Απορια για τρικυλινδρο

Απορια για τρικυλινδρο  

  Από: constantinos33 στις 25/06/2013 6:47 μμ.

Καλησπερα σε ολο το φορουμ!!Θα ηθελα να ψαξω καποια πραγματακια πανω στου τρικυλινδρους.Θελω την βοηθεια σας να μου πειτε πρωτα απο ολα αν υπαρχει καποιο σχετικο τοπικ.Αν δε υπαρχει θα ηθελα να μαθω καποια πραγματακια σχετικα με τον συγκεκριμενο κινητηρα.Δηλαδη....ο χαρακτηριστικος του ηχος,η μεγαλη του ροπη σε ολο το φασμα των στροφων κ.λ.π!Τα θελω ολα αυτα για να μελετησω αυτους του κινητηρες μιας και ειναι μοναδικη στο ειδος του...(οπως εχω κανει παλιοτερα με τους wankel-περιστροφικους κινητηρες).Ευχαριστω πολυ!!

Re: Απορια για τρικυλινδρο  

  Από: Polymhxanos στις 26/06/2013 1:22 πμ.

constantinos33"Καλησπερα σε ολο το φορουμ!!Θα ηθελα να ψαξω καποια πραγματακια πανω στου τρικυλινδρους.Θελω την βοηθεια σας να μου πειτε πρωτα απο ολα αν υπαρχει καποιο σχετικο τοπικ.Αν δε υπαρχει θα ηθελα να μαθω καποια πραγματακια σχετικα με τον συγκεκριμενο κινητηρα.Δηλαδη....ο χαρακτηριστικος του ηχος,η μεγαλη του ροπη σε ολο το φασμα των στροφων κ.λ.π!Τα θελω ολα αυτα για να μελετησω αυτους του κινητηρες μιας και ειναι μοναδικη στο ειδος του...(οπως εχω κανει παλιοτερα με τους wankel-περιστροφικους κινητηρες).Ευχαριστω πολυ!!"


Δεν βλέπω ερωτήσεις όμως. Τι να σου απαντήσουμε αν δεν κάνεις καμία συγκεκριμένη ερώτηση;
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Απορια για τρικυλινδρο  

  Από: batinaki στις 26/06/2013 2:09 πμ.

Όταν λες οτι θέλεις να μελετήσεις τι εννοείς? Εργασία για σχολή κάνεις?
Ξεκίνα με το wikipedia και ψάξε τις πηγές που έχει στο τέλος.. είναι μια καλή αρχή.
Όταν λες 'μοναδική στο είδος τους' που αναφέρεσαι? Στην τεχνολογία? Δεν νομίζω πως είναι κάτι
διαφορετικό.. όπως οι βάνκελ.
Εδώ κυρίως τα προβλήματα τους θα βρεις..
Αλίμονο σε αυτούς που περιμένουν να σταματήσουν πατώντας φρένο..!!!!
[quote="Theozed":3c1qbi2i]
Δεν υπάρχει ρε συ γενιά πριν ή μετά τον batinaki!
Τον έφτιαξε ο Μέγιστος Θεός και πέταξε το καλούπι στο Mount Doom!
Τ-Ε-Λ-Ο-Σ[/quote:3c1qbi2i]

Re: Απορια για τρικυλινδρο  

  Από: sprint900 στις 26/06/2013 10:22 πμ.

Καλώς όρισες φίλε , ρίξε μια ματιά εδώ , να καταλάβεις πως δουλεύει ένας τετράχρονος βενζινοκινητήρας και αφού μάθεις τα βασικά , επανερχόμαστε , δεν είναι μαγικά του γιατί ο τρικύλινδρος πλησιάζοντας στον κυβισμό του ιδανικού των 330cc που θεωρείται για ένα κύλινδρο η χωρητικότητα , σε μια μοτοσυκλέτα είναι περίπου στον μέσο ιδανικό ορο ιπποδύναμης και ροπής .
Και φυσικά και σε μικρά αυτοκίνητα με κυβισμό κοντά στο λίτρο .
Φυσικά το τι είναι η ιπποδύναμη και τι η ροπή είναι άλλου παπά ευαγγέλια , αλλα κάθε πράγμα στην ώρα του .
Εδώ είμαστε σε ότι δεν καταλαβαίνεις .

http://invenio.lib.auth.gr/record/125686/files/%CE%A0%CE%A4%CE%A5%CE%A7%CE%99%CE%91%CE%9A%CE%97%20%CE%95%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%A3%CE%99%CE%91%20%CE%A3%CE%9F%CE%A5%CE%9B%CE%99%CE%A4%CE%A3%CE%99%CE%A9%CE%A4%CE%97%20%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A5.pdf?version=1

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Απορια για τρικυλινδρο  

  Από: constantinos33 στις 26/06/2013 1:10 μμ.

sprint900"Καλώς όρισες φίλε , ρίξε μια ματιά εδώ , να καταλάβεις πως δουλεύει ένας τετράχρονος βενζινοκινητήρας και αφού μάθεις τα βασικά , επανερχόμαστε , δεν είναι μαγικά του γιατί ο τρικύλινδρος πλησιάζοντας στον κυβισμό του ιδανικού των 330cc που θεωρείται για ένα κύλινδρο η χωρητικότητα , σε μια μοτοσυκλέτα είναι περίπου στον μέσο ιδανικό ορο ιπποδύναμης και ροπής .
Και φυσικά και σε μικρά αυτοκίνητα με κυβισμό κοντά στο λίτρο .
Φυσικά το τι είναι η ιπποδύναμη και τι η ροπή είναι άλλου παπά ευαγγέλια , αλλα κάθε πράγμα στην ώρα του .
Εδώ είμαστε σε ότι δεν καταλαβαίνεις .

http://invenio.lib.auth.gr/record/125686/files/%CE%A0%CE%A4%CE%A5%CE%A7%CE%99%CE%91%CE%9A%CE%97%20%CE%95%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%A3%CE%99%CE%91%20%CE%A3%CE%9F%CE%A5%CE%9B%CE%99%CE%A4%CE%A3%CE%99%CE%A9%CE%A4%CE%97%20%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A5.pdf?version=1

"


Σε ευχαριστω πολυ αλλα γνωριζω αρκετα καλα την λειτουργεια των μεκ και εγω πιο πολυ ηθελα να μαθω για τη τεχνολογια των triple γιατι αν δεν κανω λαθος ολη η λειτουργεια και διανομη-καυση του καυσιμου ειναι διαφορετικη απο εναν αντοιστιχο κινητηρα!

Re: Απορια για τρικυλινδρο  

  Από: Polymhxanos στις 26/06/2013 3:45 μμ.

Ναι, είναι.

Τα ηλεκτρονικά της Τ. περιλαμβάνουν 2 σετ από υπερπυκνωτές, στους οποίους αναπτύσεται τάση 2 δισεκατομύρια βόλτ. Με το που βάζεις μπροστά, οι δύο πυκνωτές φορτίζονται και δημιουργείται ανάμεσά τους μια σκουληκότρυπα αινστάιν-ρόζεν. Στην συνέχεια ακούγεται ένα σβιιιινννν , είναι ο σερβομηχανισμός που μετακινεί τον ένα πυκνωτή, από το ντεπόζιτο, στους κυλίνδρους απευθείας.

Με τον τρόπο αυτό, το καύσιμο μεταφέρεται μέσω της χωροχρονικής συντόμευσης απευθείας στους κυλίνδρους και έτσι γλυτώνουμε μπεκ-αυλούς-αντλίες και άλλα πράγματα που κουβαλάνε άδικα οι ''αντΟΙστΙχοι κινητήρες''. Στον χώρο αυτό, μπορείς άνετα να κρύβεις ένα σάντουιτς, να έχεις κάτι να τσιμπήσεις στα ταξίδια.

Μελέτες έχουν γίνει από χακεράδες, ο πρώτος πυκνωτής να κρυφτεί ένα βράδυ πούβρεχε, κατευθείαν μέσα στην δεξαμενή του βενζινάδικου της πόλης μας. Με τον τρόπο αυτό, η διανομή του καυσίμου, θα γίνεται τζάμπα (αν και εις βάρος του βενζινά), χώρια ότι δεν υπάρχει λόγος για ντεπόζιτο πια στην μοτοσυκλέτα, ούτε για χαμένο χρόνο για ανεφοδιασμούς στα ταξίδια μας.

1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Απορια για τρικυλινδρο  

  Από: patapios στις 26/06/2013 4:40 μμ.

Polymhxanos"ο πρώτος πυκνωτής να κρυφτεί ένα βράδυ πούβρεχε"



πνιγηκα με τα μακαρονια που ετρωγα

Re: Απορια για τρικυλινδρο  

  Από: constantinos33 στις 26/06/2013 5:28 μμ.

Polymhxanos"Ναι, είναι.

Τα ηλεκτρονικά της Τ. περιλαμβάνουν 2 σετ από υπερπυκνωτές, στους οποίους αναπτύσεται τάση 2 δισεκατομύρια βόλτ. Με το που βάζεις μπροστά, οι δύο πυκνωτές φορτίζονται και δημιουργείται ανάμεσά τους μια σκουληκότρυπα αινστάιν-ρόζεν. Στην συνέχεια ακούγεται ένα σβιιιινννν , είναι ο σερβομηχανισμός που μετακινεί τον ένα πυκνωτή, από το ντεπόζιτο, στους κυλίνδρους απευθείας.

Με τον τρόπο αυτό, το καύσιμο μεταφέρεται μέσω της χωροχρονικής συντόμευσης απευθείας στους κυλίνδρους και έτσι γλυτώνουμε μπεκ-αυλούς-αντλίες και άλλα πράγματα που κουβαλάνε άδικα οι ''αντΟΙστΙχοι κινητήρες''. Στον χώρο αυτό, μπορείς άνετα να κρύβεις ένα σάντουιτς, να έχεις κάτι να τσιμπήσεις στα ταξίδια.

Μελέτες έχουν γίνει από χακεράδες, ο πρώτος πυκνωτής να κρυφτεί ένα βράδυ πούβρεχε, κατευθείαν μέσα στην δεξαμενή του βενζινάδικου της πόλης μας. Με τον τρόπο αυτό, η διανομή του καυσίμου, θα γίνεται τζάμπα (αν και εις βάρος του βενζινά), χώρια ότι δεν υπάρχει λόγος για ντεπόζιτο πια στην μοτοσυκλέτα, ούτε για χαμένο χρόνο για ανεφοδιασμούς στα ταξίδια μας.

"


Αληθεια τωρα εκατσες να γραψεις ολο αυτο για το τιποτα?Ευχαριστω και παλι

Re: Απορια για τρικυλινδρο  

  Από: nfot στις 26/06/2013 6:20 μμ.

Απο τα λιγα που ξερω, η παραξενια που εχει ειναι η σειρα αναφλεξης των κυλινδρων, κατι που "καπως" μιμηθηκε η ΥΑΜΑΗΑ στο R1 με τον λεγομενο "crossplane" κινητηρα. Γι'αυτο και ηχος αυτου του R1 δεν εχει σχεση με τετρακυλινδρο.
Το σφυριγμα που ακουγεται εχει να κανει με το καδενακι που κινει τον εκκεντροφορο, αν θυμαμαι καλα. Οπως και σε αρκετα Honda.
Κατα τα αλλα μια απο τα ιδια.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Απορια για τρικυλινδρο  

  Από: sprint900 στις 26/06/2013 9:57 μμ.

Αν γνωρίζεις αρκετά καλά το πώς δουλεύει ο τετράχρονος κινητήρας φίλε Κωνσταντίνε , τότε μπορείς να καταλάβεις και αυτά .
Οι κινητήρες της triumph χρησιμοποιούν τον ίδιο τρόπο για τροφοδοσία όπως όλοι οι άλλοι σύγχρονοι κινητήρες μοτοσυκλετών , απλά το ότι έχουν τρις αντί για τέσσερεις κυλίνδρους τους δίνει το πλεονέκτημα να έχουν στα πλαίσια του ανταγωνισμού περισσότερη ροπή και λιγότερη ιπποδύναμη από τα αντίστοιχα τετρακύλινδρα του ανταγωνισμού .
Ένα τρικύλινδρος δηλαδή κινητήρας στα ιδία κυβικά με ένα τετρακύλινδρο έχει αναλογικά ποιο υποτετράγωνο χαρακτηρα σε σχέση με την διάμετρο του πιστονιού έχει μεγαλύτερη διαδρομή άρα όμως και μεγαλύτερη γραμμική ταχύτητα από ένα με μικρότερη διαδρομή υπερτετράγωνο , η γραμμική ταχύτητα του πιστονιού του όποιου είναι μικρότερη .

http://www.mie.uth.gr/ekp_yliko/Mechani ... dlagen.pdf

Επειδή έχει το λοιπόν μεγαλύτερη διαδρομή έχει το πλεονέκτημα της καλύτερης ροπής και της οικονομικότερης λειτουργιάς λόγω του ότι δεν ανοίγει σε μεγάλη διάμετρο το κύμα καύσεως όπως στον φαρδύτερο τετρακύλινδρο , έχοντας και λιγότερες τριβές από αυτόν .
Η μεγαλύτερη όμως διαδρομή του ψαλιδίζει το πλεονέκτημα της πολυστροφίας σε σχέση με τον τετρακύλινδρο και χάνει παρόλο που έχει καλύτερη ροπή στην μεγίστη ιπποδύναμη που είναι το αποτέλεσμα του πολλαπλασιασμού , ροπής και στρόφων .
Ανοίγω μια παρένθεση επειδή αναγκαστικά οι νομοί που διέπουν την λειτουργία ενός κινητήρα είναι άπειροι , χημικοί , αεροδυναμικής αεριών , ρευστών και πολλοί άλλοι που η πλήρης εξήγηση θα ήθελε τόμους επί τόμων σε πολλά σημεία δεν κάθομαι στης λεπτομέρειες .
Συνεχίζω , επειδή το λοιπόν η ροπή είναι βασικό στοιχειό της προσωπικότητας ενός κινητήρα ο τρικύλινδρος εκεί έχει ένα προβάδισμα , βέβαια εκτός της διαδρομής η ροπή εξαρτάτε από το ποσό συμβιβασμένοι με την πραγματικότητα είναι σε διάμετρο οι αυλοί εισαγωγής , τι μήκος έχουν , δεν θα μπω σε αριθμό βαλβίδων όλοι σχεδόν οι σημερινοί κινητήρες είναι τετραβάλβιδοι , άλλες οι απαιτήσεις διαμέτρου σε χαμηλές στροφές των αυλών και άλλες σε λίγες όπως και το μήκος , δεν θα κάτσω να σου αναλύσω αυτά θα μπλέξουμε , αλλα στον τρικύλινδρο που δεν χρειάζεται να φτάσει σε τόσο ψηλά επίπεδα στρόφων , την ανάγκη φιλότιμο κάνοντας βέβαια γιατί δεν μπορεί από γραμμική ταχύτητα πιστονιού δηλαδή , όλα του έρχονται ποιο ιδανικά να έχει καλύτερα χαρακτηριστικά ροπής από τον ποιο πολύστροφο τετρακύλινδρο .
Ο τρικύλινδρος το λοιπόν είναι ο προτιμότερος στα κυβικά μιας μοτοσυκλέτας κινητήρας και τώρα πια και στα αυτοκίνητα πόλης για ομαλή λειτουργία .
Έχει το πλεονέκτημα ότι δεν θέλει τόσο βαρύ βολάν όσο ο δικύλινδρος άρα είναι ποιο εύστροφος από αυτόν έχοντας όμως και ροπή .
Τώρα τι είναι ροπή και τι ιπποδύναμη , το ξεσκισμένο στα ελληνικά και όχι μόνο φόρουμ προσφιλές θέμα ειδικών .

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A1%CE%BF%CF%80%CE%AE

Η ροπή το λοιπόν είναι αυτό ακριβώς που λέει , ένα μετρήσιμο φυσικό μέγεθος , μια δύναμη .

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%99%CF% ... F%8D%CF%82

η ισχύς είναι ακριβώς αυτό που λέει , παραγόμενο έργο σε μονάδα χρόνου .
Για να υπολογίσεις το λοιπόν την ισχύ πρέπει να ξέρεις την δύναμη , πόσο είναι βασικά , την μονάδα του χρόνου που παράγεται , στην περίπτωση μας της περιστροφές πολλαπλασιασμένες με την δύναμη αυτή την ροπή δηλαδή .
Ισχύ φυσικά έχουμε από το ρελαντί κιόλας , σε κάθε αριθμό στρόφων στα διαγράμματα υπάρχει μεγίστη ροπή στης συγκεκριμένες στροφές και η παραγόμενη ισχύς στης συγκεκριμένες στροφές .
Όταν πια η παραγόμενη ροπή αρχίσει και μειώνεται αντί να αυξάνεται στης πολλές στροφές , μετράμε την τελευταία μεγίστη ροπή την πολλαπλασιάζουμε με της στροφές που εμφανίζεται και έχουμε την μεγίστη για τον κινητήρα ιπποδύναμη .
Μην μπλέκουμε τα μπούτια μας άλλο πράγμα η ροπή του κινητήρα και άλλο η μεγίστη ισχύς υποπολλαπλάσιο φυσικά της ροπής και των στρόφων .
Το ένα είναι δύναμη και το άλλο έργο .
Σε διαγράμματα βέβαια με καμπύλες ιπποδύναμης και ροπής , βλέπουμε πολλές φορές την καμπύλη της ροπής ενώ έχει ανέβει να πέφτει ενώ αυξάνουν οι στροφές αυτό που οι δημοσιογράφοι ονομάζουν τρύπα ροπής και προέρχεται από πολλά και διάφορα , βασικά από τους παράλογους νόμους για τα χαμηλά καυσαέρια σε πολλούς συγχρόνους κινητήρες .
Βέβαια μαζί με την ροπή πέφτει και η ιπποδύναμη που παράγεται σε αυτές της στροφές συγκριτικά στης συγκεκριμένες στροφές πάντα .
Στον κινητήρα από τότε που κατασκευάστηκε ο πρώτος μέχρι σήμερα τα πάντα είναι προϊόν συμβιβασμού , τονισμού ορισμένων χαρακτηριστικών σε σχέση με άλλων που χάνονται .
Εκεί να δεις διαγράμματα ροπής ιπποδύναμης από διαφόρους τύπους μοτοσυκλέτας , να καταλάβεις τι σημαίνουν αυτά τα μεγέθη σαν αξίες στην πράξη .
Δεν γίνεται να πληρώνεται ένας κύλινδρος ιδανικά στης 1000 στροφές με μίγμα και συγχρόνως στης 10.000 με τους ίδιους αυλούς .
Ο σχεδιαστής διαλέγει , αυλούς , μήκος , ανάφλεξη προπορεία δηλαδή , λόγο μίγματος καύσιμου , ώστε να ενίσχυση τα χαρακτηριστικά που θέλει σε ένα κινητήρα που κατασκευάζει σχεδιάζει .
Μπαίνουν και στο παιχνίδι και τα καυσαέρια φυσικά .
Όποτε φυσικά με ένα ροπάτο κινητήρα , ούτε περίεργες πρώτες πολυυυυυυυύ μακριές είσαι αναγκασμένος να βάλεις για να ξεκινήσει το μηχανάκι ούτε τρέλες σχέσεις στο υπόλοιπο σασμάν .
Για να μην το παραμακραίνουμε το λοιπόν , οι φίλοι μας οι γιαπωνέζοι , με την λύσσα των τελευταίων δεκαετιών για όλο και ποιο σπορ μοντέλα το παράκαναν .
Έβγαλαν μηχανάκια με μεγάλη ιπποδύναμη στην γκάμα τους αλλα ροπή για κλάματα , αντιγράφοντας την επιθυμία των τμημάτων μάρκετινγκ για πιστότερα αντίγραφα αγωνιστικών μοτοσυκλετών .
Τα όποια ζητούσαν οι άσχετοι αγοραστές διαβάζοντας τους «ειδικούς» δημοσιογράφους με τα διθύραμβα τεστ , όχι όλους φυσικά προς θεού .
Και φυσικά δεν αναφέρομαι και στους σπόρτσμαν μοτοσυκλετιστές που αγόραζαν συνειδητά αυτό που ήθελαν .
Βέβαια το παραξήλωσαν , έβγαλαν άχρηστες μοτοσυκλέτες για κυκλοφορία στους δρόμους , ειδικά σε στροφιλίκι στιλ Πάρνηθας σχεδόν επικίνδυνες .
Εκεί το λοιπόν οι φίλοι μας του hinckley σκεπτόμενοι σωστά τους χτύπησαν εκεί που πόναγαν , έφτιαξαν ένα πλαίσιο κάτσε καλά γιατί και χωρίς αυτό θα έκαναν μια τρύπα στο νερό , έφτιαξαν ένα ροπάτο τρικύλινδρο μηχανάκι έστω με λιγότερα άλογα και τους ξέσκισαν εκεί που τους πόναγε ποιο πολύ , στο ότι ένα σωστό και ισορροπημένο σύνολο είναι αξεπέραστο σε όλα ακόμα και στους αγώνες .
Και βάζω μπροστά το 675 γιατί οι ψαγμένοι λίγοι παλιοί την triumph και τα μανάρια της την ζούμε εδώ και πολλά χρόνια πριν βγει αυτό που έδωσε την χαριστική βολή στον μύθο άλογα .
Εκεί κάπου είναι ο μύθος του τρικύλινδρο σύγχρονου εγγλέζικου , που συνοδεύει την τεράστια ιστορία της triumph έστω και αν το δικό μου μοντέλο είναι ξεπατικωσούρα του kawa GPZ900 του τότε καιρού με ένα κύλινδρο λιγότερο βέβαια , άλλωστε οι γιαπωνέζοι ξεκίνησαν την ξεπατικωσούρα .
Δεν είναι η μεγίστη ιπποδύναμη αυτό που κάνει μια μοτοσυκλέτα να είναι ποιο γρήγορη και φυσικά ποιο ευκολοδήγητη , αλλα και η σωστά κατανεμημένη ροπή , σε συνδυασμό πάντα με το υπόλοιπο σωστό σύνολο για τον σκοπό που φτιάχτηκε η εν λόγο μοτοσυκλέτα .
Και δεν μπαίνω στο πόσο απολαυστικότερο είναι να οδηγάς ένα ροπάτο τρικύλινδρο με τον χαρακτηριστικό ήχο του σε ένα στριφτερό δρόμο , αντί να παλεύεις με το κιβώτιο ταχυτήτων συνεχεία .
Και βέβαια συγγνώμη ευλογάω τα γένια μου , αλλα δεν κρύβω , ότι το tengai μου με το μονό 650cc κύλινδρο μοτέρ του έχει όχι απλώς ροπή , ροπούκλα , αλλα αυτό είναι σπάρμ , έχει αλλα μειονεκτήματα και προτερήματα σχετικά βέβαια .
Να σου πω και κάτι βέβαια εγώ ο «γνώστης» π.χ. κλαίω με «μαύρο» δάκρυ που αγόρασα το sprint μου σε ροπάτο τρικύλινδρο 900 και όχι στο ίδιο σε όλα τα αλλα , αλλα τετρακύλινδρο ελαφρώς βαρύτερο 1200 που αντί για 100 άλογα είχε 145 και ακόμα και σήμερα δεν θα είχε από γκάζι να ζηλέψει και πολλά από τα σύγχρονα του ανταγωνισμού .
Όχι βέβαια ότι δεν φτάνουν 100 άλογα , αλλα έτσι σε κουβέντα να βρισκόμαστε .
Ελπίζω να σε ξεμπέρδεψα αντί να σε μπερδέψω περισσότερο , επαναλαμβάνω εδώ είμαστε σε ότι θες να ρωτήσεις , στα κενά που οπωσδήποτε άφησα σε ένα τόσο δύσκολο θέμα φίλε .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.