KTM 1200 Adventure 2013

Re: KTM 1200 Adventure 2013  

  Από: Native στις 03/04/2013 11:20 πμ.

Ναι έκανα λάθος 138 μου είχε βγάλει εμένα, 142 έβγαλε σε εναν γνωστο με εξάτμιση-προγραμμα. Αλλα και πάλι το Diavel δηλωνει 163 αλογα και τροχο βγάζει τα ιδια με το Multi, οποτε κάτι παίζει με τις ονομαστικές τιμές...

Το απλό rc8 απ οτι διαβάζω και σε ξένα site βγάζει μια 150αρα τρόχο και το R παραπάνω. Εσυ που είδες 135? Φυσικά για dynojet δυναμομετρα μιλάω, διοτι υπάρχουν άλλα που δείνουν και 20 άλογα κάτω, αλλα αυτο δεν σου δίνει σημείο αναφοράς, οι περισσοτεροι σε dynojet μετράνε, ειτε αυτα κλέβουν λίγο είτε οχι.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: KTM 1200 Adventure 2013  

  Από: sinister στις 03/04/2013 2:52 μμ.

superflow
εγω που ανοιξα με multi δεν μου εδειξε να εχει 20 αλογα παραπανω απο μενα με φιλτρο εξατμιση κ οι δυο,πηγαιναμε μαζι κ οσο ανεβαιναν τα χλμ του ανοιγα,4 ανοιγματα συνεχομενα.τωρα αν ηταν κουλος κ ρολαριστα δεν μπορουσε να γυρισει το grip αυτο ειναι αλλο καπελο.
http://www.mrbike.gr/website/o-pagkos/A ... fotos.html

Re: KTM 1200 Adventure 2013  

  Από: Native στις 03/04/2013 3:22 μμ.

Ρε συ, μην συγκρίνεις ενα street μηχανάκι με το Multi καμια σχέση η αεροδυναμικη, αλλα μηχανακια με τα αλογα του multi και λιγοτερα 300ριζουν...

Απο την αλλη οπως είπα έχει πολυ μακρύ σασμαν και εχει χολαίνει στα ανοίγματα γιατι αργεί να ανεβάσει, ειδίκα απο rolling start...εδω άνοιγα με street triple με 4η, μου έφευγε στην αρχή και μέτα τον μαζευα, αλλα και αυτο δεν ελεγε κάτι γιατι απο κάποια χιλιομετρα και πάνω είχα πολυ μεγαλύτερη αντισταση απο αυτον στον αερα...όλα σχετικά ειναι...

Και τέλος μην ξεχνας το ride by wire συστημα και το DTC (ducati traction control) που εμένα προσωπικα μου ειχε σπάσει τα νευρα.

Το KTM καμια σχέση είναι πολυ πιο κοντο...
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: KTM 1200 Adventure 2013  

  Από: billis 1050 στις 04/04/2013 5:38 μμ.

Παρα ειναι κοντο το KTM σκαει η 4η στα 160???Πως να μην σηκωνεται μετα?Οχι οτι δεν ειναι δυνατο αλλα λιγο το πολυ κοντο γραναζωμα λιγο ο V2 που λυσσαει...Εμφανισιακα δεν μ αρεσε καθολου.. Απο κει και περα εχει <<κοντυνει>> κανεις τον τιγρη να μας πει εντυπωσεις?

Re: KTM 1200 Adventure 2013  

  Από: GOGOS στις 05/04/2013 4:26 μμ.

billis 1050"Παρα ειναι κοντο το KTM σκαει η 4η στα 160???Πως να μην σηκωνεται μετα?Οχι οτι δεν ειναι δυνατο αλλα λιγο το πολυ κοντο γραναζωμα λιγο ο V2 που λυσσαει...Εμφανισιακα δεν μ αρεσε καθολου.. Απο κει και περα εχει <<κοντυνει>> κανεις τον τιγρη να μας πει εντυπωσεις? "


Σωστοοοοος ο "billis 1050"

Re: KTM 1200 Adventure 2013  

  Από: sinister στις 05/04/2013 5:24 μμ.

αν σκαει η 4 στα 160 το μηχανακι θα βγαζει τελικη καμμια 230,ποσα χλμ δλδ να θες απο ενα on off μηχανακι. Ασε που λογω γεωμετρια δεν οδηγουνται μετα απο αυτα τα χλμ τετοια μηχανακια,οποτε αν ξεπερασουμε το θεμα καταναλωσης που υποθετικα ειναι μεγαλο λογω κοντου κιβωτιου(αναμενουμε βεβαια ακομα) τοτε νομιζω οτι δεν ειναι κακο
http://www.mrbike.gr/website/o-pagkos/A ... fotos.html

Re: KTM 1200 Adventure 2013  

  Από: billis 1050 στις 05/04/2013 8:57 μμ.

sinister"αν σκαει η 4 στα 160 το μηχανακι θα βγαζει τελικη καμμια 230,ποσα χλμ δλδ να θες απο ενα on off μηχανακι. Ασε που λογω γεωμετρια δεν οδηγουνται μετα απο αυτα τα χλμ τετοια μηχανακια,οποτε αν ξεπερασουμε το θεμα καταναλωσης που υποθετικα ειναι μεγαλο λογω κοντου κιβωτιου(αναμενουμε βεβαια ακομα) τοτε νομιζω οτι δεν ειναι κακο"


Δεν διαφωνω αλλα....Πιστευω οτι η ktm το μηχανακι που ηθελε να χτυπησει ηταν το multi και οχι το gs και το explorer...To multi αν δεν κανω καποιο λαθος τελικη εχει γυρω στα 270 κοντερ οποτε αυτο ειναι μειονεκτημα του KTM..Μιλησε ο native για πιο νευρικο αρπαγμα του 1190 και επειδη απο οσο τον εχω διαβασει συμφωνω μαζι του πιστευω οτι οντως ετσι ειναι...Αλλα ισως αυτο να οφειλεται στο κοντο γραναζωμα στο DTC που στο ducati <κοβει> αισθητα η ακομα και σε κραδασμους που μπορει να παραγει το κτμ αλλα το duc οχι..Γνωμη μου πως το duc ειναι πιο user friendly πραγμα που σε αυτην την κατηγορια ειναι must για μενα..Ολα αυτα βεβαια ειναι υποθετικα μενει να το δουμε να κυκλοφορει και σιγουρα πολλα βελτιωμενα τιγρακια ειναι ετοιμα να δοκιμασουν...

Re: KTM 1200 Adventure 2013  

  Από: sinister στις 05/04/2013 10:16 μμ.

billis 1050"
sinister"αν σκαει η 4 στα 160 το μηχανακι θα βγαζει τελικη καμμια 230,ποσα χλμ δλδ να θες απο ενα on off μηχανακι. Ασε που λογω γεωμετρια δεν οδηγουνται μετα απο αυτα τα χλμ τετοια μηχανακια,οποτε αν ξεπερασουμε το θεμα καταναλωσης που υποθετικα ειναι μεγαλο λογω κοντου κιβωτιου(αναμενουμε βεβαια ακομα) τοτε νομιζω οτι δεν ειναι κακο"


Δεν διαφωνω αλλα....Πιστευω οτι η ktm το μηχανακι που ηθελε να χτυπησει ηταν το multi και οχι το gs και το explorer...To multi αν δεν κανω καποιο λαθος τελικη εχει γυρω στα 270 κοντερ οποτε αυτο ειναι μειονεκτημα του KTM..Μιλησε ο native για πιο νευρικο αρπαγμα του 1190 και επειδη απο οσο τον εχω διαβασει συμφωνω μαζι του πιστευω οτι οντως ετσι ειναι...Αλλα ισως αυτο να οφειλεται στο κοντο γραναζωμα στο DTC που στο ducati <κοβει> αισθητα η ακομα και σε κραδασμους που μπορει να παραγει το κτμ αλλα το duc οχι..Γνωμη μου πως το duc ειναι πιο user friendly πραγμα που σε αυτην την κατηγορια ειναι must για μενα..Ολα αυτα βεβαια ειναι υποθετικα μενει να το δουμε να κυκλοφορει και σιγουρα πολλα βελτιωμενα τιγρακια ειναι ετοιμα να δοκιμασουν... "

νομιζω ειναι λιγο αισιοδοξο το κοντερ του multi,καπου ειχα διαβασει για 25 χλμ απόκλιση στα 260χλμ οποτε μαλλον οι τελικες τους θα ειναι κοντα.
http://www.mrbike.gr/website/o-pagkos/A ... fotos.html

Re: KTM 1200 Adventure 2013  

  Από: billis 1050 στις 05/04/2013 10:51 μμ.

[quote="sinister":379tqelt]
billis 1050"
sinister"αν σκαει η 4 στα 160 το μηχανακι θα βγαζει τελικη καμμια 230,ποσα χλμ δλδ να θες απο ενα on off μηχανακι. Ασε που λογω γεωμετρια δεν οδηγουνται μετα απο αυτα τα χλμ τετοια μηχανακια,οποτε αν ξεπερασουμε το θεμα καταναλωσης που υποθετικα ειναι μεγαλο λογω κοντου κιβωτιου(αναμενουμε βεβαια ακομα) τοτε νομιζω οτι δεν ειναι κακο"


Δεν διαφωνω αλλα....Πιστευω οτι η ktm το μηχανακι που ηθελε να χτυπησει ηταν το multi και οχι το gs και το explorer...To multi αν δεν κανω καποιο λαθος τελικη εχει γυρω στα 270 κοντερ οποτε αυτο ειναι μειονεκτημα του KTM..Μιλησε ο native για πιο νευρικο αρπαγμα του 1190 και επειδη απο οσο τον εχω διαβασει συμφωνω μαζι του πιστευω οτι οντως ετσι ειναι...Αλλα ισως αυτο να οφειλεται στο κοντο γραναζωμα στο DTC που στο ducati <κοβει> αισθητα η ακομα και σε κραδασμους που μπορει να παραγει το κτμ αλλα το duc οχι..Γνωμη μου πως το duc ειναι πιο user friendly πραγμα που σε αυτην την κατηγορια ειναι must για μενα..Ολα αυτα βεβαια ειναι υποθετικα μενει να το δουμε να κυκλοφορει και σιγουρα πολλα βελτιωμενα τιγρακια ειναι ετοιμα να δοκιμασουν... "

νομιζω ειναι λιγο αισιοδοξο το κοντερ του multi,καπου ειχα διαβασει για 25 χλμ απόκλιση στα 260χλμ οποτε μαλλον οι τελικες τους θα ειναι κοντα. [/quote:379tqelt]

Χαχαχα ειναι για να σου ανεβαζει την ψυχολογια...Περαν του χιουμορ παντως στο MCN το δινουν πραγματικη τελικη 250 για την αεροδυναμικη του ειναι πολυ καλο νουμερο...Τεσπα η KTM θα εχει πολυ δυσκολο αντιπαλο και δεν νομιζω να τον κερδισει στο ΟΝ αντε να δουμε τι θα πει και ο <τυπος>...

Re: KTM 1200 Adventure 2013  

  Από: GOGOS στις 06/04/2013 3:42 μμ.

[quote="sinister":3n8lb5ky]
billis 1050"
sinister"αν σκαει η 4 στα 160 το μηχανακι θα βγαζει τελικη καμμια 230,ποσα χλμ δλδ να θες απο ενα on off μηχανακι. Ασε που λογω γεωμετρια δεν οδηγουνται μετα απο αυτα τα χλμ τετοια μηχανακια,οποτε αν ξεπερασουμε το θεμα καταναλωσης που υποθετικα ειναι μεγαλο λογω κοντου κιβωτιου(αναμενουμε βεβαια ακομα) τοτε νομιζω οτι δεν ειναι κακο"


Δεν διαφωνω αλλα....Πιστευω οτι η ktm το μηχανακι που ηθελε να χτυπησει ηταν το multi και οχι το gs και το explorer...To multi αν δεν κανω καποιο λαθος τελικη εχει γυρω στα 270 κοντερ οποτε αυτο ειναι μειονεκτημα του KTM..Μιλησε ο native για πιο νευρικο αρπαγμα του 1190 και επειδη απο οσο τον εχω διαβασει συμφωνω μαζι του πιστευω οτι οντως ετσι ειναι...Αλλα ισως αυτο να οφειλεται στο κοντο γραναζωμα στο DTC που στο ducati <κοβει> αισθητα η ακομα και σε κραδασμους που μπορει να παραγει το κτμ αλλα το duc οχι..Γνωμη μου πως το duc ειναι πιο user friendly πραγμα που σε αυτην την κατηγορια ειναι must για μενα..Ολα αυτα βεβαια ειναι υποθετικα μενει να το δουμε να κυκλοφορει και σιγουρα πολλα βελτιωμενα τιγρακια ειναι ετοιμα να δοκιμασουν... "

νομιζω ειναι λιγο αισιοδοξο το κοντερ του multi,καπου ειχα διαβασει για 25 χλμ απόκλιση στα 260χλμ οποτε μαλλον οι τελικες τους θα ειναι κοντα. [/quote:3n8lb5ky]


Συμφωνα με το 0-300 του ΙΟΥΛΙΟΣ του 10 το MULTI εχει πραγματικη τελικη 230 και γραφει 262 κοντερ!!!Και 139.7/9200 ισχυ στο τροχο.
Το tiger1050 εχει πραγματικη τελικη 225 και γραφει 240 κοντερ!!!Και 104.9/9200 ισχυ στο τροχο.----------------------------- -MULTI- TIGER1050
0-400m- 11.43- 11.5
0-1000m- 21.4- 21.9
0-100km/h- 3.9- 3.6
0-150km/h- 6.2- 6.4

ΡΕΠΡΙΖ απο 50km/h με τελευταια σχεση(sec)
400m- 13.3- 12.3
50-100km/h- 5.6- 5.6
50-150km/h- 11.4- 9.8

Τα συμπερασματα δικα σας!!!!!
Που να βαλουμε προγραμμα φιλτρο και εξατμιση!!
Δεν παμε και με τα ποδια!!!
Αναμενουμε το ΚΤΜ 1200 με πραγματικους αριθμους!

Re: KTM 1200 Adventure 2013  

  Από: dimchrist στις 06/04/2013 4:40 μμ.

Στην Χαλκίδα τέρμα γκάζι προς Αθήνα έδειξε 271.

http://www.youtube.com/watch?v=cOx4iq2VbvI

Μέχρι τα 240 κοντερίσια πάει πολύ γρήγορα.

Triple Way

Re: KTM 1200 Adventure 2013  

  Από: Native στις 06/04/2013 7:09 μμ.

Το οτι το multi ειναι πολυ μακρυ φαίνεται και στις ρεπριζ που εχει ποσταρει παραπάνω ο φίλος, επισης στα 270 το Μulti με 6η εχει λιγότερες στροφές απο το KTM οπως φαίνεται στο βίντεο, μην ξεχνάτε τα 299 που έδειξε στο δυναμόμετρο. εμενα πάντως στα πολλα με κούνησε αρκετα όπως κουνούσε και το Μulti, δεν είναι αυτα τα μηχανάκια για τέτοια χιλιόμετρα...

Α και το Multi κλέβει 8% στα 100 το γράγει και το manual και το έχω μετρήσει και με gps, οπότε στα 200 πέριπου 16 χιλίομετρα, ε στα 270, μάλλον καπου 248-250 πρεπει να είναι αληθινά.

Πάντως για να φτιάχνεστε και οι tigerakides να σας πω οτι οταν είχα πείραξει το κοντερ να λεει λιγότερα και ο τιγρης είχε δειξει 243 στο gps σε κατηφόρα με ούριο άνεμο
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: KTM 1200 Adventure 2013  

  Από: billis 1050 στις 06/04/2013 8:39 μμ.

Native"Το οτι το multi ειναι πολυ μακρυ φαίνεται και στις ρεπριζ που εχει ποσταρει παραπάνω ο φίλος, επισης στα 270 το Μulti με 6η εχει λιγότερες στροφές απο το KTM οπως φαίνεται στο βίντεο, μην ξεχνάτε τα 299 που έδειξε στο δυναμόμετρο. εμενα πάντως στα πολλα με κούνησε αρκετα όπως κουνούσε και το Μulti, δεν είναι αυτα τα μηχανάκια για τέτοια χιλιόμετρα...

Α και το Multi κλέβει 8% στα 100 το γράγει και το manual και το έχω μετρήσει και με gps, οπότε στα 200 πέριπου 16 χιλίομετρα, ε στα 270, μάλλον καπου 248-250 πρεπει να είναι αληθινά.

Πάντως για να φτιάχνεστε και οι tigerakides να σας πω οτι οταν είχα πείραξει το κοντερ να λεει λιγότερα και ο τιγρης είχε δειξει 243 στο gps σε κατηφόρα με ούριο άνεμο "


Άσε τι είχε δείξει και πες μας τι του είχες κανει για να τα παει...

Re: KTM 1200 Adventure 2013  

  Από: okeanis1234 στις 07/04/2013 3:34 μμ.

Δηλαδη ρε παιδια για να καταλαβω...συμφωνα με τις μετρησεις του MOTO το tiger ειναι το ιδιο γρηγορο,και στα ρεπριζ πιο γρηγορο απο το multi???πως γινεται αυτο αφου το multi ειναι αρκετα αλογα τροχο πιο δυνατο αλλα και αρκετα κιλα ελαφρυτερο...?

Re: KTM 1200 Adventure 2013  

  Από: billis 1050 στις 07/04/2013 4:17 μμ.

keanis1234"Δηλαδη ρε παιδια για να καταλαβω...συμφωνα με τις μετρησεις του MOTO το tiger ειναι το ιδιο γρηγορο,και στα ρεπριζ πιο γρηγορο απο το multi???πως γινεται αυτο αφου το multi ειναι αρκετα αλογα τροχο πιο δυνατο αλλα και αρκετα κιλα ελαφρυτερο...?"


Φιλε αν και αγαπαω το τιγρακι μου πρεπει να συμφωνησω σε αυτο που λες..Οι χρονοι του tiger ειναι φυσιολογικοι αν λαβω υποψιν οτι στο mr bike το versys εκανε 0-400μ 11,55 και 0-1000m 21,95 λογικο μου ακουγεται ξεροντας οτι και το smt ειναι στα 22 sec για το χιλιομετρο οποτε και ο μαμα τιγρης καπου εκει παιζει...Θα ηθελα και μια μετρηση παντως με αυτα που εχουμε ολοι φπε δλδ να δουμε τι κανει..Αδικειται ο τιγρης γτ παιρνει πολυ απο απλες μετατροπες..Τελος παντων to the point νομιζω οτι το multi αδικειται...Πιο πολυ γυρω στα ψηλα δεκαρια το κοβω για τα 400 μετρα...Τωρα για τις ρεπριζ ο native ειπε για μακρυ κιβωτιο οποτε μαλλον ετσι θα εξηγειται..
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:56, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.