boithia

Re: boithia  

  Από: stoupi στις 14/10/2008 7:08 μμ.

Πάρ' την, μην περιμένεις εδώ μέσα να ακούσεις άσχημα λόγια για το συγκέκριμένο, αν θες να σου πούμε για το Varadero να σου πούμε πολλά!!!
[size=150:quxslwvd]3 > 4

Re: boithia  

  Από: chris34 στις 14/10/2008 8:10 μμ.

Min to skeftese katholou!!!tsimpa tin kai tha eisai aionia me ena xamogelo sto stoma!!!
Λευκος Τιγρης!!see you................

Re: boithia  

  Από: gus στις 16/10/2008 11:51 μμ.

Παρτο με 1000 αδερφε!!!

Re: boithia  

  Από: JOSBI στις 17/10/2008 7:52 πμ.

ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΠΑΡΤΟ ΜΕ 1050!!!!!!!
VALE FOR EVER

Re: boithia  

  Από: icet στις 17/10/2008 9:43 πμ.

Οδήγησέ τη πρώτα και αν σου κάνει πάρτη
---biip biip---

Re: boithia  

  Από: alki_viades στις 17/10/2008 11:19 πμ.

Αααχχχ, θυμαμαι τις πρωτες στιγμες....οταν την ειχα παρει για test ride στην μιχαλακοπουλου...

Στα πρωτα 1-2 χλμ με ξενισε, μου φανηκε πολυ ψηλη και δυσκολη στους αργους ελιγμους λογω του οτι ειχα μολις κατεβει απο το SV μου. Στην Κατεχακη αρχισα να ξεθαρευω, στην περ.Υμηττου αρχισα να γουσταρω τρελα και κατεβαινοντας την μεσογειων ημουν πια ανετος και αποφασισμενος

Re: boithia  

  Από: vasko στις 27/10/2008 10:56 πμ.

Απο SV και εγω αλλα αμα περνας τα 40 το σκυψιμο ειναι λιγο βαρυ.
Το Tiger ειναι σκετη απολαυση.
Δυνατο και ευκινητο.

Vasilis

Re: boithia  

  Από: dbdrag στις 27/10/2008 8:32 μμ.

Θα σου έλεγα να το σκεφτείς.Χάλια αντιπροσωπεία και δίκτυο.Αν σου τύχει στραβή δε θα βγάλεις άκρη και λόγω του μικρού δικτύου,τόσο σε αριθμό καταστημάτων όσο και σε ποιότητα αυτών μπορεί να βρεθείς στη τραγική θέση να έχεις ένα μηχανάκι 12.000Ε και να περιμένεις τη στιγμή που θα σε αφήσει, ΠΑΝΤΑ με τις ευλογίες των μηχανικών.

Σαν μηχανάκι είναι καλό.Αλλά χωρίς σοβαρή υποστήριξη στα δύσκολα καταντά κατώτερο του Varadero.

Re: boithia  

  Από: Sprinter στις 28/10/2008 6:55 μμ.

Ψάξε σε όλα τα φορουμ και αν δεν βρεις τραγικές περιπτώσεις για ΟΛΕΣ τις μαρκες και για ΟΛΟΥΣ τους εισαγωγείς να μου τρυπήσεις τη μυτη

Ο dbdrag είναι παθων αλλα είναι και πολλοί που είναι ευχαριστημένοι.

Το ΜΟΝΟ που θα συμφωνήσω είναι το γεγονός του μικρού δικτυου πωλήσεων και υποστήριξης. Η ποιότητα σε αυτό το μικρό δίκτυο αντανακλά τον μέσο όρο όλων των μαρκών. Λίγοι καλοι, περισσότεροι μέτριοι και λίγοι τελείως άχρηστοι.

ΥΓ. Και μια και μιλάμε για SV θυμήθηκα εκείνη τη φοβερη ιστορία με το 650 που εσπασε με 150 στην Αττική Οδό και ο ταλαίπωρος έτρεχε 1 χρόνο με δικηγόρους κλπ εναντιον του Σφακιανάκη (νομίζω στο moto.gr το έχω διαβάσει. Μακρια από SV650 λοιπόν και Σφακιανάκη
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: boithia  

  Από: dbdrag στις 28/10/2008 11:20 μμ.

Παθών και η ταλαιπωρία συνεχίζεται......απλώς επειδή φιλοξενούμαι σε φορουμ της triumph δεν μπορώ να πω όσα θέλω.

Μια επισήμανση μόνο.
Μικρό δίκτυο σημαίνει εξουσιοδοτημένα που από τα κεντρικά τα ονοματίζουν συνεργεία της γειτονιάς και μηχανικοί που φοβούνται να σου πουν αν το μηχανάκι σου έχει πρόβλημα,φτάνοντάς με στο σημείο να μην υπάρχει άνθρωπος να αναλάβει το tiger.Τόσο φόβος πια για τον κύριο ΤΕΧΝΙΚΟ διευθυντή??????

Τα λεφτά από τα σερβάκια τα τσιμπάνε όμως.......

Αυτά δε γίνονται σε καμιά άλλη μεγάλη εταιρία.

Παραθέτω και από το tiger1050.com γιατί δεν είναι θέμα μόνο ελληνικής αντιπροσωπείας.

well, my tiger engine has been stripped for the second time in less than a year and a half. the piston cracked and had all the pistons, liners, and rings replaced at 12,000 miles and due to excessive oil consumption the engine has been stripped again. it turns out the bore is scored and the pistons have scuff marks so yet again new pistons, rings and liners are being fitted.

whats really frustrating is that Triumph uk will not give me a 2 yr warranty on these parts from the date of fitting,they will only honour the balance of the warranty of 8 months. bearing in mind that these parts have failed twice. triumph obviously know that they have a problem and dont have the confidence that these parts will last either (pistons are upgraded part numbers). they have said if i have the same problem out of warranty they will look at it "sympathetically" what ever that means - i.e. nothing!

seriously pissed off


Η παράθεση δεν είναι τυχαία βέβαια......

Re: boithia  

  Από: Sprinter στις 29/10/2008 8:40 πμ.

Επιμενω σε αυτά που είπα παραπάνω. Ενα ψάξιμο στα φορουμ με αντικειμενικο μάτι θα σε πείσει. Μη πώ για ιστορίες τρόμου με αμάξια και απ' τα καλύτερα σπίτια. Για αυτό είναι τα φόρουμ για να λέει ο κάθε πικραμένος τον πόνο του. Δεν έχω κανενα λόγο να πιστεύω πως η Τ είναι τοπικά ή παγκόσμια χειρότερη ή καλύτερη από καμμιά άλλη, πλήν του θέματος του μικρού δικτύου.

Οσο για αυτο που παρέθεσες. Γνωρίζεις κανενα κατασκευαστή να δίνει ξανα φουλ εγγυηση για ενα ανταλλακτικο που αντικατέστησε? Δηλαδή αν χαλάσει στο αμάξι σου που είναι 5 χρόνια παλιό η τρόμπα βενζίνης και την αλλάξεις, η καινουργια να εχει ξανά 2 χρόνια εγγύηση? Η αν έχεις 1 χρόνο ακόμα εγγύηση στο αμάξι, ή τρόμπα η καινουργια να συνοδεύεται με 2 χρόνια εγγύηση?

Κατανοητό το πρόβλημά σου αλλά σε οδηγεί σε λάθος ή αυθαίρετα συπεράσματα και γενικεύσεις. A propos τώρα ξαναδιάβαζα το πρόβλημα του φιλου με το καινουργιο Κ1200 που ταλαιπωρείται απίστευτα εδώ και καιρό...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: boithia  

  Από: dbdrag στις 29/10/2008 9:50 πμ.

Δεν χρειάζεται να μπω σε κάποιο φορουμ για να βγάλω συμπεράσματα.Τα συγκεκριμένα προβλήματα τα συναντάμε κάθε μέρα λόγω εργασίας.Και ξέρω αρκετά καλά τι συμβαίνει.

Το φορουμ ας είναι για τον κάθε πικραμένο.Δηλαδή δεν έχουμε εμείς οι πικραμένοι το δικαίωμα?
Μη μας απαξιώνεις έτσι.....

Τώρα βγάζεις εσύ αυθαίρετα συμπεράσματα ότι γενικολογώ.Απλά παρέθεσα την άποψή μου για την Triumph και την υποστήριξή της σε ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ που παρουσιαστεί κάποιο σοβαρό πρόβλημα.
Όλοι οι άλλοι απλά δεν μπορούν να γνωρίζουν για προφανείς λόγους.
Και μου αναφέρεις το παράδειγμα με την τρόμπα.....που είναι άτοπο.

Είναι το ίδιο με κάποιον που πήρε μια μοτοσυκλέτα που καίει λάδια από τα 2000 χιλιόμετρα?
Που τους πήρε ένα 4μηνο να βγάλουν διάγνωση?Και 2 μήνες να επισκευαστεί?
Και να παρουσιάζει ξανά πρόβλημα?
Και να σου ρυθμίζουν βαλβίδες μήπως στρώσει?
Και τίποτα.......γιατί ούτε δοκιμή δεν καταδέχονται να το κάνουν.....
Είναι ασφαλές αυτό που καβαλάω?
Από τα κεντρικά τοίχος.Αυτό είναι,αν σου αρέσει.....

Και άλλος εξουσιοδοτημένος στο αναλαμβάνει έχοντάς του πει όλη την ιστορία.
Θέλοντας να μου πει αν είναι ΟΚ.Να το κρατήσω?
Σου παίρνει τα 300 ευρώ και μετά......δεν μπορώ να σου πω.....
Εντάξει μωρέ ακούγεται αλλά δεν μπορώ να το αναλάβω.....δεν πας πάλι στα κεντρικά?
Άστο να ακούγεται....και αν κάνει μπαμ θα το φτιάξουμε.....

Θέλεις να το πάμε χωρίς εγγύηση?
Να αλλάξουμε πρώτα την καδένα και βλέπουμε?
260 ευρώ είναι....τίποτα....

Και αν δεν φτιαχτεί βλέπουμε.......

Και εξουσιοδοτημένος Triumph που θεωρείται πιο μεγάλος από τους υπόλοιπους.
Άρα καταλαβαίνεις ότι αυτός που έχει σκέτα ένα συνεργείο δεν μπορεί να βοηθήσει......λόγω φόβου και συμφερόντων προφανώς.

Και επειδή αναφέρθηκες ότι βγάζω συμπεράσματα εύκολα θα λες για το <<Αυτά δε γίνονται σε καμιά άλλη μεγάλη εταιρία.>>

Πιστεύω ότι σε ένα μεγάλο δίκτυο θα έβρισκα κάποιον να αναλάβει και να διορθώσει το πρόβλημα.
Γιατί σε άλλη θέση θα ήταν κάποιος με yamaha που έχει έκθεση και πουλάει κάποια εκατοντάδες μηχανάκια....δεν θα ήταν τόσο εξαρτώμενος....

Όσο για bmw ,φίλος μου με το Κ1200 σπορτ έχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.Αυτός από τα 75 χιλιόμετρα μόλις.....
Την Δευτέρα το πήγαμε και δεν ξέρω ακόμα την πολιτική της bmw μετά ΚΑΙ από την τρελή δυσφήμιση που έγινε μετά το γνωστό θέμα....

Οπότε κάποιοι πικραμένοι κάποια φορά μπορεί να βοηθήσουν.....
Εξάλλου έχουμε και το δικαίωμα να πούμε καμιά βλακεία παραπάνω....

Και τι να πάρω??
Fazer?
Με τίποτα.......έτσι το κρατάω και αναλαμβάνω μόνος μου την όποια επισκευή....

Ας λείπουν πάντως οι προσωπικοί χαρακτηρισμοί.....

Καλημέρα!

Re: boithia  

  Από: Sprinter στις 29/10/2008 11:24 πμ.

dbdrag"
Ας λείπουν πάντως οι προσωπικοί χαρακτηρισμοί.....

"


????????????????

Ειλικρινά δυσκολευομαι να παρακολουθήσω την ρήμη του λόγου σου.

Από την πρώτη στιγμη που ανάφερες το πρόβλημα σου εδώ μέσα (πάει καιρός) φάνηκε πως κάπως μπερδεύεσαι να το αντιμετωπίσεις. Μια σου εφταιγε το ταδε συνεργείο αλλά στον διανομέα είταν εντάξει, μια σου φταίει το δείνα μαγαζί, τώρα σου φταίει και ο διανομέας (αν κατάλαβα καλά). Μας έχει μπερδέψει (τουλάχιστον εμένα)... Αν έχεις πρόβλημα που δεν λύνεται θα έπρεπε να έχεις κινηθεί και νομικά εδώ και καιρό.

Νομίζω πώς όποιος ανατρέξει στα γραφόμενά σου εδώ μέσα θα μπερδευτεί το ίδιο με εμένα. Δεν έχω κανένα λόγο να αμφιβάλλω πώς έχει πρόβλημα το μηχανάκι αλλά κατα τα άλλα πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς περιγράφεις. Ασε που λές και μισόλογα και αφήνεις υπονοούμενα που δεν τα ξεκαθαρίζεις.

Πρόσεχε στις γενικεύσεις καθώς και στα αυθαίρετα συμπεράσματα ότι αν είχες πάρει άλλο μηχανάκι με παρόμοιο πρόβλημα θα είχες καλύτερη αντιμετώπιση από άλλη εταιρεία και άλλο δίκτυο . Σου ανέφερα ήδη δύο περιπτώσεις (μια γιαπωνέζικο, μια ευρωπαικό) που, τουλάχιστον κατα τα λεγόμενα των παθόντων που γράφουν στά φόρουμ, δεν έχεις δίκιο.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: boithia  

  Από: Sprinter στις 29/10/2008 12:35 μμ.

Και για να μη νομίζει κανένας ότι υπερσπίζομαι την οποια Τ ας αναφέρω εδώ τί ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ πώς είναι αυτό το πρόβλημα που αφορά ΜΑΛΛΟΝ μια παρτίδα Ταιγκερ 07 και αναφέρεται σε διάφορα φορουμ. Πρωτα τα disclaimers.

1. Λέω ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ γιατί αυτά κυκλοφορούν στα φορουμ και δεν είναι επιβεβεβαιωμένα από πουθενά. Πάντως μοιάζει σαν πραγματικά να έχει υπάρξει κάποιο πρόβλημα τέτοιου τύπου.

2. Δεν εχώ ΙΔΕΑ αν το πρόβλημα του dbdrag είναι το ίδιο που αναφέρεται εδώ.

Λοιπόν, κάποιοι χρήστες Tiger 1050 07 (νωρίς) αρχισαν να αναφέρουν υπερβολική κατανάλωση λαδιών. Αφου περάσαν από τον γνωστό (για όλες τις μάρκες) κυκεώνα του τύπου 'φυσιολογικό είναι' κ.λ.π., σε κάποια λυμένα μηχανάκια άρχισε να φαίνεται υπερβολική φθορά στα πιστόνια και ώς εκ τουτου στα τοιχώματα των κυλίνδρων. Αφού πέρασαν πάλι από τον γνωστό (πάλι για όλες τις μάρκες) κυκεώνα του 'κακή χρήση', φαίνεται (ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ) ότι το πρόβλημα είχε να κάνει με μια παρτίδα πιστονιών με αστοχία υλικου που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι τοποθετήθηκε κυρίως σε παρτίδα του Ταιγκερ 1050 (και πολύ λίγα σε Σπριντ ή σε S3). Αυτό το συμπεραίνουν από το γεγονός ότι το part no των πιστονιών κάποια στιγμή άλλαξε και οι κανούργιοι (08) 1050 φοράν πιστόνια με άλλο part number.

Πάμε τώρα. Η Τ ποτέ δεν επιβεβαίωσε επίσημα γενικευμένο πρόβλημα για καποια παρτίδα. Περνάει τους χρήστες από τους παραπάνω κυκεώνες πρίν αποδεχθεί πιθανό πρόβλημα στο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ μηχανάκι όπου αλλάζει τα κυλινδροπίστονα. Από κάποια στιγμή και μετά με το καινούργιο part no. Το παλιό part no δεν είναι υποχρεωτικά ελλατωματικό αλλά ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ πώς βγήκε το νέο για είναι ξεκάθαρο ότι δεν υπάρχει περίπτωση να είναι από την προβληματικη παρτίδα.

Αν είσαι τυχερός και βγάλει πρόβλημα εντός εγγύησης τότε θα περάσεις από όλον τον κυκεώνα και αν το χειρισθείς καλά μοιάζει να λύνεται το πρόβλημα με καινούργια κυλινδροπίστονα. Αν είσουν άτυχος και σου εβαλαν πάλι από την ελατωματική παρτίδα χέστα (για αυτό και το νέο part no). Αν είσαι άτυχος και περάσει η εγγύση κλάφτα μάλλον.

Το πρόβλημα και η αντιμετώπιση είναι κοινή διεθνώς και λίγα μπορεί να κάνει ο κάθε τοπικός διανομέας (και πολύ λιγότερα το κάθε μαγαζί).

Συμπέρασμα 1: Κακή αντιμετώπιση της μαμας εταιρειας στο πρόβλημα (αν είναι πραγματικά διεγνωσμένο και είναι γενικευμένο για κάποια παρτίδα)? Προφανώς ΝΑΙ αν τα πράγματα είναι έτσι. Τι θα εκανε άλλη εταιρεία? Ενας Θεός ξέρει αλλά από αυτά που διαβάζουμε για τέτοιου είδους προβλήματα (που αφορούν σταδιακές φθορές κινητήρα) μάλλον τα ίδια.

Συμπέρασμα 2: Αν έχετε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΗ κατανάλωση λαδιού μη το αφήσετε κυνηγήστε το στά σοβαρά κατευθείαν στην Ηλιοφίλ και πάρτε και νομικά μέτρα άμμεσα. Αν έχετε 07 (κυρίως νωρίς το 07) να είστε περισσότερο προσεκτικοί. Λίγη είναι φυσιολογική αλλά ο 1050 γενικώς δεν καίει λάδι (εμενα δε καίει σταγόνα).

Τι θα έκανα εγώ αν είμουν η Τ? Δεν έχω ιδέα γιατί δεν μπορώ να έχω πλήρη εικόνα της κατάστασης.

Τι θα έκανα εγώ αν είμουν η Ηλιοφίλ?. ΑΝ είχα σαφή εικόνα για το ποιά μηχανάκια πιθανόν να είναι βλαμμένα τότε ΑΝ τα μηχανάκια ήταν λίγα στον αριθμό, για κάθε τέτοιο μηχανάκι με διεγνωσμένο πρόβλημα θα προχωρούσα στη αντικατάσταση των κυλινδροπίστονων άμμεσα ΧΩΡΙΣ να περιμένω εγκριση από την μαμα (και με κίνδυνο να χάσω λεφτά). Αυτά μονο και μόνο για το καλό όνομα και βέβαια ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΙΧΑ ΠΛΗΡΗ ΕΙΚΟΝΑ της κατάστασης (αρα και πόσα λεφτά διακυνδυνεύω να χάσω) και αυτή ή εικόνα μου έδινε την εντύπωση ότι μπορω να την διαχειριστώ οικονομικά.

Αυτά.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: boithia  

  Από: dbdrag στις 29/10/2008 1:20 μμ.

Το ποστ σου εξηγεί ακριβώς ποιο ΠΡΕΠΕΙ να είναι το πρόβλημα μου........οπότε δεν είμαι προβληματικός ώστε να μην μπορώ να το αντιμετωπίσω....
Αυτό ακριβώς αναφέρει και η αγγλική παράθεση.

Τώρα όλα τα ΑΛΛΑ δεν τα σχολιάζω.Μπορείς να χαρακτηρίσεις κάποιον απευθείας,μπορείς να τον χαρακτηρίσεις και με έμμεσο και σικ τρόπο....

Δεν θέλω να το συνεχίσουμε άλλο......
Έγραψες εσύ αυτά και εγώ αυτά.Το φόρουμ δεν είναι μόνο για εμάς τους δυο......

Στην περίπτωσή μου δεν χρειάζεται να έχεις κατανάλωση λαδιού ΚΑΙ εκεί ποντάρει η κάθε εταιρία.
Το πρόβλημα ακούγεται.......μπορεί να χρειαστεί να περάσουν 10-15.000 χιλιόμετρα μέχρι να δεις σοβαρό πρόβλημα καύσης λαδιού.
Σε κάποιον που δε γνωρίζει θα πουν ότι είναι οι φυσιολογικοί θόρυβοι.

Όπως είχα πει όταν έγινε η πρώτη επισκευή , ο αδερφός μου συνηθισμένος από τις διαδικασίες που ακολουθούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες απόρησε........

Και μιλώντας με τον τεχνικό διευθυντή του είπε ότι το μηχανάκι δεν πρόκειται να φτιαχτεί....όπως και έγινε....το είχα αναφέρει και εδώ....

Προφανείς και πάλι οι λόγοι.....δεν βγάζω εξαρτήματα,τα πετάω και βάζω πάλι τα ίδια.....και ειδικά για μοντέλο του 2008 που ήξεραν ότι υπάρχει παρόμοιο πρόβλημα και σε άλλα tiger.
Υπάρχει μια τεχνική έκθεση και ότι ακολουθεί αυτήν....
Και ακόμα χειρότερα να γνώριζαν το πρόβλημα και να μου έβαλαν παλιό ανταλλακτικό.

Στην περίπτωσή μου εξουσιοδοτημένο συνεργείο Triumph δεν το αναλαμβάνει......έχω εξηγήσει τους λόγους.
Μένουν μόνο τα κεντρικά που δεν συγκινούνται.

Νομικά δε συμφέρει να κινηθείς........

Η Ηλιοφιλ αυτό κάνει........μόνο που από δω και πέρα πρέπει να το κάνει σωστά.....