Ερωτησεις σχετικα με Street Triple και Κοστος Συντηρησης ?

Ερωτησεις σχετικα με Street Triple και Κοστος Συντηρησης ?  

  Από: opeth στις 31/03/2009 2:19 πμ.

Γεια σε ολους ειμαι καινουργιος στο Φορουμ και συντομα σκοπευω να μπω στην οικογενεια με ενα Street Triple.

-Πρωτη μου ερωτηση ειναι αν υπαρχει καποια διαφορα μεταξυ Street Triple 08 και 09. Καθως σε ενα site εδω συγκεκριμενα ειδα οτι λεει "ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ" http://www.mainstreet.gr/index.php?Opti ... tail&p0=81

-Ποια ειναι η εκδοση F ? Υπαρχει δηλαδη το R το απλο και το F?

-Επισης σε σηζητησεις με γνωστους μου οταν ακουσαν οταν σκεφτομαι να αγορασω το Street Triple μου ειπανε οτι θα μου φυγουνε πολλα χρηματα στα ακριβα σερβις και ανταλλακτικα. Αληθευει αυτο? Η' απλα την Triumph την πηρε η μπαλα της αλλης ευρωπαικης μαρκας Ducati που οντως κοβει κωλους στις τιμες.

Ευχαριστω προκαταβολικα καλες βολτες σε ολους και παντα ορθιοι.

Re: Ερωτησεις σχετικα με Street Triple και Κοστος Συντηρησης ?  

  Από: denthnpalevw στις 31/03/2009 5:41 πμ.

τα λεφτα δεν θα σου φυγουν σε service αλλα σε καλουδια για το υπεροχο αυτο μηχανακι,,,,,
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: Ερωτησεις σχετικα με Street Triple και Κοστος Συντηρησης ?  

  Από: Aris. στις 31/03/2009 8:57 πμ.

Γεια σου opeth και με το καλο να το πάρεις

Tο 08 μοντέλο δεν έχει κάποια αλλαγή με το 09
αλλα φέτος βγάλανε σε παραγωγή και το street triple R το οποιο στοιχίζει περίπου 1000 € παραπάνω και έχει σαν extra ρυθμιζόμενες αναρτήσεις εμπρός και πίσω.
(συμφέρει πάντως , αν υπάρχει θέληση και χρήμα)

αν όχι , τότε μια χαρά είναι και το απλό.

Επίσης και στα 2 μοντέλα , απλό η R , υπάρχει και η καθαυτού ελληνική έκδοση F (F= Fairing)το οποιο ανεβάζει την τιμή τις μηχανής κατά 200euro αν θυμάμαι καλά..
(δηλαδη εχουμε το street triple R , street triple RF , Street triple , Street triple F)

θα σου πρότεινα να μην το βάλεις άμα δε σου αρέσει , μπορείς να βρείς και πιο φθηνό aftermarket μασκακι.
Τώρα για τα σέρβις.. ε... καινούρια μηχανή είναι.. 100αλογάκια έχει.. θέλει και το ακριβό του το λάδι.. ίσως να είναι λίγο τσιμπημένα.

Αλλα για το θέμα ανταλλακτικά μην ακούς κανένα, καταρχάς έχεις την εγγύηση για 2 χρονια... και γενικά όλες η μηχανές είναι να μην χρειαστείς ανταλλακτικά... οι τιμές πάνω κάτω ίδιες είναι για όλα.
μήπως πιστεύεις πως τα πλαστικά του Z750 η του GSR600 είναι τσάμπα ?...

εγώ προσωπικά τα λεφτά που έχω σκάσει είναι για aftermarket καλλωπισμό.. (κοντά στα 2000€)
Και να σου κάνω μια ερώτηση ,
αν όχι Striple ? τότε τι ? πες μου μερικές μηχανές που έχεις στα υπόψιν ή που οι φίλοι σου , σου προτείνουν
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Ερωτησεις σχετικα με Street Triple και Κοστος Συντηρησης ?  

  Από: opeth στις 31/03/2009 9:16 πμ.

ευχαριστω για τις απαντησεις. Δε θελω να παρω το R για να μπορω να σκασω λιγα παραπανω χρηματακια σε αφτερμαρκετ και επιδη δε βγαινει σε ασπρο. Αρα παω για Street Triple F με το μασκακι και οπως ειδα το εχουνε προσφορα και δινουνε δωρο και το μασκακι κ τι ζελατινα.

Τωρα με καιει ενα αλο θεματακι. Επιδη απο την πωληση του προιγουμενου εχω λεφτα να δωσω και την προκαταβολη (20%) αλλα και να παρω ολα τα αφτερμαρκετ (εξατμισεις καρινα σελα κτλπ).

- Επιρεαζει το ομαλο στρωσιμο και ειναι αρνητικο ισως να φορεσεις εξατμιση - φιλτρο - εγγεφαλο(power commander) μολις καλα καλα παρεις ενα μηχανακι ?

- Αν αποφασισω να βαλω την Arrow 3-1 και οχι την 3-2 slip ons τα πισω πατουρακια επιρεαζονται?

- Σπουδαζω στις Σερρες, εδω δεν υπαρχει αντιπροσωπος απ οτι ξερω ποιον καλο αντιπροσωπο θα μου προτινατε στη Βορεια Ελλαδα?

Re: Ερωτησεις σχετικα με Street Triple και Κοστος Συντηρησης ?  

  Από: Aris. στις 31/03/2009 9:49 πμ.

Δεν είμαι και ειδικός αλλα πιστεύω πως καλο θα ήταν πρώτα να το στρώσεις και μαζί με την αλλαγή λαδιών-φίλτρου στα 1000 να περάσεις και την arrow μαζί με το racing πρόγραμμα (χάρτη) τις triumph για την συγκεκριμένη εξάτμιση.
Το να βάλεις και power commander είναι λάθος γιατί εκτος του ότι δε σε καλύπτει η εγγύηση, δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα και δεν το προτείνει ούτε το εξουσιοδοτημένο συνεργείο..

Τώρα για το θέμα από που να το πάρεις... θα σε γελάσω..
Πιστεύω πως για βόρεια ελλάδα καλά θα ήταν από θεσ/νικη
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Ερωτησεις σχετικα με Street Triple και Κοστος Συντηρησης ?  

  Από: jimmisk στις 31/03/2009 10:38 πμ.

Φίλε καλωσήρθες στην παρέα μας και με το καλό να πάρεις το καινουριο σου εργαλειο. Για το street δεν γνωριζω να σου πω τιποτα μιας και εχω το Tiger,αλλά για το θέμα:
peth" Σπουδαζω στις Σερρες, εδω δεν υπαρχει αντιπροσωπος απ οτι ξερω ποιον καλο αντιπροσωπο θα μου προτινατε στη Βορεια Ελλαδα?"

δες εδώ http://www.mainstreet.gr/ είναι ο Γιώργος ο Γιαννακόπουλος (και γαμώ τα παιδιά) που εχει την αντιπροσωπεια της Triumph στην Ξάνθη και μέσω του δικού του site βρήκα εγω το forum.
Καλές βόλτες και πάντα όρθιος...

Re: Ερωτησεις σχετικα με Street Triple και Κοστος Συντηρησης ?  

  Από: fethry στις 31/03/2009 11:34 πμ.

peth"Αν αποφασισω να βαλω την Arrow 3-1 και οχι την 3-2 slip ons τα πισω πατουρακια επιρεαζονται?"

δεν επηρεάζονται καθόλου... απλά φαίνεται λίγο άκυρη η καμπύλη που κάνουν για να περάσουν οι μαμά λαιμοί...
πάντως, σε περίπτωση που βάλεις την 3-1, να κρατήσεις και τις μαμά εξατμίσεις γιατί θα χρειαστούν μελλοντικά σε κάνα κτεο ...
if it's stupid and it works, it ain't stupid...

Re: Ερωτησεις σχετικα με Street Triple και Κοστος Συντηρησης ?  

  Από: fethry στις 31/03/2009 11:41 πμ.

Aris."αλλα φέτος βγάλανε σε παραγωγή και το street triple R το οποιο στοιχίζει περίπου 1000 € παραπάνω και έχει σαν extra ρυθμιζόμενες αναρτήσεις εμπρός και πίσω"

και τιμόνι και τετραπίστονες...
όχι οτι έιναι απαραίτητα όλα τούτα στους κωλόδρομούς μας, αλλά αποτελούν ένα ευεργετικό οφθαλμόλουτρο...
βέβαια, αν μπαίνεις συχνά πίστα είναι άλλο θέμα...
if it's stupid and it works, it ain't stupid...

Re: Ερωτησεις σχετικα με Street Triple και Κοστος Συντηρησης ?  

  Από: Polymhxanos στις 31/03/2009 12:11 μμ.

peth"
- Επιρεαζει το ομαλο στρωσιμο και ειναι αρνητικο ισως να φορεσεις εξατμιση - φιλτρο - εγγεφαλο(power commander) μολις καλα καλα παρεις ενα μηχανακι ?

- Αν αποφασισω να βαλω την Arrow 3-1 και οχι την 3-2 slip ons τα πισω πατουρακια επιρεαζονται?

- Σπουδαζω στις Σερρες, εδω δεν υπαρχει αντιπροσωπος απ οτι ξερω ποιον καλο αντιπροσωπο θα μου προτινατε στη Βορεια Ελλαδα?"


Αφού είσαι Σέρρες, γιατί δεν ψάχνεις τον αντιπρόσωπο Σαλόνικα που είναι και το πιο κοντινό μέρος;

Τα παρακάτω είναι η γνώμη μου, η οποία έχει διαμορφωθεί μετά από χρόνια εμπειρίας στο χώρο των μοτοσυκλετών. Αν σου φαίνομαι λίγο απότομος, δεν είναι για να σε προσβάλω, απλά σου κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου σε αυτά που σκέφτεσαι.

--------------

Από το να δίνεις πεταμένα-καταναλωτικά λεφτά σε βελτιώσεις για το μοτέρ που δεν πρόκειται να σε βοηθήσουν ποτέ και πουθενά σε τίποτα, δώστα και πάρε το R που έχει πολύ καλύτερες αναρτήσεις και φρένα, που χρειάζονται πολύ περισσότερο από +0.5Hp και την φασαρία.

Ειδικά αν ζώντας Σέρρες θες να μπεις πίστα, με τις ''βελτιώσεις'' στο μοτέρ ΙΣΩΣ θα πάρεις μισό δευτερόλεπτο στο γύρο. Με τις καλύτερες αναρτήσεις-φρένα θα πάρεις 5 δευτερόλεπτα στο γύρο. Βέβαια, αν θες να μπαίνεις πιστα, γιατί δεν παίρνεις το daytona εξαρχής;

Power commander δεν χρειάζεται, αφού βγάζει η ίδια η T. πρόγραμμα-χάρτη που γράφεται στην ηλεκτρονική της μοτοσυκλέτας με την τοποθέτηση της arrow.

Να σου πούμε μεγειά από τώρα;
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Ερωτησεις σχετικα με Street Triple και Κοστος Συντηρησης ?  

  Από: Native στις 31/03/2009 12:53 μμ.

Καλά κι εσυ ρε αδερφέ απο το 250R Kawasaki θα πας στα 110 άλογα?? Αν δεν έχεις εμπειρία θα σου έλεγα να πάρεις κανά er-6n πρώτα, γιατι δεν πιστεύω να σου αρέσει το bonneville που ειναι σε αυτά τα άλογα
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Ερωτησεις σχετικα με Street Triple και Κοστος Συντηρησης ?  

  Από: dimchrist στις 31/03/2009 1:31 μμ.

peth"- Επιρεαζει το ομαλο στρωσιμο και ειναι αρνητικο ισως να φορεσεις εξατμιση - φιλτρο - εγγεφαλο(power commander) μολις καλα καλα παρεις ενα μηχανακι?"


To PC δε χρειάζεται γιατί μπορείς να βάλεις το πρόγραμμα της Τ χωρίς να δώσεις χρήματα (όπως λέει και ο Πολυμήχανος).
Αν παρολαυτα θέλεις κάτι παραπάνω μπορείς να πάρεις το Tuneboy που είναι σαφώς ανώτερο από το PC με περισσότερες δυνατότητες.
Έχει ξανασυζητηθεί σε άλλα posts... μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ:
viewtopic.php?f=30&t=341&p=2951&hilit=tuneboy#p2951

Triple Way

Re: Ερωτησεις σχετικα με Street Triple και Κοστος Συντηρησης ?  

  Από: coot στις 31/03/2009 2:04 μμ.

Native"Καλά κι εσυ ρε αδερφέ απο το 250R Kawasaki θα πας στα 110 άλογα?? Αν δεν έχεις εμπειρία θα σου έλεγα να πάρεις κανά er-6n πρώτα, γιατι δεν πιστεύω να σου αρέσει το bonneville που ειναι σε αυτά τα άλογα "

Η έκδοση F είναι με το fairing δε θα το επαιρνα ούτε εγώ την απλή έκδοση να πάρεις και να κοιτάξεις κάτι για after market. Σερβις και ανταλλακτικά δεν είναι τόσο δυσβαστακτα.
@Native εδώ ο άνθρωπος ψάχνει να το βελτιώσει με το που το πάρει και εσύ του λες να πάρει το ER-6N και μόλις το βαρεθεί σε ένα 6μηνο τι θα το κάνει; θα έχει χάσει αλλα 2000 ευρώ. άσε που θα χάσει και με το 250R άλλες 2000 ευρώ περίπου το οποίο είναι δεν είναι ενός χρόνου μηχανή....
Τα ίδια μου έλεγαν και εμένα ευτυχώς που το πήρα όμως το speed αν και ακόμα δε το πάω ούτε στο 50%....
[color=red:2cjktgro] Driving with my darling
faster than I should
Driving with my darling
Forever if we could

Re: Ερωτησεις σχετικα με Street Triple και Κοστος Συντηρησης ?  

  Από: Aris. στις 31/03/2009 2:15 μμ.

c"
Native"Καλά κι εσυ ρε αδερφέ απο το 250R Kawasaki θα πας στα 110 άλογα?? Αν δεν έχεις εμπειρία θα σου έλεγα να πάρεις κανά er-6n πρώτα, γιατι δεν πιστεύω να σου αρέσει το bonneville που ειναι σε αυτά τα άλογα "

Η έκδοση F είναι με το fairing δε θα το επαιρνα ούτε εγώ την απλή έκδοση να πάρεις και να κοιτάξεις κάτι για after market. Σερβις και ανταλλακτικά δεν είναι τόσο δυσβαστακτα.
@Native εδώ ο άνθρωπος ψάχνει να το βελτιώσει με το που το πάρει και εσύ του λες να πάρει το ER-6N και μόλις το βαρεθεί σε ένα 6μηνο τι θα το κάνει; θα έχει χάσει αλλα 2000 ευρώ. άσε που θα χάσει και με το 250R άλλες 2000 ευρώ περίπου το οποίο είναι δεν είναι ενός χρόνου μηχανή....
Τα ίδια μου έλεγαν και εμένα ευτυχώς που το πήρα όμως το speed αν και ακόμα δε το πάω ούτε στο 50%...."


+675
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Ερωτησεις σχετικα με Street Triple και Κοστος Συντηρησης ?  

  Από: denthnpalevw στις 31/03/2009 2:30 μμ.

Polymhxanos"
Από το να δίνεις πεταμένα-καταναλωτικά λεφτά σε βελτιώσεις για το μοτέρ που δεν πρόκειται να σε βοηθήσουν ποτέ και πουθενά σε τίποτα, δώστα και πάρε το R που έχει πολύ καλύτερες αναρτήσεις και φρένα, που χρειάζονται πολύ περισσότερο από +0.5Hp και την φασαρία.

"


η περνεις το απλο και βαζεις οτι αναρτησεις θελεις εσυ με τα λεφτα που γλιτωνεις απο το R + τα χρηματα των aftermarket(δες εξατμιση).
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: Ερωτησεις σχετικα με Street Triple και Κοστος Συντηρησης ?  

  Από: opeth στις 31/03/2009 2:51 μμ.

Polymhxanos"
peth"
- Επιρεαζει το ομαλο στρωσιμο και ειναι αρνητικο ισως να φορεσεις εξατμιση - φιλτρο - εγγεφαλο(power commander) μολις καλα καλα παρεις ενα μηχανακι ?

- Αν αποφασισω να βαλω την Arrow 3-1 και οχι την 3-2 slip ons τα πισω πατουρακια επιρεαζονται?

- Σπουδαζω στις Σερρες, εδω δεν υπαρχει αντιπροσωπος απ οτι ξερω ποιον καλο αντιπροσωπο θα μου προτινατε στη Βορεια Ελλαδα?"


Αφού είσαι Σέρρες, γιατί δεν ψάχνεις τον αντιπρόσωπο Σαλόνικα που είναι και το πιο κοντινό μέρος;

Τα παρακάτω είναι η γνώμη μου, η οποία έχει διαμορφωθεί μετά από χρόνια εμπειρίας στο χώρο των μοτοσυκλετών. Αν σου φαίνομαι λίγο απότομος, δεν είναι για να σε προσβάλω, απλά σου κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου σε αυτά που σκέφτεσαι.

--------------

Από το να δίνεις πεταμένα-καταναλωτικά λεφτά σε βελτιώσεις για το μοτέρ που δεν πρόκειται να σε βοηθήσουν ποτέ και πουθενά σε τίποτα, δώστα και πάρε το R που έχει πολύ καλύτερες αναρτήσεις και φρένα, που χρειάζονται πολύ περισσότερο από +0.5Hp και την φασαρία.

Ειδικά αν ζώντας Σέρρες θες να μπεις πίστα, με τις ''βελτιώσεις'' στο μοτέρ ΙΣΩΣ θα πάρεις μισό δευτερόλεπτο στο γύρο. Με τις καλύτερες αναρτήσεις-φρένα θα πάρεις 5 δευτερόλεπτα στο γύρο. Βέβαια, αν θες να μπαίνεις πιστα, γιατί δεν παίρνεις το daytona εξαρχής;

Power commander δεν χρειάζεται, αφού βγάζει η ίδια η T. πρόγραμμα-χάρτη που γράφεται στην ηλεκτρονική της μοτοσυκλέτας με την τοποθέτηση της arrow.

Να σου πούμε μεγειά από τώρα;"



Απ οτι ξερω το ενα φερνει το αλλο. Αν αλλαξεις εξατμιση που το κανεις κυριως για τον ηχο και γινει πιο ελευθερη και φιλτρο που οσο να ναι κατι καλυτερο κανει απο το μαμα, επιβαλεται ο επαναπρογραμματισμος του εγκεφαλου για την βελτιστη λειτουργια του κινητηρα. Γι' αυτο εγραψα για το Commander. Δε γνωριζα οτι η ιδια η triumph εχει βγαλει χαρτη για τις εξατμισεις που προσφερει αρα σωστα δεν υπαρχει λογος για commander.

Στην ουσια πιο πολυ το κανω για τον ηχο απλα τα υπολοιπα ειναι αλυσιδα. Δε ειμαι κοντρακιας(γιατι αυτο σου φερνει στο μυαλο το Commander).