Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

BMW G 650 GS Sertao

Συζητάμε τα πάντα για όλα τα μοντέλα των εταιριών.

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


BMW G 650 GS Sertao

Δημοσίευσηαπό dimchrist » 06 Οκτ 2011, 14:45

Νέο BMW G 650 GS Sertão

BMW G 650 GS Sertão_00.jpg

To νέο G 650 GS Sertão παρουσίασε η BMW. Το νέο μονοκύλινδρο on-off, ενισχύει ακόμη περισσότερο τη γκάμα της γερμανικής εταιρίας σε αυτή την κατηγορία.

BMW Sertao 650 GS.jpg

Sertão (πορτογαλικά) είναι η απομακρυσμένη, απομονωμένη και δυσπρόσιτη γεωγραφική περιοχή με κακοτράχαλο τερέν που είναι δύσκολο για κάποιον να τη διασχίσει με τεχνητά μέσα. Οπότε μόνο τυχαία δεν είναι η επιλογή του ονόματος από τη γερμανική εταιρία για το νέο ομώνυμο G 650 GS που θέλει να τονίσει με αυτό τον τρόπο τις εκτός δρόμου δυνατότητες του.

BMW Sertao 650 GS_01.jpg

Ουσιαστικά η μοτοσικλέτα δεν είναι ένα ολοκαίνουριο μοντέλο αφού τα μηχανικά της μέρη (πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα και κινητήρας) προέρχονται από το επιτυχημένο μονοκύλινδρο F 650 GS Dakar και η εμφάνισή του από το ανανεωμένο σε αυτό τον τομέα G 650 GS.

BMW Sertao 650 GS_02.jpg

Οι μεγαλύτερες διαφορές σε σχέση με το τελευταίο εντοπίζονται στις αυξημένες διαδρομές των αναρτήσεων, το μεγαλύτερο ύψος της σέλας και φυσικά στους τροχούς. Οι χυτοί αλουμινένιοι του απλού G 650 GS έχουν αντικατασταθεί από ακτινωτούς με τον μπροστινό να είναι στη συγκεκριμένη περίπτωση 21 ιντσών (από 19), όπως ακριβώς δηλαδή και στο προηγούμενο Dakar.

BMW Sertao 650 GS_03.jpg

Μικρότερες διαφορές εντοπίζονται στο μεγαλύτερο ύψος της σέλας, που για τη συγκεκριμένη περίπτωση φτάνει στα 860 χλστ. (υπάρχει και ψηλότερη σέλα στα 900 χλστ.), την ψηλότερη ζελατίνα αλλά και την επιπλέον πλαστική προέκταση του εμπρός φτερού. Επίσης, το Sertão φέρει και αλουμινένια ποδιά για την προστασία του πλαισίου.

BMW Sertao 650 GS_04.jpg

Ο αποδεδειγμένης αξιοπιστίας τετραβάλβιδος και ψεκαστός κινητήρας με τους δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους αποδίδει 48 ίππους και 6,1 kgm ροπής με την κατανάλωσή του να κυμαίνεται σε αρκετά χαμηλά επίπεδα, αν κρίνουμε και από τη δοκιμή του G 650 GS τον περασμένο Απρίλιο.

BMW Sertao 650 GS_05.jpg

Στον τομέα των αναρτήσεων οι διαδρομές για τον εμπρός και πίσω τροχό έχουν αυξηθεί στα 210 χλστ., έναντι των 170/165 του G 650 GS, ενώ ίδια παραμένουν τα πράγματα στο σύστημα πέδησης με τον εμπρός τροχό να φέρει δίσκο 300 χλστ. και διπίστονη δαγκάνα και τον πίσω δίσκο 240 χλστ. που συνδυάζεται με δαγκάνα ενός εμβόλου.

BMW Sertao 650 GS_06.jpg

Με την τοποθέτηση του μεγαλύτερου εμπρός τροχού αλλαγές υπάρχουν και στη γεωμετρία με το μεταξόνιο να έχεί κερδίσει 7 χλστ. (1.484 έναντι 1.477 του απλού) και το ίχνος 10 χλστ, φτάνοντας τα 123 χλστ. από 113.

BMW Sertao 650 GS_07.jpg

Μετά την παρουσίαση του G 650 GS, το Sertão αποτελεί άλλη μία ευπρόσδεκτη προσθήκη στην γκάμα της γερμανικής εταιρίας την οποία σίγουρα θα καλωσορίσουν όλοι οι λάτρεις των μονοκύλινδρων on-off και ειδικότερα αυτοί του thumper κινητήρα.

BMW Sertao 650 GS_08.jpg

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4Β
Χωρητικότητα: 652 κ.εκ.
Διάμετρος x Διαδρομή: 100 x 83
Συμπίεση: 11,5:1
Ισχύς: 48/6.500
Ροπή: 6,1/5.000
Τροφοδοσία: Ηλ. Ψεκασμός
Πλαίσιο: Ατσάλινο, σωλήνες τετραγωνικής διατομής
Μεταξόνιο: 1.484 χλστ.
Ύψος σέλας: 860 χλστ.
Ανάρτηση εμπρός: Συμβατικό πιρούνι 41 χλστ., σταμπιλιζατέρ
Ανάρτηση πίσω: Μονό αμορτισέρ, με μοχλικό
Διαδρομή εμπρός: 210 χλστ.
Διαδρομή πίσω: 210 χλστ.
Φρένο εμπρός: Δ/300, διπίστονη δαγκάνα
Φρένο πίσω: Δ/240, μονοπίστονη δαγκάνα
Τροχοί / Ελαστικά: 90/90-21” & 130/80-17”
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 14 λίτρα
Βάρος (πλήρες): 193 κιλά

BMW Sertao 650 GS_09.jpg

http://www.mototriti.gr
Επιπλέον link:
http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/bmw-g650-gs-sertao-revealed/19170.html
Εικόνα
Triple Way
Άβαταρ μέλους
dimchrist
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 2899
Εγγραφή: 27 Μάιος 2008, 12:05
Τοποθεσία: K-pits
Μοτοσυκλέτα: Husqvarna TE 250 - Daytona 675
Όνομα: Παγκόσμιος © jimdom


Re: BMW G 650 GS Sertao

Δημοσίευσηαπό georgevts » 06 Οκτ 2011, 15:29

Σε πόσες παραλλαγές θα το βγάλουν αυτό το F650;
Άβαταρ μέλους
georgevts
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 254
Εγγραφή: 31 Μάιος 2010, 11:48
Μοτοσυκλέτα: Street Triple R
Όνομα: Γιώργος


Re: BMW G 650 GS Sertao

Δημοσίευσηαπό nfot » 06 Οκτ 2011, 17:04

"....Ουσιαστικά η μοτοσικλέτα δεν είναι ένα ολοκαίνουριο μοντέλο αφού τα μηχανικά της μέρη (πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα και κινητήρας) προέρχονται από το επιτυχημένο μονοκύλινδρο F 650 GS Dakar και η εμφάνισή του από το ανανεωμένο σε αυτό τον τομέα G 650 GS..."

:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Πολυ πετυχημενο μιλαμε. Φιλος που το ειχε, δεν του δουλεψε ποτε σωστα. Τι αναβαθμισεις λογισμικου, τι αλλαγες "εγκεφαλου", ζαμε των ζαμων λεμε. Το πουλησε και ησυχασε.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.
Άβαταρ μέλους
nfot
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1380
Εγγραφή: 08 Σεπ 2007, 17:30
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Μοτοσυκλέτα: Daytona 675 '09
FZ6


Re: BMW G 650 GS Sertao

Δημοσίευσηαπό Kostas Daniilidis » 06 Οκτ 2011, 19:16

Πολυ ωραιο σχημα,συγχαρητηρια στον σχεδιαστη της BMW. :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: Nικο τα ιδια εχω ακουσει κι εγω απο ιδιοκτητες 650gs
Kostas Daniilidis
 


Re: BMW G 650 GS Sertao

Δημοσίευσηαπό redfoot » 06 Οκτ 2011, 21:02

H πλακα ειναι οτι ειναι απο τα πλεον ευπωλητα μοντελα της bmw γι αυτο και εξαλλου φροντιζουν να το παραλλάσσουν τόσο συχνα. Τι σου ειναι το μσρκετινκ...
the road is made clear when viewed from above..
Άβαταρ μέλους
redfoot
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 607
Εγγραφή: 02 Δεκ 2007, 02:20
Μοτοσυκλέτα: Speed triple
Όνομα: Xristos


Re: BMW G 650 GS Sertao

Δημοσίευσηαπό strani » 13 Οκτ 2011, 18:44

οχι αλλο καρβουνοοοοο ρεεεε
Άβαταρ μέλους
strani
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 418
Εγγραφή: 23 Ιουν 2009, 05:55
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΩ ΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ
Μοτοσυκλέτα: tiger 1050 ABS '09


Re: BMW G 650 GS Sertao

Δημοσίευσηαπό crazyumpire » 20 Οκτ 2011, 17:04

Σιγουρα πιο σουλουπωμενο!!!!
Σιγουρα πιο ''δυνατο'' στο χωμα!!!
Σιγουρα πιο μακρυες αναρτησεις!!
Αλλα.........το ιδιο ΒΜWδοχάλι!!!
αντε παρτε κανενα...να δειτε την υγεια σας!!
<<πιασε δυο...με απ'ολα!>>
VANITAS VANITATUM ET OMNIA VANITAS
Veni...Vedi....WC...
Άβαταρ μέλους
crazyumpire
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 755
Εγγραφή: 23 Φεβ 2010, 11:06
Τοποθεσία: Οπου Γης..και Πατρις!
Μοτοσυκλέτα: triumph Tiger 885'
Όνομα: Νικος


Re: BMW G 650 GS Sertao

Δημοσίευσηαπό mixalakis » 20 Οκτ 2011, 19:15

Αυτά τα "νέα" μοντέλα έχουν φοβερή πλάκα!!! :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Άβαταρ μέλους
mixalakis
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1100
Εγγραφή: 07 Σεπ 2007, 13:55
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Triumph Tiger 1050


Re: BMW G 650 GS Sertao

Δημοσίευσηαπό Cpt. Haddock » 20 Οκτ 2011, 20:24

Οσοι τα κοροϊδεύετε τα 'χετε οδηγήσει καθόλου?

Για μένα ολη η σειρα 650GS τα μονοκυλινδρα ήταν φοβερα εργαλεία και τρελά αξιόπιστα. Ειδικα το Ντακαράκι ειναι πολύ χρηστική μηχανη και για το επόμενό μου ταξίδι, εαν το καταφέρω, ενα ντακάρ ετοιμαζω που ειναι το ιδανικό για εκει.


Μην πώ δε για το προηγούμενο τους, το Funduro που ήταν σωστό σκυλί. Το πήρα με 50,000 χλμ, το εδωσα με 92,000 κι ακομα πηγαίνει έχοντας ξεπεράσει τα 120,000. Με αυτό εγω πήγα Ολλανδία δικαβαλος και τριβαλιτσος.
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."
Άβαταρ μέλους
Cpt. Haddock
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1311
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2007, 21:39
Τοποθεσία: Παγκράτι
Μοτοσυκλέτα: Tiger 1050


Re: BMW G 650 GS Sertao

Δημοσίευσηαπό k0panos » 26 Οκτ 2011, 12:31

Cpt. Haddock έγραψε:Οσοι τα κοροϊδεύετε τα 'χετε οδηγήσει καθόλου?

Για μένα ολη η σειρα 650GS τα μονοκυλινδρα ήταν φοβερα εργαλεία και τρελά αξιόπιστα. Ειδικα το Ντακαράκι ειναι πολύ χρηστική μηχανη και για το επόμενό μου ταξίδι, εαν το καταφέρω, ενα ντακάρ ετοιμαζω που ειναι το ιδανικό για εκει.


Μην πώ δε για το προηγούμενο τους, το Funduro που ήταν σωστό σκυλί. Το πήρα με 50,000 χλμ, το εδωσα με 92,000 κι ακομα πηγαίνει έχοντας ξεπεράσει τα 120,000. Με αυτό εγω πήγα Ολλανδία δικαβαλος και τριβαλιτσος.


Ισχύει και το σκυλιά και το πολύ καλό πάτημα που έχουν!
αυτό που δε μου αρέσει πολύ είναι οτι τους λείπει άλλος ένας κύλινδρος!

Οσο για το καινούριο μάλλον τους είχε μείνει μεγάλο στοκ απο το παλιό και για να μην το κάνουν δωρεά το κάνανε facelift
Άβαταρ μέλους
k0panos
Newbie
Progress to next rank:
8%
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 16 Μαρ 2011, 19:21
Μοτοσυκλέτα: Triumph Daytona 675 Race Version
Όνομα: Giorgio


Re: BMW G 650 GS Sertao

Δημοσίευσηαπό Native » 26 Οκτ 2011, 16:20

Δεν νομίζω οτι είναι 14 λίτρα το τεπόζιτο, καποιο λάθος θα έχουνε κάνει. Το Dakar του '03 που εχω έχει 17 λιτρα κι απ οτι φαίνεται εχει το ιδιο πλαίσιο...εκτος κι αν δώσαν πιο πολυ χώρο κάτω απο την σέλα...

Οπως πιθανόν να έχω ξαναπει,

Για την αξιοπιστία, έχει 110.000 μονο με τα τακτικα service του σε γενικές γραμμές. Πάρα πολυ οικονομίκο σε βενζίνες κάπου 4,5 λίτρα στα 100 το είχα μετρησει σε ταξιδι.

Κατα τα άλλα, ειναι ενα βαρύ μονοκύλινδρο μηχανακι το οποιο, ειναι ναι μεν για εντουράδα, αλλα οχι για παιχνιδια και δυσκολα περάσματα.

Εχει αρκετη καθυστέρηση στην αποκριση του γκάζιου, πολυ κοντό και 5άρι σασμαν. δηλαδη η 5ή στα 180 και κάτι ψιλά πιάνει κόφτη. Κατα τα άλλα αν θέλεις, ταξιδευει με 150-160 σταθερά και με 2 άτομα.

Θεωρω οτι αυτο το Sertao ειναι ιδιο, απλα facelift. Αυτια.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...
Άβαταρ μέλους
Native
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1004
Εγγραφή: 11 Δεκ 2008, 11:28
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Vespa Gts300

Advertisement

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Όλα τα μοντέλα)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες