή είναι το ιδανικό και για την μηχανή (ανάρτηση-λάστιχα) και για το οδηγό (ψυχολογία) οπότε παίζει και να μην φταίει το λάστιχο αλλά ο δικός σου "βελτιωμένος" τρόπος οδήγησης.

επίσης όσο πιο πολύ πιέζεις το λάστιχο(σε συνθήκες δρόμου) τόσο πιο πολύ ζεσταίνεται και φυσικά αποδίδει καλύτερα (με μέτρο πάντα...και όχι αναλογικά), γι αυτό και θέλεις ροή για να πας γΛήγορα και με ασφάλεια)

Σίγουρα πρέπει να είναι από τα σοβαρά λάστιχα, όπως και το qualifier II RR (που νομίζω σταμάτησε η παραγωγή του ) είναι από τους ιδανικότερους υποψήφιους για δρόμο.

Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ TIGER 1050  

  Από: Dennis G. στις 19/05/2010 8:36 μμ.

bekris"
Dennis G."....

Το Σάββατο είχα πάει μια γρήγορη Ιτέα-Γαλαξίδι με κάτι φίλους.
Αφού είχα απογοητευθεί πλήρως μην μπορώντας να τους ακολουθήσω, αφού γλίστραγα σαν τα καρτούν, έριξα τον ρυθμό μου και..................
ώς δια μαγείας το μηχανάκι άρχισε να στρίβει και να στρίβει καλά.
Άρχισα λοιπόν να οδηγώ με πολύ ανοιχτές γραμμές και χαστούκια και το Μ5 άρχισε να μου χαμογελάει και να μου λέει ''δώσε και άλλο''.........
Εκεί ένιωσα για πρώτη φορά και την επαφή του μαρσπιέ από το Sprint με την άσφαλτο.
Σταμάτησα να δώ το ελαστικό και είδα τις περίφημες διαβαθμίσεις.
Είχα ξεπεράσει κατά πολύ το 5 ( 45 μοίρες λέει η Metzeler ) και είχα φάει και τις τρείς γραμμές από τον ελέφαντα. Ήμουν 1 χιλιοστό από το τέλος του ελαστικού ( περίπου 51 μοίρες ) και το Sprint έβρισκε κάτω.
Να σημειώσω ότι το Quallifier II είχε τερματίσει αλλά έβρισκε η μπότα, οπότε είχε ακόμη αρκετό για να βρεί ο μαρσπιές.
Συμπέρασμα, μεγαλύτερες κλίσεις χωρίς να τελειώνει το ελαστικό = Ασφάλεια.

Τώρα, για να εξηγήσω ως προς τι η μετάλλαξη αυτή.
Σίγουρα το βαρος της μηχανής αλλά και το δικό μου φέρνουν σε δύσκολη θέση τα ελαστικά.
Ο επιθετικός τρόπος οδήγησης ( πολύ δυνατά φρένα πριν την είσοδο και δυνατή έξοδο ) δεν είναι στα χαρακτηριστικά που γουστάρει το Μ5.
Εάν όμως το οδηγήσεις γρήγορα, με ροή πάντα, τότε σε ανταμοίβει με πολύ καλή αίσθηση, πρόσφυση παντού και έναν αέρα ασφάλειας που δεν το είχε το Quallifier II η το Corsa III που φόραγα πρίν.
"



Σε γενικές γραμμές το να οδηγείς με ροή είναι το ιδανικό και για την μηχανή (ανάρτηση-λάστιχα) και για το οδηγό (ψυχολογία) οπότε παίζει και να μην φταίει το λάστιχο αλλά ο δικός σου "βελτιωμένος" τρόπος οδήγησης.


επίσης όσο πιο πολύ πιέζεις το λάστιχο(σε συνθήκες δρόμου) τόσο πιο πολύ ζεσταίνεται και φυσικά αποδίδει καλύτερα (με μέτρο πάντα...και όχι αναλογικά), γι αυτό και θέλεις ροή για να πας γΛήγορα και με ασφάλεια)


Σίγουρα πρέπει να είναι από τα σοβαρά λάστιχα, όπως και το qualifier II RR (που νομίζω σταμάτησε η παραγωγή του ) είναι από τους ιδανικότερους υποψήφιους για δρόμο."


Σε αυτό θα συμφωνήσω μαζί σου, η οδήγηση με ροή και κυρίως σε δημόσιο δρόμο είναι καλύτερη ( ανάρτηση, λάστιχα, αναβάτης ), αλλά το αίσθημα όταν φρενάρεις και νιώθεις τον σκελετό του μπροστινού σου να γίνεται ''ταλιατέλλες'', δεν έχει να κάνει ούτε με οδήγηση ροής ούτε με επιθετική οδήγηση.

Σχετικά με την ψυχολογία όμως θα διαφωνίσω μαζί σου μιας και μετά από 26 χρόνια οδήγησης, ο τρόπος μου ( σωστός η λάθος ), τα εκαντοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα με όλες τις καιρικές συνθήκες, οι πολλές και διαφορετικές μηχανές, νομίζω πώς διαμορφώνουν είτε το θέλουμε είτε όχι οδηγική ψυχολογία.

Η σύγκριση μου βασίζεται στα ίδια δεδομένα που είχα και πρίν τα Μ5, δηλαδή ίδια μηχανή με ίδιο σετάρισμα αναρτήσεων, ίδια διαδρομή, ίδιες καιρικές συνθήκες, ίδιος ρυθμός, ίδια παρέα..... και όλα αυτά όχι μόνο μία φορά.

Σίγουρα όπως αναφέρω δεν πρόκειται για κακό λάστιχο, απλά δεν ταιριάζει ίσως στο οδηγικό μου στυλ, η ίσως στην μηχανή μου η το βάρος μου.

Το μόνο σίγουρο είναι, αφού οι παραμορφώσεις έρχονται από τον σκελετό του ελαστικού, κάποια μηχανή ελαφρύτερη και με πιο ελαφρύ αναβάτη μπορεί να πλησιάζει το άριστο για την κατηγορία του.

Το Quallifier II βγήκε πρίν από ένα χρόνο να αντικαταστήσει το απλό , με πολλά βελτιωμένα στοιχεία από το RR και συνεχίζει να παράγετε κανονικά. Δείχνει να μου είχε ταιριάξει αρκετά καλά.
Δεν έχει την σιγουριά στις αλλαγές του Corsa III, ούτε την πρόσφυση σε συνθήκες μη πίεσης του Μ5, αλλά σαν σύνολο με κάλυψε καλύτερα. Όταν έδιωχνε ενημέρωνε, όταν χούφτωνες τα φρένα διαπίστωνες πως είχες άλλο τόσο.... αυτά δεν βρήκα στο Μ5.

Να είμαστε και να περνάμε καλά, αυτό και μόνο έχει σημασία.

Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ TIGER 1050  

  Από: Sprinter στις 19/05/2010 9:28 μμ.

Γλύστραγε το μπροστινό Διονύση? Δεν καταλαβαίνω τι είναι οι ταλιατέλες σε σχέση με τα λάστιχα. Δεν καταλαβαίνω τη μεταμόρφωση μεταξύ επιθετικής κι μη οδήγησης. Τι πιέσεις δούλευες?

Περίεργα μου φαίνονται όπως τα λές. Βέβαια είσαι και ολίγον εύσωμος.... αλλά και πάλι. Τα Μ3 τουλάχιστον υποτίθεται πώς θέλαν κάποιο βάρος για να δουλέψουν καλά.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ TIGER 1050  

  Από: ATN PANOS στις 19/05/2010 11:03 μμ.

o Διονύσης προφανως εννοει την παραμορφωση
που παιρνει ο σκελετος απο το λαστιχο σε οριακα επειπεδα
φρεναρισματος σε συνδιασμο με κλιση τις μηχανης!!

βεβαια να υπαρχει τοσο εντονη παραμορφωση που να την καταλαβαινει ο οδηγος
μου ακουγεται περιεργο.

ομως δεν επιμενω γιατι δεν ειμαι κ ειδικος ουτε το εχω δοκιμασει ακομα!!
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ TIGER 1050  

  Από: Dennis G. στις 19/05/2010 11:09 μμ.

Sprinter"Γλύστραγε το μπροστινό Διονύση? Δεν καταλαβαίνω τι είναι οι ταλιατέλες σε σχέση με τα λάστιχα. Δεν καταλαβαίνω τη μεταμόρφωση μεταξύ επιθετικής κι μη οδήγησης. Τι πιέσεις δούλευες?

Περίεργα μου φαίνονται όπως τα λές. Βέβαια είσαι και ολίγον εύσωμος.... αλλά και πάλι. Τα Μ3 τουλάχιστον υποτίθεται πώς θέλαν κάποιο βάρος για να δουλέψουν καλά."


Νίκο μου καλησπέρα,

Το κύριο πρόβλημα με τα ελαστικά είναι τα εξής:
Στα δυνατά φρένα πρίν την στροφή το ελαστικό άρχιζε να πηγαίνει δεξιά αριστερά, σαν να είχε κατσαρώματα ο δρόμος,( από εκεί βγαίνει το ''ταλιατέλα'' )
Έτσι μπαίνοντας στην στροφή υπάρχει μια ταλάντευση του μπροστινού με αποτέλεσμα να αποχαιρετάει το μπροστινό και να ανοίγει την γραμμή του σε σημείο που σου αφαιρεί χρόνια για πλάκα.

Το ίδιο το διαπίστωσα και σε πολλά έντονα φρεναρίσματα σε ευθεία, είτε στην Αττική Οδό η σε άλλα κομμάτια με καλό οδόστρωμα. Το μηχανάκι γλυστράει και αποκτάει μια αστάθεια απίστευτη.

Αρχικά νόμισα και εγώ ότι είχα λάθος πιέσεις.
Δοκίμασα 36-42 όπως προτίνει ο κατασκευαστής και η Μοτορόδα..... αλλά τίποτα, έγινε χειρότερο !!!
Κατέβασα αρκετά, ακόμα και πιέσεις πίστας δοκίμασα 30-32 αλλά τίποτα.
Η καλύτερη συμπεριφορά ήταν και τα κρατάω εκεί τώρα στο 34-38 !!!

Το πίσω τώρα, όταν σε έξοδο από στροφή ανοίξεις δυνατά το γκάζι, το λάστιχο αρχίζει ξαφνικά και παραμορφώνει σε σημείο που το μηχανάκι χορεύει ανεξέλεγκτα.

Η μεγαλύτερη φρίκη δε και εκεί είναι που λέω αυτά για τον σκελετό τους είναι.........

Εκκίνηση από στάση με δυνατή επιτάχυνση και το λάστιχο αρχίζει και ''γράφει'' στην πρώτη, δευτέρα, τρίτη και στην τετάρτη απλά πάει σαν σουμιές δεξιά αριστερά..... απίστευτο σκηνικό....... και όλα αυτά στην άσφαλτο της ΑΟ, Συγγρού, Ιτέας κλπ. Ούτε το μαμά ΒΤ-020 δεν το έκανε αυτό.
Και 180 άλογα στον τροχό να είχε, δεν θα το κατάφερνε αυτό.

Το οξύμωρο όμως Νίκο είναι ότι, αν αλλάξεις το οδηγικό σου στύλ, πάς με πιο ''ροή'' , όχι έντονα φρένα πρίν την στροφή και μειώσεις νωρίτερα την ταχύτητα εισόδου σου, τότε θα σε ανταμείψει με μια φοβερή σταθερότητα, χωρίς κουνήματα και με φοβερά περιθώρια ασφαλούς κλίσης.
Το πώς μην με ρωτήσεις, δεν μπορώ να στο εξηγήσω.
Ίσως αυτή η καινοτομία με την μεταβλητικότητα των ζωνών που έχει η πλέξη αυτού του ελαστικού, το κάνει να συμπεριφέρετε έτσι. Πάντως γενικά, ενώ δείχνει ότι η πλαινές ζώνες δουλεύουν άριστα, το κέντρο του ελαστικού εκεί που δέχετε τις μεγάλες καταπονήσεις δεν τα βγάζει πέρα.

Τεσπά, ελπίζω να κατάφερα έστω και λίγο να σου δώσω όσο το δυνατόν καλύτερη εικόνα για τα Μ5.

Σ.Σ: Είναι πολύ δύσκολο να μεταφέρεις σε λέξεις αυτά που νιώθεις, αυτά που λαμβάνεις από την μηχανή σου.

Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ TIGER 1050  

  Από: Sprinter στις 20/05/2010 7:12 πμ.

Τι να πώ ρε Διονύση, σε πιστεύω αλλά τρελλό μου φαίνεται το όλο σκηνικό και ειναι πρώτη φορά που ακούω κάτι τέτοιο για οποιδήποτε λάστιχο. Στο λαστιχά σου το είπες? Μέχρι που θα έγραφα στη Μετζ εγώ. Να ακούσουν οι Γερμανοί για ταλιατελες....

Αλλο λάστιχο έχεις φορέσει από τότε? Ρε μήπως τα έχουν παίξει οι αναρτήσεις σου?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ TIGER 1050  

  Από: bekris στις 21/05/2010 10:12 πμ.

... εάν φτάνεις σε σημείο παραμόρφωσης του μπροστινού σε δημόσιο δρόμο ...
ή είσαι πολύ βαρύς
ή οδηγηκά το παρακάνεις οπότε δες και πιο racing λάστιχα ή ακόμα καλύτερα άλλαξε "τρόπο" οδήγησης
είναι φρίκη να χορεύει το μπροστά λάστιχο στα φρένα...(το είχα πάθει με το απλό qualifier στην πίστα όμως... πως το κατάφερες σε δημόσιο δρόμο...??? )

ή εάν το "έχεις" και θες να το "έχεις" ακόμα πιο πολύ έλα σε κανένα t-day


(φυσικά με δεδομένο οτι η ανάρτηση ΔΕΝ είναι φυστικοβούτυρο )