Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Λαστιχακια Streeple

Συγκεντρώνουμε πληροφορίες και συζητάμε για γνήσια και aftermarket αξεσουάρ

Συντονιστής: dimchrist


Re: Λαστιχακια Streeple

Δημοσίευσηαπό SPEED » 18 Μάιος 2009, 18:50

Μπροστά έχω corsa III και πισω το Diablo rosso. Είναι ωραίος συνδιασμός χωρίς γλιστρήματα και καλή πληροφόρηση , χωρίς κουνήματα στη στροφή αλλά δεν ξέρω να σου πω για αντοχή. Από φίλους έχω ακούσει ότι το Diablo rosso αντέχει για περίπου 7-8000 χλμ.
SPEED
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 04 Αύγ 2008, 17:09
Μοτοσυκλέτα: triumph speed triple


Re: Λαστιχακια Streeple

Δημοσίευσηαπό dimchrist » 18 Μάιος 2009, 22:00

SPEED έγραψε:Μπροστά έχω corsa III και πισω το Diablo rosso. Είναι ωραίος συνδιασμός χωρίς γλιστρήματα και καλή πληροφόρηση , χωρίς κουνήματα στη στροφή αλλά δεν ξέρω να σου πω για αντοχή. Από φίλους έχω ακούσει ότι το Diablo rosso αντέχει για περίπου 7-8000 χλμ.


Μάλιστα.
Άλλο λάστιχο εμπρός και άλλο πίσω.
Και σου έχει αφήσει και καλές εντυπώσεις???... :think

Επειδή βαριέμαι να γράφω ολόκληρα κατεβατά, κάνω ένα εντιτ-κόψιμο-ράψιμο από διπλανό φόρουμ καθώς συμφωνώ με τις απόψεις τους...

Λοιπόν έχουμε και λέμε:
Δύο διαφορετικά ελαστικά,
Δύο διαφορετικές γεωμετρίες κορώνας,
Δύο διαφορετικής χάραξης γόμες,
Δύο διαφορετικές συνθέσεις πολυμερών γόμας,
Δύο διαφορετικά στρωμένες γόμες,
Δύο διαφορετικού ορίου ανθεκτικότητας γόμες
και πολλά άλλα.

Τα λαστιχα της μοτοσυκλετας δουλευουν σε ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ.
Το μπροστινο λαστιχο διαβάζει πρώτο και δίνει την πληροφόρηση στο πισω.
Αρα με το να βαζεις οτι να'ναι μπρος, απλα το πισω δεν θα εχει την κατάλληλη προσφυση (ειδικά στη βροχή).

Η μοτοσυκλέτα έχει 2 ρόδες ,όχι 4 που έχει το κουτι.
Λάστιχα βάζεις στο κουτάκι και στο Praktiker με 200 Ε ίσως και λιγότερα.
Πάνω στην μηχανή όμως, δεν έχεις 2ο κανονάκι άμα πέσεις κτύπα ξύλο.
Η οδήγηση στους Ελληνικούς καρόδρομους είναι ένα καθημερινό ρίσκο.
Τώρα εάν εσύ θές να μειώνεις τις πιθανότητες σου να γλυτώσεις απο μία πτώση
λόγω του ότι φοράς τουρλού-τουρλού λάστιχα,no problem.

Πάντως εγώ τουλάχιστον δεν θα έπαιρνα στα σοβαρά την γνώμη σου για τα ελαστικά.
Χωρίς να θέλω γίνομαι κακός,αλλά πιστεψέ με,αυτό που κάνεις με τα τουρλού λάστιχα είναι
αυτοκτονία.

Ασε τις τσιγγουνιες και τους πειραματισμούς και παρε 2 σωστα ελαστικα.

Φιλικά
:salut1
Τελευταία επεξεργασία από dimchrist και 19 Μάιος 2009, 10:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Triple Way
Άβαταρ μέλους
dimchrist
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 2905
Εγγραφή: 27 Μάιος 2008, 12:05
Τοποθεσία: K-pits
Μοτοσυκλέτα: Husqvarna TE 250 - Daytona 675
Όνομα: Παγκόσμιος © jimdom


Re: Λαστιχακια Streeple

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 19 Μάιος 2009, 06:27

Ενω γενικά καλό είναι να μη βάζουμε αλλο μπροστά άλλο πίσω, υπό προυποθέσεις αυτό μπορεί να μην ισχύει. Οι προυποθέσεις είναι: Λάστιχα της ίδιας οικογένειας, με κοινά (όχι ίδια) χαρακτηριστικά, κ.λ.π. Γενικά να ξέρουμε τι κάνουμε και τι θελουμε. Είναι πολύ πιθανον δυό λάστιχα από δύο διαφορετικές αλλά κοντινές μεταξύ τους σειρες π.χ. της οικογένειας Πιρελλι Ντιάμπλο να είναι ταιριαστά.

Δεν είναι η πρώτη φορά που το ακούω, φοριέται αρκετά η επιλογή αυτή και στο εξωτερικό και δε θα βιαζόμουνα να είμαι τόσο αποριπτικός.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Λαστιχακια Streeple

Δημοσίευσηαπό takis1964 » 19 Μάιος 2009, 06:41

Την δεκαετια του 90 θυμαμαι συνιθιζοτανε αυτο Νικο
τοτε σε ενα FZR1000 φοραγα ΜΙCHELIN αλλα το racing μπροστα και το απλο πισω! το συστήνανε οι λαστιχαδες γιατι ειχε ιδια κορωνα
Άβαταρ μέλους
takis1964
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 28 Μαρ 2008, 10:40
Τοποθεσία: Αρτεμιδα Λουτσα
Μοτοσυκλέτα: TIGER 1050 abs DOWNTOWN 300 abs -SPORTCITY 200


Re: Λαστιχακια Streeple

Δημοσίευσηαπό fethry » 19 Μάιος 2009, 10:05

γενικά συμφωνώ με dimchrist...
ίσως και να ισχύει η καλή συνεργασία μεταξύ δύο ανόμοιων ελαστικών αλλά για ελάχιστες περιπτώσεις και θα τα εμπιστευόμουνα μόνο αν το πρότεινε και η ίδια η εταιρία... :whistle
if it's stupid and it works, it ain't stupid...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
fethry
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 365
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2008, 15:45
Τοποθεσία: υμηττός, αθήνα
Μοτοσυκλέτα: triumph street triple


Re: Λαστιχακια Streeple

Δημοσίευσηαπό TASOS » 19 Μάιος 2009, 15:47

Έχοντας δοκιμάσει στον τίγρη εκτός από της μαμάς, τα Dunlop Quilifier RR και τώρα τα M3,σου προτείνω ανεπιφύλακτα τα RR μιλάμε για μεγάλη διαφορά με τα m3 και δεν νομίζω να σε δυσκολέψει καθόλου η γρηγορότερη κορώνα.Μοναδικό ίσως μειονέκτημα η διάρκεια ζωής(τα άλλαξα μετά από 7000χλμ περίπου)
TASOS
Newbie
Progress to next rank:
88%
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2007, 10:43
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα: TIGER 1050


Re: Λαστιχακια Streeple

Δημοσίευσηαπό monographix » 19 Μάιος 2009, 16:06

και τι λεει η συγκριση των RR σε σχεση με την προηγουμενη σειρα Qualifier? ....
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
monographix
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 00:21
Μοτοσυκλέτα: street triple
Όνομα: Νίκος


Re: Λαστιχακια Streeple

Δημοσίευσηαπό SPEED » 19 Μάιος 2009, 16:49

Δεν είναι τουρλού τα λάστιχα που έβαλα. Οι κωρόνες τους είναι ίδιες και η σκληρότητα επίσης ίδια. Το corsa iii είναι μαλακότερο στα άκρα ( έχει 3 ζώνες) . Διαφορετικό μπρος με πίσω χρησιμοποιείται αν τα λάστιχα δεν είναι άλλα αντί άλλων. Πολύ συνηθισμένο και στα motard με μαλακό μπρός και σκληρότερο πίσω. Όσο για τη γεωμετρία όπως είπα κοιτάς να πάρεις ομόσταυλα λάστιχα καθώς και ίδιας κατηγορίας και όχι ένα touring και ένα sport. Αλλά και η γεωμετρία και σε ίδια λάστιχα έχει πάει περίπατο μετά από 3-4000 χλμ που το πίσω έχει αρχίζει να τετραγωνίζει. Βέβαια το θέμα είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό και ψυχολογικό οπότε κάθε οδηγός πρέπει να κάνει αυτό που τον κάνει να αισθάνεται πιο άνετα. :)
SPEED
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 04 Αύγ 2008, 17:09
Μοτοσυκλέτα: triumph speed triple


Re: Λαστιχακια Streeple

Δημοσίευσηαπό penta » 19 Μάιος 2009, 16:56

Diablo rosso πολυ καλα λαστιχα τα φοραω και ειμαι πολυ ικανοποιημενος.Πριν ειχα dragon super corsa pro για δρομο και ηταν λιγο απροβλεπτο.Το μπροστινο ειναι βεντουζα και στα δυο καμια διαφορα.
penta
Newbie
Progress to next rank:
32%
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 01 Φεβ 2009, 18:00
Μοτοσυκλέτα: triumph street triple


Re: Λαστιχακια Streeple

Δημοσίευσηαπό monographix » 24 Μάιος 2009, 21:12

Τα Continental (Road Attack, Sport Attack, etc) τι ιστορια ειναι ? ...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
monographix
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 00:21
Μοτοσυκλέτα: street triple
Όνομα: Νίκος


Re: Λαστιχακια Streeple

Δημοσίευσηαπό monographix » 04 Μάιος 2011, 15:51

Να επανελθω. Αυτη τη φορα να ρωτησω για τις εμπειριες σας , εντυπωσεις σας (ή/και γνωμη) για τα pilot power και απλα Qualifier (σε street triple βασικα)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
monographix
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 00:21
Μοτοσυκλέτα: street triple
Όνομα: Νίκος


Re: Λαστιχακια Streeple

Δημοσίευσηαπό tharis » 04 Μάιος 2011, 16:17

Τα απλα Qualifier εννοεις αυτα που φορουσε το R μεχρι το 10' ?
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tharis
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 2216
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2009, 01:51
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Highscores: 17
Μοτοσυκλέτα: Honda Innova

Advertisement
ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Προϊόντα και αξεσουάρ. Πληροφορίες - εντυπώσεις - συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης