Γειά χαρά σε όλους

Γειά χαρά σε όλους  

  Από: seduce στις 09/05/2013 12:59 πμ.

Καλησπέρα σε όλους.
Ειμαι ο Δημήτρης κάτοχος ενός r6 αλλα επειδή τα θελω και τα πρέπει άλλαξαν σκέφτομαι για αγορά ενός on-off και συγγεκριμενα για το 1050.
Θα ριξω μια ματιά σε συζητήσεις σας αλλα και στα προβλήματα που βγάζει και ανάλογα θα πράξω.
Ελπιζω να τα λεμε συχνά.

Re: Γειά χαρά σε όλους  

  Από: PTiger800 στις 09/05/2013 9:01 πμ.

Καλώς ήρθες...

παρακολούθα τις συζητήσεις, απλά έχε στο μυαλό σου ότι οι συζητήσεις που ανοίγονται είναι για προβλήματα.
Δεν θα ανοίξει ποτέ συζήτηση για "μη προβλήματα". Άρα παρακολουθώντας μπορείς να σχηματίσεις γνώμη για το τι πήγε στραβά σε κάποιους. Δεν μπορείς όμως να σχηματίσεις γνώμη για το πόσο συχνά συμβαίνει αυτό.
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: Γειά χαρά σε όλους  

  Από: Cpt. Haddock στις 09/05/2013 10:17 πμ.

Απο πότε θεωρείται on-off το 1050?
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Γειά χαρά σε όλους  

  Από: billis 1050 στις 09/05/2013 12:14 μμ.

Γεια σου Δημήτρη εγω πήγα απο zx6r στο 1050 στο προτείνω ανεπιφύλακτα καλώς ορισες...

Re: Γειά χαρά σε όλους  

  Από: seduce στις 09/05/2013 6:04 μμ.

Cpt. Haddock"Απο πότε θεωρείται on-off το 1050? "


Αν δεν είναι on-off
Τότε τι είναι

Τέλος πάντων ξέρετε αν το 800 βγάζει τα ίδια πρόβλημα με το 1050?
Δε με ενδιαφέρει τόσο το γκάζι αλλά η αξιοπιστία !

Re: Γειά χαρά σε όλους  

  Από: Tigris3 στις 09/05/2013 7:09 μμ.

Βασικά το Tiger 1050 είναι ένα ψηλό street. Φοράει ίδιες διαστάσεις ελαστικών με το R6 σε παρόμοιων διαστάσεων ζάντες. Απλά έχει λίγο μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων και είναι πιο ψηλό με σχεδόν όρθια θέση οδήγησης. On-Off είναι το 800 (και ειδικά το XC).

Τώρα για τα περί αξιοπιστίας συμφωνώ με τον PTiger800. Όταν ψάχνεις να διαβάσεις για μια μηχανή, τα περισσότερα που θα βρεις θα αφορούν προβλήματα και ατυχίες. Τα καλά δεν τα διαφημίζουμε και τόσο! Το δικό μου πάντως με 31000χλμ δεν έχει κάνει κιχ.

Re: Γειά χαρά σε όλους  

  Από: PTiger800 στις 09/05/2013 11:18 μμ.

Μην το ζαλάμε ρε παιδιά.

Είναι ον-οφ, δεν είναι ον-οφ, ποιός νοιάζεται. Άλλωστε στο τέλος θα πάρεις το μηχανάκι που γουστάρεις... Δε νομίζω ότι θα πάει κάποιος στα λογικά του να πάρει ένα 1050 και να πλακωθεί στους ορεινούς χωματόδρομους.
Τώρα εδώ θα διαβάσεις και για πιστόνια και για ανορθωτές και για μπαταρίες, φώτα μαμίσια και ξένον και τσι Παναγιάς τα μάτια.

Συμπέρασμα, μην πολυδιαβάζεις. Κάνει κακό στο Φενγκ Σούι. Αμα σ' αρέσ' να το πάρς...
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: Γειά χαρά σε όλους  

  Από: orange στις 10/05/2013 11:14 πμ.

PTiger800"Μην το ζαλάμε ρε παιδιά.

Είναι ον-οφ, δεν είναι ον-οφ, ποιός νοιάζεται. Άλλωστε στο τέλος θα πάρεις το μηχανάκι που γουστάρεις... Δε νομίζω ότι θα πάει κάποιος στα λογικά του να πάρει ένα 1050 και να πλακωθεί στους ορεινούς χωματόδρομους.
Τώρα εδώ θα διαβάσεις και για πιστόνια και για ανορθωτές και για μπαταρίες, φώτα μαμίσια και ξένον και τσι Παναγιάς τα μάτια.

Συμπέρασμα, μην πολυδιαβάζεις. Κάνει κακό στο Φενγκ Σούι. Αμα σ' αρέσ' να το πάρς..."


Δεν θα διαφωνήσω ακριβώς, αλλά να πω ότι σε όλα τα forum που αφορούν σε μάρκες, θα πας για να αναζητήσεις λύσεις στα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσεις με ένα μηχανάκι. Το τονίζω ότι πας για να αναζητήσεις λύσεις και όχι για να "κάψεις" ένα μηχανάκι (συνήθως λέμε!). Αυτό αυτομάτως δίνει και μία μεγάλη βάση δεδομένων για επίλυση προβλημάτων ή πιθανών προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν. Άρα έτσι μπορείς να σταθμίσεις διάφορους παράγοντες που μπορεί να κρίνουν την απόφασή σου.

Το διάβασμα δεν βλάπτει. Αλλά από την άλλη στο ιντερνέτ όπως και στα καφενεία θα πρέπει πολλές φορές να κρατάς μικρό καλάθι.

Πιο συγκεκριμένα για τα μηχανάκια που ρωτάς έχε πάντως υπόψη σου τα εξής. Το Tiger 1050 ΔΕΝ είναι on-off μηχανάκι. Δεν έχει δηλαδή τις ικανότητες του KTM 950/990 ή του GS. Είναι street με όρθια θέση οδήγησης. ΤΕΛΟΣ. Το tiger 800 ΕΙΝΑΙ on-off και ανάλογα το μοντέλο (800 ή 800 XC) διαφοροποιούνται κι οι δυνατότητές τους. Πέραν των δυνατοτήτων έχουμε και το θέμα... γκάζι. Το tiger 1050 είναι δυνατότερο από το 800.

Re: Γειά χαρά σε όλους  

  Από: Theozed στις 15/05/2013 8:10 μμ.

Καλώς ήλθες φίλε seduce!

Ένα πράγμα θα σου πω:

FOLLOW YOUR HEART!!!

Έχω το Tiger 1050 κάτι λιγότερο από 2 χρόνια. Το πήρα καινούριο και του έχω γράψει 41.500 χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα.

Και για να μην ξεχνιόμαστε, το μηχανάκι είναι τόσο ερωτεύσιμο, που ακόμη κι όποιοι έχουν αντιμετωπίσει μικρά ή μεγάλα προβλήματα, ΔΕΝ ΤΟ ΑΠΟΧΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΕΠ ΟΥΔΕΝΙ
Darkness makes it easier to find the "Light"!

Re: Γειά χαρά σε όλους  

  Από: Γιωργος στις 04/06/2013 8:32 μμ.

καλως ήρθες φίλε.

Re: Γειά χαρά σε όλους  

  Από: seduce στις 29/09/2013 10:40 μμ.


Καλησπέρα σε όλους και πάλι,μόνο που αυτή τη φορά έχοντας διώξει το r6 εχω το μπαγιόκο στο χέρι και την τελική απόφαση.
Αύριο λέω να τσεκαρω έναν τίγρη 1050 του 2008 με 9000 χλμ σε συνεργείο για το αν είναι αληθινα τα χλμ και να δω τι έχει παιχτεί με πιστόνια.
Λόγο τον λίγων χιλιομέτρων (αν βγουν αληθινα) λίγο δύσκολο για αλλαγή πιστόνια σωστά?
Αν δεν τα έχει αλλάξει και μου τα βγάλει εμένα πράγμα που η εγγύηση δεν καλύπτει υπάρχει ανάκληση και αντικατάσταση δωρεάν?δεν διάβασα κάπου εδώ για ανάκληση όλων των μοντέλων.
Βοήθεια πριν κάνω καμία μ@λακεια και τρέχω μετά.
Μπλε με ρεμους τελικό και 6400 ακατεβατα από μαγαζί

Re: Γειά χαρά σε όλους  

  Από: orange στις 30/09/2013 11:28 πμ.

Λέω κατ' αρχάς ότι δεν είμαι κάτοχος Tiger.
Ανάκληση για τα πιστόνια νομίζω και αν κάνω λάθος να με διορθώσετε, δεν έχει γίνει.

Τι εννοεί η αγγελία όταν λέει " -ΠΑΡΑΔΩΣΗ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΣΕΡΒΙΣ ΑΠΟ TRIUMFH ΚΟΝΤΗΣ"???

Re: Γειά χαρά σε όλους  

  Από: seduce στις 30/09/2013 7:38 μμ.

Εννοεί μάλλον φίλτρο λάδια και μια γρήγορη ματιά
Απλά το λέει "μεγάλο" για να τσιμπήσει κόσμο.

Re: Γειά χαρά σε όλους  

  Από: seduce στις 12/10/2013 6:30 μμ.

Το πηρα επιτελους
Και θέλω μια διευκρίνηση:πως θα βγαλω το πίσω φτερο της πινακίδας?
Ειναι ολο ενα κομμάτι

Re: Γειά χαρά σε όλους  

  Από: seduce στις 13/10/2013 10:35 πμ.

Μα καλα κανεις δεν ξερει η δε γουσταρει να απαντήσει?