Τα προηγούμενα μηχανάκια μας

Re: Τα προηγούμενα μηχανάκια μας  

  Από: panos1050 στις 06/04/2009 10:34 μμ.

ΕΓΩ ΕΧΩ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟΥΣ ΕΡΩΤΕΣ.ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΜΕ ΕΝΑ ΧΤ 660 ΤΟ 2004 ΜΕΤΑ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΟΠΛΟ 990 ADVENTURE ΜΕΤΑ SPEED TRIPLE AI TVRA EXV TON TIGRH 1050 KAI ΒΛΕΠΟΥΜΕ
..............Πέφτει μόνον αυτός που τρέχει. Όποιος σέρνεται δεν πέφτει ποτέ..................

Re: Τα προηγούμενα μηχανάκια μας  

  Από: WBP στις 11/04/2009 7:16 μμ.

Πριν το '76.. νοικιαζαμε κατι Garelli 50αρια (σκαστοι) απο κοπανα και τα σπαγαμε με 40 Km/h! Ε ρε κατι γκαζια!!!

Το '76 απεκτησα το πρωτο μου. Χρησιδανειο απο τον μπαρμπα μου. Benelli mini moto 50cc. Κατι σαν τον μπομπο της Honta. Σαν να εβλεπες ενα Οn-off σε zip!

Το 80 πηρα ενα μοτοποδηλατο Malanca (Tigrotto 50)!. Το πρωτο με δικα μου λεφτα. 23.600 δρχ. Εκανες και πεταλι.

Το 82 πηρα ενα Suzuki GT 50 (μεταχειρισμενο) αλλα "φτιαγμενο" σε 70αρι. Δισκοφρενο εμπρος! WOW! ειχε και Metzeler λαστιχα! Ξανα WOW! Χτυπαγε 115 στο κοντερ. Εγερνε κιολας. Καραwow!! Μου το κλεψανε 30/8/83. Στο λαιμο να τους κατσει.

Μεχρι το '90, τιποτε. Ποδηλατο. Μου το κλεψανε 3/7/90. 4/7/90 πηγα και πηρα μηχανη. Με το limited budget που ειχα, πηγαινα για ενα virago 400 απο τον Βερναρδο (εισαγωγης) που το ειχε πολυ φτηνο. Μεσα στο μαγαζι - και ενω (χωρις τρελλο ενθουσιασμο) του εχω πει να μου "τυλιξει" την virago να φυγω - βλεπω 2 στρογγυλα προβολακια να μου χαμογελανε. Μπαμ! Αυτο ηταν! Love at first sight! Honda AX-1 250cc 29 Hp. ΦΕΡΤΟΟΟ!!!
Υπεροχο μηχανακι. Ποδηλατακι σκετο. Για μεσα στην πολη, το απολυτως ιδανικο. ΕΙλικρινα λυπαμαι που το πουλησα.

13/5/1991 Το Αχ πουληθηκε. Τη ιδια μερα αγοραστηκε το Tengai. Η πρωτη μου "μεγαλη" μηχανη.. με 8.000 km στο κοντερ της, μου κρατησε παρεα για πολλα ταξιδιωτικα χιλιομετρα μεχρι και τις 30/3/1995. Υπεροχο μηχανακι, 48 αλογα απο εναν μονοκιλυνδρο κινητηρα, ροπες, αρκετο γκαζι και καλα κρατηματα... πηγε σε μερη που δεν τολμαω καν να σκεφτω να παω το Tiger...


Την αποχωριστηκα 30/3/95 και στις 1/4/95 αγοραστηκε ο Τιγρης που με υπομενει μεχρι και σημερα.
Always regret for what u didn't do, never for what u did.

Re: Τα προηγούμενα μηχανάκια μας  

  Από: johnygalan στις 30/12/2009 10 μμ.

750 K6
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:41, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Τα προηγούμενα μηχανάκια μας  

  Από: strani στις 26/01/2010 5:32 μμ.

εχουμε και λεμε....χτ 250'82 - XL600R'84 -GPZ550[ΚΑΡΧΑΡΙΑΣ]'85 - KLR650'87 - LEAD-50CC '89 GPZ550'96 XT660X'05 TIGER 1050'09 NO FOTOS...

Re: Τα προηγούμενα μηχανάκια μας  

  Από: Sprinter στις 26/01/2010 5:35 μμ.

Χα Χα εκείνο το XLR πώς το βαζες μπροστά? Γιατί εγω είχα πάρει μποτάκι με σιδερένιο πάτο
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Τα προηγούμενα μηχανάκια μας  

  Από: Aris. στις 26/01/2010 10:25 μμ.

Εγω μια ζωη θυμαμε ενα παλικαρακι σε ενα XR600 ηταν δεν ηταν 60κιλα , επαιζε με τιν μανιβελα μεχρι να βρει συμπιεση και πηδουσε ολοκληρος με τα 2 τα ποδια πανω της , δεν επερνε μπρος και παμε παλι απο την αρχη... αυτο κρατουσε παντα κανα μισαωρο ....
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Τα προηγούμενα μηχανάκια μας  

  Από: chris34 στις 27/01/2010 7:24 πμ.

Aris."Εγω μια ζωη θυμαμε ενα παλικαρακι σε ενα XR600 ηταν δεν ηταν 60κιλα , επαιζε με τιν μανιβελα μεχρι να βρει συμπιεση και πηδουσε ολοκληρος με τα 2 τα ποδια πανω της , δεν επερνε μπρος και παμε παλι απο την αρχη... αυτο κρατουσε παντα κανα μισαωρο .... "


Αφου δεν του γυρναγε να του σπασει κανα καλαμι στο ποδι παλι καλα!!!
Λευκος Τιγρης!!see you................

Re: Τα προηγούμενα μηχανάκια μας  

  Από: strani στις 28/01/2010 8:54 μμ.

Sprinter"Χα Χα εκείνο το XLR πώς το βαζες μπροστά? Γιατί εγω είχα πάρει μποτάκι με σιδερένιο πάτο "

ο παλιος ειναι αλλιως.υπηρχε κολπο

Re: Τα προηγούμενα μηχανάκια μας  

  Από: Sprinter στις 29/01/2010 11:50 πμ.

Ναι ναι κόλπο... να αλλάζεις τα πηνία κάθε 5000 χλμ... Γιατι αλλιώς τι να σπαγες συμπίεση, τι να κανες μικρομετρικές κινήσεις την μανιβέλα, τι ευχέλαια, τι καντήλια... τα αρχ...α σου έπαιρνες.

Ασε από παλιομάρα έχουμε
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Τα προηγούμενα μηχανάκια μας  

  Από: Γιωργος στις 29/01/2010 1:10 μμ.

θα προσθέσω και φωτο αφου τις σκανάρω από τα παλιά

1984 honda c50 6v (8 μηνες το εκλεψαν στην σπυρου πάτση)
1985 sachs ultra 80(6 μήνες το εκλεψαν στη λιοσίων)
1985 honda cb 175 ( αυτό δεν το κλεψαν)
1987 kawasaki z650
1987 suzuki gsx 750 et ( το έκλεψαν στην θησέως 10 μερες αφου το πουλησα)
1987 honda cbx 550
1989 Honda cb 450 hifhthawk
1993 kawasaki gpz 750 ninga
1993 παράλληλα suzuki sp 375
1995 kawasaki klr 250
1999 Yamaha fzr 750 genesis
2001 Ural red star 650
2002 Yamaha xtz 750
2003 triumph tiger 900
2004 triumph rocket 2300
2005 triumph sprint st 1050( 920km μετά έμεινε 1 μέτρο)
2006 triumph sprint st 1050 abs
2006 παράλληλα triumph tiger 955
2007 Triumph tiger 1050
2007 παράλληλα street triple 675
2009 Bmw 1150 gs
2009 παράλληλα aprilia shiver 750 abs
2010 Triumph tiger 1050 abs

Re: Τα προηγούμενα μηχανάκια μας  

  Από: strani στις 29/01/2010 2:37 μμ.

Sprinter"Ναι ναι κόλπο... να αλλάζεις τα πηνία κάθε 5000 χλμ... Γιατι αλλιώς τι να σπαγες συμπίεση, τι να κανες μικρομετρικές κινήσεις την μανιβέλα, τι ευχέλαια, τι καντήλια... τα αρχ...α σου έπαιρνες.

Ασε από παλιομάρα έχουμε "

ρε εισαι κακος και ποταπος υπηρχε κολπο σου λεω...........

Re: Τα προηγούμενα μηχανάκια μας  

  Από: tripanakos στις 15/04/2011 6:11 μμ.

Καλησπέρα σε όλους ....
Νιουφης στο forum καθώς μόλις χθές έγινα κατοχος ενος tiger 900 (01)

Είπα να ξεκινήσω τα ποσταρίσματα απο εδώ.

Λοιπόν η δίτροχη ιστορία μου ξεκίνησε το '87
με ένα παπάκι (Honda C50), δεν έκοψα ποτε τη ποδιά του, δεν του έβαλα εξάμιση Devil και δεν το έκανα 72άρι 85αρι 125άρι 950άρι και διάφορα άλλα της εποχής. Το χάρισα σε ένα ξαδερφάκι μου λίγο πρίν φύγω για σπουδες ο οποίος έκανε ΟΛΑ τα παραπάνω και ακόμη περισσότερα.

το 90 αποχωρώ για γηραιά αλβιόνα και αναβαθμίζομαι (λέμε τώρα)
πρώτο απόκτημα Suzuki GS 125 και μετα απο 16 μήνες ατελείωτης ταλαιπωρίας (απο εμένα προς το GS) το κακόμοιρο αποφασίζει να εγκαταλείψει τον μάταιο τούτο κόσμο και εμένα τον σιδεροφάγο και καταλήγει στην ανακύκλωση.

την επομένη του χωρισμού με το GS βλέπω ένα
Honda NSR 125R στα χρώματα της Rothmans Honda και μέσα στο κεφάλι μου αρχίζει και ακούγεται το γνωστό λαϊκό άσμα " Έρωτα μου αγιάτρευτε και καϊμέ μου μεγάλεεεεεεεε". Πρόβλημα το οικονομικό ..... κάνω το σκ@τό μου παξιμάδι και μετα απο 3 μήνες επισκέπτομαι τον μαγαζάτορα (για 1.208.923.473.454η φορά) με σκοπό να πάρω το "Θερίο"
Μετα απο ατελείωτα παζάρια διάρκειας 3 ημερών σχεδόν μου το χαρίζει αρκεί να μη με ξαναδεί ποτέ στο μαγαζί, τη γειτονιά, τη πόλη, τη χώρα, το πλανήτη κλπ.
Δύο μήνες μετα το αναβαθμίζω με ένα κιτ Malossi, η διχρονίλα πάει σύννεφο και εγώ καμαρώνω σαν γύφτικο σκεπάρνι !!!

Ενα περίπου χρόνο μετα την αναβάθμιση και αφού ο αδερφός μου ταξίδεψε με το NSR απο την Αγγλία στην Ελλάδα, ένα Volvo ερωτέυθηκε σφόδρα το NSR. O έρωτάς τους έμεινε ανεκπλήρωτος καθώς η υπερβολική αγάπη του προφυλακτήρα του σουηδικού θεριού έστειλε το hondaki στο σπασμενατζίδικο και εμένα σπίτι με αρκετές λίρες στη τσέπη !!

Επόμενη αγορά ένα απαίσιο και κακομούτσουνο Honda VT 250 Δεν μου άρεσε ποτέ (τότε γιατι το πήρα ?) και ήταν εμφανές ότι ούτε και εγώ του άρεσα ιδιαίτερα. Το διαζύγιο βγήκε κοινή συναινέση και ο καθείς τράβηξε το δρόμο του.

Και κάπου εκεί αρχίζει ο έρωτας με τα Ζ
ένα Τραγικό Kawasaki Ζ250 βρέθηκε στο δρόμο μου και ο έρωτας ήτο σφοδρός & κεραυνοβόλος, σε τέτοιο βαθμό που 2 μέρες μετα την αγορά του για ένα κομμάτι ψωμί (ή καλύτερα για 2 pints μπύρας) έγινε χίλια κομμάτια μεταφέρθηκε στο δωμάτιο μου όπου και για τους επόμενους 2 μήνες το έφτιαξα απο την αρχή !! Το ίδιο καλοκαίρι έκανα το πρώτο μου ταξίδι με το 250αράκι απο Cardiff- Αθήνα. Το 250 δεν επέστρεψε ποτέ αγγλία αφού πουλήθηκε (μετα δακρύων) στην Αθήνα.
Επιστροφή στο Βρωχονήσι και αγορά ενός Kawasaki Ζ400. Το πιο γλυκό μηχανάκι που είχα ποτε. Τα έκανε όλα και σύμφερε. Ενα χρόνο μετα πουλήθηκε με συνοπτικές διαδικασίες και αυτό την Ελλάδα.

Με τα χρήματα του 400 αγοράστηκε ένα Kawasaki Ζ650, γνωστό και ώς Βουδας (λόγο μεγέθους και βαριεστημάρας και αναπτύξει ταχύτητα). Με τον "Βούδα" κάναμε με τον αδερφό μου το δεύτερο ταξίδι Cardiff- Αθήνα. Το 650 δεν πουλήθηκε ποτέ για συναισθηματικούς λόγους και υπάρχει ακόμη στο γκαραζ κάνοντας αυτό που κάνει καλύτερα ο Βούδας ... Κάθετε !!!! Κάποτε θα το κάνω restore (λέμε τώρα)

Προτελευταία μηχανή ένα BMW 650 Funduro το γνωστό σε όλους και ώς Τρακτέρ, Ματρακάς, Καϊκι του Κυρ-Μήτσου και τα συναφ'η. Μια χαρούλα σχέση είχαμε, δεν ζήταγε πολλά, δεν ήμουν (ιδιαίτερα) βάρβαρος μαζί του. Πορευτήκαμε για κάμποσο καιρό παρέα μέχρι που με βαρέθηκε και το βαρέθηκα.
Κάπου εκεί είδα έναν 10χρονο Τϊγρη (Triumph Tiger 900 '01)με όλα τα καλούδια του επάνω, οπότε με έπιασε το πατριωτικό έδιωξα το κατασκέυασμα της κατάπτυστης Κας Μέρκελ και το πήρα (έκανα καλά ??).

Εδώ τελειώνει (για την ώρα) η πορεία μου στα δίκυκλα.

Τέλος !!
Powered by Paidakia

Re: Τα προηγούμενα μηχανάκια μας  

  Από: madbiker στις 16/04/2011 2:16 πμ.

1. sachs50 του πατερα μου ηταν αυτο με τα πενταλ σα ποδηλατο.το πρωτοπηρα 10 χρονων.1993, πιο πολυ εκανα ποδηλατο με αυτ παρα το τσουλαγα σα μηχανη
2. glx50 το καβαντζωσα απο τον αδερφο μου οταν εν ετη 1999 εβγαλα διπλωμα για 50αρι.δε με αφησε ποτε .εκανα μαζι του τις πρωτες βολτες μου στην αθηνα οταν ανεβηκα απο καλαματα.ΕΚΛΑΠΗ ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟ 2007
3. honda cb400 2003.ηταν αυτο με τοη μασκα και το μακροστενο φαναρι εμπρος.εκαιγε διαρκως τον ανορθωτη.τον ειχα αλλαξει 3 φορες ωσπου ενα παλληκαρι στον πειραια, καλη του ωρα, με φωτισε.εβαλα ανορθωτη απο honda goldwing!!! και ουτε γατα ουτε ζημια απο κει και περα.το νημα της ζωης του κοπηκε αδοξα οταν επεσε σε χαντακι 1μετρου, δυστυχως με μενα επανω, καπου στην καρδιτσα.καταραμενοι καρδιτσιωτες αγροτες με τα @#&^@##@&^ παπακια σας που πεταγεστε απο τα χωραφια
4.kawasaki ninja636rr 2005 μολις ειχε βγει μετην εξατμιση κατω απο σελα...love at first sight.δεν εχω τι να πω!6 χρονια απειρα χλμ, απειρα ξυσιματα σε επιδαυρο, πιστα, αγ. γιαννη ρωσο, μπραλο, αρτεμισιο, μεχρι και στα λιμανακια.απο τα μηχανακια που δε θα ξεχασω.\\
5.tiger1050 14/4/2011 μολις 100χλμ στο κοντερ.δεν εχω να πω πολλα....απλα τελειο
[size=150:19cvyl53] its better to burn out, than to fade away

Re: Τα προηγούμενα μηχανάκια μας  

  Από: crazyumpire στις 16/04/2011 1:12 μμ.

Super !!!
πολυ καλο θρεντακι!! εγω δεν θα πω πολλα για το καθε ενα απο αυτα,απλα γιατι το καθε ενα ειχε την χαρη του τον καιρο που επρεπε!καποια ηταν καλα! καποια καλυτερα!! καποια πολυ καλα σε κρατηματα και φρενα...αλλα πολλα μηχανικα προβληματα!!!!!!! οσο για τα κοστουμια σε καποια,αυτα ηταν μεγαλος καυμος!! καποια απλα για να μην μεινω απο μηχανη,και αλλα παλι απλα για να εχω ενα εργαλειο! σας τα καταθετω με τυχαια σειρα!!!!
VANITAS VANITATUM ET OMNIA VANITAS
Veni...Vedi....WC...

Re: Τα προηγούμενα μηχανάκια μας  

  Από: crazyumpire στις 16/04/2011 3:31 μμ.

φωτο ΡΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!
VANITAS VANITATUM ET OMNIA VANITAS
Veni...Vedi....WC...