ΠΙΣΩ ΒΑΛΙΤΣΑ TIGER?

ΠΙΣΩ ΒΑΛΙΤΣΑ TIGER?  

  Από: patapios στις 10/12/2009 8:24 μμ.

Εχω μια αποροια τωρα που θα αγορασω πισω βαλιτσα (την εχω ηδη παραγγηλει βεβαια )... εχω ηδη τις πλαινες μαμα!!!


Ολοι οπως ειδα "θαβουν" την πισω μαμα λογω χωρου κ σχηματος!!!
Προσωπικα εμενα μαρεσει πιο πολυ απτις after... αλλα θελω να ρωτησω οποιον την εχει απο χωρο τι λεει?

Να υποθεσω 2 κρανακια δεν χωραει ε?

Re: ΠΙΣΩ ΒΑΛΙΤΣΑ TIGER?  

  Από: doohan στις 10/12/2009 9:34 μμ.

..............
[size=200:29gvu26k]ΚΑΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:41, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: ΠΙΣΩ ΒΑΛΙΤΣΑ TIGER?  

  Από: vagtyrp στις 10/12/2009 10:14 μμ.

δεν λέει καθόλου η μαμά πίσω βαλίτσα....χωριτικότητα 32 λίτρα αν θυμάμαι καλά οπότε 2 κράνη ποδηλάτου ίσως....εγώ πήρα από αμερική το alu rack της sw motech...στην ευρώπη βγαίνει ένας τύπος που δεν μπαίνει με τα μαμά πλαινά που έχω και εγώ ενώ στην αμερική υπάρχει.μου στοίχησε μαζί με τα έξοδα αποστολής ακριβώς όσο έχει η σχάρα στην ευρώπη...και στην ελλάδα.δεν πλήρωσα τίποτα τελωνείο. πάνω στο alu rack βάζεις ότι πιάτο θες, ή το πιατάκι της motech που κάνει 30 ευρόπουλα, το οποίο βιδώνει με βίδες μισής στροφής, και πάνω ότι βαλίτσα θες σχεδόν.και μέσα σε 30 δεύτερα το βγάζεις και μένει μόνο το σχαράκι που είναι πολύ διακριτικό.....εγώ έχω βάλει μια 37 λίτρων monolock givi, αλλά μπορώ να βάλω και 46 λίτρων χωρίς να αλλάξω το έξτρα σχαράκι.για παραπάνω λίτρα δεν ξέρω γιατί δεν ρώτησα. βέβαια εσύ την έχεις ήδη παραγγείλει αλλά αν θες κοίτα εδώhttp://www.twistedthrottle.com/trade/productview/2458/596/
μου κόστισε όλα μαζί 200 δολάρια.....135 ευρώ με την ισοτιμία της ημέρας που το πήρα πριν ένα μήνα περίπου.έρχεται σε 5 μέρες στο σπίτι σου με ταχυμεταφορές των ΕΛΤΑ.

Re: ΠΙΣΩ ΒΑΛΙΤΣΑ TIGER?  

  Από: fpapad στις 11/12/2009 1:03 πμ.

Φίλε Patapio έχω και εγώ το Tiger 1050 SE και έχω το ίδιο πρόβλημα θέλω να βάλω πίσω βαλίτσα αλλά όταν μίλησα με την Triumph και είδα την βαλίτσα σκέφτηκα ότι καλύτερα να βάλω την givi v46 = χωράει 2 κράνη
http://www.givi.it/cases/monokey/V46-TECH

Ταιριάζει με το χρώμα και έχει τα μισά χρήματα σχεδόν νομίζω.

Πόσο πήρες τη μαμά βαλίτσα με τη βάση κλπ ???? κάνα 700€ ?????
Σίγουρα δεν χωράει 2 κράνη δεν ξέρω και για ένα fullface αν χωράει ρώτησε τον πωλητή της triumph

Αυτό λέγαμε και με τον Βαγγέλη που σου έστειλε το Link για το Twisted Throttle.com για τη βάση που μπαίνει στις συγκεκριμένες χειρολαβές πίσω.

Βέβαια με την givi θα έχεις άλλο κλειδί ενώ οι πλαϊνές ανοίγουν με το ίδιο κλειδί της μηχανής. Βέβαια με τη μηχανή σου έδωσαν και έναν επιπλέον αφαλό για την τρίτη βαλίτσα.

Δεν ξέρω αν βοήθησα μάλλον τις σκέψεις μου εξέφρασα
Καλή συνέχεια

ΥΓ.> Πάντως αν πάρεις after market κλπ εγώ θα παραγγείλω το σχαράκι απο Αμερική πες μου αν θες να το πάρουμε παρέα για τα μεταφορικά
Δεν μπορώ τώρα.... !!!! είμαι στο forum . . .

Re: ΠΙΣΩ ΒΑΛΙΤΣΑ TIGER?  

  Από: billis στις 11/12/2009 10:23 πμ.

Υπάρχει καί η KAPPA 53 ωραία βαλίτσα, δείτε πληροφορίες στο intrenet.

Re: ΠΙΣΩ ΒΑΛΙΤΣΑ TIGER?  

  Από: billis στις 11/12/2009 10:30 πμ.

http://www.gamoto.gr/product.asp?catid=4698

Re: ΠΙΣΩ ΒΑΛΙΤΣΑ TIGER?  

  Από: billis στις 11/12/2009 10:34 πμ.

http://www.motoraid.eu/shop/index.php?m ... rers_id=80,και εδώ.

Re: ΠΙΣΩ ΒΑΛΙΤΣΑ TIGER?  

  Από: patapios στις 11/12/2009 11:49 πμ.

Παιδες με βαλατε σε σκεψεις... η λαλακια ειναι οτι του την εχω παραγγηλει του ανθρωπου εδω κ πολυ καιρο κ δεν ειμαι ανθρωπος που αθετει τον λογο του αλλα επειδη δεν εχω μεινει ικανοποιημενος με τις πλαινες (ειναι πολυ μικρες) ελεγα για κατι μεγαλυτερο πισω για να "ισσοροπησουν" οι χωροι!

Θα δειξει... παντως ευχαριστω!!!

Re: ΠΙΣΩ ΒΑΛΙΤΣΑ TIGER?  

  Από: Cpt. Haddock στις 11/12/2009 12:39 μμ.

patapios"Παιδες με βαλατε σε σκεψεις... η λαλακια ειναι οτι του την εχω παραγγηλει του ανθρωπου εδω κ πολυ καιρο κ δεν ειμαι ανθρωπος που αθετει τον λογο του αλλα επειδη δεν εχω μεινει ικανοποιημενος με τις πλαινες (ειναι πολυ μικρες) ελεγα για κατι μεγαλυτερο πισω για να "ισσοροπησουν" οι χωροι!

Θα δειξει... παντως ευχαριστω!!!"


Μια και η πισω βαλίτσα ειναι αυτή που χρησιμοποιεί κανείς συχνά, το γεγονός οτι δε χωράει δύο κράνη ειναι πρόβλημα.

Και της bmw οι βαλίτσες δε χωράνε δύο κράνη, αλλα τουλάχιστον ειναι πιο μικρές, της Τ είναι γΚουμούτσα
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: ΠΙΣΩ ΒΑΛΙΤΣΑ TIGER?  

  Από: Γιωργος στις 11/12/2009 1:43 μμ.

Παίδες καλησπέρα.

Σχετικά με τις βαλίτσες παρακολουθώ τα διαφορα ποστ που γράφετε και δεν είδα πουθενα να αναρωτιέστε γιατί αυτός ο βλάκας ο κατασκευαστης δεν έχει βγάλει μεγαλύτερη βαλίτσα ώστε να χωράει δύο κράνη 'η σχάρα που να τοποθετει την βαλίτσα πιο χαμηλά και άλλες γενικά απορίες γιατί είναι κατασκευασμένα έτσι.

αρχικά θα πρέπει να εξετάσουμε γιατί οι βαλίτσα(τοπ case) είναι αυτής της χωριτικότητας.

Παράγοντας 1. Μεγαλύτερος όγκος =περισότερη αντίσταση στον αέρα(καμπύλες αεροδυναμικής) με αποτέλεσμα περισότεροι στροβιλισμοί στην ουρά της μηχανής άρα μεγαλύτερη αστάθεια.

Παράγοντας 2. Μεγαλύτερη χωρητικότητα = περισότερο βάρος στο πίσω μέρος με αποτέλεσμα καταπόνηση του υποπλαισίου, ανάρτησης πίσω, μετατόπισης του κέντρου βάρους της μοτοσυκλέτας, ταλάντωση του μπροστινού συστήματος(παίξιμο το τιμόνι δεξιά αριστερά), και σε τέτοιες περιπτώσεις χρειάζεται μεγαλύτερα αντίβαρα ή σφίξιμο τα ρουλεμάν του τιμονιού.

Τώρα για την θέση της βαλίτσας που είναι ψηλά συγκριτικά με αφτερ μάρκετ έχει να κάνει με τον παράγοντα 1 και την αεροδυναμική της μοτοσυκλέτας ( ο αέρας κατευθύνεται απο την ζελατίνα στο κράνος και μετά κατεβαίνει πρός την βαλίτσα(γιαυτό και όταν έχουμε δευτερο άτομο πριν την βαλίτσα πίσω πολλές φορές δεν έχει κοσκίνισμα ο κόλος της μηχανης.

Ασ έρθουμε λοιπόν και στο πρακτικό μέρος. Με τις γνήσιες βαλίτσες η μοτό ταξιδεύει άνετα χωρίς κουνήματα και με ταχύτητες 160+ , σε αντίθεση με τις άφτερ μάρκετ που έχεις από απλό κούνιμα μέχρι να νομίζεις ότι κάποιος "κουνάει" τον δρόμο κ'ατω απο τα λάστιχα. Η αλήθεια είναι βέβαια πως όποιος βάζει βαλίτσα θέλει να μπορεί να βάζει μέσα δύο κράνη, οπότε σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να συμβιβαστεί με την "κακή συμπεριφορά" της μοτό στις μεγάλες ταχύτητες . Και μη μου πείτε πως " όταν έχουμε βαλίτσες στο μοτο δεν πρέπει να τρέχουμε πάνω απο 130" γιατί άμα ήθελα κάτι τέτοιο θα έπερνα τρανσάλπ.
Αυτά που σας γράφω είναι αποτελέσματα προσωπικής εμπειρίας μου πάνω σε τιγρη 1050 στα τρια χρόνια και 35000κμ που τον είχα δοκίμασα 4 ειδών τοπ case (kappa 52, giwi 48 ,hepco 50, triumph)kai τρείς διαφορετικές σχάρες(kappa, hepco, triumph).
θεωρώ λοιπόν ότι νο1 ήταν οι γνησια, αμέσως μετά με μικρή διαφορά ήταν η hepco(γιατι η σχάρα την έχει στο ίδιο ύψος με την μαμά), και πολύ χαμηλά στην δική μου κλίμακα ήταν οι αλλες δύο " ιταλικές" βαλίτσες-σχάρες.

Για εμένα όπως καταλαβαίνεται έπαιζε περισότερο ρόλο η συμπεριφορά της μοτό παρά τα πράγματα που μπορούσα να κουβαλήσω.

Τώρα για το θέμα της ομορφιάς δυστυχώς δεν μπορώ να έχω άποψη γιατί αυτό θεωρώ ειναι καθαρα υποκειμενικό.

Ελπίζω να βοήθησα λίγο στο κουβάρι

Re: ΠΙΣΩ ΒΑΛΙΤΣΑ TIGER?  

  Από: Sprinter στις 11/12/2009 1:45 μμ.

Από το στόμα μου τα πήρες, αλλα βέβαια παραμένει το γεγονός της μη πρακτικότητας.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΠΙΣΩ ΒΑΛΙΤΣΑ TIGER?  

  Από: patapios στις 11/12/2009 2:18 μμ.

Κατατοπιστικοτατος κ εχεις απολυτο δικιο!!!
Παντα καπου κερδιζεις καπου χανεις!!!! τωρα αεροδυναμικη θαναι αυτο, αισθητικη, επιδοσεις, τιμη ολα μπαινουν σε μια ζυγαρια.
Παντως σαν παρατηρηση οι μαμα πλαινες ταξιδευουν απροβληματιστα κ με 160+ χαω χωρις να τις νοιωθεις καθολου!!!
THANX

Re: ΠΙΣΩ ΒΑΛΙΤΣΑ TIGER?  

  Από: fpapad στις 11/12/2009 2:50 μμ.

Έχει δίκιο ο admin αλλά όταν ταξιδεύεις με τριπλέτα ούτος ή άλλος είναι δύσκολα τα πράγματα για ταχύτητες 160 ή 170 ++++.
Επίσης αν έχεις μικρές βαλίτσες και ταξιδέψεις μπορεί να χρειαστεί να βάλεις για παράδειγμα ένα σάκίδιο πάνω στο Τop Case που είναι χειρότερο από ένα μεγάλο Top Case μόνο του. Άλλοι βάζουν σαμάρια και έχουν θέμα αδιαβροχοποιήσης. (πχ ο Πέτρος). Γενικός ο καθένας έχει τις δυσκολίες του.

Επίσης στα Special Edition που έχω και εγώ η καθημερινή χρήση στην Αθήνα δεν είναι και το καλύτερο με τις πλαινές βαλίτσες. Οπότε ένα Top Case πίσω που θα παίρνει 2 κράνη είναι ιδανικό. Ακόμη και για καφέ να πας.

Οπότε κάποιος πρέπει να δει τι είναι διατεθημένος να χάσει. Γιατί όπως και να έχει κάτι θα χάσεις. . .
αεροδυναμική - χώρους - οδηγική συμπεριφορά κλπ κλπ

Ζυγίζει κάποιος τι είναι λίγότερο επώδυνο να χάσει και κυρίως ποιά είναι η μεγαλύτερη χρήση της μηχανής του.

Δεν μπορώ τώρα.... !!!! είμαι στο forum . . .

Re: ΠΙΣΩ ΒΑΛΙΤΣΑ TIGER?  

  Από: harrysvr στις 11/12/2009 3:58 μμ.

Τι να πω, τόσο άσχετος είμαι που δεν παρατήρησα κάτι από τα λεγόμενα του αδμινιστράτορα;
Εκανα ταξίδι 1200km πριν κανα μήνα με την givi V46 και πίσω μου στη σέλα ένα δεμένο σακίδιο πλάτης και δεν παρατήρησα κοσκινίσματα κλπ, τόσο αναίσθητος είμαι; οι ταχύτητες ήταν 140-200 και σε κομμάτια(Αττική οδό/Αγρίνιο) απο 180-205 σταθερά...

Re: ΠΙΣΩ ΒΑΛΙΤΣΑ TIGER?  

  Από: vagtyrp στις 11/12/2009 5:43 μμ.

σωστά ότι είπε ο admin , εγώ πάντως τη βαλίτσα την έχω μόνο για την αθήνα και άντε και καμιά μικρή βόλτα.αν θέλω να πάω ταξίδι θα βάλω τα υπόλοιπα πάνω....πλαινές μαμα, tail bag & tank bag και είμαι οκ.βέβαια αν χρειαστεί και η πίσω θα την βάλω και απλά θα πηγαίνω πιο αργά. όσο για το θέμα της αισθητικής το σχαράκι της motech είναι με διαφορά το καλύτερο και επιπλέον το μοναδικό που μπαίνει με τα μαμα πλαινα( αυτό από αμερική όχι από ευρώπη), εκτός της βάσης της triumph φυσικά.