TRIUMPH SPRINT ST το καλύτερο sport-touring

TRIUMPH SPRINT ST το καλύτερο sport-touring  

  Από: spypetr στις 01/10/2007 2:59 πμ.

TRIUMPH SPRINT ST το καλύτερο sport-touring


http://www.youtube.com/watch?v=V7r1sCPXglE

 

  Από: Aragorn στις 01/10/2007 7:30 μμ.

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ

 

  Από: Aragorn στις 02/10/2007 3:47 μμ.

για να μοιραζει γενικως τα τρια

 

  Από: spypetr στις 02/10/2007 4:11 μμ.

Δεν είμαι κολημένος με τα Triumph, αλλά το συγκεκριμένο μηχανάκι είναι όντως κορυφαίο στην κατηγορία του (σύμφωνα με τα δικά μου γούστα).

Η απορία μου είναι γιατί δεν πουλάει τόσο όσο το VFR, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη.

 

  Από: nfot στις 02/10/2007 5:09 μμ.

Ισως γιατι η αξιοπιστια της Honda ειναι δεδομενη ενω δεν συμβαινει ακριβως τ ο ιδιο με την Triumph.
Γενικοτερα οι Ευρωπαϊκες εταιρειες μοτο, αν και κατασκευαζουν μαλλον πιο απολαυστικα μοτορια, για τον μεσο αναβατη, στον τομεα αξιοπιστια πασχουν. Σε συνδυασμο με συνηθως ακριβα ανταλλακτικα, μεγαλους χρονους αναμονης αυτων, περιορισμενων συνεργειων κτλ κτλ, δεν ειναι να απορεις.
Για τον μεσο αναβατη, ολα τα παραπανω αποτελουν ανασταλτικο παραγοντα.

Προσωπικα για ολα τα παραπανω αλλα και για λογους αρχικου κοστους κτησης, εχω Ιαπωνικο. Εχω αποφασισει ομως, οτι αν το αλλαξω, οπως σχεδιαζω την ανοιξη, να παρω Tiger 1050.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

 

  Από: Aragorn στις 02/10/2007 8:05 μμ.

με την ευχη μου φιλε

 

  Από: spypetr στις 03/10/2007 12:14 πμ.

Δεν συμφωνώ με τα περί αξιοπιστίας, αλλά ούτε με τα περί ποιότητας κατασκευης.
Μάλλον κάνουμε το γνωστό σφάλμα που θέλουν να κάνουμε, το μαρκετινγκ των ιαπωνικών εταιριών.
Έχω άπειρα παραδείγματα, όχι απλά με ατέλειες γιαπωνέζικων μοντέλων, αλλά με ζημιές που είναι εντελώς παράλογες να συμβούν.
Η ποιότητα κατασκεύης, συγκρινόμενη με την ποιότητα κατασκεύης των TRIUMPH είναι πολύ χαμηλη και αυτό φαίνεται στο χρώμα, φινίρισμα, περιφερειακά, αλλά και κινητήρα.

Η Αγγλική εταιρία έχει κάνει μεγάλα βήματα μπροστά και από ανάγκη αν το θες, ξεπέρασε κατά πολύ τις Ιαπωνικές εταιρίες, σε όσα αφορούν την ποιότητα και την αξιοπιστία, στα περισσότερα μοντέλα τουλάχιστον.

 

  Από: nfot στις 03/10/2007 12:33 πμ.

Για ποιοτητα κατασκευης - φινιρισμα δε νομιζω να αναφερθηκα.
Και το Γιαπωνεζικο που εχω, εβγαλε 2 προβληματα, για τα οποια ομως η ΥΑΜΑΗΑ εκανε ανακληση και δωρεαν αντικατασταση (ρουλμαν τιμονιου και TPS).
Μια φορα μαλιστα με αφησε στο δρομο, απο γελοια αιτια, αλλα με αφησε. Ευτυχως εχω οδικη βοηθεια. Την επομενη μερα το επισκευασα μονος μου. Ειχε ξεκολλησει η μια απο τις δυο επαφες του kill switch .
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

 

  Από: Sprinter στις 04/10/2007 4:51 μμ.

nf"Ισως γιατι η αξιοπιστια της Honda ειναι δεδομενη ενω δεν συμβαινει ακριβως τ ο ιδιο με την Triumph.
Γενικοτερα οι Ευρωπαϊκες εταιρειες μοτο, αν και κατασκευαζουν μαλλον πιο απολαυστικα μοτορια, για τον μεσο αναβατη, στον τομεα αξιοπιστια πασχουν. Σε συνδυασμο με συνηθως ακριβα ανταλλακτικα, μεγαλους χρονους αναμονης αυτων, περιορισμενων συνεργειων κτλ κτλ, δεν ειναι να απορεις.
Για τον μεσο αναβατη, ολα τα παραπανω αποτελουν ανασταλτικο παραγοντα.

Προσωπικα για ολα τα παραπανω αλλα και για λογους αρχικου κοστους κτησης, εχω Ιαπωνικο. Εχω αποφασισει ομως, οτι αν το αλλαξω, οπως σχεδιαζω την ανοιξη, να παρω Tiger 1050."


Κατα την γνώμη μου όσον αφορά στα παραπάνω που έθιξες, στην περίπτωση της Τ :

1. Ακριβα ανταλλακτικά: Μυθος, τα ίδια χάλια με τις γιαπωνέζικες

2,. Μεγάλοι χρόνοι αναμονής: Ψέμα. Αρκετά καλό stock εδώ και γρήγορη παραλαβή από Αγγλία. Εχεις δοκιμάσει να παραγείλεις π.χ. από Σακαράκη κάτι που δεν το΄ χει σε stock?

3. Περιορισμένα συνεργεία. Σωστό (στην Ελλάδα), αλλά και καλό από μια μεριά μια και λείπουν οι τελείως-τελείως άσχετοι.

Σχετικά με αξιοπιστία έχοντας υπάρξει κάτοχος δύο Sprint ST δεν είχα ποτέ μου κανένα πρόβλημα. Ολα τα μηχανάκια μπορεί να βγάλουν πατατιές και όλοι οι κατασκευαστές μπορεί να έχουν αστοχίες σε κάποια πράγματα σε κάποια μοντέλα ενός έτους. Δεν νομίζω ότι η Τ υπολείπεται των japan σε αυτό.

Για τα κτλ. κτλ. δεν έχω σχόλιο γιατί δεν ξέρω πιά είναι.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε