αγορά μεταχειρισμένου tiger 800 & 800XC

Re: αγορά μεταχειρισμένου tiger 800 & 800XC  

  Από: bonnie στις 15/03/2013 9:46 μμ.

kdimi"δεν ξέρω αν γράφουν λάθος...

Η Tiger 800XC είναι μια εντυπωσιακή μοτοσυκλέτα, που τραβά τα βλέμματα με υψηλότερο «μπόι» απο την απλή, με χούφτες και μεγαλύτερο κατά 70mm τιμόνι.
μπέρδεμα η επιλογή τελικά... "


ουπς, τωρα το ειδα οτι το γραψες..
καλα στα λενε..
στριβω, αρα υπαρχω...

Re: αγορά μεταχειρισμένου tiger 800 & 800XC  

  Από: galileos στις 16/03/2013 9:33 πμ.

bonnie"
επισης, εχει ακτινωτη ζαντα, σαμπρελα δηλαδη κ οχι tubeless (αλλα μαλλον αυτο δεν σε νοιαζει κ τοσο πολυ)
"


Αναστασία αυτό είναι ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά, μαζί και με άλλα φυσικά, που κατατάσσουν το XC στην χωμάτινη κατηγορία! (τουλάχιστον από την πλευρά του κατασκευαστή).

Αν λοιπόν το θέλει ΚΑΙ για χώμα κλπ θα πρέπει να διαλέξει ούτως ή άλλως αυτό, καθώς με τα tubeless δεν θα κάνει την δουλειά του και ενδεχομένως ή φάει τα μούτρα του ή πολλά λεφτά στα συνεργεία-αντιπροσωπείες για ζάντες.
Ταξίδια χωρίς προορισμό ...

Re: αγορά μεταχειρισμένου tiger 800 & 800XC  

  Από: kdimi στις 16/03/2013 1:07 μμ.

Κ συνεχίζω....

Η αλήθεια είναι ότι έχω τρομάξει λίγο με όσα διαβάζω σχετικά με προβλήματα....

απλά κάποιες απορίες μετά απο test ride και του 800 κ του 800XC:
1)Η μπροστινή ανάρτηση του XC είναι σκληρή? δηλαδή του 800 τότε είναι κούτσουρο!! εμένα μου φάνηκε πιο σκληρή.
2)Αν καταλαβαίνω σωστά το tiger είναι η alfa romeo των μηχανών?? (είχα κ alfa ) πάντα με κάτι πρέπει να ασχολείσαι???
3)Πεσίματα χωρίς λόγο???? σβήσιμο κινητήρα, γλυστράει το XC σε στεγνή άσφαλτο??? δηλαδή πρέπει να είσαι ο Valentino για να το οδηγήσεις γρήγορα κ με ασφάλεια???? Εκτός και αν κάποιοι νομίζουν ότι έχουν R1 και στρίβουν με 200... ( δεν κρίνω κανέναν... μην αρπάζεσαι αμέσως εσύ... )
4) χάνουν υγρά τα αμορτισέρ... κ άλλα πολλά...
5) Τα προβλήματα διορθώθηκαν σε μοντέλα με τον μαύρο σκελετό η παραμένουν?? (Αν είπα πατάτα sorry....)
Πριν απο οποιαδήποτε απαντησή σας να ξεκαθαρίσω ότι:
ΔΕΝ έχω εμπειρία χρόνων απο μηχανές... τα πιο πολλά χρόνια είχα Vstrom με το οποίο δεν ασχολήθηκα παρα μόνο με το να βάζω βενζίνη!!
Ευχαριστώ για την βοήθεια....

Re: αγορά μεταχειρισμένου tiger 800 & 800XC  

  Από: Cpt. Haddock στις 16/03/2013 2:27 μμ.

Δε γλιστρανε τα μηχανακια, γλιστρανε οι δρόμοι, τα λαστιχα και - κυριως - οι οδηγοι.

Το θέμα ειναι οτι οι περισσοτεροι κατοχοι του 800 εχουν αναλογη με τη δική σου εμπειρία (ή και λιγότερο), οπότε αναλογα ειναι αυτα που διαβαζεις.

Το μονο πραγματικο προβλημα του 800 (το οποίο διαπιστωσα δις σε μηχανακι φιλου), ειναι το υποπλαίσιο και οι κολλημενοι πισω μαρσπιέδες. Αρχικα δεν το θεωρουσα θεμα, αλλα είναι.

Επίσης, εχει μετρια ποιότητα κατασκευης στα πλαστικα, ειδικα συκγρινομενο με παλιοτερα tiger.
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: αγορά μεταχειρισμένου tiger 800 & 800XC  

  Από: TZANNSPY στις 16/03/2013 3:06 μμ.

Φυσικά μόνο ένας αναβάτης χωρίς καθόλου ή έστω με ελάχιστη εμπειρία θα μπορούσε να επιλέξει αυτό το τριμπούρδελο μηχανάκι, το μοναδικό με κολλημένους πίσω μαρσπιέδες στο μη αφαιρούμενο υποπλαίσιο, γνωστό και ως η ΝΤΡΟΠΗ της TRIUMPH...

Στα δε πλαστικά, άσε που δεν έχει και πολλά, θυμίζει με την ποιότητά τους το Daytona όχι βέβαια της Triumph αλλά το Daytona Sprinter...

Πάντως Captain μη είσαι άδικος με τον εαυτό σου, από την αρχή εσύ τα έλεγες αλλά ποιος σε άκουγε;

Το φιλαράκι σου άλλαξε δύο φορές πλαίσιο ή το ίσιωσε με τίποτα σφυριές;
Μπαμπά μην... Πέφτεις !!!

Re: αγορά μεταχειρισμένου tiger 800 & 800XC  

  Από: TZANNSPY στις 16/03/2013 3:20 μμ.

kdimi"
Πριν απο οποιαδήποτε απαντησή σας να ξεκαθαρίσω ότι:
ΔΕΝ έχω εμπειρία χρόνων απο μηχανές... τα πιο πολλά χρόνια είχα Vstrom με το οποίο δεν ασχολήθηκα παρα μόνο με το να βάζω βενζίνη!!
Ευχαριστώ για την βοήθεια...."


Η μοναδική διαφορά, κατά την γνώμη μου, σε αυτή την περίπτωση όπως και σε κάθε άλλη που δεν προέρχεται από την Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου είναι η προβλεπόμενη τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων συντήρησης και τίποτα άλλο...

Φυσικά και τα γούστα που θα βγάζεις δεν θα είναι τα ίδια...

Αυτά...
Μπαμπά μην... Πέφτεις !!!

Re: αγορά μεταχειρισμένου tiger 800 & 800XC  

  Από: PTiger800 στις 16/03/2013 6:55 μμ.

kdimi"1)Η μπροστινή ανάρτηση του XC είναι σκληρή? δηλαδή του 800 τότε είναι κούτσουρο!! εμένα μου φάνηκε πιο σκληρή."

Το μπροστινό του απλού είναι λογικό να σου φάνηκε πιο σκληρό καθότι έχει μικρότερη διαδρομή (λόγω του πιο street προανατολισμού). Το θέμα είναι αν εσένα σου άρεσε ή όχι. Τώρα πόσο σκληρή είναι, ποιός τη βρήκε σκληρή και ποιός μαλακή νομίζω λίγο πρέπει να σε ενδιαφέρει. Αφού το οδήγησες έχεις άποψη. Αν δεν έχεις ξαναοδήγησέ το. Που είναι το πρόβλημα;

kdimi"πάντα με κάτι πρέπει να ασχολείσαι???"

Εγώ πήρα από τα πρώτα που ήρθαν με ABS στο Ελλάντα. Αντιμετώπισα και τις παιδικές ασθένειες του. Παρόλα αυτά δεν έχω σε καμία περίπτωση την αίσθηση ότι πάντα με κάτι πρέπει να ασχολούμαι. Για να το ποσοτικοποιήσω. Το έχω 720 ημέρες και έπρεπε να ασχοληθώ με κάτι (πέρα από τις τακτικές συντηρήσεις) τις 15 από αυτές. Τα προβλήματα που είχα εγώ αυτές τις 15 ημέρες έχουν λυθεί στα καινούρια μηχανάκια.

kdimi"3)Πεσίματα χωρίς λόγο???? σβήσιμο κινητήρα, γλυστράει το XC σε στεγνή άσφαλτο??? δηλαδή πρέπει να είσαι ο Valentino για να το οδηγήσεις γρήγορα κ με ασφάλεια???? Εκτός και αν κάποιοι νομίζουν ότι έχουν R1 και στρίβουν με 200... ( δεν κρίνω κανέναν... μην αρπάζεσαι αμέσως εσύ... )
4) χάνουν υγρά τα αμορτισέρ... κ άλλα πολλά...
5) Τα προβλήματα διορθώθηκαν σε μοντέλα με τον μαύρο σκελετό η παραμένουν?? (Αν είπα πατάτα sorry....)"


Πεσίματα χωρίς λόγο... κάποιο παιδί κάτι είχε γράψει αλλά δεν θυμάμαι να έδωσε περισσότερη πληροφορία. Από 'δω μέσα γενικά δεν θα έλεγα ότι υπάρχουν τέτοιες αναφορές.
Να το οδηγήσεις γρήγορα και με ασφάλεια...
Αν το βάλεις μαζί με τα υπόλοιπα της κατηγορίας του (V-Strom, Versys, Afrika, Transalp, μικρά GS κ.λπ.) δεν νομίζω ότι θα βρεις να υστερεί τεχνικά σε οτιδήποτε (αναρτήσεις, φρένα, ιπποδύναμη, ροπή), εκτός ίσως από τον πιο on/off μπροστινό τροχό των 19". Άρα γιατί να υστερεί και σε οδική συμπεριφορά; Οπωσδήποτε, όπως γράφεις και εσύ σε σχέση με το R1, έχει προφανώς πιο αργή γεωμετρία.
Νομίζω τέλος ότι αν πάρεις αυτή τη στιγμή καινούριο 800 ή μεταχειρισμένο με ενημερωμένο service book, που έχουν γίνει οι αναβαθμίσεις στο λογισμικό, κάποιες ψιλοανακλήσεις του κwλου κ.λπ., δεν έχεις να φοβάσαι σβησίματα, αστοχίες υλικών κ.λπ..

Ήσσονος σημασίας, αλλά το γράφω για την ιστορία, θα προτιμούσα διπλό stand aftermarket και όχι μαμά.

Μιλώντας για εμπειρία με μοτοσυκλέτες. Είχα (και μάλλον ακόμα έχω) λιγότερη εμπειρία από την δική σου. Αν έχεις τα μυαλά σου μέσα στο κεφάλι δεν θα έχεις πρόβλημα. Εγώ έχω το 800 κάτι λιγότερο από δύο χρόνια τώρα. Ψάχνω κάθε μέρα δικαιολογία για να το καβαλήσω. Είναι μηχανάκι που θα σε ευχαριστήσει, δεν θα σε πάει απλώς απο το σημείο Α στο σημείο Β.

Μεταξύ απλού και XC. Άκου τη δίψα σου. Ότι σου άρεσε ή ότι περιορισμό βάζει η τσέπη σου καθότι το ψηλό είναι κομματι ακριβότερο.
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: αγορά μεταχειρισμένου tiger 800 & 800XC  

  Από: Cpt. Haddock στις 16/03/2013 9:17 μμ.

TZANNSPY"Πάντως Captain μη είσαι άδικος με τον εαυτό σου, από την αρχή εσύ τα έλεγες αλλά ποιος σε άκουγε;
Το φιλαράκι σου άλλαξε δύο φορές πλαίσιο ή το ίσιωσε με τίποτα σφυριές;"


Σε οτι αφορα το υποπλαίσιο και τα πισω μαρσπιε, απο την αρχη αλλα έλεγα (οτι δεν υπαρχει προβλημα που ειναι κολλημενα), ορμώμενος και απο το 955 που είχα, στο οποίο ήταν επισης κολλημενα. Αλλα, προφανως, εκεινα ήταν πιο γερα.

Ο φιλος αλλαξε τη μια φορα πλαίσιο, την αλλη καλιμπρα και κολλημα. Σε επιπόλαια πεσιματα. ΔΕ θα με χαλαγε αυτο να συμβαινει σε ενα μηχανακι σαν το δικό μου που εχει δρομισιο προσανατολισμο, αλλα στο XC που διαφημίζεται σαν οφ ροαντ (γιατι ονοφ ειναι το απλο 800αρι), όπου οφ ροαντ δε σημαινει διαβαση χωματόδρομου, αλλα κροκάλες, χασιματα, νεροφαγώματα και άλλα ωραια, οι πτώσεις ειναι συχνες, οποτε τέτοια θεματα ειναι λυμένα.

Για τα πλαστικα, όντας κατοχος του 955, μετα του 1050 και βλεποντας το XC συνεχεια (ο φιλος το παρκαρει διπλα μου), μπορω να συγκρινω. Η ποιοτητα σαφως εχει πέσει, όπως εχει πέσει και απο το 955 στο 1050. Ειδικα τα μικρα πλαστικα που φευγουν απο τη σελα και πανε προς το ντεποζιτο, ξεκολανε και φαινεται η κολα. Άθλιο θέαμα και το εχω δει και σε μηχανακι αντιπροσωπείας. Σύγκρινέ το με οποιοδηποτε 955 που θα δεις, το οποίο θα ειναι και σχεδον 10 ετων μηχανακι...

Κοντολογις, εφόσον η "Τ" ορθα αποφασισε και στα δυο μηχανακια της σειρας 800 να εχει τον ιδιο κινητηρα με τα ιδια χαρακτηριστικα (και όχι φιμωμένο όπως η bmw στα δικα της 800αρια), για μένα εκτός εαν ο υποψηφιος κατοχος εχει αποφασισει να κανει ταξιδια γερα που περιλαμβάνουν πολυ οφ ρόαντ (και δε μιλαω για απλό χωματόδρομο), δεν υπάρχει κανενας λόγος να προτιμησει κανεις το 800XC σε σχεση με το απλό. Εαν δε, καποιος κινειται στην πόλη, το μικροτερο τιμονι του απλού θα ειναι ιδιαίτερα χρησιμο στην κινηση και στη διήθηση.



PTiger800"[[...]Αν το βάλεις μαζί με τα υπόλοιπα της κατηγορίας του (V-Strom, Versys, Afrika, Transalp, μικρά GS κ.λπ.) δεν νομίζω ότι θα βρεις να υστερεί τεχνικά σε οτιδήποτε (αναρτήσεις, φρένα, ιπποδύναμη, ροπή), εκτός ίσως από τον πιο on/off μπροστινό τροχό των 19".[..]"


Απο τα μηχανάκια που έβαλες, αλλα έχουν 19'', άλλα 21'' . Κατι δεν καταλαβαινω σε αυτο που γράφεις.
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: αγορά μεταχειρισμένου tiger 800 & 800XC  

  Από: kdimi στις 17/03/2013 1:57 μμ.

Montechris"
kdimi"δεν ξέρω αν γράφουν λάθος...

Η Tiger 800XC είναι μια εντυπωσιακή μοτοσυκλέτα, που τραβά τα βλέμματα με υψηλότερο «μπόι» απο την απλή, με χούφτες και μεγαλύτερο κατά 70mm τιμόνι.
μπέρδεμα η επιλογή τελικά... "


Εεεεετσι....

To XC πάρε....



"


κ εγώ προς XC έκλεινα αλλά η αλήθεια είναι ότι χώμα δεν θα πάω ιδιαίτερα... το θέλω πιο πολύ για ταξίδια... απλά το XC μου έκατσε καλύτερα λόγω ύψους μηχανής & ( δικού μου... 1.90), λόγω ανάρτησης ( πιο άνετο) , λόγω τιμονιού (πιο φαρδύ). απλά με φοβίζει λίγο ο 21 τροχός γιατί πχ επίδαυρο κατεβαίνω συχνά.. θα στρίβει ή θα φάμε τα μούτρα μας??? κ δυστιχώς με ένα test ride 15 λεπτών δεν μπόρεσα να βγάλω άκρη... Σας έπρηξα εεε....

Re: αγορά μεταχειρισμένου tiger 800 & 800XC  

  Από: Cpt. Haddock στις 17/03/2013 2:50 μμ.

kdimi"[...] θα στρίβει ή θα φάμε τα μούτρα μας??? κ δυστιχώς με ένα test ride 15 λεπτών δεν μπόρεσα να βγάλω άκρη... Σας έπρηξα εεε.... "


Αμα τό 'χεις, θα στριβει (δεν ειναι και κλειστο στροφιλικι η Επιδαυρος). Όλα τα KTM που μας περνανε μπούνια, 21'' τροχό έχουν και φανταζομαι τα εχεις δει πώς στριβουν (καποια μαλιστα με χωματινα λαστιχα).

Το μηχανακι στριβει μια χαρα, εμενα μου εδωσε την αισθηση οτι στριβει πιο ανετα απο το 1050, το οποίο θελει γκαζια στη στροφη, ενω αυτο, με ονοφ γεωμετρια θελει απλα παιξιμο τιμονιου. Για εμας τους μεσους οδηγους, θεωρω οτι ειναι πιο εύκολο.

Να σου δειξω πώς παει σε στροφιλικι, φιλος με BMW F650GS Dakkar, με 21αρη τροχο μπροστα. Εγω δεν τον φτανω.

"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: αγορά μεταχειρισμένου tiger 800 & 800XC  

  Από: PTiger800 στις 17/03/2013 7:52 μμ.

PTiger800":bye:

PTiger800 έγραψε:[[...]Αν το βάλεις μαζί με τα υπόλοιπα της κατηγορίας του (V-Strom, Versys, Afrika, Transalp, μικρά GS κ.λπ.) δεν νομίζω ότι θα βρεις να υστερεί τεχνικά σε οτιδήποτε (αναρτήσεις, φρένα, ιπποδύναμη, ροπή), εκτός ίσως από τον πιο on/off μπροστινό τροχό των 19".[..]

Απο τα μηχανάκια που έβαλες, αλλα έχουν 19'', άλλα 21'' . Κατι δεν καταλαβαινω σε αυτο που γράφεις."


Αναφέρομαι στο μόνο πλεονέκτημα που βλέπω να έχουν κάποια από τα μηχανάκια του ανταγωνισμου στις στροφές λόγω 17ρη τροχού μπροστά, με το μυαλό μου στο Versys κυρίως. Δεν με παίρνει ο χώρος για εκτενή αναφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά του καθενός από αυτα. Άλλωστε αυτό ο φίλος μπορεί να το κάνει και μόνος του και να δει ποιά από αυτά εχουν 17ρα ζάντα μπροστά. Συν τοις άλλοις δεν έκανα και ακριβή απαρίθμηση του ανταγωνισμού. Κάποιος θα μπορούσε π.χ. να βάλει και το TDM στον ανταγωνισμό...

kdimi"απλά με φοβίζει λίγο ο 21 τροχός γιατί πχ επίδαυρο κατεβαίνω συχνά.. "

Με προβληματίζεις λίγο. Τι ψάχνεις απο το μηχανάκι; Ταξίδι, στροφιλίκι, πίστα, λίγο απ' όλα; Με ποια προτεραιότητα;
Για να επανέλθω σε αυτό που είχες γράψει πιο πριν. Μην περιμένεις ότι θα κατεβείς Επίδαυρο και θα πηγαίνεις σαν R1.
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: αγορά μεταχειρισμένου tiger 800 & 800XC  

  Από: Cpt. Haddock στις 18/03/2013 10:20 πμ.

PTiger800"[...]Αναφέρομαι στο μόνο πλεονέκτημα που βλέπω να έχουν κάποια από τα μηχανάκια του ανταγωνισμου στις στροφές λόγω 17ρη τροχού μπροστά, με το μυαλό μου στο Versys κυρίως. Δεν με παίρνει ο χώρος για εκτενή αναφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά του καθενός από αυτα. Άλλωστε αυτό ο φίλος μπορεί να το κάνει και μόνος του και να δει ποιά από αυτά εχουν 17ρα ζάντα μπροστά."


Συμφωνοι, αλλα για το μέσο οδηγό, όπως είμαστε εμεις, δεν ειναι ο τροχός που παίζει ρόλο. Ξαναλέω, ενα μηχανακι με ονοφ γεωμετρια και μεγάλο τιμονι, ειναι πιο εύκολο σε στροφιλικι για το μέσο οδηγό, παρα ενα μηχανακι στριταδικο. Το λέω εχοντας δοκιμασει και στριταδικα (λιγο), αλλα εχοντας την εμπειρια της μεταβασης απο το 955 στο 1050.

Ετσι κι αλλιως το Βερσυς ειναι αθλιο μηχανακι


PTiger800"[...] Κάποιος θα μπορούσε π.χ. να βάλει και το TDM στον ανταγωνισμό..."


Ειπαμε να μιλαμε σοβαρα
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: αγορά μεταχειρισμένου tiger 800 & 800XC  

  Από: kdimi στις 18/03/2013 12:53 μμ.

PTiger800"
PTiger800":bye:

PTiger800 έγραψε:[[...]Αν το βάλεις μαζί με τα υπόλοιπα της κατηγορίας του (V-Strom, Versys, Afrika, Transalp, μικρά GS κ.λπ.) δεν νομίζω ότι θα βρεις να υστερεί τεχνικά σε οτιδήποτε (αναρτήσεις, φρένα, ιπποδύναμη, ροπή), εκτός ίσως από τον πιο on/off μπροστινό τροχό των 19".[..]

Απο τα μηχανάκια που έβαλες, αλλα έχουν 19'', άλλα 21'' . Κατι δεν καταλαβαινω σε αυτο που γράφεις."


Αναφέρομαι στο μόνο πλεονέκτημα που βλέπω να έχουν κάποια από τα μηχανάκια του ανταγωνισμου στις στροφές λόγω 17ρη τροχού μπροστά, με το μυαλό μου στο Versys κυρίως. Δεν με παίρνει ο χώρος για εκτενή αναφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά του καθενός από αυτα. Άλλωστε αυτό ο φίλος μπορεί να το κάνει και μόνος του και να δει ποιά από αυτά εχουν 17ρα ζάντα μπροστά. Συν τοις άλλοις δεν έκανα και ακριβή απαρίθμηση του ανταγωνισμού. Κάποιος θα μπορούσε π.χ. να βάλει και το TDM στον ανταγωνισμό...

kdimi"απλά με φοβίζει λίγο ο 21 τροχός γιατί πχ επίδαυρο κατεβαίνω συχνά.. "

Με προβληματίζεις λίγο. Τι ψάχνεις απο το μηχανάκι; Ταξίδι, στροφιλίκι, πίστα, λίγο απ' όλα; Με ποια προτεραιότητα;
Για να επανέλθω σε αυτό που είχες γράψει πιο πριν. Μην περιμένεις ότι θα κατεβείς Επίδαυρο και θα πηγαίνεις σαν R1."


Πρώτα απο όλα ψάχνω ταξίδι με στροφιλίκι απαραίτητα... απλά αν όντως στρίβει το XC μου κατσε καλύτερα... κάτι μου λέει ότι θα ξαναπάω για ένα test ride στο απλό για καλύτερες εντυπώσεις....

Re: αγορά μεταχειρισμένου tiger 800 & 800XC  

  Από: PTiger800 στις 18/03/2013 6:17 μμ.

Cpt. Haddock"Συμφωνοι, αλλα για το μέσο οδηγό, όπως είμαστε εμεις, δεν ειναι ο τροχός που παίζει ρόλο. Ξαναλέω, ενα μηχανακι με ονοφ γεωμετρια και μεγάλο τιμονι, ειναι πιο εύκολο σε στροφιλικι για το μέσο οδηγό, παρα ενα μηχανακι στριταδικο. Το λέω εχοντας δοκιμασει και στριταδικα (λιγο), αλλα εχοντας την εμπειρια της μεταβασης απο το 955 στο 1050.

Ετσι κι αλλιως το Βερσυς ειναι αθλιο μηχανακι "

Απλά αναφέρουμε όλα τα δεδομένα. Άλλωστε περί ορέξεως...

Cpt. Haddock"Ειπαμε να μιλαμε σοβαρα "

Πότε το είπαμε;

kdimi"αν όντως στρίβει το XC μου κατσε καλύτερα... "

Δεν ξέρω πόσο καλός οδηγός είσαι και πόσο κυνηγάς το όριο, αλλά μην τρελαθούμε κιόλας, σε σχέση με τον ανταγωνισμό στριβει.
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: αγορά μεταχειρισμένου tiger 800 & 800XC  

  Από: Cpt. Haddock στις 18/03/2013 7:07 μμ.

kdimi"[...]Πρώτα απο όλα ψάχνω ταξίδι με στροφιλίκι απαραίτητα... απλά αν όντως στρίβει το XC μου κατσε καλύτερα... κάτι μου λέει ότι θα ξαναπάω για ένα test ride στο απλό για καλύτερες εντυπώσεις.... "


Πήγαινε παρτο απο Πιερακο και ανεβα μια Καλοπούλα. Ειναι το πιο κοντινο κλειστο στροφιλικι που μπορεις να βρεις.

Υπόψιν οτι, εαν ειναι το υψος σου που σε απασχολει, αυτο στο απλό βολεύεται με μια αλλη σελα και ενα πειραγμα στις αναρτήσεις.
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."