BMW G 650 GS Sertao

BMW G 650 GS Sertao  

  Από: dimchrist στις 06/10/2011 2:45 μμ.

Νέο BMW G 650 GS Sertão


To νέο G 650 GS Sertão παρουσίασε η BMW. Το νέο μονοκύλινδρο on-off, ενισχύει ακόμη περισσότερο τη γκάμα της γερμανικής εταιρίας σε αυτή την κατηγορία.


Sertão (πορτογαλικά) είναι η απομακρυσμένη, απομονωμένη και δυσπρόσιτη γεωγραφική περιοχή με κακοτράχαλο τερέν που είναι δύσκολο για κάποιον να τη διασχίσει με τεχνητά μέσα. Οπότε μόνο τυχαία δεν είναι η επιλογή του ονόματος από τη γερμανική εταιρία για το νέο ομώνυμο G 650 GS που θέλει να τονίσει με αυτό τον τρόπο τις εκτός δρόμου δυνατότητες του.


Ουσιαστικά η μοτοσικλέτα δεν είναι ένα ολοκαίνουριο μοντέλο αφού τα μηχανικά της μέρη (πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα και κινητήρας) προέρχονται από το επιτυχημένο μονοκύλινδρο F 650 GS Dakar και η εμφάνισή του από το ανανεωμένο σε αυτό τον τομέα G 650 GS.


Οι μεγαλύτερες διαφορές σε σχέση με το τελευταίο εντοπίζονται στις αυξημένες διαδρομές των αναρτήσεων, το μεγαλύτερο ύψος της σέλας και φυσικά στους τροχούς. Οι χυτοί αλουμινένιοι του απλού G 650 GS έχουν αντικατασταθεί από ακτινωτούς με τον μπροστινό να είναι στη συγκεκριμένη περίπτωση 21 ιντσών (από 19), όπως ακριβώς δηλαδή και στο προηγούμενο Dakar.


Μικρότερες διαφορές εντοπίζονται στο μεγαλύτερο ύψος της σέλας, που για τη συγκεκριμένη περίπτωση φτάνει στα 860 χλστ. (υπάρχει και ψηλότερη σέλα στα 900 χλστ.), την ψηλότερη ζελατίνα αλλά και την επιπλέον πλαστική προέκταση του εμπρός φτερού. Επίσης, το Sertão φέρει και αλουμινένια ποδιά για την προστασία του πλαισίου.


Ο αποδεδειγμένης αξιοπιστίας τετραβάλβιδος και ψεκαστός κινητήρας με τους δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους αποδίδει 48 ίππους και 6,1 kgm ροπής με την κατανάλωσή του να κυμαίνεται σε αρκετά χαμηλά επίπεδα, αν κρίνουμε και από τη δοκιμή του G 650 GS τον περασμένο Απρίλιο.


Στον τομέα των αναρτήσεων οι διαδρομές για τον εμπρός και πίσω τροχό έχουν αυξηθεί στα 210 χλστ., έναντι των 170/165 του G 650 GS, ενώ ίδια παραμένουν τα πράγματα στο σύστημα πέδησης με τον εμπρός τροχό να φέρει δίσκο 300 χλστ. και διπίστονη δαγκάνα και τον πίσω δίσκο 240 χλστ. που συνδυάζεται με δαγκάνα ενός εμβόλου.


Με την τοποθέτηση του μεγαλύτερου εμπρός τροχού αλλαγές υπάρχουν και στη γεωμετρία με το μεταξόνιο να έχεί κερδίσει 7 χλστ. (1.484 έναντι 1.477 του απλού) και το ίχνος 10 χλστ, φτάνοντας τα 123 χλστ. από 113.


Μετά την παρουσίαση του G 650 GS, το Sertão αποτελεί άλλη μία ευπρόσδεκτη προσθήκη στην γκάμα της γερμανικής εταιρίας την οποία σίγουρα θα καλωσορίσουν όλοι οι λάτρεις των μονοκύλινδρων on-off και ειδικότερα αυτοί του thumper κινητήρα.


Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4Β
Χωρητικότητα: 652 κ.εκ.
Διάμετρος x Διαδρομή: 100 x 83
Συμπίεση: 11,5:1
Ισχύς: 48/6.500
Ροπή: 6,1/5.000
Τροφοδοσία: Ηλ. Ψεκασμός
Πλαίσιο: Ατσάλινο, σωλήνες τετραγωνικής διατομής
Μεταξόνιο: 1.484 χλστ.
Ύψος σέλας: 860 χλστ.
Ανάρτηση εμπρός: Συμβατικό πιρούνι 41 χλστ., σταμπιλιζατέρ
Ανάρτηση πίσω: Μονό αμορτισέρ, με μοχλικό
Διαδρομή εμπρός: 210 χλστ.
Διαδρομή πίσω: 210 χλστ.
Φρένο εμπρός: Δ/300, διπίστονη δαγκάνα
Φρένο πίσω: Δ/240, μονοπίστονη δαγκάνα
Τροχοί / Ελαστικά: 90/90-21” & 130/80-17”
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 14 λίτρα
Βάρος (πλήρες): 193 κιλά


http://www.mototriti.gr
Επιπλέον link:
http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/bmw-g650-gs-sertao-revealed/19170.html

Triple Way

Re: BMW G 650 GS Sertao  

  Από: georgevts στις 06/10/2011 3:29 μμ.

Σε πόσες παραλλαγές θα το βγάλουν αυτό το F650;

Re: BMW G 650 GS Sertao  

  Από: nfot στις 06/10/2011 5:04 μμ.

"....Ουσιαστικά η μοτοσικλέτα δεν είναι ένα ολοκαίνουριο μοντέλο αφού τα μηχανικά της μέρη (πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα και κινητήρας) προέρχονται από το επιτυχημένο μονοκύλινδρο F 650 GS Dakar και η εμφάνισή του από το ανανεωμένο σε αυτό τον τομέα G 650 GS..."



Πολυ πετυχημενο μιλαμε. Φιλος που το ειχε, δεν του δουλεψε ποτε σωστα. Τι αναβαθμισεις λογισμικου, τι αλλαγες "εγκεφαλου", ζαμε των ζαμων λεμε. Το πουλησε και ησυχασε.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: BMW G 650 GS Sertao  

  Από: redfoot στις 06/10/2011 9:02 μμ.

H πλακα ειναι οτι ειναι απο τα πλεον ευπωλητα μοντελα της bmw γι αυτο και εξαλλου φροντιζουν να το παραλλάσσουν τόσο συχνα. Τι σου ειναι το μσρκετινκ...
the road is made clear when viewed from above..

Re: BMW G 650 GS Sertao  

  Από: strani στις 13/10/2011 6:44 μμ.

οχι αλλο καρβουνοοοοο ρεεεε

Re: BMW G 650 GS Sertao  

  Από: crazyumpire στις 20/10/2011 5:04 μμ.

Σιγουρα πιο σουλουπωμενο!!!!
Σιγουρα πιο ''δυνατο'' στο χωμα!!!
Σιγουρα πιο μακρυες αναρτησεις!!
Αλλα.........το ιδιο ΒΜWδοχάλι!!!
αντε παρτε κανενα...να δειτε την υγεια σας!!
<<πιασε δυο...με απ'ολα!>>
VANITAS VANITATUM ET OMNIA VANITAS
Veni...Vedi....WC...

Re: BMW G 650 GS Sertao  

  Από: mixalakis στις 20/10/2011 7:15 μμ.

Αυτά τα "νέα" μοντέλα έχουν φοβερή πλάκα!!!

Re: BMW G 650 GS Sertao  

  Από: Cpt. Haddock στις 20/10/2011 8:24 μμ.

Οσοι τα κοροϊδεύετε τα 'χετε οδηγήσει καθόλου?

Για μένα ολη η σειρα 650GS τα μονοκυλινδρα ήταν φοβερα εργαλεία και τρελά αξιόπιστα. Ειδικα το Ντακαράκι ειναι πολύ χρηστική μηχανη και για το επόμενό μου ταξίδι, εαν το καταφέρω, ενα ντακάρ ετοιμαζω που ειναι το ιδανικό για εκει.


Μην πώ δε για το προηγούμενο τους, το Funduro που ήταν σωστό σκυλί. Το πήρα με 50,000 χλμ, το εδωσα με 92,000 κι ακομα πηγαίνει έχοντας ξεπεράσει τα 120,000. Με αυτό εγω πήγα Ολλανδία δικαβαλος και τριβαλιτσος.
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: BMW G 650 GS Sertao  

  Από: k0panos στις 26/10/2011 12:31 μμ.

Cpt. Haddock"Οσοι τα κοροϊδεύετε τα 'χετε οδηγήσει καθόλου?

Για μένα ολη η σειρα 650GS τα μονοκυλινδρα ήταν φοβερα εργαλεία και τρελά αξιόπιστα. Ειδικα το Ντακαράκι ειναι πολύ χρηστική μηχανη και για το επόμενό μου ταξίδι, εαν το καταφέρω, ενα ντακάρ ετοιμαζω που ειναι το ιδανικό για εκει.


Μην πώ δε για το προηγούμενο τους, το Funduro που ήταν σωστό σκυλί. Το πήρα με 50,000 χλμ, το εδωσα με 92,000 κι ακομα πηγαίνει έχοντας ξεπεράσει τα 120,000. Με αυτό εγω πήγα Ολλανδία δικαβαλος και τριβαλιτσος."


Ισχύει και το σκυλιά και το πολύ καλό πάτημα που έχουν!
αυτό που δε μου αρέσει πολύ είναι οτι τους λείπει άλλος ένας κύλινδρος!

Οσο για το καινούριο μάλλον τους είχε μείνει μεγάλο στοκ απο το παλιό και για να μην το κάνουν δωρεά το κάνανε facelift

Re: BMW G 650 GS Sertao  

  Από: Native στις 26/10/2011 4:20 μμ.

Δεν νομίζω οτι είναι 14 λίτρα το τεπόζιτο, καποιο λάθος θα έχουνε κάνει. Το Dakar του '03 που εχω έχει 17 λιτρα κι απ οτι φαίνεται εχει το ιδιο πλαίσιο...εκτος κι αν δώσαν πιο πολυ χώρο κάτω απο την σέλα...

Οπως πιθανόν να έχω ξαναπει,

Για την αξιοπιστία, έχει 110.000 μονο με τα τακτικα service του σε γενικές γραμμές. Πάρα πολυ οικονομίκο σε βενζίνες κάπου 4,5 λίτρα στα 100 το είχα μετρησει σε ταξιδι.

Κατα τα άλλα, ειναι ενα βαρύ μονοκύλινδρο μηχανακι το οποιο, ειναι ναι μεν για εντουράδα, αλλα οχι για παιχνιδια και δυσκολα περάσματα.

Εχει αρκετη καθυστέρηση στην αποκριση του γκάζιου, πολυ κοντό και 5άρι σασμαν. δηλαδη η 5ή στα 180 και κάτι ψιλά πιάνει κόφτη. Κατα τα άλλα αν θέλεις, ταξιδευει με 150-160 σταθερά και με 2 άτομα.

Θεωρω οτι αυτο το Sertao ειναι ιδιο, απλα facelift. Αυτια.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...