Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Ηλικια και τυπος μηχανης

Συζητήσεις γύρω από τη μεγάλη μας αγάπη και ό,τι άλλο μας κάνει κέφι!

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Re: Ηλικια και τυπος μηχανης

Δημοσίευσηαπό Cpt. Haddock » 05 Απρ 2012, 11:48

Εχεις εξαντλήσει τις δυνατότητες του τριπλ και σκεφτεσαι ήδη την επομενη μηχανη;
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."
Άβαταρ μέλους
Cpt. Haddock
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1311
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2007, 21:39
Τοποθεσία: Παγκράτι
Μοτοσυκλέτα: Tiger 1050


Re: Ηλικια και τυπος μηχανης

Δημοσίευσηαπό krysta » 05 Απρ 2012, 11:54

πρεπει να εξαντλησει τις δυνατοτητες του τριπλ για να σκεφτει την επομενη μηχανη;
"diobo'...!"
Άβαταρ μέλους
krysta
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 193
Εγγραφή: 13 Οκτ 2009, 07:51
Μοτοσυκλέτα: 3+1
Όνομα: Κρυσταλλια


Re: Ηλικια και τυπος μηχανης

Δημοσίευσηαπό starsailor » 05 Απρ 2012, 12:03

krysta έγραψε:πρεπει να εξαντλησει τις δυνατοτητες του τριπλ για να σκεφτει την επομενη μηχανη;


Krysta/Cpt.

Οχι δεν εχω εξαντλησει τις δυνατοτητες του τριπλ..και δεν νομιζω οτι θα φτασω σε επιπεδο να τις εξαντλησω...ομως δεν θεωρω απαραιτητη προυποθεση να τις εξαντλησω για να σκεφτω να παρω αλλα η μηχανη...Δεν σκεφτομαι να αλλαξω αμεσα το τριπλ..τις σκεψεις μου μοιραστηκα μαζι σας για το τι σκεφτομαι για αργοτερα ..και χαιρομαι πολυ γι αυτη την κουβεντουλα.
Εχω κανει μεχρι τωρα 17000 χλμ. και εχω ριξει αρκετα λεφτα πανω του(μανετες,τιμονι,ποδια,καλυματα ψυγειου στο χρωμα της μοτσυκλετας,χειρολαβη συνεπιβατη,arrow 3-1).Το πιθανοτερο ειναι να το κρατησω για κανενα χρονο ακομα και μετα speed triple η daytona :D
the steps we take all leave footprints...
starsailor
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 17 Δεκ 2009, 14:17
Τοποθεσία: ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ - ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα: TRIUMPH EXPLORER


Re: Ηλικια και τυπος μηχανης

Δημοσίευσηαπό vemar » 06 Απρ 2012, 11:31

Εάν είσαι τύπος που σου αρέσει να χώνεσαι στις στροφές της πίστας ή του δρόμου μπορείς και με naked, sport touring, on-off, hypersport, supermotard, allround κ.τ.λ., το θέμα είναι με τι θα το ευχαριστιέσαι πιο πολύ, πρώτον
σύμφωνα με τα δικά σου γούστα, δεύτερον και σημαντικότερο με πιο θα έχεις πιο σωστή θέση οδήγησης για να επωφεληθείς τις δυνατότητες που σου δίνει η πίστα σε έσενα και την μοτοσικλέτα σου.
Αλλιώς θα αγκαλιάσεις το ντεπόζιτο σε κάποιο supersport ή superbike πάρα σε κάτι άλλο που όσο και να κατεβάσεις το τιμόνι, όσο και να πάς πίσω το σώμα σου, ή όσο και να προσπαθείς να σταθείς σε σωστές γωνίες πάνω στην μοτοσικλέτα σου δεν θα το κάνεις καλύτερα από ότι με ένα supersport ή superbike.

Στην καθημερινότητα η σκυφτή θέση οδήγησης πιστεύω θα σε κουράσει πιο πολύ από ότι με το street triple (βέβαια είναι και τι αποστάσεις κάνεις).
Πάντως νομίζω για να μην επέλθει γρήγορα η σωματική κούραση και να ευχαριστιέσαι τις βόλτες σου εντός και εκτός πίστας θα κοίταγα ένα φτηνό και οικονομικό scooter ώστε να μην έχει υψηλό κόστος συντήρησης. Έτσι ώστε όταν παίρνεις το daytona ή το το χ ss ή sb να το παίρνεις με πιο όρεξη και να λές τώρα καβαλάω μοτοσικλέτα :clap και όχι τον συμβιμβασμό της καθημερίνης ρουτίνιαστικης μετακίνησης!

Τώρα έαν τα οικονόμικα δεν σε παίρνουν, κάνεις την κίνηση όποτε μπορείς για κάποιο ss ή sb και βλέπεις πόσο αντέχεις να την έχεις σαν καθημερινό μέσο μετακίνησης και βόλτας-πίστας! ;)
Άβαταρ μέλους
vemar
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 20 Σεπ 2011, 20:36
Μοτοσυκλέτα: Στην προσπάθεια άλλης ! ! !


Re: Ηλικια και τυπος μηχανης

Δημοσίευσηαπό PTiger800 » 06 Απρ 2012, 17:11

starsailor έγραψε:Έτσι ώστε όταν παίρνεις το daytona ή το το χ ss ή sb να το παίρνεις με πιο όρεξη και να λές τώρα καβαλάω μοτοσικλέτα και όχι τον συμβιμβασμό της καθημερίνης ρουτίνιαστικης μετακίνησης!


Από την άλλη ο "μη συμβιβασμός" μπορεί να κάνει ευχαρίστηση την καθημερινή ρουτινιάστικη μετακίνηση και να σου αλλάζει την ψυχολογία. Άλλωστε στην Ελλάδα του μνημονίου πόσες χαρές μας έχουν μείνει στη ζωή;
...metal under tension, begging you to touch and go...
Άβαταρ μέλους
PTiger800
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 965
Εγγραφή: 18 Μάιος 2011, 18:39
Μοτοσυκλέτα: Tiger 800
Όνομα: Πάνος


Re: Ηλικια και τυπος μηχανης

Δημοσίευσηαπό starsailor » 06 Απρ 2012, 17:15

PTiger800 έγραψε:
starsailor έγραψε:Έτσι ώστε όταν παίρνεις το daytona ή το το χ ss ή sb να το παίρνεις με πιο όρεξη και να λές τώρα καβαλάω μοτοσικλέτα και όχι τον συμβιμβασμό της καθημερίνης ρουτίνιαστικης μετακίνησης!


Από την άλλη ο "μη συμβιβασμός" μπορεί να κάνει ευχαρίστηση την καθημερινή ρουτινιάστικη μετακίνηση και να σου αλλάζει την ψυχολογία. Άλλωστε στην Ελλάδα του μνημονίου πόσες χαρές μας έχουν μείνει στη ζωή;


Ετσι ειναι Πανο :clap
the steps we take all leave footprints...
starsailor
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 17 Δεκ 2009, 14:17
Τοποθεσία: ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ - ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα: TRIUMPH EXPLORER


Re: Ηλικια και τυπος μηχανης

Δημοσίευσηαπό Billy » 06 Απρ 2012, 19:27

orange έγραψε:και εγώ είμαι ένας που μπήκε στον μοτοσυκλετισμό σε "μεγάλη" ηλικία.

Μπορεί να υπάρχουν μηχανάκια για νέους ή για παππούδες, αλλά αυτά είναι κόλπα του marketing. Τα ίδια κόλπα σε μεγάλο βαθμό ευθύνονται για τις επιλογές μας στο θέμα μοτοσυκλέτα. Είτε το θέλουμε είτε όχι κατά ένα μεγάλο ποσοστό διαλέγουμε μοτοσυκλέτα... που ίσως εκείνη να μας έχει επιλέξει νωρίτερα! Δεν ξέρω αν με καταλαβαίνετε!

Τέλος πάντων, συνεχίζω... Ένας παράγοντας είναι η καρδιά, το απωθημένο, το μεράκι μας ρε παιδί μου και ένας άλλος παράγοντας είναι το σώμα μας. Η καρδιά ηλικία δεν γνωρίζει. Αλλά το σώμα δεν ξεγελιέται εύκολα. Αν δηλαδή η καθημερινότητα, το επάγγελμα ή ο τρόπος ζωής έχουν επιβάλλει στο σώμα σου πρόωρο γήρας ή σε κρατούν ακμαίο τότε μάλλον και η επιλογή σου θα ακολουθεί και τις σωματικές σου δυνατότητες. Θα επιλέξεις μηχανάκι που κοπανάει ή που είναι μαλακό...

Σίγουρα μπορούμε να κάνουμε την επιλογή μας ως προς τη χρήση της μοτοσυκλέτας μας. Αν η τσέπη μας το σηκώνει... έχουμε μία για κάθε χρήση που μας ενδιαφέρει. Αν δε το σηκώνει η τσέπη μας... Τότε πολύ απλά αγοράζουμε με την καρδιά μας και μετά ... και μετά παρακαλάμε να είχαμε ένα φερινγκάκι γιατί μας ζάλισε ο αέρας, κανένα θερμαινόμενο γκριπ για το κρύο, καμιά σέλα να κάθεται σάκος... και αρχίζεις και το βρίζεις το speed triple.

Αλλά μετά το κοιτάς από δω, ανοίγεις το γκάζι, μουγκρίζει και λες... "τι να σε κάνω μπρε που σε έχω αδυναμία", αλλά να το ξέρεις... όλοι, και εύχομαι να το ζήσουμε σε βαθειά γεράματα, με μία Bonnie θα καταλήξουμε.


:lol: ;Έτσι!!! :bahaha:
Άβαταρ μέλους
Billy
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2010, 23:00
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ
Μοτοσυκλέτα: speed triple 1050 blazing orange
Όνομα: Βασίλης


Re: Ηλικια και τυπος μηχανης

Δημοσίευσηαπό evkou » 09 Απρ 2012, 16:16

starsailor έγραψε:Καλησπερα,

Με αφορμη ενα σχολιο που διαβασα εδω σε καποιο μηνυμα θα ηθελα να ακουσω τισ αποψεις σας σχετικα με το αν η ηλικια αποτελει ανασταλτικο παραγοντα η βαζει περιορισμους στην αγορα συγκεκριμενου τυπου μηχανης.Παντα αγαπουσα τις μηχανες...εφτασε ομως το 2009 οπου σε ηλικια 39 χρονων αγορασα την πρωτη μου μηχανη (street triple).Παντα μου αρεσαν οι γυμνες και οι πιο sport μηχανες(δεν κανω και πολλα μακρινα ταξιδια με αποσκευες ..προτιμω τις βολτες ακτινας 100-300 χιλιομετρων).
Το θεμα μου ειναι οτι επειδη απεκτησα μηχανη σε αυτη την ηλικια και δεν εχω χορτασει οδηγωντας πολλες διαφορετικες μηχανες οπως π.χ. εκαναν πολλοι αλλοι απο τα 18 τους ,δεν θα μπορεσω να χαρω τις μηχανες που μου αρεσουν(ηρθε και η οικονομικη κριση να κανει τα πραγματα δυσκολοτερα)...Το ιδανικο σεναριο για μενα θα ηταν μεσα στην επομενη 10ετια να παρω ενα daytona μετα ενα speed triple και να καταληξω σε ενα bonneville(τρεις μηχανες που λατρευω για διαφορετικους λογους).....Αγχωνομαι οταν σκεφτομαι οτι αν δεν παρω το daytona αρκετα συντομα μπορει να φαινομαι γραφικος :sprinter: η να με πονανε πολυ οι καρποι μου και γενικα να μην το ευχαριστηθω.



Φίλε μου δυστυχώς (ή ευτυχώς) τα πάντα στη ζωή είναι θέμα ηλικίας, (κάθε πράγμα στον καιρό του) καθώς μεγαλώνοντας το σώμα δεν μπορεί να κουμπώσει στη μηχανή με την ίδια ευχέρεια που μπορούσε κάποτε, τα αντανακλαστικά συνεχώς μειώνονται και βεβαίως άλλες είναι οι επιπτώσεις μιας πτώσης στα 20 και άλλο στα 50. Κακά τα ψέματα η οδήγηση moto έχει πολύ μικρότερη διάρκεια απο οτι στο αυτοκίνητο και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για αυτό απο το να το αποδεκτείς και να μην αφήνεις να χάνονται ευκαιρίες όσο αυτό είναι δυνατό
evkou
Newbie
Progress to next rank:
68%
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 22 Φεβ 2009, 15:26
Μοτοσυκλέτα: TRIUMPH TIGER


Re: Ηλικια και τυπος μηχανης

Δημοσίευσηαπό PTiger800 » 09 Απρ 2012, 16:33

evkou έγραψε:Κακά τα ψέματα η οδήγηση moto έχει πολύ μικρότερη διάρκεια απο οτι στο αυτοκίνητο


Αυτό είναι ένας μύθος που έπλασαν οι απανταχού γριές που οδηγούν με 40χλμ/ώρα επάνω στην διαχωριστική γραμμή των λωρίδων, με τη μούρη κολλημένη στο τιμόνι και το φλας να αναβοσβήνει ξεχασμένο...
...metal under tension, begging you to touch and go...
Άβαταρ μέλους
PTiger800
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 965
Εγγραφή: 18 Μάιος 2011, 18:39
Μοτοσυκλέτα: Tiger 800
Όνομα: Πάνος


Re: Ηλικια και τυπος μηχανης

Δημοσίευσηαπό starsailor » 09 Απρ 2012, 16:56

PTiger800 έγραψε:
evkou έγραψε:Κακά τα ψέματα η οδήγηση moto έχει πολύ μικρότερη διάρκεια απο οτι στο αυτοκίνητο


Αυτό είναι ένας μύθος που έπλασαν οι απανταχού γριές που οδηγούν με 40χλμ/ώρα επάνω στην διαχωριστική γραμμή των λωρίδων, με τη μούρη κολλημένη στο τιμόνι και το φλας να αναβοσβήνει ξεχασμένο...

:rotfl: Καλο!
the steps we take all leave footprints...
starsailor
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 17 Δεκ 2009, 14:17
Τοποθεσία: ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ - ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα: TRIUMPH EXPLORER


Re: Ηλικια και τυπος μηχανης

Δημοσίευσηαπό starsailor » 09 Απρ 2012, 17:01

evkou έγραψε:
starsailor έγραψε:Καλησπερα,

Με αφορμη ενα σχολιο που διαβασα εδω σε καποιο μηνυμα θα ηθελα να ακουσω τισ αποψεις σας σχετικα με το αν η ηλικια αποτελει ανασταλτικο παραγοντα η βαζει περιορισμους στην αγορα συγκεκριμενου τυπου μηχανης.Παντα αγαπουσα τις μηχανες...εφτασε ομως το 2009 οπου σε ηλικια 39 χρονων αγορασα την πρωτη μου μηχανη (street triple).Παντα μου αρεσαν οι γυμνες και οι πιο sport μηχανες(δεν κανω και πολλα μακρινα ταξιδια με αποσκευες ..προτιμω τις βολτες ακτινας 100-300 χιλιομετρων).
Το θεμα μου ειναι οτι επειδη απεκτησα μηχανη σε αυτη την ηλικια και δεν εχω χορτασει οδηγωντας πολλες διαφορετικες μηχανες οπως π.χ. εκαναν πολλοι αλλοι απο τα 18 τους ,δεν θα μπορεσω να χαρω τις μηχανες που μου αρεσουν(ηρθε και η οικονομικη κριση να κανει τα πραγματα δυσκολοτερα)...Το ιδανικο σεναριο για μενα θα ηταν μεσα στην επομενη 10ετια να παρω ενα daytona μετα ενα speed triple και να καταληξω σε ενα bonneville(τρεις μηχανες που λατρευω για διαφορετικους λογους).....Αγχωνομαι οταν σκεφτομαι οτι αν δεν παρω το daytona αρκετα συντομα μπορει να φαινομαι γραφικος :sprinter: η να με πονανε πολυ οι καρποι μου και γενικα να μην το ευχαριστηθω.


Ε δε νομιζω οτι ειναι και τοσο τραγικα τα πραγματα....μπορει ο 20αρης να 'κουμπωνει' καλυτερα αλλα και ο 50αρης μπορει να 'κουμπωνει΄ αξιοπρεπως και να οδηγει πιο 'μυαλωμενα'


Φίλε μου δυστυχώς (ή ευτυχώς) τα πάντα στη ζωή είναι θέμα ηλικίας, (κάθε πράγμα στον καιρό του) καθώς μεγαλώνοντας το σώμα δεν μπορεί να κουμπώσει στη μηχανή με την ίδια ευχέρεια που μπορούσε κάποτε, τα αντανακλαστικά συνεχώς μειώνονται και βεβαίως άλλες είναι οι επιπτώσεις μιας πτώσης στα 20 και άλλο στα 50. Κακά τα ψέματα η οδήγηση moto έχει πολύ μικρότερη διάρκεια απο οτι στο αυτοκίνητο και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για αυτό απο το να το αποδεκτείς και να μην αφήνεις να χάνονται ευκαιρίες όσο αυτό είναι δυνατό
the steps we take all leave footprints...
starsailor
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 17 Δεκ 2009, 14:17
Τοποθεσία: ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ - ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα: TRIUMPH EXPLORER


Re: Ηλικια και τυπος μηχανης

Δημοσίευσηαπό Cpt. Haddock » 09 Απρ 2012, 17:09

Ε δε νομιζω οτι ειναι και τοσο τραγικα τα πραγματα....μπορει ο 20αρης να 'κουμπωνει' καλυτερα αλλα και ο 50αρης μπορει να 'κουμπωνει΄ αξιοπρεπως και να οδηγει πιο 'μυαλωμενα'


Το πρόβλημα ο 50ρης το έχει μόλις θα παει να κατεβει απο το μηχανακι... :happyface:

- Voltaren
- Mezulit
- Panadol
- Imodium (γιατι δνε υπάρχει μονο το πέσιμο)

κλπ κλπ :bahaha:
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."
Άβαταρ μέλους
Cpt. Haddock
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1311
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2007, 21:39
Τοποθεσία: Παγκράτι
Μοτοσυκλέτα: Tiger 1050

Advertisement
ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • Similar topics
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Συγγραφέας

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Συζήτηση περί μοτοσυκλέτας

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες