Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

B King vs Speed triple

Συζητάμε τα πάντα για όλα τα μοντέλα των εταιριών.

Moderator: dimchrist



    Forum rules
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Re: B King vs Speed triple

Postby Sprinter » 05 Apr 2009, 22:53

Aris. wrote:περί του b-king ...

Κυβισμός 1340κ.εκ.

Ισχύς 181ίπποι / 9.500σ.α.λ.

Ροπή στρέψης 13,8χλγμ. / 7.500σ.α.λ.

Βάρος 248κιλά

Tιμή 14.395ευρώ

H τιμή του είναι πλέον 12000 euro γιατί ,χωρίς να είμαι σίγουρος 100%, δεν έχει βγει 2009 μοντέλο
και πουλιέται ακόμα το 2008 σε τιμή προσφοράς.

Sprinter wrote:Το Β-King είναι το αχρηστότερο μηχανάκι που μπορεί να αγοράσει κανεις και ακόμα περισσότερο για τις Ελληνικές συνθήκες. Οι πιο άχρηστοι ίπποι που μπορείς να πληρώσεις.

Κατα τη γνώμη μου βέβαια...


Προφανώς...

To Suzuki GSXR 1300 Hayabusa είναι πλέον Best seller στις προτιμήσεις του έλληνα, σαν το πιο sport touring και βγάζει 196 άλογα που θα σε τραβήξουν μέχρι τα 310km/h με χαρακτηριστική άνεση .

Mε λίγα λόγια είναι ακόμα πιο άχρηστοι ίπποι και ακόμα πιο άχρηστη τελική ...(kαι ομως best-seller)
σε σχέση με το B-king που η τελική του ΔΕΝ φτάνει τα 270 , έχει 20 λιγότερα άλογα και ο δεύτερος χειροκίνητος χάρτης της ηλεκτρονικής ανάφλεξης του κάνει την μοτοσικλέτα πιο ομαλή και προσιτή στην καθημερινή μετακίνηση.

Από την άλλη πλευρά, δεν σε... χαλάει κι αν σου κολλήσει κανείς καβάλα σε οποιοδήποτε Superbike του λίτρου, τότε του δείχνεις “πόσα απίδια πιάνει ο σάκος” από φανάρι σε φανάρι.

(η τελευταία παράγραφος copy-paste από άρθρο του City Moto)

:salut2




Είναι αχρηστοι (και δεν υπάρχει σύγκριση με το Μπουσα) γιατί

1. Είναι γυμνο. Τελικές και άλλες τρίχες δεν παίζουν εδώ. Ουτε μ.ω.τ.
2. Εχει γελοία υψηλή ροπή εξαιρετικά χαμηλά. Τελείως διαφορετική καμπύλη ροπής από του Μπούσα. Ναι, μπορείς να έχεις too much of a good thing, ειδικά στην γλυστερή Ελλάδα. Αν είναι να κόβω το 1/3 των αλόγων και τη μισή ροπή για τη καθημερινή μετακινηση με το κουμπάκι (δε μιλάω για όταν βρέχει), αυτό για μένα σημαίνει ακόμα περισσότερο πως πληρώνεις άχρηστα άλογα. Γιατι τι άλλο από καθημερινη μετακινηση θα κάνεις με ενα μηχανάκι γυμνό τελείως,με αυτό το βάρος και με αυτή τη στάση οδήγησης? Ταξίδια, πίστα? Οσο για βουνίσιες φουρκέτες... :plaf Αν υπαρχει ένα μηχανάκι αυστηρά και μόνο για καφετέρια, αυτό είναι.

Εναν ήξερα που το πήρε, το πούλησε σε ενα εξάμηνο.

Τεσπα, περί ορέξεως...
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
User avatar
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 3240
Joined: 03 Oct 2007, 13:52
Motorcycle: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Name: Νίκος


Re: B King vs Speed triple

Postby Polymhxanos » 05 Apr 2009, 23:17

Το ένα είναι τρικύλινδρο 1050 (και μάλιστα με διάμετρο-διαδρομή σχεδόν τετράγωνη, δείγμα όχι υψηλών επιδόσεων), και το άλλο είναι τετρακύλινδρο 1300.

Είναι ΚΑΙ πιο πολλά κυβικά ΚΑΙ πιο αποδοτικά λόγω 4ου κυλίνδρου. Λίγο άδικη η σύγκριση σε ευθεία για το 1050, δεν νομίζετε;

Τώρα τι νόημα ύπαρξης έχει ένα Bking, καθένας με τα γούστα του. Εμένα πάντως ένα Bking μου φάνηκε πολύ χρήσιμο πριν μερικά χρόνια...κοινωνικώς :mrgreen
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html
User avatar
Polymhxanos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 1014
Joined: 27 Aug 2008, 15:42
Location: Μεσόγεια
Motorcycle: NC21, 2*NC30, NC35, RC36, SC45
Name: Οδυσσέας


Re: B King vs Speed triple

Postby fethry » 06 Apr 2009, 11:01

Aris. wrote:γενικά και γω είμαι τις άποψης..
ότι δεν υπάρχουν μηχανές με άχρηστα άλογα ...
αυτό το τροπάριο μου θυμίζει κάτι σε "όσα δε φτάνει η αλεπού"
με το ίδιο σκεπτικό και τα άλογα του speed είναι παραπανίσια για γυμνό δεν χρειάζεσαι τόσα άλογα για να κινηθείς.
και στην τελική... άμα δεν ήταν εκμεταλλεύσιμα αυτά τα 181 άλογα δεν θα είχε ρίξει φόλα στο φίλο μας τον Coot

εκμεταλλεύσιμα ή όχι, τα άλογα αυτά σ'ένα τέτοιο μοτοσακό είναι υπερβολή...
κατά τη γνώμη μου, όσο άχρηστο είναι ένα sport-touring 125cc και 10hp ή ένα χτυπητήρι καφέ 5000cc και 560hp, άλλο τόσο είναι κι ένα γυμνό 1300cc και 180hp... :confused
τώρα για την αλεπού και το αν φτάνει ή όχι... ουδέν σχόλιο... :salut2
if it's stupid and it works, it ain't stupid...
Image
User avatar
fethry
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 365
Joined: 19 Nov 2008, 15:45
Location: υμηττός, αθήνα
Motorcycle: triumph street triple


Re: B King vs Speed triple

Postby coot » 06 Apr 2009, 15:22

fethry wrote:
Aris. wrote:και στην τελική... άμα δεν ήταν εκμεταλλεύσιμα αυτά τα 181 άλογα δεν θα είχε ρίξει φόλα στο φίλο μας τον Coot

εκμεταλλεύσιμα ή όχι, τα άλογα αυτά σ'ένα τέτοιο μοτοσακό είναι υπερβολή...
κατά τη γνώμη μου, όσο άχρηστο είναι ένα sport-touring 125cc και 10hp ή ένα χτυπητήρι καφέ 5000cc και 560hp, άλλο τόσο είναι κι ένα γυμνό 1300cc και 180hp... :confused
τώρα για την αλεπού και το αν φτάνει ή όχι... ουδέν σχόλιο... :salut2

Γιατί φόλα ρε παιδιά :mrgreen .
Σίγουρα είναι υπερβολή τα άλογα του αλλά τη μετέφερε τη δύναμη του στο δρόμο με χαρακτηριστική άνεση. Για μένα είναι υπερβολή και τα άλογα του speed και με υπερκάλυπτε η δύναμη του street αλλά είναι γνωστό ότι η δύναμη ποτέ δεν είναι αρκετή :-D . :worthy
Driving with my darling
faster than I should
Driving with my darling
Forever if we could
User avatar
coot
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 409
Joined: 24 Mar 2008, 18:20
Location: Glufada
Motorcycle: Triumph speed triple


Re: B King vs Speed triple

Postby panos1050 » 06 Apr 2009, 22:15

ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΥΜΝΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ SPEED ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΔΕΝ ΘΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ ΚΑΙ ΚΑΥ...ΚΟΣ.ΤΟ ΕΙΧΑ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ 1 ΧΡΟΝΟ ΑΚΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΧΝΑΣ ΕΥΚΟΛΑ.ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ TEST RIDE ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΟΓΑ ΠΑΝΕ ΤΕΛΕΙΟΣ ΑΧΡΗΣΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΕΚΤΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ROSSI....
..............Πέφτει μόνον αυτός που τρέχει. Όποιος σέρνεται δεν πέφτει ποτέ..................
User avatar
panos1050
Newbie
Progress to next rank:
86%
 
Posts: 43
Joined: 01 Apr 2009, 20:10
Motorcycle: tiger 1050


Re: B King vs Speed triple

Postby dimchrist » 07 Apr 2009, 11:01

Έχετε καταναλώσει πολύ σάλιο για τον Δευτεροβασιλιά (να υποθέσω ο βασιλιάς Α είναι το Busa? :lol2)... λαστιχοκαταστροφέα! :lol1

Στη διαφημιστική καμπάνια λέγανε (συν της άλλης) ότι το B -> stands for Beautiful!...
Πιο ρε παιδιά??? Αυτό που έχει ένα τραπέζι για ρεζερβουάρ και δύο κ@υλι@ στο κώλο? :loco :evil
Ας σοβαρευτούμε λιγάκι... :mrgreen
Για μερικούς είναι ευχαρίστηση το σπάσιμο 1ης, 2ας από φανάρι σε φανάρι...
Για άλλους είναι η προσπέρα ξάπλα! :mrgreen :plaf :rock

Είναι διαφορετικά μηχανάκια. Το μόνο κοινό είναι ότι είναι γυμνά.

Γούστα είναι αυτά... Αλλά μη το λέτε και ωραίο! :evil
Image
Triple Way
User avatar
dimchrist
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 2929
Joined: 27 May 2008, 12:05
Location: K-pits
Motorcycle: Husqvarna TE 250 - Daytona 675
Name: Παγκόσμιος © jimdom


Re: B King vs Speed triple

Postby fethry » 07 Apr 2009, 11:51

dimchrist wrote:Έχετε καταναλώσει πολύ σάλιο για τον Δευτεροβασιλιά (να υποθέσω ο βασιλιάς Α είναι το Busa? :lol2)

ο βασιλιάς είναι μόνο ένας...
Image
if it's stupid and it works, it ain't stupid...
Image
User avatar
fethry
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 365
Joined: 19 Nov 2008, 15:45
Location: υμηττός, αθήνα
Motorcycle: triumph street triple


Re: B King vs Speed triple

Postby Cpt. Haddock » 07 Apr 2009, 12:03

fethry wrote:
dimchrist wrote:Έχετε καταναλώσει πολύ σάλιο για τον Δευτεροβασιλιά (να υποθέσω ο βασιλιάς Α είναι το Busa? :lol2)

ο βασιλιάς είναι μόνο ένας...
Image


Και φυσικά ΖΕΙ ! :mrgreen
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."
User avatar
Cpt. Haddock
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 1311
Joined: 28 Nov 2007, 21:39
Location: Παγκράτι
Motorcycle: Tiger 1050


Re: B King vs Speed triple

Postby Polymhxanos » 07 Apr 2009, 12:31

B είναι για Boost.

Αρχικά είχε κομπρέσσορα αλλά στην παραγωγή βγήκε ατμοσφαιρικό. Η λογική για αυτό το μηχανάκι όπως το παρουσίαζε η σουζούκι, ήταν αφού οι τελικές παντού απαγορεύονται, γιατί να μην κυνηγάμε τις απόλυτες επιταχύνσεις , που δεν απαγορεύονται;

Εξού και το Boost King.

Περί αισθητικής, είπαμε, καθένας με το γούστο του.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html
User avatar
Polymhxanos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 1014
Joined: 27 Aug 2008, 15:42
Location: Μεσόγεια
Motorcycle: NC21, 2*NC30, NC35, RC36, SC45
Name: Οδυσσέας


Re: B King vs Speed triple

Postby Polymhxanos » 07 Apr 2009, 12:34

Και στο κάτω κάτω, αφού ο κινητήρας του 1050 είναι υπεραρκετός, γιατί υπάρχει μέλος και κάτοχος speedtriple, που ψάχνεται για κομπρέσσορα ή τουρμπίνα στο speed triple του;

Ε;ε;ε;

Υποκειμενικά είναι όλα αυτά.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html
User avatar
Polymhxanos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 1014
Joined: 27 Aug 2008, 15:42
Location: Μεσόγεια
Motorcycle: NC21, 2*NC30, NC35, RC36, SC45
Name: Οδυσσέας


Re: B King vs Speed triple

Postby Sprinter » 07 Apr 2009, 12:36

Το ότι υποκειμενικά θέλω το μηχανάκι μου να βγάζει 300 άλογα στίς 3000 στροφές, δε σημαίνει πώς δεν θά 'ναι κι άχρηστο...

Απλώς υποκειμενικά θέλω κάτι άχρηστο.. Γούστο μου.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
User avatar
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 3240
Joined: 03 Oct 2007, 13:52
Motorcycle: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Name: Νίκος


Re: B King vs Speed triple

Postby panos1050 » 07 Apr 2009, 12:41

ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΡΕΛΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΥΡΜΠΙΣΕΙ ΤΟ SPEED ΔΕΝ ΣΗΜΕΝΗ ΟΤΙ Ο ΚΟΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΣΠΑΕΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΘΗΝΑ.ΑΣ ΠΑΡΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΤΟ B KING ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΜΠΛΕΞΕΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΓΩΝΙΑ
..............Πέφτει μόνον αυτός που τρέχει. Όποιος σέρνεται δεν πέφτει ποτέ..................
User avatar
panos1050
Newbie
Progress to next rank:
86%
 
Posts: 43
Joined: 01 Apr 2009, 20:10
Motorcycle: tiger 1050

Advertisement
PreviousNext

Return to Board index


Return to Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Όλα τα μοντέλα)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests