Street Triple R

Street Triple R  

  Από: nfot στις 31/10/2008 5:07 μμ.

Γεια σας και παλι.

Οταν γραφτηκα σε αυτο το φορουμ, ειχα στο μυαλο μου την αγορα Tiger. Για διαφορους λογους, η αγορα αυτη ακυρωθηκε, αλλα η Τ δεν βγηκε απο το μυαλο μου.
Ετσι, αυτη τη φορα εχω ψηθει για Street Triple R. Το θελω ομως σε περτικαλι και οχι σε γκρι ματ.
Θα ηθελα λοιπον να ρωτησω, οσους εχουν αυτο ή το απλο, αν εχουν αντιμετωπισει καποιο "δυσκολο" προβλημα, σχετικα με την αξιοπιστια της μοτο.

Επισης, γενικοτερα, με επαρκεια ανταλλακτικων τι γινεται;
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Street Triple R  

  Από: denthnpalevw στις 31/10/2008 6:38 μμ.

Παρτο αφοβα...

Ανταλακτικα δεν μου χρειαστηκαν ακομα για να ξερω.
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: Street Triple R  

  Από: ATN PANOS στις 03/11/2008 1:07 πμ.

το εχω εδω κ 1 μηνα το μοτερ ειναι ετοιμο κ μπορω να σου πω οτι ειναι πολυ καλυτερο απο το
speed triple που ειχα πριν
ιδια δυναμη πολυ ελαφρυτερο,πιο ευστροφο κ πιο ομορφο για μενα...
το πορτοκαλι θα ερθει αρχες 2009.
ανταλακτικα οτι θες κ αξιοπιστια αριστη αφου το μοτερ ειναι τουdaytona πιο ηρεμο βεβαια
αλλα με ροπη που θυμιζει 1000cc απο τις 2000 στροφες
για οτι αλλο θες στην διαθεση σου.
[url=http://img404.imageshack.us/my.php?image=02112008215ke0.jpg:3rsrlsz9][img=http://img404.imageshack.us/img404/1967/02112008215ke0.th.jpg][img=http://img404.imageshack.us/images/thpix.gif]
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Street Triple R  

  Από: nfot στις 03/11/2008 7:39 μμ.

@ ATN PANOS : Για δωσε φωτο προφιλ και πληροφοριες για το φαναρι σε παρακαλω.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Street Triple R  

  Από: coot στις 03/11/2008 8:39 μμ.

ATN PANOS"το εχω εδω κ 1 μηνα το μοτερ ειναι ετοιμο κ μπορω να σου πω οτι ειναι πολυ καλυτερο απο το
speed triple που ειχα πριν
ιδια δυναμη πολυ ελαφρυτερο,πιο ευστροφο κ πιο ομορφο για μενα...
το πορτοκαλι θα ερθει αρχες 2009.
ανταλακτικα οτι θες κ αξιοπιστια αριστη αφου το μοτερ ειναι τουdaytona πιο ηρεμο βεβαια
αλλα με ροπη που θυμιζει 1000cc απο τις 2000 στροφες
για οτι αλλο θες στην διαθεση σου.
[url=http://img404.imageshack.us/my.php?image=02112008215ke0.jpg:9gkl5xo1][img=http://img404.imageshack.us/img404/1967/02112008215ke0.th.jpg][img=http://img404.imageshack.us/images/thpix.gif]"

Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με το φίλο. Ίδια δύναμη σε ένα πιο ελαφρύ και πιο ευστροφο από το speed. Δεν το έχω δει από κοντά το street R αλλά μου αρέσει πιο πολύ το speed απο το street λόγω μεγέθους αλλά περί ορέξεως εξαλλου η σχεδίαση είναι ίδια. Από τη στιγμή που φοράει το μοτέρ του daytona καταλαβαινεις ποσο αξιοπιστο ειναι.
Άσχετο αλλά γιατί άλλαξες τα διπλα φανάρια; νομίζω ότι χάνει το στυλ του. (είπαμε περι ορεξεως μελιτζανόπιτα )
[color=red:2cjktgro] Driving with my darling
faster than I should
Driving with my darling
Forever if we could

Re: Street Triple R  

  Από: Sprinter στις 03/11/2008 9:48 μμ.

E, μια χαρα είναι το μηχανάκι αλλά ας μην υπερβάλουμε περί ροπής σε σχέση με τον 1050...Είπαμε να λέμε και καμμιά να περνάει η ώρα αλλά ας κρατάμε και τα προσχήματα... Πάντως το μηχανάκι θα το θελα για δεύτερο. Κατα τη γνώμη μου σαφώς καλύτερο μηχανάκι σα γυμνό από το speed γιατί έχει πιο μανατζέβολη δύναμη και πιο ωραία συμπεριφορά. Αλλά είπαμε, μη λέμε υπερβολές.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Street Triple R  

  Από: ATN PANOS στις 06/11/2008 12:18 πμ.

μπορει να ακουγεται αστειο η συγκριση με το speed triple αλλα ειχα κ τα 2.
στα χαρτια μπορει να εχει λιγοτερη δυναμη κ ροπη απο το 1050
αλλα τα κερδιζει σε βαρος κ ευστοφια.
ισως αν τα μετρησεις με οργανα να δεις καποια μικρη διαφορα.
ομως η διαφορα στο ανεβασμα στροφων ( ευστοφια) κ οι 3000 στροφες που ανεβαζει παραπανω σχεδον τα καλυπτουν.
εγω παντως με την arrow+program εχω +7αλογα και -12κιλα κατω μαζι με κατι πατητηρες κ κατι αλλα ψιλα που εχω βγαλει.
η τελικη του ειναι 251 ακριβως γιατι μετα επεμβαινει ο κοφτης.παντα κοντερισια.
επισης στην ιδια αποσταση που το triple τερματιζει,το speed eixe 244,κ απο κει κ μετα ηθελε πολυ δρομο για να βγαλει κατι παραπανω

για το φαναρι που ρωτησε ο φιλος μας το φερνει η ηλιοφιλ.
περισοτερα στειλε μου pm.
εμενα προσωπικα παιδια δεν μου αρεσουν τα 2 φαναρια ουτε με ικανοποιει η δεσμη στιν χαμηλη σκαλα.
συν οτι ετοιμαζομαι για xenon κ ειναι πολυ φασαρια για τα 2 φαναρια και στις 2 σκαλες.


[url=http://img80.imageshack.us/my.php?image=02112008214et3.jpg:m3vmkumk][img=http://img80.imageshack.us/img80/2792/02112008214et3.th.jpg][img=http://img80.imageshack.us/images/thpix.gif]
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Street Triple R  

  Από: Sprinter στις 06/11/2008 7:53 πμ.

Η διαφορα στη ροπή και την καμπύλη της ειναι τόσο μεγάλη (διπλάσια σε κάποια σημεία χαμηλά) που καμμιά διαφορά βάρους (αν συνυπολογίσεις και τον αναβάτη μικραίνουν οι ποσοστιαιες διαφορές) δεν μπορεί να την καλύψει αν το γρανάζωμα είναι σωστό. Βάλε και συνεπιβάτη και η διαφορα γίνεται τεράστια...

Κοίτα, η ουσία είναι αν σ' αρέσει να ανακατέβεις το κιβώτιο και να ξέρεις τι ταχύτητα έχεις μέσα ή να βάζεις μια 4η - 5η και να την ξεχνάς... Περί ορέξεως...

Αυτό δε φαίνεται σε συνθήκες κόντρας ή τελικιάσματος αλλά στα μισα γκάζια και στις χαμηλομεσαίες. Στα περί τελικής δε γνωρίζω (το speed έχει πολύ κοντό γρανάζωμα και πολύ κακή αεροδυναμική, μάλλον χειρότερη απ το στρητ - πιο χοντρό και ψηλό). Στο Σπρίντ τα 250 κοντερισια ερχονται για την πλάκα, τα 260 γρήγορα και απο εκεί και πάνω υπομονη (φαντάζομαι γιατι μεχρι 260 το έχω πάει). Στο 'μπάμ' δύσκολα βλέπω το στρητ να μπορεί να την βγεί στο σπηντ, ανόμοια πράγματα αλλά το εχω δοκιμάσει μεταξύ του Σπρίντ και του 675 και ώσπου να ανεβάσει αυτός κοίταγε την πλάτη μου.

Κατα τα άλλα δεν έχω λόγο να διαφωνήσω μαζί σου και το 'πα και παραπάνω. Η αίσθηση είναι άλλο πράγμα.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Street Triple R  

  Από: nfot στις 25/12/2008 10:27 μμ.

Να ρωτησω κατι βρε παιδια.

Πως λιπαινετε την αλυσιδα χωρις κεντρικο σταντ; Ποσο ευκολα γινεται χωρις δευτερο ατομο;
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Street Triple R  

  Από: HelenKoR στις 25/12/2008 11:19 μμ.

nf"Να ρωτησω κατι βρε παιδια.

Πως λιπαινετε την αλυσιδα χωρις κεντρικο σταντ; Ποσο ευκολα γινεται χωρις δευτερο ατομο;"


ορεξη να χεις και μπολικο χώρο

viewtopic.php?f=10&t=290

έπρεπε να τσουλάω την μηχανή μπρος και πίσω ώστε να γυρνάει η αλυσίδα και να γίνεται δουλειά !
ψεκάστε , τρίψτε , τσουλήστε !
I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.

Re: Street Triple R  

  Από: jimdom στις 27/02/2009 3:59 μμ.

nf"Να ρωτησω κατι βρε παιδια.

Πως λιπαινετε την αλυσιδα χωρις κεντρικο σταντ; Ποσο ευκολα γινεται χωρις δευτερο ατομο;"



εβαλα τον πατερα να ριχνει γρασο κ εκανε την δισκοπλακα καινουργια!Πατησα κ εγω φρενο χωρις να το προσεξω κ μεγια τα τακακια μετα

screw u guys,i am going home...
See ain't nothing stopping me, I feel like ain't nothing after me

Re: Street Triple R  

  Από: penta στις 27/02/2009 5:20 μμ.

Λαδωμα απο το πλαι χαρτονακι πισω απο την αλυσιδα να μην γινεται πανικος και υπομονη.Αν τραβας την ζαντα με νεκρα να γυρνα ο τροχος δεν χρειαζονται τα μπρος πισω.

Re: Street Triple R  

  Από: grgasteus στις 14/08/2009 2:51 πμ.

για το φαναρι που ρωτησε ο φιλος μας το φερνει η ηλιοφιλ.
περισοτερα στειλε μου pm.

το λινκ της 2ης δεν δουλεύει.
..κοίτα...δεν το έχω πάρει ακόμα, αλλά...