Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

ΠΟΙΟ ΚΡΑΝΟΣ?

Συγκεντρώνουμε πληροφορίες και συζητάμε για γνήσια και aftermarket αξεσουάρ

Συντονιστής: dimchrist


ΠΟΙΟ ΚΡΑΝΟΣ?

Δημοσίευσηαπό giannisx » 30 Ιουν 2009, 14:59

Με αφορμή την κουβέντα μας στο Shoutbox είπα να ξεκινήσω ένα θέμα για κράνη για να μπορεί ο καθένας να πει την άποψή του.
Λοιπόν έχω ένα SHOEI XR1000 και ήρθε η ώρα να το αλλάξω.
Γενικά είμαι ευχαριστημένος από την εφαρμογή του, την άνεση, το βάρος.
Έχει ένα θεματάκι με τον θόρυβο στις υψηλές ταχύτητες και είναι λίγο ταλαιπωρία το πλύσιμό του καθώς αφαιρούνται μόνο τα μάγουλα.
Επίσης έχει και ένα θεματάκι με τις αντιθαμβωτικές ζελατίνες του...μετά από λίγο καιρό δεν "πατάνε" καλά με αποτέλεσμα να θαμπώνει σε δύσκολες συνθήκες...
Ποιά η γνώμη σας?
Ποιό να είναι το επόμενο? ARAI VIPER GT ή κάτι άλλο?

Ακούω γνώμες.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
giannisx
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 172
Εγγραφή: 06 Απρ 2009, 19:33
Τοποθεσία: ΝΙΚΑΙΑ
Μοτοσυκλέτα: TRIUMPH TIGER 1050 2008


Re: ΠΟΙΟ ΚΡΑΝΟΣ?

Δημοσίευσηαπό alki_viades » 30 Ιουν 2009, 15:32

Εχω το ιδιο κι ενα AGV ti-Tech. To shoei το βαζω ολοκληρο στον κουβα για πλυσιμο και ειναι τζιτζι 3 χρονια μετα. Το AGV δειχνει πιο ταλαιπωρημενο κι ας ειναι 2 χρονων. Tο Shoei ειναι σαφως πιο θορυβωδες, εγω παντως και με το agv δεν την παλευω ταξιδι/μεγαλη βολτα χωρις ωτασπιδες. Για τις αντιθαμπωτικες εχεις δικιο, ειναι μεγαλη μ@λακια να μην ειναι η μαμα ζελατινη αντιθαμπωτικα, του AGV ειναι.

Τα Arai απ'οσο ξερω ειναι πιο θορυβωδη. Αν δεν σε ενοχλει πολυ το αντιθαμπωτικο θα σου ελεγα μεινε σε shoei, σαν ποιοτητα κατασκευης (μεσα-εξω) ειναι μακραν ανωτερο του agv. Εγω εχω το shoei για μεσα στην πολη και το agv για εξω.
Άβαταρ μέλους
alki_viades
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Σεπ 2008, 01:28
Μοτοσυκλέτα: Tiger 1050


Re: ΠΟΙΟ ΚΡΑΝΟΣ?

Δημοσίευσηαπό fethry » 30 Ιουν 2009, 15:47

αν σε φαίνεται θορυβώδες το shoei, μην πάρεις arai...
με τον τίγρη πάντως δεν πρέπει να έχεις τεράστιο πρόβλημα... φαντάσου ταξιδεύω με το γυμνό και xr-1000 και πιστεύω οτι θα ανεχόμουν κι άλλο θόρυβο...
λένε για τα schubert οτι είναι αρκετά ήσυχα και άνετα αλλά προσωπικά δεν είχα ποτέ μου, οπότε δε βάζω το χέρι μου στη φωτιά...
if it's stupid and it works, it ain't stupid...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
fethry
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 365
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2008, 15:45
Τοποθεσία: υμηττός, αθήνα
Μοτοσυκλέτα: triumph street triple


Re: ΠΟΙΟ ΚΡΑΝΟΣ?

Δημοσίευσηαπό giannisx » 30 Ιουν 2009, 17:08

Για τα Schuberth έχω ακούσει και εγώ καλά λόγια αλλά περιμένω να μας πει περισσότερα κάποιος που το έχει ήδη... Νίκο περιμένω...
:mrgreen :mrgreen :mrgreen
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
giannisx
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 172
Εγγραφή: 06 Απρ 2009, 19:33
Τοποθεσία: ΝΙΚΑΙΑ
Μοτοσυκλέτα: TRIUMPH TIGER 1050 2008


Re: ΠΟΙΟ ΚΡΑΝΟΣ?

Δημοσίευσηαπό cool_alexis » 30 Ιουν 2009, 17:33

Παιδες το schuberth ειναι πολυ καλο κρανος, εγω εχω το R1 και εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος. Κατ'αρχας μου αρεσει που λυνεται ολο ( Τα ειχα βγαλει ολα μια μερα για να βαλω την ενδοε/νια) και απο πλευρας ησυχιας οντως ειναι απο τα πιο ησυχα,ισως και το πιο ησυχο. ειχα παρει το δικο μου 350 ευρω και η τιμη προς αποδοση ειναι κορυφαια, οπως και η ποιοτητα κατασκευης.Παντως το R1 με το S1 εχουν μεγαλη διαφορα στην εφαρμογη, το ενα ειναι για πιο "στρογγυλα" κεφαλια και το αλλο για πιο "στενομακρα" :lol1 ..
cool_alexis
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2008, 12:37
Μοτοσυκλέτα: tiger 1050 λευκο


Re: ΠΟΙΟ ΚΡΑΝΟΣ?

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 30 Ιουν 2009, 17:40

Για το S1 μόνο μπορώ να μιλήσω. Το καινούργιο S1 pro μοιάζει να είναι βασικά το ίδιο κρανος, με επανασχεδιασμένους αεραγωγούς και αλλο σύστημα ανεβάσματος της εσωτερικής αντιηλιακής ζελατίνας.

1. Θόρυβος. Το καλύτερο που έχω χρησιμοποήσει. Ολα τα προηγούμενα κράνη μου σε βαθος 15ετίας ήταν Shoei. Ομως μη φαντάζεστε θαύματα, δεν υπάρχουν αθόρυβα κράνη. Το μόνο πρόβλημα που ειχα ήταν μερικές φορες ενα σφύριγμα που προερχόταν από τους δύο πλαινους αεραγωγους (εξόδους) που στο S1 κοιτάνε πίσω. Αυτό συμβάινει μόνο σε μερικές πολύ σκυμμενες γωνίες. Στο pro οι αεραγωγοι αυτοι είναι αλλαγμένοι αλλα δε ξέρω αν αλλάζει τίποτα στο σφύριγμα.

2. Αέρας από λαιμό κλπ. Κανένα θέμα. Ιδανικό για οδήγηση στο κρύο και με μεγάλες ταχύτητες.

3. Αεροδυναμική και αισθηση όταν γυρίζεις το κεφάλι πάνω κάτω ή δεξια αριστερά. Πολύ καλή

4. Θόλωμα. Το S1 είχε ζελατίνα με ενσωματωμένη αντιθαμβωτική επένδυση. Πολύ καλή συμπεριφορά στο θόλωμα (ποτε δε μου θόλωσε ουτε κάν χαμηλα στο στόμα - μυτη). Η ζελατίνα από μέσα ήθελε όμως απαλό καθάρισμα γιατί η επίστρωση είταν ευαίσθητη.

Η ζελατίνα ή ίδια είναι διπλή. Αυτό βοηθάει επίσης στο θόλωμα αλλά καποιους έχουν ενοχλήσει μερικές εσωτερικές ανακλάσεις που γίνονται κατα την νυχτερινή οδήγηση από τα φώτα των άλλων κλπ. Εμένα δε με ενόχλησε ποτε και αν δε μου το λέγαν δε θα το είχα προσέξει. Δοκιμάστε το βραδι και κοιτάχτε καλά σε φωτα κλπ πρίν το πάρετε.

Το S1 pro δεν δίνεται πια με ανσωματωμένο αντιθαμβωτικό, αλλα με pinlock που θεωρώ ότι είναι μεγάλη μαλακία. Σε ερωτηση στην Ηλιοφίλ Μιχ/λου που είπαν πως δεν υπάρχει άλλη επιλογή ή extra αντιθαμβωτική ζελατίνα, αλλα στο site μοιάζει να λέει ότι υπάρχει. Ενα mail στην εταιρεία θα το ξεκαθαρίσει.

5. Μηχανισμός ζελατίνας. Πολύ καλός. μετα απο σχεδόν 3 χρόνια δεν έχει λασκάρει. Το ίδιο δεν ισχύει για το μηχανισμό της εσωτερικής φυμε, αλλά αυτός έχει αλλάξει στο pro.

6. Εσωτερική φυμέ. Με έχει βολέψει αφάνταστα. Φοράω γυαλιά στην οδήγηση και πρίν η λύση είταν είτε φυμέ ζελατίνα με τα γνωστά προβληματα όταν βραδιάζει ή γυαλιά ηλιου - μυωπιας βάλε βγάλε κλπ.

Τώρα οδηγώ με τα απλά γυαλιά και κατεβάζω την εσωτερική φυμέ. Μπαινω στο τουνελ κάνω κλακ και όλα καλά. Για μένα ανεκτίμητο feature σε βαθμό που να μη μπορώ να σκεφτώ να πάρω κράνος χωρίς αυτό.

Ο μηχανισμός όμως που δουλεύει με τριβή μετά από 3 χρόνια έχει λασκάρει με αποτέλεσμα να πέφτει η εσωτερική ζελατίνα μόνη της μερικές φορές. Λύση είτε αλλαγή μηχανισμού (φαντάζομαι πανάκριβα ανταλλακτικά) είτε αυτό που εκανα με λίγο αυτοκόλλητο χαρτάκι σφηνωμένο στον μηχανισμό.

7. Ζεστη. Είναι ζεστό κράνος δυστυχώς. Δεν μπορεί να τα έχει κανείς όλα. Δεν το συνιστώ για καθημερινή μεγάλη μετακίνηση σε Αθήνα το καλοκαίρι. Οταν τρεχεις είναι υποφερτό αλλά σε χαμηλή ταχύτητα γαμα τα.
Το pro εχει κάπως ξανασχεδιασμένους αεραγωγούς αλλά δεν έχω ιδέα αν είναι καλύτερο.

Ενα βασικό πρόβλημα στη ζέστη είναι ακριβώς αυτό που το κάνει αθόρυβο και καλό για το χειμώνα: O πολύ κλειστός λαιμός του.

8. Κουμπωμα. Πολύ απλός και εύκολος μηχανισμός γαι κουμπωμα - ξεκουμπωμα με γάντια.

9. Βαρος. Καπως πιο βαρύ απο τον μέσο όρο των ακριβών κρανών. Το δικό μου είναι 1525 γρ. Δεν ξέρω για το pro.

10. Ανεση - εφαρμογή Εξαιρετική αλλά οπως πάντα εχει να κάνει με το κεφάλι.

11. Καθάρισμα. Βγαίνει η επένδυση γύρω από το κεφάλι και στην πανω μεριά για πλύσιμο ακόμα και στο πλυντήριο. Τα μάγουλα βγαινουν πιο δύσκολα μαζί με το φελιζόλ, αρα θελουν απλώς καθάρισμα προσεχτικό στο χέρι και όχι 'πλύσιμο'.

12. Υποστήριξη, ανταλλάκτικά. Λενε πως υπάρχουν τα πάντα. Δεν εχω προσωπική εμπειρία και δεν ξέρω τι κάνει και η Ηλιοφίλ. Υπάρχουν υποτίθεται και ανταλλακτικά μάγουλα διαφορετικών διαστάσεων.


Εν κατακλειδι: Χειμώνας, μεγάλες διαδρομές, ταξίδια στην Ευρωπη συνιστάται. Κάθε μέρα Κολιάτσου- Παγκράτι όχι.


Γιάννη, είσαι ευχαριστημένος ή θέλεις να γράψω και βιβλίο?
Τελευταία επεξεργασία από Sprinter και 30 Ιουν 2009, 18:43, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: ΠΟΙΟ ΚΡΑΝΟΣ?

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 30 Ιουν 2009, 17:41

Υπ' όψιν πώς το R1 ενδείκνυται απο άποψη αεροδυναμικής για την στάση των SS (πολύ σκυμένη) ενω το S1 για πιο τουριστ καταστάσεις.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: ΠΟΙΟ ΚΡΑΝΟΣ?

Δημοσίευσηαπό giannisx » 30 Ιουν 2009, 18:16

Sprinter έγραψε:
Γιάννη, είσαι ευχαριστημένος ή θέλεις να γράψω και βιβλίο?



:mrgreen :mrgreen :mrgreen
όχι, όχι προς Θεού!! ήσουν κατατοπιστικότατος Νϊκο μου!! Άψογος!

Ευχαριστώ!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
giannisx
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 172
Εγγραφή: 06 Απρ 2009, 19:33
Τοποθεσία: ΝΙΚΑΙΑ
Μοτοσυκλέτα: TRIUMPH TIGER 1050 2008


Re: ΠΟΙΟ ΚΡΑΝΟΣ?

Δημοσίευσηαπό ATN PANOS » 30 Ιουν 2009, 22:19

ειχα και εγω το xr 1000.
καλο κρανος,σχετικα ελαφρυ,1350gr.
οχι ιδιαιτερα αθορυβο,αλλα σε ανεκτα επιπεδα.αλωστε ολα λιγο πολυ το ιδιο ειναι σε θεμα θορυβου
εκτος απο το schuberth,και αυτο τις BWM ,που αν θυμαμαι καλα το κατασκευαζει η ιδια εταιρια!!!!
για μενα η καλυτερη λυση σε θεμα θορυβου ειναι οι ωτασπιδες :right

το μονο που με πειραζε αφανταστα στο shoei ηταν αυτο το κατεραμενο pinlock :swear1
@ χειροτερη ορατοτητα,οχι καλη εφαρμογη παντα,με αποτελεσμα να θομπωνει,και το κυριοτερο για μενα ηταν, το σκαλοπατι στο σημειο που τελειωνε το pinlock,και συνεχιζε η ζελατινα, με αποτελεσμα να βλεπω σε 2 επιπεδα!!!!
επισης εδω θα πρεπει να πω οτι η εταιρια,εχει κιτ για μειωση του θορυβου,το οποιο προσαρμοζεται στα περισοτερα shoei,και απλα ειναι οτι καλυτερο μετα τις ωτασπιδες :right

τα τελευταια 2 χρονια χρησιμοποιω το UVEX HELLIX RS 750 CARBON.
πραγματικα πολυ καλο κρανος. το ειχα παρει 450 ευρο.
πολυ ανετο, πολυ ελαφρυ,(990γρ)
και με μια καταπληκτικη ζελατινα :right

αυτα απο μενα
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.
Άβαταρ μέλους
ATN PANOS
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: 31 Αύγ 2008, 16:00
Μοτοσυκλέτα: Daytona 675
street triple


Re: ΠΟΙΟ ΚΡΑΝΟΣ?

Δημοσίευσηαπό mixalakis » 30 Ιουν 2009, 23:48

Εγώ είχα 3 χρόνια το Uvex Supersonic!

Πραγματικά καταπληκτική ζελατίνα. Αντιθαμβωτική, χωρίς πιν λοκ και άλλες μ@κ@κίες, που δεν έχασε μετά από τρια χρόνια καθημερινής χρήσης την αποτελεσματικότητά της.
Όμως δεν είχε καλό εξαερισμό, ούτε προστασία για τον αέρα κάτω από τον λαιμό και το κυριότερο ήταν ότι δεν είχε γενικά πολύ καλή ποιότητα αφού οι αεραγωγοί χάλασαν γρήγορα.
Επίσης αρνητικό στοιχείο είναι ότι ενώ όταν το είχα πάρει δεν μου έμπαινε καλά καλά, πριν το αλλάξω μπορούσα να κάνω μια στροφή το κεφάλι μου και το κράνος να μην κουνηθεί καθόλου!!! :-D :-D :-D

Από πέρσι έχω το XR 1000, που έχει φοβερή εφαρμογή, αλλά αυτή η ζελατίνα με τα πιν λοκ είναι τουλάχιστον άθλια!! :swear1 :swear1 :swear1
Άβαταρ μέλους
mixalakis
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1102
Εγγραφή: 07 Σεπ 2007, 13:55
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Triumph Tiger 1050


Re: ΠΟΙΟ ΚΡΑΝΟΣ?

Δημοσίευσηαπό fethry » 01 Ιούλ 2009, 13:34

κατ'εμέ, η ζελατίνα με το pin-lock της shoei συνηθίζεται μετά απο ελάχιστο καιρό, όσον αφορά την όραση... :wink:
αυτό που δε συνηθίζεται με τίποτα είναι η κακή εφαρμογή του pin-lock μετά απο μερικές προσθαφαιρέσεις του απ'τη ζελατίνα όταν θες να την καθαρίσεις... αποτέλεσμα να θέλει ζμπρώξιμο για να εφαρμόσει καλά, διαφορετικά μπάζει απο κάτω και θολώνει χειρότερα κι απο απλή ζελατίνα... :swear1 :swear1
if it's stupid and it works, it ain't stupid...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
fethry
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 365
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2008, 15:45
Τοποθεσία: υμηττός, αθήνα
Μοτοσυκλέτα: triumph street triple


Re: ΠΟΙΟ ΚΡΑΝΟΣ?

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 01 Ιούλ 2009, 13:38

Το κόλπο με το pinlock είναι να λυγίσεις (κουρμπάρεις) καλά την ζελατίνα για να το βάλεις και να προσέξεις να στρίψεις σωστά τα παπαράκια.

Δεν παύει να ειναι μια μαλακία σύστημα που πάει να πιάσει όλη την αγορά και να μας βασανίζει τα επόμενα χρόνια όλους. Οπως γράφω και παραπάνω και η Schuberth παίζει τώρα με την pinlock και φαντάζομαι επονται κι άλλες εταιρείες.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος

Advertisement
Επόμενο

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Προϊόντα και αξεσουάρ. Πληροφορίες - εντυπώσεις - συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης