by acratosa » 07 Oct 2010, 11:14
σας ευχαριστω ολους για τα ποστ και τις συμβουλες.
Λογω εξουσιοδοτημενου συνεργειου, επιβεβαιωμενης πραγματογνωμοσύνης για ανταλλακτικα κλπ, θα προτιμησω αυθεντικη ζαντα. Δεχομαι ολες τις αιτιες (καλοκαιρι, κλειστο εργοστασιο, κλειστη αντιπροσωπεία, απεργεια φορτηγων κλπ), εξ ου και η καλη προαιρεση και ανοχη μεχρι και σημερα..Όμως αυτό που δεν ανέχομαι ειναι να μην μπορει μια παγκοσμίου εμβελείας εταιρία να μου πει ΠΟΤΕ θα σταλει/ερθει το ανταλλακτικο.. Πχ. "Το συστημα, κυριε Ταδε, λεει οτι το ανταλλακτικο θα ειναι διαθεσιμο τοτε." Ή "το ανταλλακτικο εφυγε απο Αγγλια κι εχει κολλησει στον μεταφορέα. το αναμενουμε χ μερες μετά την αρση της απεργιας κλπ".. Εν πάσει, ισως ακουγονται ψιλοθεματα ολα αυτα, και δεν εχω λογο να μην πιστεψω οτι ο αντιπροσωπος (Πιερρακος) εκανε οτι μπορουσε.. Το αποτελεσμα ειναι αυτό (ακομα μεχρι σημερα, δεν εχω λαβει τηλεφωνημα οτι ειναι ετοιμη η μηχανη) και το ολο "bad credit" το εισπράττει η Τ (σημ. η οποία ΚΑΚΩΣ δεν κρατά ενα ελάχιστο stock στο επιο επιτυψημενο μοντέλο της!!!).
Θα επανελθω μολις λαβω απαντηση απο αντιπροσωπο..
υγ.Ξεκινησαν και οι βροχες..αψογα!