Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Η μοτοσικλέτα σήμερα

Καλώς ήρθατε!Πείτε μια καλησπερα,μερικά πράγματα για σας και ελάτε να γνωριστούμε.

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Re: Η μοτοσικλέτα σήμερα

Δημοσίευσηαπό ATN PANOS » 18 Αύγ 2011, 21:41

καλως ορισες φιλε.

επιτελους και ενα θρεντ που ακουστηκαν μερικες αληθειες, απο ολους,και χωρις αψημαχιες και διαφορες.

και για μενα παντως τα αληθινα γιαπωνεζικα ηταν αυτα που μου αφησαν το αισθημα,δεν σπαω δεν χαλαω.
δεν εχω απολυτος κανενα προβλημα με τα triumph, που αγορασα κατα καιρους,εκτος οτι τα μηχανηματα
απο την χωρα,που τα κανουν ολα διαφορετικα,(αγγλια)σου βγαζουν αυτο το κατι αλλο απο μεσα σου.

επιτηδες η οχι, δεν με ενδιαφερει.

καλα σου χιλιομετρα
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.
Άβαταρ μέλους
ATN PANOS
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: 31 Αύγ 2008, 16:00
Μοτοσυκλέτα: Daytona 675
street triple


Re: Η μοτοσικλέτα σήμερα

Δημοσίευσηαπό geofrantz » 21 Αύγ 2011, 10:43

Κατ’ αρχάς, ευχαριστώ όλους σας για την εγκάρδια υποδοχή!
Από τις πρώτες, κιόλας, γραμμές σας, βλέπω ένα υψηλό επίπεδο επικοινωνίας που με ξενίζει – με την καλή την έννοια, που λέει και ο Tzannspy (παρεμπιπτόντως, εννοείται πως «όχι, δεν βγάζουν πια, παπί σαν το ενενηντάρι GLX της Honda, Made in Japan». Ο κουμπάρος μου αγόρασε Beverly και τώρα θέλει να κηρύξουμε τον πόλεμο στους Ιταλούς. Ασε που, επειδή δουλεύει στο Υπουργείο Εξωτερικών, μπορεί να τα καταφέρει κιόλας...)
Κάθε φορά που εμπλέκομαι στις συζητήσεις ενός forum, μοναδικό μου μέλημα είναι να ενσταλλάξω την όποια πείρα μου, με στόχο, περισσότερο ενημερωμένους / συνειδητοποιημένους καταναλωτές. Μη με πάρετε για Μεσσία. Για την πάρτη μου το κάνω! Ισχυρός καταναλωτής σημαίνει πιο ποιοτικά προϊόντα, ακόμα κι αν αυτή η βελτίωση είναι αποτέλεσμα εξαναγκασμού (χέστηκα, το αποτέλεσμα μετράει). Δεν είναι φρούδες ελπίδες. Οι Σκανδιναβοί το κατάφεραν τη δεκαετία του ’90 μέσα από ένα δραστήριο καταναλωτικό κίνημα – απλά μετά την ήπιαν όπως και οι υπόλοιποι «πρωτοκοσμικοί» πολίτες, με το τσουνάμι της παγκοσμιοποίησης.
Για να απαντήσω λακωνικά (ναι, σιγά...) σε όλους:

@ Begenius:

H «μεγάλη» μου μοτοσικλέτα πρέπει να έχει ταξιδιωτικές αρετές – με τη σύγχρονη έννοια. Να φορτώνεται, να διπλοκαβαλιέται, να έχει αεροδυναμική προστασία κλπ. Τα ταξίδια μου συχνά μαζεύουν 10.000 χιλιόμετρα. Συνεπώς, όσο κι αν ζαχαρώνω τα τσίτσιδα όπως το Bonneville, χρειάζομαι κάτι σαν το Tiger (ή το GS, όπως πλανήθηκα να πιστεύω παλαιότερα – φτού, κακά!)

@ Redfoot:

Αν και θα είχα λόγους να σε αντιπαθήσω αμέσως (εγώ την πάτησα με το GS, εσύ φυλάχτηκες...) θα απαντήσω στην απορία σου: Πριν από δέκα χρόνια, συνάντησα στο πλοίο για την Ιταλία έναν Αμερικάνο, πενηνταπεντάρη, που επέστρεφε από ένα μεγάλο ταξίδι στα βαλκάνια. Τότε, εγώ είχα ένα Africa 750. Επάνω του, με τα (τότε) 65 κιλά μου, έμοιαζα σαν σκνίπα που έκατσε να ξαποστάσει σε τούρτα παιδικού πάρτι. Εκείνος, ταξίδευε με ένα XR 350, φορτωμένο σα γαϊδούρι στον ελληνοϊταλικό πόλεμο. Πιάσαμε την κουβέντα. Σε ένα άλλο post, αν κάποιος ενδιαφέρεται, θα αναπτύξω όλο τον συλλογισμό του. Εδώ, το μόνο που θα πω είναι ότι, υπό άλλες συνθήκες και προϋποθέσεις, ταξιδεύεις ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ με όσο το δυνατόν λιγότερα κυβικά.
Ακούστε και το καλύτερο. Οταν επέστρεψα, έκανα μια γρήγορη αναζήτηση στο όνομα του τύπου, (επαγγελματική διαστροφή) που φαινόταν, παρά την απίστευτη συστολή που είχε, όταν μιλούσε για μοτοσικλέτες, ότι ήξερε για ποιό πράγμα μιλάει. Τον έλεγαν Don Emde. Και το 1972, είχε κερδίσει το Daytona 2000. It’s a small, fuckin’, world…
Αρα, ναι, αντέχει κανείς με ένα 200αράκι για πολύ καιρό, χωρίς μεγάλη μοτοσικλέτα. Είναι το τρίτο μου διακοσαράκι (Honda CRF 230 – σπουδαίο μηχανάκι / ελεϊνά περιφερειακά) και με τα προηγούμενα δύο (Yamaha Serrow και Beta Alp) έχω γυρίσει τη μισή Ελλάδα, όλη την Κρήτη και κάθε ξερονήσι από εδώ ως το Καρπάθιο, ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ που δεν είχα μαζί τη «μεγάλη» μου μοτοσικλέτα – ειδικά όταν τα στρίμωχνα σε κάτι σκυλοπνίχτες του κερατά, σαν τσιμούχα ανάμεσα στα τριαξονικά με τις πατάτες και τους τράκτορες με τα υλικά οικοδομών.
Αλλωστε, ο Λώρενς της Αραβίας γύρισε όλη τη Βόρεια Αφρική με μια Brough Superior των 35 hp (που κανονικά ήταν γύρω στα 25) και που ζύγιζε πάνω από 200 κιλά (εδώ να δεις αναλογία κιλών / ίππο και να τραβάς τα μαλλιά σου).
Οι μοτοσικλέτες είναι μοτοσικλέτες. Εχω πάψε εδώ και καιρό να κάνω διακρίσεις. One man’s meat is another man’s poison, που θα έλεγε και ο Λώρενς. Για να καταλάβετε, αυτή την εποχή, συνταξιδεύω χαλαρά με έναν αρχάριο φίλο μου, που αποφάσισε, η πρώτη του μηχανή να είναι μια Harley… Γελάω (όχι πάντα από μέσα μου) αλλά, γιατί όχι; Αυτό τον φτιάχνει, αυτό του αναλογεί. Ποιος είμαι εγώ, ποιος είσαι εσύ, για να του πούμε τι πρέπει να βάλει ανάμεσα στα σκέλια του;

@ Polymhxanos

Συμφωνώ μαζί σου στο θέμα του «φαίνεσθαι» και της BMW ως status symbol. Εντάξει, δεν ανακαλύψαμε τον τροχό, και ο χασάπης της γειτονιάς μου στα Πατήσια, με τα πρώτα λεφτά που τσέπωσε πουλώντας λάπα για κιμά περιοπής, εκεί κάπου στα 80’s, BMW 316 πήγε και αγόρασε.
Αλλά, μη βάζεις και το χέρι σου στη φωτιά για τον Γιαπωνέζο. Το marketing έχει παντού τις ίδιες ρίζες και τις ίδιες λακούβες. Είχα και Γιαπωνέζους, από σούπερ αξιόπιστες μπράντες και με άφησαν με το κλειδί στο χέρι, από βλάβες, να τις βλέπεις και να τραβάς τα στήθια σου... (και ναι, ήταν Made in Japan).
Το 230 είναι Honda (εχμ... Honda – Montessa για την ακρίβεια) CRF Easy Trial / Enduro. Βασικά είναι ένα entry leven enduro με απίστευτες πωλήσεις στην Αμερική – όπου ακόμα και hard-core εντουράδες πίνουν νερό στο όνομά του – που ανέλαβε να κάνει street legal η HM για την ευρωπαϊκή αγορά (φλας, φώτα, όργανα, δισκόφρενο πίσω...) και ό,τι τοποθέτησε εκ των υστέρων είναι, πως να το πω κομψά... για τον Μπέο (όχι τον γνωστό παράγοντα).
Τέλος πάντως, κι αυτό είναι άλλο topic.

@ Jijim

Ο Γούντι Αλλεν είπε κάποτε: «Το να κόψεις το τσιγάρο είναι από τα ευκολότερα πράγματα στον κόσμο. Το έχω ήδη κάνει, δέκα φορές!»
Η εκτεταμένη πείρα σου, προφανώς ξεκινάει από τη ζωή, περνάει μέσα από τις γυναίκες και καταλήγει στις μοτοσικλέτες. Χωρίς καμία διάθεση ειρωνίας. Είναι ολοφάνερο ότι είμαστε συνομήλικοι (κακά τα ψέμματα, δε μας φτιάχνουν πια όπως παλιά...)
Κι εγώ έχω «κόψει το τσιγάρο», «παρατήσει τις μοτοσικλέτες» και άλλες κοινωφελείς υποχρεώσεις που ούτε να θυμάμαι δε θέλω. Το συναίσθημα και η λογική, όπως σωστά λες, είναι το δίπολο που μας κρατάει ζωντανούς.

Προχτές έκανα test ride και στα δύο Tiger. Επειδή όμως νομίζω ότι εδώ θα είμαι off topic, ας μου πει ο Admin που θα ήταν προτιμότερο να γράψω τις εντυπώσεις μου, αν φυσικά ενδιαφέρουν την ομήγυρη.

Καλό μας χειμώνα, και «με ό,τι καβαλάμε, να πηγαίνουμε και να γυρνάμε» (παλιό, μοτοσικλετιστικό ξόρκι, από την εποχή που οι Γιαπωνέζοι ήταν αντιγραφείς και οι Ευρωπαίοι πρωτοπόροι).
Με ό,τι κι αν καβαλάμε, να πηγαίνουμε και να γυρνάμε.
geofrantz
Newbie
Progress to next rank:
4%
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 17 Αύγ 2011, 13:42
Μοτοσυκλέτα: Σε αναζήτηση της επόμενης
Όνομα: Γιώργος


Re: Η μοτοσικλέτα σήμερα

Δημοσίευσηαπό dimchrist » 24 Αύγ 2011, 10:58

Καλωσήρθες Γιώργο!
Εδώ μπορείς να γράψεις τις εντυπώσεις από τα δυο test ride που έκανες
triumph-tiger-800-t3026-40.html
ή να ανοίξεις ένα νέο τόπικ στην ίδια κατηγορία "Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Triumph)"
sxolia-paratiriseis-triumph.html
:welcomewave
Εικόνα
Triple Way
Άβαταρ μέλους
dimchrist
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 2917
Εγγραφή: 27 Μάιος 2008, 12:05
Τοποθεσία: K-pits
Μοτοσυκλέτα: Husqvarna TE 250 - Daytona 675
Όνομα: Παγκόσμιος © jimdom


Re: Η μοτοσικλέτα σήμερα

Δημοσίευσηαπό green-675 » 01 Σεπ 2011, 16:41

Ωραιος τυπος :idea: :idea:
και εγω φιλε μου ειχα 22μηχανες (οχι παπακια) ....εχεις δικιο σε ολα......απολυτο.......
το προηγουμενο που ηταν και λογος που ερωτευτηκα την Τ ηταν το στριτ τριπλ 675
μετα πηρα σπριντ 1050 ερωτας και αυτο στα 24000χλμ 2 φορες εσπασαν τα πιστονια....αλλα ο ερωτας ειναι ερωτας δεν το αλλαζω με τιποτα..............................
καλως ηρθες.................. :sprinter:
το triple 675 εγινε sprint st 1050
green-675
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 527
Εγγραφή: 05 Ιούλ 2009, 12:23
Μοτοσυκλέτα: sprint st 1050
Όνομα: Γιάννης

Advertisement
Προηγούμενη

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Ενότητα για τους νέους χρήστες

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης