Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Dunlop Qualifier II

Συγκεντρώνουμε πληροφορίες και συζητάμε για γνήσια και aftermarket αξεσουάρ

Συντονιστής: dimchrist


Re: Dunlop Qualifier II

Δημοσίευσηαπό ATN PANOS » 17 Ιουν 2009, 17:29

dont worry φιλε.
αν κανεις μερικα χιλιομετρα θα φυγει,και το πιο πιθανον ειναι να
συμβαινει αυτο λογο διαφορετικης γομας που εχει το λαστιχο στο κεντρο
απο τα πλαινα!!!!
κανε μερικα χιλιομετρα,πατησε το ολο και μετα no problem :right
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.
Άβαταρ μέλους
ATN PANOS
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: 31 Αύγ 2008, 16:00
Μοτοσυκλέτα: Daytona 675
street triple


Re: Dunlop Qualifier II

Δημοσίευσηαπό Costas » 17 Ιουν 2009, 17:42

Μόνο εμείς αξιοποιούμε τέτοια λάστιχα παιδί μου τί περιμένεις τώρα απ τον παππού...
Άβαταρ μέλους
Costas
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 1115
Εγγραφή: 21 Αύγ 2007, 14:55
Τοποθεσία: Αθήνα
Highscores: 3
Μοτοσυκλέτα: Triumph Sprint ST 1050


Re: Dunlop Qualifier II

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 17 Ιουν 2009, 18:52

ATN PANOS έγραψε:dont worry φιλε.
αν κανεις μερικα χιλιομετρα θα φυγει,και το πιο πιθανον ειναι να
συμβαινει αυτο λογο διαφορετικης γομας που εχει το λαστιχο στο κεντρο
απο τα πλαινα!!!!
κανε μερικα χιλιομετρα,πατησε το ολο και μετα no problem :right


Ρε δε μιλάω στο κεντρο με τα πλαινα. Μιλαω 1.5 ποντο από την άκρη...
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Dunlop Qualifier II

Δημοσίευσηαπό Dennis G. » 18 Ιουν 2009, 06:12

Sprinter έγραψε:
ATN PANOS έγραψε:dont worry φιλε.
αν κανεις μερικα χιλιομετρα θα φυγει,και το πιο πιθανον ειναι να
συμβαινει αυτο λογο διαφορετικης γομας που εχει το λαστιχο στο κεντρο
απο τα πλαινα!!!!
κανε μερικα χιλιομετρα,πατησε το ολο και μετα no problem :right


Ρε δε μιλάω στο κεντρο με τα πλαινα. Μιλαω 1.5 ποντο από την άκρη...


Φίλε Νικόλα,

Κάτι αντίστοιχο έχω και εγώ με τα Corsa 3.

Αυτό οφείλετε κατά κύριο λόγο στην πιο γρήγορη κορώνα που διαθέτουν ( από Μ3 κλπ )
και σε συνδυασμό με την γεωμετρία και το βάρος τις μηχανής μας, δημιουργεί αυτό το φαινόμενο
το οποίο στην ουσία είναι από ελεγχόμενη παραμόρφωση σκελετού, μη ανησυχητικό και μη
εμφανές στην οδήγηση μας.
Το δικό μας μηχανάκι επιφορτίζει το μπροστινό με πολύ περισσότερο βάρος απ' ότι
κάποιο supersport 600 η 1000, η σαφώς Τiger, Street κλπ.

Γι' αυτό και δεν θα το δούν τα άλλα παιδιά με τα Tiger κλπ.

Μην ανησυχείς και σου εύχομαι να τα χαρείς. :right
Άβαταρ μέλους
Dennis G.
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 05 Αύγ 2008, 14:25
Τοποθεσία: Athens
Μοτοσυκλέτα: Triumph Sprint ST 1050


Re: Dunlop Qualifier II

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 18 Ιουν 2009, 13:27

Dennis G. έγραψε:Αυτό οφείλετε κατά κύριο λόγο στην πιο γρήγορη κορώνα που διαθέτουν ( από Μ3 κλπ )
και σε συνδυασμό με την γεωμετρία και το βάρος τις μηχανής μας, δημιουργεί αυτό το φαινόμενο
το οποίο στην ουσία είναι από ελεγχόμενη παραμόρφωση σκελετού, μη ανησυχητικό και μη
εμφανές στην οδήγηση μας.
Το δικό μας μηχανάκι επιφορτίζει το μπροστινό με πολύ περισσότερο βάρος απ' ότι
κάποιο supersport 600 η 1000, η σαφώς Τiger, Street κλπ.

Γι' αυτό και δεν θα το δούν τα άλλα παιδιά με τα Tiger κλπ.

Μην ανησυχείς και σου εύχομαι να τα χαρείς. :right


Συμφωνώ πώς μάλλον προέρχεται από το πώς δουλεύει ο σκελετός. Το 'γραψα και πιο πάνω. Το είδε και ο φίλος ο Γιάννης με το στρητ triple. Το Tiger ποιό πολύ σχέση με το Sprint εχει παρά με το στρητ.

Αν έχει πιο γρήγορη κορώνα το Q2 από το Μ3, αυτή είναι πολύ ελαφρά πιο γρήγορη. Πολύ μικρή διαφορά.
Τελευταία επεξεργασία από Sprinter και 18 Ιουν 2009, 13:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Dunlop Qualifier II

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 18 Ιουν 2009, 13:32

Αρχισα να αποκτώ άποψη για το λάστιχο σε σχέση με το Μ3. Δε θα μπώ πρός το παρόν σε λεπτομέρειες αλλά θα πώ πώς οι ομοιότητες είναι περισσότερες από τις διαφορές. Αν θέλετε με μια φράση, το Q2 είναι λίιιιιιιιιιγο πιο σπορ και το Μ3 λίιιιιιιγο πιο τουριστικό με ότι καλό και κακό σημαίνει αυτό. Επίσης ενώ το Μ3 είναι πιστεύω όχι καλή επιλογή για ελαφρύ μηχανάκι (δεν συμπεριλαμβάνω τον Τίγρη σ' αυτά..), δεν νομίζω πώς ισχύει το ίδιο με το Q2.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Dunlop Qualifier II

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 19 Ιουν 2009, 13:44

Πρελιμιναρυ (!!!) βαθμολόγηση σε σχέση με το Μ3. Στριφτερη διαδρομή δεν έχω πάει ακόμα ( :dash

τα - + ειναι σχετικά με το Μ3 και για τη δική μου μηχανή με σωφέρ εμένα (πρός αποφυγήν παρεξηγήσεων).


Σταθερότητα στην ευθεία στα πολλά: 0.5 -

Ευκολία πλαγιάματος: 0,5 +

Ουδετερότητα στο πλάγιασμα: =

Feedback και διάβασμα 1,5 +

Ανεση 1-

Λευκές Λουρίδες, σκατόνερα κλπ 2 -

Ζεσταμα 1+ (μέχρι που σκέφτομαι μήπως πάω από 34/38 σε 35/40 ή κάτι τέτοιο). Μια χαρά ζεσταινεται το Μ3 αλλ τούτο το παρακάνει.

Grip στην ευθεία (στο γκάζι) 1-

Grip μισο - πλαγιαστός και στην έξοδο 1+

Βρεγμένο: Πούντο ????

Διάρκεια: Θα δείξει

Για γενική χρήση 1 -

Για πιο σπόρ χρήση 1/2 +

Για Σπριντ, Ταιγκερ κλπ κλπ: Παρτε όποιο βρείτε φθηνότερο.
Για Speed: διστάζω να πώ
Για Street και άλλα τέτοια (π.χ. τη μπουρούχα του Κώστα) : Παρτε το Q2
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Dunlop Qualifier II

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 24 Ιουν 2009, 11:52

Καποια αίσθηση αστάθειας στην ευθεία στα πολλά εξακολουθεί να υπάρχει. Ξαφνικά μικρο-γλυστρηματάκια στα γυαλισμένα και στις λευκές γραμμές (σαφώς περισσότερα από ότι με τα M3, ακόμα και παλιό που ήτανε) δεν με αφήνουν να χαλαρώσω και να εμπιστευθώ το λάστιχο. Μπρός-πίσω αυτά.

Αν κάποιος με μεγάλο μηχανάκι (δηλαδή όχι 675) δοκιμάσει το λάστιχο ας μας πεί (αν και αν το βάλει μετα τα μαμά ξύλα μόνο καλά θα δεί πιστεύω).
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Dunlop Qualifier II

Δημοσίευσηαπό spyro » 24 Ιουν 2009, 12:29

αφου ησουν ετοιμος να πάρεις τα Rosso, τι πηγες και αλλαξες γνωμη τελευταία στιγμή?

:p
Άβαταρ μέλους
spyro
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: 27 Μάιος 2008, 16:18
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Tiger 1050


Re: Dunlop Qualifier II

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 24 Ιουν 2009, 12:35

Κατακαίνουργο λάστιχο είναι είπα να το δοκιμάσω. Κορώνα-γράμματα είναι αυτά. Μεχρι τώρα δεν έχω διαβάσει τιποτα αρνητικό για αυτά για αυτό ακόμα επιφυλάσσομαι. Μπορεί να παίζει από πρόβλημα με το ίδιο το κομμάτι, μέχρι πιέσεις ή και απλώς ασυμβατότητα με το μηχανάκι, τους δρόμους που το πάω ή πώς το πάω.

Το λάστιχο ουσιαστικά δεν το χω στρίψει ακόμα και ότι λέω είναι από την διαδρομή γλίτσα Πορτο Ράφτη - Μαρκόπουλο και μετά Αττική Οδός.

Αυριο πάω Περιστέρα να τους ρίξει μια ματιά (όχι ότι ελπίζω να βρώ άκρη έτσι δηλαδή).
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Dunlop Qualifier II

Δημοσίευσηαπό Costas » 24 Ιουν 2009, 12:52

Κρίμα γιατί εγώ τα βρήκα πολύ καλά τα λάστιχα και πραγματικά με βόλεψαν πολύ.
Άβαταρ μέλους
Costas
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 1115
Εγγραφή: 21 Αύγ 2007, 14:55
Τοποθεσία: Αθήνα
Highscores: 3
Μοτοσυκλέτα: Triumph Sprint ST 1050


Re: Dunlop Qualifier II

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 24 Ιουν 2009, 13:28

Εσύ με αυτά που είχες πρίν, και τα τελειωμένα μου τα M3 να σουδινα, πολύ καλά λάστιχα θα τά βρισκες.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος

Advertisement
ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Προϊόντα και αξεσουάρ. Πληροφορίες - εντυπώσεις - συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης