Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΜΟΥ ΜΗΧΑΝΗΣ

Συζητάμε τα πάντα για όλα τα μοντέλα των εταιριών.

Moderator: dimchrist



    Forum rules
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Re: ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΜΟΥ ΜΗΧΑΝΗΣ

Postby black_power » 10 Feb 2011, 23:31

μια χαρά παίζει... θα περνάει τη γέφυρα του ποταμού κβάι και στο φανάρι θα ακουμπάει τις ποδάρες του κάτω στο ποτάμι
User avatar
black_power
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 167
Joined: 15 Dec 2010, 14:32
Motorcycle: street triple
Name: Δημήτρης


Re: ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΜΟΥ ΜΗΧΑΝΗΣ

Postby mastersam13 » 15 Feb 2011, 14:22

Για την επιλογή σου παίζει ρόλο η ηλικία αλλά και τα χρόνια που έχεις εμπειρία. (δεν αναφέρεις στο post κανένα από τα δύο)
Οταν, έχοντας βεσπάκι στην κατοχή μου,πήρα στα χέρια μου για πρώτη φορά μεγάλη μηχανή ήταν ένα varadero κάποιου φίλου.
Ενιωσα σαν να παρκάρω το superfast στην πυλωτή μου!
Σε κάθε περίπτωση έχω την εντύπωση οτι θα πρέπει να προσαρομστείς στις νέες οδηγικές συνθηκες (λόγω του... αυτόματου παρελθόντος σου).
Θέλει προσοχή αλλά θα τα καταφέρεις.
Ευτυχία δεν είναι να κάνεις αυτό που θέλεις, αλλά να μην κάνεις αυτό που δεν θέλεις.

Ζαν-Ζακ Ρουσσώ
User avatar
mastersam13
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 233
Joined: 12 Feb 2011, 07:08
Motorcycle: tiger 800
(μην το σκέφτεστε.... το μαύρο)
Name: Σωτήρης


Re: ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΜΟΥ ΜΗΧΑΝΗΣ

Postby TRIUMPHAKIAS » 15 Feb 2011, 17:13

mastersam13 wrote:Ενιωσα σαν να παρκάρω το superfast στην πυλωτή μου!


[spam on]
Oση εμπειρια και να εχεις,παντα ενα Βαρκαντερο θα ειναι οπως το ειπες στην αισθηση του να το παρκαρεις. :rotfl: :rotfl: :rotfl:
[spam off]
Και Σερρά Σερρά....δικοί μας θα'ναι και πάλι οι δρόμοι....
User avatar
TRIUMPHAKIAS
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 295
Joined: 06 Jul 2010, 22:20
Motorcycle: c50,Runner 125 VX,GSXR 1000 K8


Re: ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΜΟΥ ΜΗΧΑΝΗΣ

Postby Sprinter » 15 Feb 2011, 18:18

Παρακάλω για σκάφη μεγάλου εκτοπίσματος να απευθύνεστε στον Βάγγο :rotfl:
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
User avatar
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 3240
Joined: 03 Oct 2007, 13:52
Motorcycle: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Name: Νίκος


Re: ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΜΟΥ ΜΗΧΑΝΗΣ

Postby ΛΑΜΔΑ » 15 Feb 2011, 22:48

Φιλε το street ειναι σχετικα αξιοπιστο και απο θεμα καβαλας ειναι πολυ μπροστα σε σχεση με τα αλλα δυο.οσων αφορα το δουλεμα μεσα στην πολη εξαρταται απο που.εγω το δουλευω καθημερινα Γλυφαδα-Περαμα και ειμαι παραλιακη και μετα στον καινουργιο δρομο της Δραπετσωνας οποτε ειμαι super.αν μιλας ομως για κεντρο λιγακι δυσκολο. :yessir:
User avatar
ΛΑΜΔΑ
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 420
Joined: 02 Jan 2011, 11:01
Motorcycle: Daytona 675 '08, Aprilia sportcity 300.
Name: Πολύκαρπος


Re: ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΜΟΥ ΜΗΧΑΝΗΣ

Postby lioulios » 17 Feb 2011, 02:06

Ο φίλος λέει πως δεν έχει εμπειρία ,πέρα από κάτι 125άρια σκούτερ και η ηλικία είναι σχετικό .

ΛΟΙΠΟΝ ...Επειδή έχω στρηττριπλ και ΕΙΧΑ και Βστρομ ....

Πήγαινε βρες ένα βστρομ σε καλή κατάσταση και χτύπα το . Το ΤιΝτιΕμ είναι πολύ για σένα .

Θα το ευχαριστηθείς ,θα το μάθεις ,θα το βαρεθείς και σε κανα ,εναμιση χρόνο θα το δώσεις (πουλιέται άμεσα )
και θα πάρεις το τρίπλ αν συνεχίζεις να το θέλεις , γιατί όπως πολύ σωστά σου είπε και ο φίλος πιο πάνω το τριπλ είναι για άλλα γούστα και το τιμόνι κόβει όπως ένα στρητ ( δοκίμασε και τα δύο μηχανάκια να δεις που τερματίζει το τιμόνι τους στα αριστερα και δεξιά και θα καταλάβεις)

Αυτά που λένε για το βστρομ πως είναι σούπα κτλ έχουν βάση ,αλλά εν μέρη .
Εσύ δεν είσαι οδηγός που θα μπαίνεις με ανάποδα , να θες αναρτησάρες και τα απίστευτα φρένα . Το μηχανάκι για να το πας στο όριο θα περάσει πολύς καιρός .Κια θα περάσει πολύς καιρός για να μπορέσεις να είσαι σε θέση να καταλάβεις διαφορές .
Θα σου καίει λίγο, φορτώνεται, είναι παπί μέσα στο κέντρο, είναι φιλικότατο για έναν αρχάριο αναβάτη με γκάζι παραπάνω από αυτό που χρειάζεσαι και θε σε βάλει ομαλά στο χώρο.

...Η γνώμη μου .
Δες το όπως το 1ο αμάξι το μεταχείρο που το παίρνεις για να μάθεις



Α! Εγώ στρώμα πήρα γιατί τότε αυτά είχα και αυτό χρειαζόμουν ...Όταν το έδωσα και πήρα το τρίπλ....πήρα και σκουτεράκι.
Last edited by lioulios on 17 Feb 2011, 16:07, edited 1 time in total.
User avatar
lioulios
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 91
Joined: 12 Nov 2010, 18:03
Location: Ίστ Κρέτα
Motorcycle: Street triple
Name: Γιάννης


Re: ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΜΟΥ ΜΗΧΑΝΗΣ

Postby gpal » 17 Feb 2011, 14:37

Σωστός ο προλαλήσας, εγώ μετά από πολλά χρόνια σκούτερ ξεκίνησα με TDM 900, έμαθα τα της "μεγάλης" μηχανής όσο γίνεται, και τώρα έχω Τίγρη. Βέβαια συνειδητά τη μηχανή τη δουλεύω στο 50% των δυνατοτήτων της γιατί τη φοβάμαι και (κυρίως) τη σέβομαι. Έχω οδηγήσει και Vstrom φίλου που πάμε μαζί ταξίδια, είναι προσιτό και πανεύκολο, υγιές στη συμπεριφορά του μηχανάκι (εκτός από φρένα που δεν είναι τόσο καλά όσο του TDM).
Το street είναι μηχανή για ψαγμένους οδηγούς που θέλουν δύναμη ψηλά στις στροφές. Για πόλη δεν λέει.
Ότι και να πάρεις καλοτάξιδο και σταδιακά στα γκάζια, πάρτου τον αέρα.
gpal
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 65
Joined: 02 May 2010, 21:10
Motorcycle: TIGER 2010

Advertisement
Previous

Return to Board index


Return to Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Όλα τα μοντέλα)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest