Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Tiger vs Tiger......................

Συζητάμε για τα διάφορα μοντέλα της Triumph

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Re: Tiger vs Tiger......................

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 22 Ιαν 2011, 23:19

Υποψιάζομαι πως στην πόλη το 800 θα είναι μακράν καλύτερο.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Tiger vs Tiger......................

Δημοσίευσηαπό mixalakis » 23 Ιαν 2011, 12:10

vagtyrp έγραψε:το 800 θα το επέλεγα μόνο αν με ενδιέφερε το χώμα και για οικονομικούς λόγους επιπλέον μιας κια κοστίζει πολύ λιγότερο από ένα ktm990 για παράδειγμα. το 800 το ασφάλτινο για μένα είναι περιτό από τη στιγμή που υπάρχει το 1050, εκτός και αν είναι μία μετάβαση προς το 1200 και παράλληλη κατάργηση του 1050 από την παραγωγή.
όσον αφορά τις ταξιδιωτικές ικανότητες των δύο μοντέλων πιστεύω ότι και μόνο βλέποντας το 800 από κοντά, είναι μέρα με την νύχτα. προστασία από τον αέρα στο 800 δεν υπάρχει, ενώ για το συνεπιβάτη πιθανώς να είναι λίγο καλύτερα στο 800, και αυτό μόνο αν υπάρχει μικρή διαφορά ύψους από το οδηγό. η κοπέλα μου είναι 165εκοτοστά και δεν έχει κανένα πρόβλημα πίσω μου σε οποιαδήποτε ταχύτητα. ( εγώ είμαι 181 ). το μόνο παράπονο που την ενόχλησε μόνο μία φόρα μέχρι στιγμής είναι το μήκος της σέλας που δεν της επέτρεψε να κουνηθεί λιγάκι, μετά από 5 ώρες συνεχούς οδήγησης, αλλά με μία στάση 10 λεπτών το πρόβλημα λύθηκε.
:yessir: :yessir: :yessir: :yessir: :yessir: :yessir:


Εμένα η γυναίκα μου μου τα έχει κόψει τα ταξίδια πάνω από 2 ώρες και αυτά μέχρι 140χλμ/ωρα. Είμαι 1,76 και εκείνη 1,73, οπότε περισσεύει ολόκληρη και την ζαλίζει ο αέρας. Οπότε με το μικρό τιγράκι θα ήμασταν μια χαρά.
Άβαταρ μέλους
mixalakis
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1102
Εγγραφή: 07 Σεπ 2007, 13:55
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Triumph Tiger 1050


Re: Tiger vs Tiger......................

Δημοσίευσηαπό gran tiger » 23 Ιαν 2011, 19:08

Sprinter έγραψε:Υποψιάζομαι πως στην πόλη το 800 θα είναι μακράν καλύτερο.



Απο το λιγο που το οδηγεισα, ειναι μακρααααν καλυτερο.
vag μη σε ξεγελαει η σΙλουετα του. κοβει πολυ καλα τον αερα.δεν θα το ελεγα αχρηστο,μαλλον....ιδανικο.για ταξιδια αυστηρα υπαρχει και το FJR :bye:
Άβαταρ μέλους
gran tiger
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 28 Απρ 2009, 22:04
Μοτοσυκλέτα: tiger 900


Re: Tiger vs Tiger......................

Δημοσίευσηαπό Case » 24 Ιαν 2011, 20:10

mixalakis έγραψε:
Είμαι αρκετά φλώρος οδηγός, αφού ούτε πρόγραμμα και εξάτμιση έβαλα στον τίγρη, ούτε σούζες κάνω, ούτε παντιλίκια, ούτε πάω τάπα.


Μην τον ακούτε... εγώ άλλα θυμάμαι :happyface:
Recipe for happiness.
1. Lean it.
2. Twist it.
3. Love it.
4. Repeat.
Άβαταρ μέλους
Case
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 10 Σεπ 2007, 12:54
Μοτοσυκλέτα: Sprint ST 1050 08' Tornado Red
Honda Magna 750 97' Black
Όνομα: Δημήτρης

Advertisement
Προηγούμενη

  • Similar topics
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Συγγραφέας

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Triumph)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες