Μάπα το τιμόνι

Μάπα το τιμόνι  

  Από: SPEED στις 05/05/2009 9:53 μμ.

Πήγα ο μπάμιας και αγόρασα ένα Renthal μοτοκροσάδικο και έβαλα στο triple και μετά από 1000κμ βόλτες δεν μπορώ πια να αρνούμαι στον εαυτό μου ότι έχω κάνε μ......ια. Είναι πολύ ίσιο και βάζει τα χέρια σε περίεργα ανοικτή γωνία. Επίσης στις στροφές το ένα χέρι νομίζεις θα πιάσει άσφαλτο ενώ το άλλο μπεκάτσες. Και μου φάνηκε τόσο καλή ιδέα.......

Re: Μάπα το τιμόνι  

  Από: ATN PANOS στις 05/05/2009 10:56 μμ.


καθε εμποδιο για καλο
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Μάπα το τιμόνι  

  Από: john_street_triple675 στις 06/05/2009 9:03 πμ.

Έτσι είναι φίλε...

Αν δεν πάθεις...δεν θα μάθουμε...

Re: Μάπα το τιμόνι  

  Από: fethry στις 06/05/2009 9:33 πμ.

μπορείς να το κρεμάσεις πάνω απ'το τζάκι σαν τρόπαιο...
ή να το πουλήσεις σ'αυτόν...
if it's stupid and it works, it ain't stupid...

Re: Μάπα το τιμόνι  

  Από: Costas στις 06/05/2009 9:39 πμ.

Ρε παιδιά τί θέλετε και τα αλλάζετε.Για να το βγάζουν έτσι κάποιες μελέτες έχουν κάνει κι αυτοί.Δε μπορεί ένα τιμόνι που θα βάλεις μόνο και μόνο επειδή σου γυάλισε,να ταιριάζει καλύτερα.Τί μανία αυτή με τις αλλαγές.

Re: Μάπα το τιμόνι  

  Από: alki_viades στις 06/05/2009 12:35 μμ.

Φυσικα κι εχουν κανει τις μελετες τους: τεχνικες, που κατεληξαν σε ενα τιμονι "Βαραντεροειδες", με σκοπο την ορθια θεση οδηγησης και οικονομικες, που κατεληξαν σε ενα τιμονι φτηνιαρικο σε οψη.

Οποτε εχεις 2 λογους να το αλλαξεις: εμφανιση και λειτουργικοτητα. Εμενα πχ απο τη πρωτη στιγμη που το ειδα δεν μου αρεσε κι απο τη πρωτη στιγμη που την οδηγησα ειπα θελω πιο χαμηλο τιμονι.

Γουστα ειναι αυτα

Re: Μάπα το τιμόνι  

  Από: spyro στις 06/05/2009 1:31 μμ.

Costas"Ρε παιδιά τί θέλετε και τα αλλάζετε.Για να το βγάζουν έτσι κάποιες μελέτες έχουν κάνει κι αυτοί.Δε μπορεί ένα τιμόνι που θα βάλεις μόνο και μόνο επειδή σου γυάλισε,να ταιριάζει καλύτερα.Τί μανία αυτή με τις αλλαγές."


όλους τους τρόπους συμπίεσης του κόστους τους βαφτίσαμε, "αντικείμενα χρόνιων και εξονυχιστικών μελετών"

Re: Μάπα το τιμόνι  

  Από: coot στις 06/05/2009 2:56 μμ.

Εγώ πιστεύω ότι έχει δίκιο ο Costas αν και είμαι από τους πρώτους που κάνω αλλαγές(άσχετα αν πολλές φορές μετά το μετανιώνω).Εγώ έχω το renthal και με έχει βολέψει πολύ αλλά αυτά είναι γούστα.
[color=red:2cjktgro] Driving with my darling
faster than I should
Driving with my darling
Forever if we could

Re: Μάπα το τιμόνι  

  Από: alki_viades στις 06/05/2009 3:55 μμ.

Το ποσες αλλαγες θα κανει καποιος εξαρταται παρα πολυ απο τη μηχανη και το αρχικο της κοστος.

Πχ στο Duke 2 που ειχα για 4 χρονια, δεν αλλαξα απολυτως τιποτα! Τιμονι magura fat bar ειχε, αναρτησεις WP πληρως ρυθμιζομενες μπρος-πισω ειχε, καθρεφτες-φλας ποιοτικους και με ωραιο ντιζαιν ειχε, φωτα για την κατηγορια τους μια χαρα ειχε, μπαταρια επαρκη ειχε.

Στο Tiger πχ το τιμονι είναι μαπα, οι αναρτησεις είναι καλες για μαμα αλλα σηκωνουν βελτιωσεις, η μπαταρια θεωρειται αδυναμη και τα φωτα είναι απαραδεκτα. Βεβαια το μονοκυλινδρο Duke ΙΙ με τους 55hp εκανε το 2001 9850€ , ενώ το τρικυλινδρο Tiger με τους 120hp κανει το 2009 11500€, μικρη διαφορα τιμης. Αν το Tiger ειχε τα αξεσουαρ του Duke θα εκανε 2 χιλιαρικα παραπανω.

Οποτε μη τα ισωπεδωνουμε ολα, σιγουρα υπαρχουν και οι αρρωστοι με τις μετατροπες αλλα συνηθως υπαρχει καποιος λογος που ο κοσμος δινει τα λεφτα του...

Re: Μάπα το τιμόνι  

  Από: spyro στις 06/05/2009 4:17 μμ.

alki_viades"Το ποσες αλλαγες θα κανει καποιος εξαρταται παρα πολυ απο τη μηχανη και το αρχικο της κοστος.

Πχ στο Duke 2 που ειχα για 4 χρονια, δεν αλλαξα απολυτως τιποτα! Τιμονι magura fat bar ειχε, αναρτησεις WP πληρως ρυθμιζομενες μπρος-πισω ειχε, καθρεφτες-φλας ποιοτικους και με ωραιο ντιζαιν ειχε, φωτα για την κατηγορια τους μια χαρα ειχε, μπαταρια επαρκη ειχε.

Στο Tiger πχ το τιμονι είναι μαπα, οι αναρτησεις είναι καλες για μαμα αλλα σηκωνουν βελτιωσεις, η μπαταρια θεωρειται αδυναμη και τα φωτα είναι απαραδεκτα.
"



Τα μαμα λάστιχα που τα πάς??????????

Ε?

Αντε τώρα να μην τα πάρω.

Ήδη, με το που πάρεις τη μηχανή πρέπει να δώσεις αλλα 350-400 ευρώ για αλλαγή σε λάστιχα.
Αλλά μάλλον ξέρει τι κάνει το εργοστάσιο και τα βάζει. Δε μπορεί, θα έχουν κάνει τις απαραίτητες αλγοριθμικές μελέτες συμπεριφοράς κύλισης για να ταιριάξουν την μηχανή σε αυτό το λάστιχο

Re: Μάπα το τιμόνι  

  Από: Costas στις 06/05/2009 4:50 μμ.

Επειδή προβλέπεται αρκετοί να συνεχίσουν να το παίζουν έξυπνοι και δεν έχω όρεξη θα διευκρυνήσω τί εννοώ.Προφανώς μπορείς να αλλάξεις κάποια πράγματα χωρίς να χαλάσεις τη γεωμετρία της μηχανής,όπως οι μανέτες ή τα τακάκια.Προφανώς και μπορείς να αλλάξεις τη μισή μηχανή και να βάλεις καλύτερης ποιότητας εξαρτήματα και να την βελτιώσεις.
Αλλά το τιμόνι όπως και να το κάνουμε καθορίζει τη στάση σου πάνω στη μηχανή,άρα και τη γεωμετρία της,τον τρόπο που θα ταξιδεύεις,πόσο αέρα θα τρως,πώς θα πλαγιάζεις και πολλά άλλα.Γι αυτό το λόγο είναι δύσκολο να πετύχεις ένα τιμόνι μόνο και μόνο επειδή το είδες και σου γυάλισε.
Αμα γουστάρετε τώρα συνεχίστε να μιλάτε για τα λάστιχα.

Re: Μάπα το τιμόνι  

  Από: alki_viades στις 06/05/2009 4:54 μμ.

Νταξ, τα μαμα λαστιχα ειναι σχεδον παντου μαπα, και στο duke ηταν και στο sv, μονο σε κατι ss φορανε αξιοπρεπη λαστιχα. Ασε που το πολυ σκληρο για ελλαδα ειναι οκ για εξωτερικο οπου υπαρχει ασφαλτος της προκοπης.

Re: Μάπα το τιμόνι  

  Από: Sprinter στις 06/05/2009 5:31 μμ.

spyr"

Τα μαμα λάστιχα που τα πάς??????????

Ε?

Αντε τώρα να μην τα πάρω.

Ήδη, με το που πάρεις τη μηχανή πρέπει να δώσεις αλλα 350-400 ευρώ για αλλαγή σε λάστιχα.
Αλλά μάλλον ξέρει τι κάνει το εργοστάσιο και τα βάζει. Δε μπορεί, θα έχουν κάνει τις απαραίτητες αλγοριθμικές μελέτες συμπεριφοράς κύλισης για να ταιριάξουν την μηχανή σε αυτό το λάστιχο "




Σπύρο,

Εχεις μονο ΜΙΣΟ δικιο. Μισο δικιο έχεις γιατί πολλές φορές τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης είναι φθηνότερες παραλλαγές του εμπορικού μοντέλου. Μισο αδικο έχεις γιατί το αντίστοιχο εμπορικό μοντέλο (που πολλές φορες εναι ακριβώς το ίδιο με το λάστιχο πρώτης τοποθέτησης) μπορεί μεν να μην είναι το ακριβώς τελευταίο μοντελάκι αλλά είναι ικανοποιητικότατο σε σχέση με τον χαρακτήρα της μηχανής ΓΙΑ ΧΩΡΕΣ ΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΤΟ.

Δε φταίνε οι κατασκευαστές για τους δρόμους μας. Ισως δεν έχεις προσέξει έξω (ή δεν έχεις ταξιδέψει) για να δείς τι λάστιχα φοράει η μέση μοτοσυκλέτα. Semi-racing λαστιχα se on-off ή touring μοντέλα ή για κινηση στην πόλη ΜΟΝΟ στην Ελλάδα θα δείς.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε