Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Η μοτοσικλέτα σήμερα

Καλώς ήρθατε!Πείτε μια καλησπερα,μερικά πράγματα για σας και ελάτε να γνωριστούμε.

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Η μοτοσικλέτα σήμερα

Δημοσίευσηαπό geofrantz » 17 Αύγ 2011, 14:12

Γειά σας.

Μόλις γράφτηκα στο forum, κυρίως επειδή ενδιαφέρομαι (παρά τους ιερούς όρκους που έδωσα πρόσφατα) να ξανααγοράσω μεγάλη μοτό (τώρα κυκλοφορώ μέ ένα εντουράκι των 230cc). Αν διαπράξω το έγκλημα, θα πρόκειται για την 32η μοτοσικλέτα μου (ναι, ήμουν τόσο αφοσιωμένος). Οπως καταλαβαίνετε, ακόμα και ένας ηλίθιος θα είχε αποκομίσει πολύτιμη πείρα, καβαλώντας διαφορετικές μοτοσικλέτες - συχνά όντας κάτοχος δύο μοτό ταυτόχρονα - επί 30 συναπτά έτη. Φημολογείται δε, ότι δεν είμαι ηλίθιος...
Η τελευταία μου μοτοσικλέτα ήταν η δοξασμένη και υμνούμενη από τον ειδικό Τύπο (περισσότερα γι' αυτό, στην πορεία) BMW GS1200. Μια μοτοσικλέτα όνειρο που εξελισσόταν εύκολα σε εφιάλτη. Καλή ποιότητα κύλισης, άνετα, μεγάλα ταξίδια (των 10+ χιλιάδων χιλιομέτρων), "μούρη" παντού! Και εδώ τελειώνουν τα πλεονεκτήματά της.
Ζημιάρα, ικανή να σε αφήσει στη μέση του πουθενά - και εννοώ στην κυριολεξία το "πουθενά" - από μια ηλίθια ζημιά που προξενήθηκε από τους κραδασμούς(!) στην κεντρική μονάδα ηλεκτρονικού ελέγχου. Με άλλα λόγια, το μηχανάκι να είναι σε άριστη κατάσταση, αλλά ο "εγκέφαλος" να έχει άλλη άποψη και να αρνείται να το λειτουργήσει.
Πανάκριβα service, πανάκριβα ανταλλακτικά, εξωφρενική ανάγκη για αντικαταστάσεις στα αναλώσιμα (δίσκοι συμπλέκτη και λοιπά συμπαρομαρτούντα ύστερα από 30.000 ταξιδιωτικά, μονοκάβαλα χιλιόμετρα - συνολικό κόστος 850 ευρώ), και αξιοπιστία ινδικού παπιού που συναρμολογείται στο Βιετνάμ. Χωρίς υπερβολή, και με όλα υπολογισμένα, ΜΑΚΡΑΝ η χειρότερη μοτοσικλέτα που είχα ποτέ μου (να σημειωθεί εδώ ότι είχα και ιταλικά καθαρόαιμα της δεκαετίας του 80 - οι γνώστες και παθώντες καταλαβαίνουν τι εννοώ).
Και δυστυχώς, δεν είναι μόνο η BMW. Ολες οι εταιρείες, εδώ και πολλά χρόνια, συμπιέζουν την ποιότητα για να κατεβάσουν τα κόστη, και αυτό που δεν φαίνεται σε κανένα test ride είναι το, τί είδους μοτοσικλέτα θα καβαλάς ΜΕΤΑ το εξάμηνο, και αφού θα σου έχει περάσει η αρχική καβ... εμ, ο ενθουσιασμός.
Ολα αυτά τα γράφω για να πω ότι, το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού. Ωραίο το tiger 800 και μέσα στις προδιαγραφές μου, αλλά δεν ψήνομαι ούτε από τις επιδόσεις, ούτε από το design, ούτε και από το hype του Τύπου (είμαι δημοσιογράφος - ξέρω για τί πράγμα μιλάω). Θα ψηθώ μόνον αν ανακαλύψω μια συνέπεια στην ποιότητα κατασκευής και την αξιοπιστία, σύμφωνα με τα δικά μου, αρκετά συμπιεσμένα πλέον, λόγω συνθηκών, standards. Αλλιώς, δεν αγοράζω τίποτα.
Αυτά, σαν πρώτες σκέψεις σχετικά με τις μοτό, από κάποιον που τις έχει φάει με το κουτάλι, και κυρίως, τις έχει πληρώσει με τη σέσουλα.

Καλώς σας βρήκα, θριαμβευτές!

Γ.Φ.
Με ό,τι κι αν καβαλάμε, να πηγαίνουμε και να γυρνάμε.
geofrantz
Newbie
Progress to next rank:
4%
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 17 Αύγ 2011, 13:42
Μοτοσυκλέτα: Σε αναζήτηση της επόμενης
Όνομα: Γιώργος


Re: Η μοτοσικλέτα σήμερα

Δημοσίευσηαπό tharis » 17 Αύγ 2011, 14:51

Καλως ηρθες Γιωργο κι ευχομαι να συνεχισεις τα χιλιομετρα !! :bye:

Οσο για το Tiger 800, οι περισσοτεροι εδω μεσα δε νομιζω να το εχουν πανω απο 6 μηνες αλλα μεχρι τωρα δεν εχουμε ακουσει για καποιο προβλημα απ οσο θυμαμαι..
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tharis
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 2216
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2009, 01:51
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Highscores: 17
Μοτοσυκλέτα: Honda Innova


Re: Η μοτοσικλέτα σήμερα

Δημοσίευσηαπό TZANNSPY » 17 Αύγ 2011, 20:31

Καλώς όρισες!!!

Πολύ ωραίο πρώτο post, σαν editorial σε περιοδικό το διάβασα, με την καλή έννοια, άλλωστε δηλώνεις ότι είσαι δημοσιογράφος.

Σχετικά με τον προβληματισμό σου, σε ΟΛΑ τα είδη και ΠΑΝΤΟΥ μειώνουν τον κύκλο ζωής/ποιότητα κατασκευής των προιόντων προς όφελος, σε πρώτη φάση, της ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ αλλά και τη μείωση του κόστους παραγωγής όπως πολύ σωστά αναφέρεις, σε δεύτερη φάση.

υ.γ Βγάζουν πια "παπί" σαν το 90-άρι GLX της Honda (Made In Japan) ?
Μπαμπά μην... Πέφτεις !!!
Άβαταρ μέλους
TZANNSPY
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2011, 19:31
Μοτοσυκλέτα: Triumph Tiger 800XC Crystal White
Όνομα: Σπύρος


Re: Η μοτοσικλέτα σήμερα

Δημοσίευσηαπό begenius » 17 Αύγ 2011, 20:55

Φιλε Γιωργο γεια σου ,
και καλως ηρθες!
Επειδη απο οτι καταλαβα εισαι αρκετα μεγαλο παιδι ,και εγω ηδη 45 με 28 χρονια συνεχους συμβιωσης με μοτοσυκλετες,
(οχι τοσες οσες εσυ αλλα μονο 5) ενα εχω να πω:δεν τις φτιαχνουν πια οπως παλια.Το καλυτερο και αξιοπιστοτερο απο αυτα που ειχα μεχρι τωρα (YAMAHA διχρονο 50cc παπι/ΒSA M20/Vεspa PX200/Kawa Z750/Triumph Bonneville Thruxton carb/) θα ελεγα την vespa (15 συνεχη καθημερινα χρονια χρησης)-
Θα συνιστουσα ανεπιφυλακτα το Βοnneville.Ο κινητηρας σχεδιαστηκε πριν απο 11 χρονια απο το μηδεν και μονο για αυτην-2 αντλιες λαδιου-δικυλινδρο με χαμηλη συμπιεση-και λιγα αλογα (65-66 με ελευθερη εξατμ-φιλτρο-)και 19αρι γραναζι για μακρυμα και ριξιμο στροφων πας με 120 και 4000 στροφες τα μισα του οριου(8100) .Πολυ καλο ψυγειο λαδιου (απο ΚΤΜ)και αεροψυκτος κινητηρας με 4 λιτρα καρτερ,ε δεν σπαει με τιποτα!Εχω κανει μεχρι τωρα 25000 χλμ με μονα παραπονα ενα ρουμπινετο(γιαπωνεζικο) και μια ελαστικη φλατζα στο ψευδοκαπακι της κεφαλης(ελαχιστα πραματα) απο service φθηνα και μονο λαδια φιλτρα και ενα σετ μπροστα τακακια.ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ γιατι συνειδητα αγορασα ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ Μade in England(καρμπυρατερ)ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ.
Τωρα σε 20 χρονια απο σημερα δεν ξερω τι μπορει να προκυψει αλλα εαν θελεις μηχανη για τα παντα ΠΑΡΕ ΒONNEVILLE!!!!καρμπυρατερ για να βαζεις και χερακι οποτε σε πιανει το μερακι!
αυτα απο μενα
Επισης καλα λογια εχω ακουσει για
1.τα παλια ΒΜW R100/K100 ΚΛΠ
2.Harley Davidson 1200 kai πανω
3.Moto Guzzi California

και καλα χλμ με οτι κι αν διαλεξεις! :bye:

Eugene
(D)rive (S)low-(D)ie (O)ld
Viva la Revolution!
1.1983.B.S.A M20 (1937)
2.1989.Piaggio Vespa PX200
3.2004.Kawasvaki Z750
4.2007.Triumph Bonneville Thruxton CV
Άβαταρ μέλους
begenius
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 27 Ιαν 2008, 10:37
Τοποθεσία: Aθηνα
Μοτοσυκλέτα: Βonneville Thruxton CV
Όνομα: Eugene


Re: Η μοτοσικλέτα σήμερα

Δημοσίευσηαπό redfoot » 18 Αύγ 2011, 00:04

Καλως ορισες φιλε Γιωργο.

Καιρό είχα να διαβάσω ένα τόσο εμπεριστατωμένο post, και ειλικρινά το χάρηκα. Ανατρέχοντας στα ποστ του παρελθοντος θα διαπιστώσεις οτι στα περισσότερα αναλωνόμαστε σε επιφανειακές προσεγγίσεις θεμάτων, αψιμαχίες, συζητήσεις καφενείου και ατεκμηρίωτα συμπεράσματα για την τάδε ή τη δείνα μοτοσυκλέτα. Κάπου ενδιάμεσα, αν διαθέτεις υπομονή και επιμονή θα βρεις και μερικά χρήσιμα ή ψυχαγωγικά. Είναι λοιπον ελπιδοφόρο να ξεκινάς τη συμμετοχή σου στο φορουμ τόσο ομορφα.
Σχετικά με τα όσα έθεσες και έθιξες εχω να σχολιάσω ότι συμφωνώ μέχρι κεραίας. Καταρχήν , κι εγώ ήμουν θαυμαστης της 1200αρας , επιβλητική , Γερμανική, ταξιδιάρα, μουράτη. Κάνοντας ομως έναν εξονυχιστικό έλεγχο ερχόμενος σε επαφή με κατόχους και διαβάζοντας τα σχετικά άρθρα διαπίστωσα (ευτυχως εγκαίρως) ότι προκειται περί κλασικής ευρωρουφήχτρας και μαλιστα εντελώς απρόβλεπτης όπως πολυ σωστα αναφέρεις. Αυτοι οι 2 λογοι ήταν υπεραρκετοί για να με απομακρύνουν απο τον πειρασμό να την αγοράσω, 2 χρονια πριν.
Είναι γεγονός ότι η ποιοτητα κατασκευής έχει σαφως πεσει αισθητά και δε χρειάζεται να είναι κανεις Einstein για να αντιληφθεί το λόγο, συμπιεση κόστους , αυξηση εσοδων, επιπλεον εσοδα απο ανταλλακτικά κοκ. Παγκόσμιο το φαινομενο και σαφως δεν περιορίζεται στο χωρο της μοτοσυκλετας αλλα εχει απλωθει σε ολους τους τομείς και τα προιοντα. Δυστυχως για μας, είναι καθολικό επομενως σπανίως κανείς μπορει να επιλεξει ασφαλώς ενα μοντελο χωρις το αναλογο ρίσκο. Ιδιαίτερα δε σε οτι αφορά πρωτοφανέρωτα μοντέλα οπως το 800αρι, εκει ο συντελεστης κινδυνου ειναι αυξημενος στο επακρο . Ορισμενοι τον παραβλεπουν γιατι δεν εχουν την διαθεση να περιμενουν να ξεκαθαρισει το τοπιο, προχωρουν σε συναισθηματικες αγορες με την ελπιδα να μην το μετανοιωσουν. Στη μοτοσυκλετα ενυπάρχει το συναισθηματικο στοιχείο, σπανιως η αγορα είναι ολοκληρωτικα λογική.
Αυτο που μου προξενεί εντυπωση είναι το πως αντεχεις να απεχεις :) Ανθρωπος ο οποιος εχει φαει τις μηχανες με το κουταλι πως ειναι δυνατον να συμβιβαζεται με ενα 200αρακι? Λυσε μου την απορία να χαρείς :bye:
the road is made clear when viewed from above..
Άβαταρ μέλους
redfoot
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 607
Εγγραφή: 02 Δεκ 2007, 02:20
Μοτοσυκλέτα: Speed triple
Όνομα: Xristos


Re: Η μοτοσικλέτα σήμερα

Δημοσίευσηαπό chris34 » 18 Αύγ 2011, 09:39

Καλως ηρθες φιλε μου στο φορουμ!
Λευκος Τιγρης!!see you................
Άβαταρ μέλους
chris34
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 1490
Εγγραφή: 03 Ιουν 2008, 10:00
Τοποθεσία: Πειραις-Νικαια
Μοτοσυκλέτα: SYM HD2 200i
Όνομα: Χρηστος


Re: Η μοτοσυκλέτα σήμερα

Δημοσίευσηαπό Polymhxanos » 18 Αύγ 2011, 11:21

Η BMW έχει από την εποχή του μοτέρ με τον εκκεντροφόρο στο πλάι που έριξε την ποιότητα κατασκευής, στο 1100 δλδ, δεν περίμενε το 1200, τώρα το καταλάβατε εσείς;

Και ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ, δεν έχουν ρίξει ΟΛΕΣ οι εταιρίες την ποιότητά τους, οι ευρωπαικές τα κάνουν αυτά. Οι μοτοσυκλέτες με κωδικό πλαισίου J.... (δλδ made in japan) μια χαρά ποιότητα έχουν ΚΑΙ σήμερα, τώρα για κάτι made in brazil, italia κ.ο.κ. δεν ορκίζομαι...

Είχα πάει σε μια αντιπροσωπεία BMW στον Σταυρό, για να αφήσει μια φίλη μου το 650 της για διορθωσούλες μετά από μια πτώση της, και όσο ήμουν εκεί έβλεπα τους 1200ρηδες να καταφθάνουν. ΟΛΟΙ ακράνωτοι, ΟΛΟΙ με άσχετο ρουχισμό, ΟΛΟΙ ύφος μαγκιά-κλανιά. Και ΟΛΑ πεντακάθαρα, ούτε ένα μόριο σκόνης, να χαρώ εγώ adventure μηχανάκι, πάνε και βάζουνε και τις βαλίτσες τις ορθογώνιες λες και πάνε το Paris-Dakar όπως εγώ το Μαρκόπουλο-Πόρτο Ράφτη τα ζώα, ότι μπούρδα έκανε ο πρώτος πίθηκος πάνε και τα υπόλοιπα μαιμούδια και τον μιμούνται άκριτα...

Ναι ξέρω, σκέφτεστε, εσύ είσαι γνωστός για την αξεπέραστη μισάνθρωπιά σου, ναι είμαι, αλλά αυτούς τους βλέπεις και χωρίς να είσαι μισάνθρωπος.

Σαν πολύ δεν ασχοληθήκαμε με την BMW; Στην τελική αξια τους δίνουμε, αυτοί μελετάνε τα Tiger στα εντελώς ελεγχόμενα forum τους; (ξέρω περίπτωση γυναίκας admin που έκανε ban τον αδερφό της, γιατί πήρε σε κάποια φάση γιαπωνέζικο και έγραψε ''σώθηκα'')

@refoot: μην ξεχνάς και το ''ουκ εν τω πολλώ το εύ'' καθώς επίσης και το κολιν_τσαπμαν_έικο ''less is more'' ε;

@geofrantz: τι ειναι το 230; Lanza μήπως; Καλώς ήρθες.
Τελευταία επεξεργασία από Polymhxanos και 19 Αύγ 2011, 12:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html
Άβαταρ μέλους
Polymhxanos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1001
Εγγραφή: 27 Αύγ 2008, 15:42
Τοποθεσία: Μεσόγεια
Μοτοσυκλέτα: NC21, 2*NC30, NC35, RC36, SC45
Όνομα: Οδυσσέας


Re: Η μοτοσικλέτα σήμερα

Δημοσίευσηαπό redfoot » 18 Αύγ 2011, 11:33

σαφως και συμφωνω στο less is more και για αυτο εξάλλουν πηρα SpTr Γυμνο , λιτο, σχεδον σπαρτιατικο απ εξω, με ομως ψυχη γιγαντα :thumbsup:

ως προς την ποιοτητα κατασκευης, θεωρεις οτι οι Made in Japan μοτοσυκλετες του σημερα ειναι το ιδιο καλοκατασκευασμενες και ανθεκτικες με του παρελθοντος? Μονο οι Ευρωπαικες την εριξαν?
the road is made clear when viewed from above..
Άβαταρ μέλους
redfoot
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 607
Εγγραφή: 02 Δεκ 2007, 02:20
Μοτοσυκλέτα: Speed triple
Όνομα: Xristos


Re: Η μοτοσυκλέτα σήμερα

Δημοσίευσηαπό Polymhxanos » 18 Αύγ 2011, 11:52

Ναι σαφέστατα, άλλο το CB600F, Hornet κ.ο.κ. made in italy και άλλο το CBR600RR made in japan.

Η μέρα με την νύχτα.
Τελευταία επεξεργασία από Polymhxanos και 19 Αύγ 2011, 12:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html
Άβαταρ μέλους
Polymhxanos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1001
Εγγραφή: 27 Αύγ 2008, 15:42
Τοποθεσία: Μεσόγεια
Μοτοσυκλέτα: NC21, 2*NC30, NC35, RC36, SC45
Όνομα: Οδυσσέας


Re: Η μοτοσικλέτα σήμερα

Δημοσίευσηαπό jijim » 18 Αύγ 2011, 11:55

γεια σου φίλε Γιώργο
εκπληκτικό το ποστ σου!
είχα μείνει 2 χρόνια χωρίς μοτοσυκλέτα διότι είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου ,ότι θα αγοράσω μηχανή όταν κόψω το τσιγάρο
τελικά το μόνο που έκοψα είναι οι καταθέσεις μου στην τράπεζα και οδηγώ πλέον το Tiger 1050
βέβαια κάποτε είχα υποσχεθεί ότι δεν θα ξαναγοράσω triumph!
είχα τον πρώτο τίγρη του 96 και ήταν καταπληκτική μοτοσυκλέτα ,μόνο που...στο συνεργείο με βλέπανε πιο συχνά κι από τις φορές που με έβλεπε η μάνα μου.
κουρασμένος ψυχολογικά και ξεφραγκιασμένος αποφάσισα να το ρίξω στα γιαπωνέζικα. Αγόρασα το 2000 το γνωστό Varadero που ήταν 100% made in japan. Στα 10 χρόνια συμβίωσης μαζί του το μόνο που χάλασε ήταν το φωτάκι της ρεζέρβας
Ευτυχισμένος ιδιοκτήτης λοιπόν;... Όχι!!!
η μετάβαση από αγγλική σε γιαπωνέζικη μοτό ήταν ένα πολιτισμικό σοκ. Νόμιζα ότι οδηγούσα ψυγείο
από την πρώτη μέρα σκεφτόμουνα να την πουλήσω...τώρα βέβαια θα αναρωτιέστε γιατί την κράτησα 10 χρόνια
Μερικές φορές η αφοσιωμένη σύζυγος είναι πιο χρήσιμη από μια φλογερή ερωμένη
Στα 42 μου όμως επιθύμησα ξανά τη χαμένη φλόγα και νάμαι πάλι με τον τίγρη μου
τελικά καμία από τις υποσχέσεις μου δεν κράτησα. Και καπνίζω και αγόρασα triumph (ξανά)
το συναίσθημα και η λογική δύσκολα συμβαδίζουν...
jijim
Newbie
Progress to next rank:
28%
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 05 Ιουν 2011, 12:10
Μοτοσυκλέτα: tiger 1050


Re: Η μοτοσικλέτα σήμερα

Δημοσίευσηαπό HelenKoR » 18 Αύγ 2011, 19:15

καλως ορισες, Γιωργο.
μακαρι το tiger 800 να ειναι αυτο που ψαχνεις. :thumbsup:

TZANNSPY έγραψε:σαν editorial σε περιοδικό το διάβασα, με την καλή έννοια


υπαρχει και κακη? :?: :p
I really do appreciate people who stimulate my creativity and make me think on a deeper level.
Άβαταρ μέλους
HelenKoR
Monsieur Cannibale
 
Δημοσιεύσεις: 2595
Εγγραφή: 28 Φεβ 2008, 23:11
Τοποθεσία: όλα είναι σχετικά :P
Μοτοσυκλέτα: Peugeot Jet Force 50cc


Re: Η μοτοσικλέτα σήμερα

Δημοσίευσηαπό TZANNSPY » 18 Αύγ 2011, 21:33

HelenKoR έγραψε:

TZANNSPY έγραψε:σαν editorial σε περιοδικό το διάβασα, με την καλή έννοια


υπαρχει και κακη? :?: :p



Πω πω !!! Δεν σου ξεφεύγει τίποτα... έτσι;
Μπαμπά μην... Πέφτεις !!!
Άβαταρ μέλους
TZANNSPY
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2011, 19:31
Μοτοσυκλέτα: Triumph Tiger 800XC Crystal White
Όνομα: Σπύρος

Advertisement
Επόμενο

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Ενότητα για τους νέους χρήστες

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης