Street triple και Ιαπωνοιταλικος ανταγωνισμος

Street triple και Ιαπωνοιταλικος ανταγωνισμος  

  Από: redfoot στις 02/12/2007 1:46 μμ.

Καλημέρα στα μέλη του φορουμ και συγχαρητηρια για την προσπάθεια σας.

Τους τελευταίους μήνες βρίσκομαι σε φάση αναζήτησης γυμνού μοντέλου
το μάτι μου έπεσε πάνω στην τρικύλινδρη και δε λέει να ξεκολλήσει..
Πανέμορφη, ροπάτη, ελαφριά, ξεχωριστή, με νορμάλ τιμή και γονίδια daytona είναι ενας συνδυασμός που αν μη τι άλλο με εξιτάρει.
ωστόσο οι " φωνές της λογικής " αντιλέγουν και προκαλουν προβληματισμο:

-ανταλλακτικά ακριβά και καθυστερημένα
-μεταπώληση ιδιαιτέρως επίπονη αν όχι αδυνατη..
-σερβις τσιμπημένο ( σε σχεση με τους Ιάπωνες) και μόνο εξειδικευμένο
Για το συγκεκριμένο μοντέλο ακούω για
-έλλειψη abs
- μικρό κόψιμο τιμονιού (μειον μεσα στην πολη)
- αμορτισερ μη ρυθμιζόμενο- μαλακο πιρούνι και βεβαια
-προστασία απο αερα σχεδον ανυπαρκτη εστω και με το μασκάκι.
Οπως είναι φυσικό αναρωτιέμαι αν πραγματικά αξίζει η αγορά της σε σχεση με τον ιαπωνικο-ιταλικό ανταγωνισμο και με βάση τις αναγκες και επιθυμιες μου που είναι:
- πρωτίστως η οδηγική απόλαυση(δεν εννοω σουζες ,endo και τα συναφή ) οι ροπες με ενδιαφερουν περισσοτερο οι τελικες λιγοτερο
- 70% κινηση στην πολη και 30% αποδρασεις σε ακτινα 20-200 χιλιομετρων κατα προσεγγιση . Προορίζεται δηλαδη για μικρα, μονοημερα/διημερα ταξιδια με αντιστοιχες αναγκες φορτωσης.

θα ήθελα αν μπορείτε να μου καταθέσετε αντικειμενικές και εμπεριστατωμένες αποψεις
οι εναλλακτικες σκεψεις αφορουν κυριως το GSR 600 (δυνατο, φτηνο,μοντερνο), Hornet 600 (ευχρηστο, δυνατο, χαιτεκ εμφανιση) και λιγοτερο το fazer 600 (κυριως λόγω ελλειψης δυναμης χαμηλα).
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά
the road is made clear when viewed from above..

 

  Από: mixalakis στις 03/12/2007 5:42 μμ.

Φίλε μου από όσο μπορώ να ξέρω, τα πράγματα είναι όπως τα γράφεις.
Είχα πριν τον τίγρη, Fazer και μπορώ να πω ότι το street triple είναι σαφώς καλύτερο μηχανάκι. Είναι γενικά το καλύτερο γυμνό και αν δεν σε ενδιαφέρει ο αέρας που θα τρως είναι η καλύτερη επιλογή.
Το gsr είναι πιο all around, αλλά αισθητικά δεν μου αρέσει ενώ θα έλεγα ως πιο λογική επιλογή το hornet, κυρίως και λόγω της γνωστής αξιοπιστίας.

Οδήγησε και το street triple και το hornet και διάλεξε αυτό που φαντάζεσαι τον εαυτό σου να καβαλάει κάθε μέρα, αν και έχω τη γνώμη ότι έχεις ήδη δαγκώσει την λαμαρίνα με τον τρικύλινδρο και απλά θες επιβεβαίωση από άλλους για να προχωρήσεις την σχέση!

 

  Από: redfoot στις 04/12/2007 10:18 πμ.

Πράγματι έτσι είναι, μπήκες στο νόημα φίλε
αν δεν ήταν κι εκείνα τα γουρλομάτικα φανάρια που μου κάθονται κάπως περίεργα στο στομάχι ίσως να βρισκόμουν ήδη στην αντιπροσωπεία
το hornet ισορροπημένο, υπεραξιόπιστο και φρέσκο αλλά αισθητικά με χαλάει πολυ, ιδίως εκείνο το καρούμπαλο πάνω απο το φανάρι για να μη μιλήσω για τη διχαλωτή ουρά. Ακουσα μάλιστα ότι έβαλαν ιταλό σχεδιαστή για το project! σουρωμένος θα τανε.
το fazer καλό άλλα πολυφορεμένο και χαμηλά πολυ άτονο, εγω ενδιαφερομαι κυριως για χαμηλομεσαίες στροφες.
το gsr καλο σε όλα, το μονο αρνητικό που διάβασα είναι κατι τριγμοί στα 170 χιλ στην εθνική, κατα τα άλλα ωραιο. Ειναι η εναλλακτική επιλογή μου αν δεν παντρευτω την Αγγλίδα
the road is made clear when viewed from above..

 

  Από: tasskap στις 04/12/2007 2:45 μμ.

Κάνε μια βόλτα το καινούριο Tiger και θα βρεις ακριβώς τις απαντήσεις σε όλα αυτά που ψάχνεις. Κι εγώ ψαχνόμουνα σαν κι εσένα, μέχρι που μου είπε ο brother να κάνω το εργαλείο μια βόλτα... Το οδήγησα Παρασκευή και Δευτέρα το έκλεισα!!!!

 

  Από: Aragorn στις 04/12/2007 7:01 μμ.

[quote:2zv5pfmb]Κάνε μια βόλτα το καινούριο Tiger και θα βρεις ακριβώς τις απαντήσεις σε όλα αυτά που ψάχνεις. Κι εγώ ψαχνόμουνα σαν κι εσένα, μέχρι που μου είπε ο brother να κάνω το εργαλείο μια βόλτα... Το οδήγησα Παρασκευή και Δευτέρα το έκλεισα!!!!
+1050 [/quote:2zv5pfmb]

 

  Από: mixalakis στις 05/12/2007 1:31 μμ.

Καλά!!!
Συζήτηση τέλος!

Μόλις διάβασα στο ΜΟΤΟ συγκριτικό Street triple, GSR και Shiver.

Πολύ απλά το αγγλάκι βγαίνει χαλαρά πρώτο!

 

  Από: redfoot στις 05/12/2007 5:04 μμ.

αλήθεια; θα αγορασω το τευχος, ευχαριστω για την πληροφορία.
μαύρα πάντως μαντάτα φίλοι από έναν έμπορο μοτοσυκλετών που τυχαίνει να εμπιστεύομαι και έσπευσα να τον ρωτήσω τι γνώμη έχει για την πιθανή επιλογή μου. Τι να σας πω ρε παιδιά, δε θέλω και να σας στεναχωρώ αλλά μόνο ντομάτες που δε μου πέταξε! Και μιλάμε για άνθρωπο που είναι πάνω απο 3 δεκαετίες στο χώρο και ξέρει τι παιζεται από μέσα. Θα σας αναφέρω ενδεικτικά μερικές φράσεις του. Εχουμε και λέμε λοιπον:
α) "αγγλικό μοτέρ θα εμπιστευτείς; είσαι τρελός";
β η μεταπωλητικη αξία που θαχεις θα είναι ανυπαρκτη. Δε θα στο παιρνει ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ πλην της αντιπροσωπείας εφοσον βεβαια παραγγείλεις αλλο triumph πραγμα που σημαινει οτι τα παντρευεσαι και βεβαια αν θα στο παρει θαναι σε τιμη θανατηφόρα χαμηλη
γ)παρα πολυ μικρή εταιρεία και με αβέβαιο μέλλον. Ανά πάσα στιγμή κινδυνεύεις να μείνεις χωρίς υποστήριξη, χωρίς σερβις και βέβαια χωρίς ανταλλακτικά
δ) από πωλησεις είναι χαλια. Συγκριτικά με τις ανατγωνιστριες έχει απελπιστικά χαμηλές ταξινομήσεις (και ειχε και χαρτια να το αποδείξει)
ε) για μεγάλο χρονικό διάστημα είχανπαρατηρηθεί διαρροές στα triumph, δεν ξερω αν ισχυει ακόμη αλλα πολλα είχαν βγει προβληματικά.
αυτα τα ολιγα. μου πε κι αλλα αλλα να μη σας φαρμακώνω μεσημεριάτικα. εμενα πάντως με κερασε πικρό κρασί..
the road is made clear when viewed from above..

 

  Από: Costas στις 05/12/2007 7:01 μμ.

redf"
α) "αγγλικό μοτέρ θα εμπιστευτείς; είσαι τρελός";
β η μεταπωλητικη αξία που θαχεις θα είναι ανυπαρκτη. Δε θα στο παιρνει ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ πλην της αντιπροσωπείας εφοσον βεβαια παραγγείλεις αλλο triumph πραγμα που σημαινει οτι τα παντρευεσαι και βεβαια αν θα στο παρει θαναι σε τιμη θανατηφόρα χαμηλη
γ)παρα πολυ μικρή εταιρεία και με αβέβαιο μέλλον. Ανά πάσα στιγμή κινδυνεύεις να μείνεις χωρίς υποστήριξη, χωρίς σερβις και βέβαια χωρίς ανταλλακτικά
δ) από πωλησεις είναι χαλια. Συγκριτικά με τις ανατγωνιστριες έχει απελπιστικά χαμηλές ταξινομήσεις (και ειχε και χαρτια να το αποδείξει)
ε) για μεγάλο χρονικό διάστημα είχανπαρατηρηθεί διαρροές στα triumph, δεν ξερω αν ισχυει ακόμη αλλα πολλα είχαν βγει προβληματικά.
αυτα τα ολιγα. μου πε κι αλλα αλλα να μη σας φαρμακώνω μεσημεριάτικα. εμενα πάντως με κερασε πικρό κρασί.."


Νομίζω οτι πονάει όταν το Daytona παίρνει 2 χρονιές συνεχόμενα το βραβείο masterbike.Ειδικά αυτό το σχόλιο για τον κινητήρα νομίζω οτι είναι τελείως άκυρο! Αυτό για το α.
Για το γ αρκεί να σκεφτείς τί ανάπτυξη έχει η εταιρία για να δεις αν το μέλλον της είναι αβέβαιο ή όχι.Αλλά κάτσε να βγουν και τα καινούρια μοντέλα και τότε θα κλείσουν κι άλλα στόματα.
Για το δ φυσικά και θα έχει λίγες πωλήσεις συγκριτικά αφού όλα τα μοντέλα της είναι άνω των 600cc.
Κι αυτά τα λέω οχι γιατί είμαι ειδικός,απλά επειδή έχω Triumph και έχω δει μερικά πράγματα.Και για να ξεμπερδεύουμε τα πιο πολλά αρνητικά τα λένε τύποι οι οποίοι δεν έχουν Triumph και δεν έχουν και καμία σχέση.Κι εμένα μου έχουν πει διάφορα αλλά η φάτσα αυτών που πίνουν τσαγάκι από το Daytona άλλα μου λέει

 

  Από: Costas στις 05/12/2007 7:16 μμ.

Βασικά δεν έχω κανένα πρόβλημα με την Triumph και ούτε έχω μετοχές στην εταιρία.Απλά μου τη δίνει που έχεις μια μηχανή που έχει γκάζια φρένα,που στρίβει,με πολύ καλύτερη ποιότητα από τα Ιαπωνέζικα και με κάτι τελείως διαφορετικό από όλες τις υπόλοιπες και έρχεται ο κάθε ένας και λέει το μακρύ του και το κοντό του.

 

  Από: Aragorn στις 05/12/2007 10:44 μμ.

[quote:mx1ae32t]) "αγγλικό μοτέρ θα εμπιστευτείς; είσαι τρελός";
β η μεταπωλητικη αξία που θαχεις θα είναι ανυπαρκτη. Δε θα στο παιρνει ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ πλην της αντιπροσωπείας εφοσον βεβαια παραγγείλεις αλλο triumph πραγμα που σημαινει οτι τα παντρευεσαι και βεβαια αν θα στο παρει θαναι σε τιμη θανατηφόρα χαμηλη
γ)παρα πολυ μικρή εταιρεία και με αβέβαιο μέλλον. Ανά πάσα στιγμή κινδυνεύεις να μείνεις χωρίς υποστήριξη, χωρίς σερβις και βέβαια χωρίς ανταλλακτικά
δ) από πωλησεις είναι χαλια. Συγκριτικά με τις ανατγωνιστριες έχει απελπιστικά χαμηλές ταξινομήσεις (και ειχε και χαρτια να το αποδείξει)
ε) για μεγάλο χρονικό διάστημα είχανπαρατηρηθεί διαρροές στα triumph, δεν ξερω αν ισχυει ακόμη αλλα πολλα είχαν βγει προβληματικά.
[/quote:mx1ae32t]
ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ..............................ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΙ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

 

  Από: ΘΩΜΑΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ στις 06/12/2007 11:06 πμ.

Ποτε θα ξυπνησει αυτη η χωρα επιτελους?
Συγνωμη για τον φιλο σου παλικαρι μου αλλα η σταση του ειναι τουλαχιστον αναχρονιστικη. . . . !!!
Τα ιδια ελεγαν και για την ΚΤΜ και ειδες που ειναι τωρα. .
Δεν υπαρχουν κακα μηχανακια πια
Μονο κακοι Ελληνες που δεν ξερουν πως να τα πουλουν και να τα συντηρουν. . .

 

  Από: redfoot στις 06/12/2007 2 μμ.

Θα συμφωνήσω μαζί σας, κι εγώ της ίδιας άποψης και φιλοσοφίας είμαι. Ωστόσο για να είμαι απόλυτα ειλικρινής με προβλημάτισε σοβαρά και ορισμένα (όχι όλα )από τα επιχειρήματα του ήταν ισχυρά. Πιο συγκεκριμένα, μου ανέφερε 2 παραδείγματα εταιριών, της ρόβερ για τα αυτοκίνητα και της moto guzzi για μηχανές. Και οι 2 πολυ σοβαρές και αξιόλογες. Η μία λουκέτο και οι ιδιοκτήτες καταστράφηκαν, η δεύτερη αν δεν ήταν η piaggio να ανοίξει την ομπρέλα της και να την σώσει ασφαλως θα βυθιζόταν και αυτή.
Επίσης προκαλεί έκπληξη και αρνητική εντύπωση το γεγονός ότι το δίκτυο της triumph δεν είναι καθόλου εκτεταμένο και ισχυρο. Πολλοί έμποροι δε θέλουν να την αναλάβουν. Τρανό παράδειγμα η Θεσσαλονίκη που λόγω γειτνίασης με αφορά άμεσα. Ολοκληρη συμπρωτεύουσα και έχει μία και μοναδική αντιπροσωπεία. Τι αντιπροσωπεία δηλαδη, για ένα μαγαζάκι 3 επί 3 μιλάμε στην κυριολεξία. Πως να βασιστείς για σέρβις και ανταλλακτικά με τόσο αβέβαιες συνθήκες;
Κάτι άλλο είναι και η δυσκολία μεταπώλησης αν ποτέ παραστεί ανάγκη ή αλλάξουν οι επιθυμίες. Πιστεύω θα ματώσουμε να το δώσουμε.

Το moto πάντως που αγόρασα όντως το βγάζει πρώτο, με ορισμένα αρνητικά σχόλια βέβαια για την εμφάνιση, την ανάρτηση, την άνεση και ορισμένες λεπτομέρειες της κατασκευής. Και το shiver πολυ αξιολογο μου φάνηκε ,aprilia βεβαια.. το δε gsr με απογοητευσε και ήδη το είχα απο πριν βγάλει απο τη wishing list .
the road is made clear when viewed from above..

 

  Από: tasskap στις 06/12/2007 4:09 μμ.

Αν το μέγεθος του εργοστασίου θεωρείται επιχείρημα, τότε η HONDA που είναι Ο κολοσσός και με τρελλές πωλήσεις θα έπρεπε να κόψει το κεφάλι της που η DUCATI με πωλήσεις περιπτέρου και μέγεθος όσο το lobby της παίρνει τα πρωταθλήματα για την πλάκα!!! Τα ίδια λέγανε και για τα ΚΤΜ όπως προαναφέρθηκε... Πλέον που τα πάντα σχεδιάζονται από υπολογιστές και πατρονάρονται από... λογιστές, δεν υπάρχουν μηχανές με διαρροές και κάτι τέτοια. Το ρομπότ της HONDA βιδώνει καλύτερα από το ρομπότ της TRIUMPH δηλαδή? Το αν κλείνουν οι εταιρείες είναι θέμα λογιστικής και marketing. Δες που ήταν κάποτε η SKODA και που έχει φτάσει... Ο μόνος τρόπος να είσαι σίγουρος για την επιλογή σου είναι να είσαι ενημερωμένος και να την ψάχνεις και αφού δοκιμάσεις και σου αρέσει αγόρασέ τη και και ευχαριστήσου τη... Γνώμη μου πάντα!

 

  Από: Aragorn στις 06/12/2007 10:22 μμ.

παντως η αντιπροσωπεια στη θεσσαλονικη ειναι μια χαρα και το μεγεθος φιλε μου σε αυτη την περιπτωση δεν μετραει

 

  Από: mixalakis στις 07/12/2007 12:48 πμ.

redf"αλήθεια; θα αγορασω το τευχος, ευχαριστω για την πληροφορία.
μαύρα πάντως μαντάτα φίλοι από έναν έμπορο μοτοσυκλετών που τυχαίνει να εμπιστεύομαι και έσπευσα να τον ρωτήσω τι γνώμη έχει για την πιθανή επιλογή μου. Τι να σας πω ρε παιδιά, δε θέλω και να σας στεναχωρώ αλλά μόνο ντομάτες που δε μου πέταξε! Και μιλάμε για άνθρωπο που είναι πάνω απο 3 δεκαετίες στο χώρο και ξέρει τι παιζεται από μέσα. Θα σας αναφέρω ενδεικτικά μερικές φράσεις του. Εχουμε και λέμε λοιπον:
α) "αγγλικό μοτέρ θα εμπιστευτείς; είσαι τρελός";
β η μεταπωλητικη αξία που θαχεις θα είναι ανυπαρκτη. Δε θα στο παιρνει ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ πλην της αντιπροσωπείας εφοσον βεβαια παραγγείλεις αλλο triumph πραγμα που σημαινει οτι τα παντρευεσαι και βεβαια αν θα στο παρει θαναι σε τιμη θανατηφόρα χαμηλη
γ)παρα πολυ μικρή εταιρεία και με αβέβαιο μέλλον. Ανά πάσα στιγμή κινδυνεύεις να μείνεις χωρίς υποστήριξη, χωρίς σερβις και βέβαια χωρίς ανταλλακτικά
δ) από πωλησεις είναι χαλια. Συγκριτικά με τις ανατγωνιστριες έχει απελπιστικά χαμηλές ταξινομήσεις (και ειχε και χαρτια να το αποδείξει)
ε) για μεγάλο χρονικό διάστημα είχανπαρατηρηθεί διαρροές στα triumph, δεν ξερω αν ισχυει ακόμη αλλα πολλα είχαν βγει προβληματικά.
αυτα τα ολιγα. μου πε κι αλλα αλλα να μη σας φαρμακώνω μεσημεριάτικα. εμενα πάντως με κερασε πικρό κρασί.."


Εγώ να δεις τι άκουσα όταν ήθελα να πάρω το tiger!!!
Μήπως ο φίλος σου ο έμπορος δεν φέρνει triumph και ειδικεύεται στα γιαπωνέζικα;;
Μου έλεγαν πάρε TDM! Ένα μηχανάκι σαφώς χειρότερο από τον τίγρη, για να έχω πιθανόν καλύτερο σέρβις και αν ποτέ θελήσω να το δώσω να μην χάσω 1 χιλιάρικο;
Όσο για τις πωλήσεις μήπως ξέχασε να σου δείξει την αύξηση των πωλήσεων της triumph τα τελευταία χρόνια;