Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

yamaha super tenere, triumph sprint gt!

Συζητάμε τα πάντα για όλα τα μοντέλα των εταιριών.

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Re: yamaha super tenere, triumph sprint gt!

Δημοσίευσηαπό mastersam13 » 21 Απρ 2011, 05:46

Respect doctor και από μένα
:hail: :hail: :hail: :hail: :hail:
Ευτυχία δεν είναι να κάνεις αυτό που θέλεις, αλλά να μην κάνεις αυτό που δεν θέλεις.

Ζαν-Ζακ Ρουσσώ
Άβαταρ μέλους
mastersam13
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 233
Εγγραφή: 12 Φεβ 2011, 07:08
Μοτοσυκλέτα: tiger 800
(μην το σκέφτεστε.... το μαύρο)
Όνομα: Σωτήρης


Re: yamaha super tenere, triumph sprint gt!

Δημοσίευσηαπό vagtyrp » 26 Απρ 2011, 15:51

http://www.youtube.com/watch?v=SWJnZYz3ABw&feature=related&hl=en&fs=1&rel=0&hd=1   



.....το επόμενο test drive μου...... :happyface: :happyface: :happyface: :happyface: :happyface:




καιρό είχα να ποστάρω εδώ.....
Άβαταρ μέλους
vagtyrp
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 806
Εγγραφή: 20 Ιούλ 2009, 14:29
Τοποθεσία: ...όπου με βγάλει ο δρόμος...
Μοτοσυκλέτα: speed triple t 509
Όνομα: βαγγέλης


Re: yamaha super tenere, triumph sprint gt!

Δημοσίευσηαπό sinister » 26 Απρ 2011, 16:11

κανε αυτο καλυτερα test ride κ καλες autobahn !!!!
http://www.superbikeplanet.com/image/ka ... connie.jpg
http://www.mrbike.gr/website/o-pagkos/A ... fotos.html
Άβαταρ μέλους
sinister
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 350
Εγγραφή: 12 Μαρ 2011, 23:02
Μοτοσυκλέτα: aprilia rsv factory
Όνομα: Πανος


Re: yamaha super tenere, triumph sprint gt!

Δημοσίευσηαπό johnygalan » 26 Απρ 2011, 16:16

Μπορεί να μην ξέρω ποιό θα είναι το επόμενο μηχανάκι σου αλλά αυτό που

ξέρω είναι οτι μέχρι να το πάρεις θα τα έχεις δοκιμάσει ολα :happyface:
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"
Άβαταρ μέλους
johnygalan
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1760
Εγγραφή: 15 Απρ 2009, 14:23
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: TRIUMPH TIGER 1050 - YAMAHA YBR


Re: yamaha super tenere, triumph sprint gt!

Δημοσίευσηαπό johnygalan » 26 Απρ 2011, 16:18

sinister το έχει οδηγήσει και αυτό :lol:
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"
Άβαταρ μέλους
johnygalan
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1760
Εγγραφή: 15 Απρ 2009, 14:23
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: TRIUMPH TIGER 1050 - YAMAHA YBR


Re: yamaha super tenere, triumph sprint gt!

Δημοσίευσηαπό vagtyrp » 26 Απρ 2011, 17:56

sinister έγραψε:κανε αυτο καλυτερα test ride κ καλες autobahn !!!!
http://www.superbikeplanet.com/image/ka ... connie.jpg



με αυτό θα φύγω γρήγορα από την ελλάδα μόλις χρεωκοπήσουμε! :happyface: :happyface: :happyface: ( αυτό μετά τα 60....)

johnygalan έγραψε:Μπορεί να μην ξέρω ποιό θα είναι το επόμενο μηχανάκι σου αλλά αυτό που

ξέρω είναι οτι μέχρι να το πάρεις θα τα έχεις δοκιμάσει ολα :happyface:



αυτό είναι σίγουρο φιλαράκο μου.....θα τα έχω οδηγήσει όλα που θα πρέπει να τα ξαναοδηγήσω για να ξαναποφασίσω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Άβαταρ μέλους
vagtyrp
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 806
Εγγραφή: 20 Ιούλ 2009, 14:29
Τοποθεσία: ...όπου με βγάλει ο δρόμος...
Μοτοσυκλέτα: speed triple t 509
Όνομα: βαγγέλης


Re: yamaha super tenere, triumph sprint gt!

Δημοσίευσηαπό strani » 28 Απρ 2011, 00:10

vagtyrp έγραψε:λοιπόν χθές πέρασα όλη την ημέρα, δοκιμάζοντας τα δύο μοντέλα. το δρομολόγιο περιλάμβανε παραλιακή-λιμανάκια-σούνιο-λαύριο, ( σανίδωμα στην κλειστή οδό από τους κατοίκους της κερατέας , μετά από διαπραγματεύσεις με τους εκεί φορείς και την αστυνομία που τελικά με άφησαν να μπώ! :happyface: :happyface: :happyface: :happyface: ) και επιστροφή στην εκάστοτε αντιπροσωπία......
για το sprint gt δεν θα ξαναγράψω μιας και υπάρχει το σχετικό πόστ μου από την προηγούμενη φορά αν θυμάμαι καλά, απλά θα αναφέρω ότι υπεραπόλαυσα την οδήγησή του!

και πάμε στο super tenere.......πρόκειται για την ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΑΤΑΤΑ, ΑΠΟΤΥΧΙΑ, ΞΕΝΕΡΩΜΑ, κλπ κοσμιτικά επίθετα.......πλήρη απογοήτευση για ένα μηχανάκι που κοστίζει 15000, γυμνό και υποτίθεται βγήκε για να χτυπήσει τα gs 1200.......η μάχη είναι ήδη χαμένη.....( έχω οδηγήσει το gs adventure και δεν θα το αγόραζα μιας και δεν μου αρέσει κατά κύριο λόγο εμφανισιακά)

με το που κάθησα πάνω του, πριν ξεκινήσω, ένιωσα ότι κάθομαι αρχοντικά και χαμογέλασα...μετά άρχισε η απόγοήτευση....πάρα πολλοί κραδασμοί, να σκεφτείτε ότι κάποια στιγμή σταμάτησα να κοιτάξω αν φορά χωμάτινα λάστιχα....απαίσιος ήχος από το κινητήρα( αν και αυτό είναι υποκειμενικό), σέλα τελείως άβολη, πονούσα παντού όταν τελείωσα μαζί του, ενώ από το gt κατέβηκα σαν να μην είχα πάει πουθενά....το τιμόνι είναι τόσο ψηλά, που στραβώνει η μέση σου, και δέχεσαι όλα τα φορτία ακριβώς εκεί.....έστριβε καλά για το όγκο του στα λιμανάκια κλπ, έχει ροπή καλή μέχρι τα 160 περίπου αλλά μετά πτώμα.....δεν πάει μία ( με το ζόρι έφτασα τα 185 κοντερίσια με κόντρα αέρα) φυσικά δεν συγκρίνω με τα 235 κοντερίσια που έπιασα με το gt για πλάκα μιας και πρόκειται για διαφορετικά μηχανάκια, αλλά θεωρώ ότι είναι πολύ μπουκομένο.....το gs το έχει για πλάκα....να μην σας πω και ένα καλοστημένο varadero....

τα μόνα θετικά για μένα ήταν η προστασία από τον αέρα και το ότι ο άξονας δεν είναι τόσο αισθητός στις απότομες αλλαγές.....κατα τα άλλα και δώρο να μου το κάνανε θα το έδινα....


τα sport & touring modes απλά ανύπαρκτα....δεν υπάρχει καμιά διαφορά στην ουσία. το traction control στην στάνταρ μορφή αλλά και στην επιλογή για χώμα οκ, δεν με ενοχλούσε στα απότομα ανοίγματα.( δεν το απενεργοποίησα καθόλου)

για τα όργανα δεν σας περιγράφω γιατί εμένα μου αρέσουν τα απλά και αναλογικά οπότε θα ήταν άκυρη η περιγραφή μου. το μόνο που θα πώ είναι ότι γενικά ήταν ευανάγνωστα.

του χρόνου που θα βγεί το honda crosstourer με το κινητήρα του vfr1200 με καμιά 140αριά αλογάκια ίσως να υπάρχει λόγος ανησυχίας για τους γερμανούς.......




και να μην ξεχάσω.....ο τελικός νικητής σε αυτο το συγκριτικό που έκανα για μένα, στην αναζήτηση της επόμενης μηχανής μου ήταν το ένα και μοναδικό.....

YAMAHA FJR13OO ενός φίλου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

το πήρα μετά από αυτά τα δύο και το οδήγησα κατα κύριο λόγο μέσα στην πόλη και στην αττική οδό πριν το επιστρέψω στον ιδιοκτήτη του.......απλά κορυφαίο.....φυσικά πιο δυσκίνητο μέσα στη πόλη, αλλά και πάλι μια χαρά το πήγαινα και έστριβα παντού.....αλλά πιστεύω για το σκοπό που το θέλω είναι το ιδανικό......ίσως τελικά κρατήσω το τιγράκι μου για ενα ακόμα χρόνο να το λιώσω μιας και το απολαυμβάνω απίστευτα( ή το αλλάξω προσωρινα με το gt μιας και έχω καλή προσφορά από τον πιεράκο)...και του χρόνου πρώτα να είμαστε καλά θα επενδύσω σε ένα fjr1300...το οποίο δεν πρόκειται να το δώσω ποτέ......δεύτερη μηχανή μπορεί να πάρω αλλά το θηρίο δεν θα αλλάζει......

να συμπληρώσω εδώ ότι το fjr το οδήγησα σε κλειστό στροφιλίκι στην κλεισούρα στα γιάννενα πριν τα χρισούγεννα και το μηχανάκι πάει για πλάκα παρά τα κιλά του και η ροπή του δεν περιγράφεται........


αυτά από μένα, ελπίζω να μην σας ζάλισα! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

βαγγελη επειδη το τενερε θυμασε πως το ειχα παρει τεστ ραιντ λιγο πριν κοψουμε την πιτα τα ειχαμε πει και τοτε.για τα λεφτα του δεν λεει τιποτα.παλιοτερα ειχα ανοιξει και ποστ
Άβαταρ μέλους
strani
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 418
Εγγραφή: 23 Ιουν 2009, 05:55
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΩ ΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ
Μοτοσυκλέτα: tiger 1050 ABS '09


Re: yamaha super tenere, triumph sprint gt!

Δημοσίευσηαπό vendetta » 28 Ιουν 2011, 03:46

το δικο μου story

στις 24 φεβρουαριου του 2010 εδωσε τις πρωτες επισημες φωτογραφιες του νεου super tenere 1200.
καποιοι ενθουσιαστηκαν,καποιοι δυσαρεστηθηκαν,καποιοι το ειδαν ως αντιγραφη,καποιοι αλλοι ως ενα αχρηστο μαστοδοντο με ακριβη τιμη.
16500 η πρωτη εκδοση με πλουσιο ομως εξοπλισμο.
η αληθεια ειναι οτι μου αρεσε π
οταν το ειδα,αμεσως μετα το gs ηταν η επομενη μου επιλογη στην κατηγορια των μεγαλων on/off.
οι γνωμες πολλες,τα γραφωμενα πολλα,θελησαν να το συγκρινουν με το marketing που φερει το βαρυ ονομα της bmw,που τοσα χρονια κατεχει την πρωτη θεση στις πωλησεις των mega on/off και που σιγουρα δεν θα εχανε για κανενα λογο την πρωτη θεση.
ευτυχως που υπαρχει και κοσμος που δεν τον εχει κυριευσει το marketing κι ετσι πολλοι μπορεσαμε να βρουμε σοβαρες και αληθινες γνωμες ως το προς τι ειναι και τι κανει το μηχανακι αυτο.
κι ας περασω στην ως τωρα γνωμη μου σχετικα με την μηχανη αυτη που ακουει στο ονομα super tenere.
οχι,δεν ειναι κατι που κυκλοφορησε για να κανει το μεγαλο μπαμ,δεν εχει την ριζοσπαστικη σχεδιαση που θα τρελανει κοσμο,δεν εχει τα 135 αλογα στον τροχο που θα βαλουν φωτια στην ασφαλτο.
ε,τοτε τι ειναι...???
και μπαινω στο θεμα και στο κλιμα.
η μηχανη μου οπως πολλοι θα ξερατε gsa 1200 09 παρεδωσε πνευμα 2 μηνες πριν οταν ο δεξις κυλινδρος αποφασισε να μην δουλεψει ξανα σωστα.
με βαρια καρδια μπηκε στο συνεργειο κι επειτα απο πολυ αναμονη,υπομονη,νευρα φτιαχτηκε μεσα στην εγγυηση...
που να μεινω ομως εγω ησυχος,απο την μια πριν φτιαχτει η μηχανη ελεγα θα την κρατησω,απο την αλλη ελεγα,ρε δωσε την,ετσι κι αλλιως τον αυγουστο ληγει η εγγυηση της,τι θες,να σου παρουσιασει μετα κατι αλλο???να σκας διχιλλιαρα?ρε johny,ειναι δυσκολες οι εποχες μαγκα μου και δε γουσταρεις ουτε να πληρωνεις αλλα ουτε και να χεις στο μυαλο την δυσκολη κατασταση που ακουει στο ονομα <<συνεργειο>>.
ετσι λοιπον με βαρια καρδια πηρα την αποφαση να δωθει η μηχανη.να σημειωσω οτι το gs ηταν ανεκαθεν μεσα στην καρδια μου,οχι επειδη ηταν bmw.οχι επειδη κι ο πατερας μου ειχε καποτε bmw και τις θεωρουσαμε κορυφη,αλλα επειδη μου αρεσε το στυλ της.
εχω αλλαξει αρκετα gs αν και τα εδινα μετα απο λιγο καιρο και με πολυ λιγα χιλιομετρα,ομως την τελευταια,gsa την αγαπησα πραγματικα.ναι,μπορει να ειναι ενα ματσο σιδερα ομως με αυτο το οχημα δεθηκα.κι ακομα και τωρα,οταν βλεπω τις φωτογραφιες,την νοσταλγω.το παραδεχομαι.
παρολο την πικρα που ειχα φαει για πολλους λογους με την bmw,θελησα να ψαχτω και να δω αν ειναι να παρω καποιο νεο μοντελο gs ωστε να εχω και παλι διετη εγγυηση παρολο που το θεμα αξιοπιστια δεν ηταν πλεον συνωνυμο με το ονομα της bmw στην καρδια μου.οι λογοι πολλοι,το ψαξιμο αρκετο,αλλοι απογοητευμενοι,αλλοι μαζοχες,κι αλλοι ευχαριστημενοι.
δε με πειραξε,ειπα θα δω τι θα κανω κι αν ειναι θα παρω παλι gs αν και μου αρεσει και το tenere.
οι απαντησεις απο τις διαφορες αντιπροσωπειες σαφως και δε με καλυψαν καθολου,νομιζω οτι καποιοι την εχουν δει και φιρμα ισως.
motogenesis και Μανος παντως απο χανια,αψογοι.
οι πρωτοι μου ζητησαν 3000 ευρω διαφορα για να παρω το triple black.
εκατσα,το σκεφτηκα και ειπα.ρε johny,οι Γερμαναραδες μπορει του χρονου να παρουσιασουν το νεο μοτορι,τι να το παρεις τωρα αυτο?ασε,να χεις την υγεια σου να δεις το νεο μοτορι,να περπατησει λιγο στην αγορα και μετα θα δεις αν θα το παρεις.
παντως απο δεν εμεινα καθολου ευχαριστημενος με την πολιτικη των dealers και ισως αν αποφασισω να παρω ξανα bmw να την φερω απο Γερμανια,οπως εκανα και με τις προηγουμενες gs που ειχα παρει και ειχα μεινει ευχαριστημενος με τον τροπο,ταπεινωτητα,εξυπηρετηση των ανθρωπων που συναναστραφηκα,εδω ξανοιγουν μονο την τσεπη <<και στην γερμανια την κοιτουν,αλλα εκει εχουν τελειως διαφορετικη αντιμετωπιση,τουλαχιστον εγω αυτο ειδα και με αυτο εμεινα ευχαριστημενος στο παρελθον σχετικα με τα νταλαβερια που εχω κανει>> και τους νοιαζει το θεμα ωσπου να διωξουν μηχανη απο την εκθεση...μετα επιστρεφουν στα τυπικα.δεν ειναι ομως ετσι.θεωρω τον εαυτο μου απο τους καλους πελατες της εταιρειας κι απαιτω σεβασμο,εξυπηρετηση,ταχυτητα...αλλιως,απλα δεν μου κανετε
και ειμαι πελατης που πληρωνω μετρητοις.ουτε εξυπνα προγραμματα easy ride ουτε και τιποτα αλλο.μονο μετρητο.
ετσι λοιπον αποφασισα να κανω την αλλαγη και το μεγαλο βημα αλλαγης εταιρειας.
επικοινωνησα με yamaha Πιερρακο,τα βρηκαμε,πηρα την μηχανη απο το service πισω και την ιδια μερα ημουν το βαπορι για Αθηνα.
οι ανθρωποι μου φερθηκαν απλα αψογα,οπως πρεπει να φεροντε σε πελατη,ουτε με υφακι,ουτε και με ψωνιστικο υφος
την πηρα λοιπον κι εφυγα.
κι εδω ερχοντε οι πρωτες μου εντυπωσεις.

στην αρχη το δουλεμα του κινητηρα μου φανηκε καπως.τραχυ δουλεμα με σβελτο στροφαρισμα.

στα θετικα.
η εμφανιση ειναι κατι αντικειμενικο,πως θα το δει ο καθενας.η μηχανη εχει φρεσκο look,νεανικο μπορω να πω και λιγοτερο κυριλατο.
τα φωτα του απλα αριστα,ειδα φως επιτελους,βασικα τοποθετησα μονος μου xenon αλλα και με τα μαμα ηταν μια χαρα.
το στησιμο του ειναι πολυ καλο.
ανεβαινεις πανω και νομιζεις οτι εχεις μηχανη 200 κιλων κατω απο τον πισινο σου.πιο ελαφρια αισθηση ακομα κι απο το ktm 990adv που ειχα καποτε.εστω και σαν ψευδαισθηση.
μανουβραρεται απλα πανευκολα και μια βολτα μπορει να πεισει και τον καθε δυσπιστο,στα υπερ οτι το τιμονι του εχει και πολυ καλο στριψιμο.
τα οργανα ομορφα.
το δουλεμα του κινητηρα μου φανηκε τραχυ στην αρχη,καπως ξερο και αποτομο,ok,συνηθειο ειναι.
ειχα την εντυπωση οτι η μηχανη ειναι εντελως ψοφια στα χαμηλα,ομως εγω ψοφιο δεν το ειδα καθολου,δειχνει να ειναι πολυ προθυμος ο κινητηρας σε σημειο να σκεφτομαι,ειναι 110 αλογα???η μετα στρωσιμο περιοδος θα δειξει αν η μηχανη και πανω απο τις 4000 ειναι ζωντανη.
στον δρομο βαδιζει με χαρη και πραγματικα ειναι ακλονητο απο τους αεριδες,κατι που δεν το περιμενα επισης.
στις στροφες μπαινει,κι οταν γραφω μπαινει,το εννοω με ολη την σημασια της λεξης.
τα φρενα πολυ καλα,το abs δεν ενεργοποιειται για την πλακα του.
η μονη μηχανη επισης που εχω οδηγησει και πατωντας πισινο επιβραδυνε εμφανεστατα χωρις να μπει σε λειτουργια το abs.
αλλο ενα υπερ που βρηκα κι ελπιζω να παραμεινει ετσι ειναι οτι το διαφορικο δεν ακουγεται καθολου,καμια σχεση με τα γκλανγκ γκλουνγκ που ακουγα και ειχα συνηθισει,πολλες φορες ψαρωνω και κοιταζω μηπως κι εχω αλυσιδα βρε παιδι μου.
υπερ το διπλο ψαλιδι πισω.νιωθω περισσοτερη ασφαλεια παρα να ειναι ο τροχος στο διαφορικο μονο.
μακριες σχεσεις στις ταχυτητες,κατι που το προτιμω,ειδικα για μεσα στην πολη.
ποιοτικα δεμενο με καλη συναρμογη και πολυ καλη βαφη,θα δειξει κι ο χρονος βεβαια.
επισης χαιρομαι που δεν εχει ηλεκτρικη αναρτηση.
και μιας που ειπα για αναρτηση να πω οτι το μηχανακι ειναι πολυ σφιχτο στο στησιμο της αναρτησης,στην πρωην μου,στην λειτουργια sport δεν ηταν τοσο σκληρη η αναρτηση,αυτο το θεωρω θετικο στα στροφιλικια.θα δειξει.
μετα παντως απο τα 400χλμ που εχω κανει με συνολο τα 800 η μηχανη εχει αλλαξει,εχει μαλακωσει καπως στο ολο συνολο.
το traction control ειναι παρα πολυ καλο επισης,καμια σχεση με τους λοξυγγες που ειχα συνηθισει,εδω απλα ανοιγεις γκαζι και δε νιωθεις τιποτα,μπαινει σε λειτουργεια ομορφα και στρωτα.

αυτη ειναι κυριοι η ιστορια μου.
πλεον η μηχανη εχει 2100χλμ,ανοιγμα δεν της εχω κανει ακομα.προς το παρον δεν νιωθω λαθος την αποφαση που πηρα τοτε.
η μηχανη ειναι πολυ καλη και καθημερινα ανακαλυπτω ολο ενα και περισσοτερο τις αρετες της.
και ναι,ειναι 260 κιλα,ομως επιμενω οτι ακομα και σταματημενη το βαρος της μοιαζει λιγοτερο απο αλλα μαστοδοντα με λιγοτερα κιλα.παρα πολυ καλη δουλεια απο τους σχιστοματηδες.
οτι εχω γραψει μεχρι τωρα ειναι απλα μια πρωτη εντυπωση.
μετα ομως θα την λιωσω...κι οταν λεω θα την λιωσω,το εννοω με ολη την σημασια της λεξης.μεχρι εκει που με παιρνει τουλαχιστον.να ξεσκουριασω κιολας.
δεν καθομαι πραγματικα να ξανασκασω για βλαβες και προβληματα...δεν μας κανει?σουταρισμα,καλοριζικια στον επομενο,καλη υπομονη,ευχη να του παει καλα χωρις προβληματα <<αν και αμφιβαλω σε καποιες περιπτωσεις>> και παμε γι αλλα.κολλημα με εταιρειες δεν εχω <<εκτος απο kawasaki,suzuki,aprilia,huqsvarna,που ποτε δεν θα επαιρνα μηχανη μεγαλου κυβισμου απο αυτες τις εταιρειες>>.στο κατω,κατω αυτοι κερδιζουν,εγω χανω,την αναγκη μου εχουν.κι οχι μονο την δικη μου.
απλα λιτα λογια κι απολυτα καταννοησιμα.
το να αλλαξει καποιος παντως εταιρεια που μετραει σαν γοητρο κατασκευαστη κατι σημαινει.και χαιρομαι που εκανα αυτη την αλλαγη...γιατι δεν ειμαι κι ουτε θα ειμαι ποτε θυμα καποιου σηματος.τα αφηνω σε αλλους αυτα.
σαφως ο καθενας εχει τα δικα του πιστευω και γουστα.
εχω αλλαξει παρα πολλες μηχανες.πιστευω προσωπικα πως ξερω να κρινω.
vendetta
Newbie
Progress to next rank:
58%
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2008, 22:37
Μοτοσυκλέτα: BMW R1200 GS ADVENTURE


Re: yamaha super tenere, triumph sprint gt!

Δημοσίευσηαπό redfoot » 28 Ιουν 2011, 13:17

Καιρό είχα να διαβάσω ενα τόσο αντικειμενικό και εμπεριστατωμένο ποστ- κριτική για ένα μηχανάκι απο κάτοχο. Γιατι είναι δύσκολο να αποτινάξουμε τον εγωισμό και το κόλλημα που τραβάμε όταν αγοραζουμε μια μηχανη ή οταν περνάμε απο μία εταιρεία σε μία άλλη. Συνήθως προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε την επιλογή μας ακόμη και όταν είναι φανερα λανθασμένη με χίλιες δυο δικαιολογίες, ακόμη και στον ίδιο μας τον εαυτό, ποσο μαλλον στους γύρω ή στο ιντερνετ.
Η περιγραφή και η κριτική σου και για τα 2 μηχανάκια παρουσιάζει αρκετές ομοιότητες με τις επαγγελματικές κριτικές που έχω διαβάσει στον τύπο. Μπορεί να ανήκουν στην ίδια κατηγορία αλλα φαίνεται ότι σε αρκετους τομείς και σε φιλοσοφία διαφερουν αισθητά . Σημασία πάνω και πέρα απο ολα είναι να ευχαριστηθείς τη μηχανή μέχρι δακρύων, λιώσιμο και πάλι λιώσιμο όπως πολύ σωστα λες γιατί εδω που τα λέμε δε συμφέρει και να τη δίνεις πρόωρα, χανεις πολλά , απο την άλλη βεβαια ανανεωνεσαι και ανεβαινει η όρεξη για νέες διαδρομές και ατελείωτες βολτες. Σε μενα συνεβη και τις 3 τελευταιες φορες που άλλαξα εταιρεία . Στην Τ βεβαια λεω κι εγω να παραμεινω μεχρι λιωσίματος της τελευταίας βίδας. :bye:
the road is made clear when viewed from above..
Άβαταρ μέλους
redfoot
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 607
Εγγραφή: 02 Δεκ 2007, 02:20
Μοτοσυκλέτα: Speed triple
Όνομα: Xristos


Re: yamaha super tenere, triumph sprint gt!

Δημοσίευσηαπό vendetta » 29 Ιουν 2011, 03:33

redfoot έγραψε:Καιρό είχα να διαβάσω ενα τόσο αντικειμενικό και εμπεριστατωμένο ποστ- κριτική για ένα μηχανάκι απο κάτοχο. Γιατι είναι δύσκολο να αποτινάξουμε τον εγωισμό και το κόλλημα που τραβάμε όταν αγοραζουμε μια μηχανη ή οταν περνάμε απο μία εταιρεία σε μία άλλη. Συνήθως προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε την επιλογή μας ακόμη και όταν είναι φανερα λανθασμένη με χίλιες δυο δικαιολογίες, ακόμη και στον ίδιο μας τον εαυτό, ποσο μαλλον στους γύρω ή στο ιντερνετ.
Η περιγραφή και η κριτική σου και για τα 2 μηχανάκια παρουσιάζει αρκετές ομοιότητες με τις επαγγελματικές κριτικές που έχω διαβάσει στον τύπο. Μπορεί να ανήκουν στην ίδια κατηγορία αλλα φαίνεται ότι σε αρκετους τομείς και σε φιλοσοφία διαφερουν αισθητά . Σημασία πάνω και πέρα απο ολα είναι να ευχαριστηθείς τη μηχανή μέχρι δακρύων, λιώσιμο και πάλι λιώσιμο όπως πολύ σωστα λες γιατί εδω που τα λέμε δε συμφέρει και να τη δίνεις πρόωρα, χανεις πολλά , απο την άλλη βεβαια ανανεωνεσαι και ανεβαινει η όρεξη για νέες διαδρομές και ατελείωτες βολτες. Σε μενα συνεβη και τις 3 τελευταιες φορες που άλλαξα εταιρεία . Στην Τ βεβαια λεω κι εγω να παραμεινω μεχρι λιωσίματος της τελευταίας βίδας. :bye:

εχω μαθει να γραφω αληθειες φιλε μου.
οδηγικα,υπαρχει μια αρκετα μεγαλη γκαμα μηχανων που εχουν περασει απο τα χερια μου.
ποτε δε θα λασπολογουσα μηχανακι χωρις λογο.
και για το st δεν εχω καποιο λογο ακομα.
οι κραδασμοι παντως αναρωτιεμαι που βρισκοντε :?:
vendetta
Newbie
Progress to next rank:
58%
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2008, 22:37
Μοτοσυκλέτα: BMW R1200 GS ADVENTURE


Re: yamaha super tenere, triumph sprint gt!

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 29 Ιουν 2011, 07:11

κύριε βεντέτα, σ' αυτό το φόρουμ ειδικώς, st σημάνει άλλα πράμματα, για αυτό γράφε το αλλιώς το δικό σου το πουλάρι γιατι μπερδευόμαστε.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: yamaha super tenere, triumph sprint gt!

Δημοσίευσηαπό guraki » 07 Αύγ 2011, 16:33

@vendetta
Έχω την εντύπωση αδερφε πως πουλάς το τενερε για να πάρεις πάλι GSA 1200...? :doh
guraki
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2008, 10:21
Μοτοσυκλέτα: Tiger 1050... το μαυρο, το κακο!!!

Advertisement
ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Όλα τα μοντέλα)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης