Test ride Tiger 1050 & Street Triple, εντυπωσεις.

Test ride Tiger 1050 & Street Triple, εντυπωσεις.  

  Από: nfot στις 27/01/2008 9:05 μμ.

Μεγα λαθος, κυριοι. ΔΕΝ επρεπε να το κανω. Αααααααχ.

Ααααααχ, αυτο το τρικυλινδρο θαυμα. Μου εκλεψε την καρδια, ειδικα στο street. Αν και μολις 675 κ.ε., το λατρεψα.
Ειδικοτερα.
Tiger 1050.
Διαβαζοντας σχετικα με το μοτορι αυτο και ακουγοντας εντυπωσεις απο ιδιοκτητες, ειχα καταληξει οτι θα ηταν το επομενο μου μοτορι. Υπολογιζα ομως, χωρις το ..... υψος μου (ποιο;;;;; ) . Δεν το παταω με τα δυο ποδια, αρα αποκλειεται με τη μια. Δεν εφτανε ομως μονο αυτο, το οποιο ισως και να αντιμετωπιζεται σχετικα ευκολα και φτηνα. Απογοητευτηκα απο την αισθηση ασαφειας του μπροστινου συστηματος οπως και του φρενου. Για μενα απαραδεκτα. Ισως ειναι και θεμα συνηθειας, αλλα ....
Μου αρεσε ο γεματος κινητηρας που τραβουσε παντου, η καλυψη απο τον αερα, η ανεση του γενικοτερα.

Μετα ηρθε η ωρα του STREET TRIPLE.


ΑΥΤΟ ΜΑΛΙΣΤΑ. Απαιχτο μπροστινο φρενο, μοτερ ξυραφι, σε γεμιζει παθος. Λιγο σκληρη σελα εχει, αλλα τες πα. Αστε που παταω κανονικα. ΑΝ ειχε και καλυτερη προστασια απο τον αερα, τοτε θα το γλυκοκοιτουσα παρα πολυ.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

 

  Από: Costas στις 27/01/2008 9:23 μμ.

Όντως ωραίο το τριπλάκι.Πάντως από γυμνά δεν μπορείς να περιμένεις προστασία από τον αέρα Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις μποστά τη ζελατίνα να σου στέλνει τον αέρα πιο ψηλά.Και σε περίπτωση που δεν είσαι ιδιαίτερα ψηλός θα σε καλύψει ικανοποιητικά.

 

  Από: nfot στις 27/01/2008 9:31 μμ.

Ψηλος ;;; Τι'ν'τουτο;

1,62 ειμαι ολο κι ολο και το street που δοκιμασα ειχε και την εξτρα ζελατινα στο μασκακι. Μετα τα 150 επρεπε να ξαπλωσω στο τεποζιτο, αλλιως το "ξυλο" στο στηθος ηταν αφορητο.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

 

  Από: spypetr στις 28/01/2008 6:35 μμ.

Εχει πάντως και μοτερούκλα που τραβάει από χαμηλά και φτάνει να τραβάει μέχρι πολύ ψηλά.
Εγώ που είχα το 955, είχα πάθει πλάκα, το μοτέρ είναι ασύγκριτα δυνατότερο από τα άλλα "On Off".
Που το 1050..........

 

  Από: mixalakis στις 29/01/2008 1:26 μμ.

Αν είσαι 1,62 είναι πολύ δύσκολο να τα βγάλεις πέρα με τον τίγρη.
Είναι ψηλό μηχανάκι και ανοίγει σχετικά και τα πόδια.
Εγώ είμαι 1,77 και δεν πατάω κάτω φτέρνες και στα δύο πόδια.
Σε επιτόπιους ελιγμούς θέλει να το έχεις συνηθίσει λίγο αλλιώς είναι εύκολο να σου πέσει.

 

  Από: stoupi στις 29/01/2008 8:19 μμ.

Εγώ (1,90 κοντά) και πατάω με το ζόρι τα πόδια μου κάτω στον Τίγρη!!!
Δεν έχω μεγάλη εμπείρια στα φρένα αλλά εμένα καλά μου φαίνονται, χωρίς ABS. Η γεωμετρία στο μηχανάκι όμως είναι καταπληκτική νομίζω.!!
[size=150:quxslwvd]3 > 4

 

  Από: tasskap στις 30/01/2008 10:57 μμ.

Eμένα μου φαίνεται νορμάλ καθώς το προηγούμενο μηχανάκι μου ήταν το DR650 RSE το οποίο είχα σηκώσει στο θεό και πατούσα κάτω με τη μύτη του ενός ποδιού και αν !!! (1,73 είμαι)! Τώρα με το Tiger 1050 ζω μέρες χλιδής σε αυτό το θέμα!!!