Ηλικια και τυπος μηχανης

Re: Ηλικια και τυπος μηχανης  

  Από: Cpt. Haddock στις 03/04/2012 4:39 μμ.

Ελένη, μια χαρα κάνεις για το Daytona, αρκεί να χαλαρωσεις λίγο στα κλιπον.

Το ερώτημα βέβαια για μένα, είναι άλλο:

Είναι η Triumph η νέα BMW?

"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Ηλικια και τυπος μηχανης  

  Από: HelenKoR στις 03/04/2012 4:45 μμ.

Cpt. Haddock"Ελένη, μια χαρα κάνεις για το Daytona, αρκεί να χαλαρωσεις λίγο στα κλιπον.
"


Κάνω την "πάπια".

Cpt. Haddock"

Είναι η Triumph η νέα BMW?

"


Σταμάτα να ανάβεις φωτιές!
I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.

Re: Ηλικια και τυπος μηχανης  

  Από: starsailor στις 03/04/2012 4:48 μμ.

Cpt. Haddock"Ελένη, μια χαρα κάνεις για το Daytona, αρκεί να χαλαρωσεις λίγο στα κλιπον.

Το ερώτημα βέβαια για μένα, είναι άλλο:

Είναι η Triumph η νέα BMW?

"


Captain γιατι θετεις το ερωτημα αν η Triumph ειναι η νεα BMW?
the steps we take all leave footprints...

Re: Ηλικια και τυπος μηχανης  

  Από: Cpt. Haddock στις 03/04/2012 5:03 μμ.

HelenKoR"
Σταμάτα να ανάβεις φωτιές! "


"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Ηλικια και τυπος μηχανης  

  Από: pap43-d2 στις 03/04/2012 8:08 μμ.

Πέρση το καλοκαίρι καβαλώντας ένα TDM "κυνηγούσα" ένα CBR1000, όταν τελικά το έφτασα στο φανάρι τον ήθελα να ρώτησα για την ολόσωμη δερμάτινη στολή που φόραγε, όταν έβγαλε το κράνος για να μιλήσουμε έμεινα με το στόμα ανοιχτό, τελικά τον ρώτησα την ηλικία του, η απάντηση 61 ΝΑΙ δεν κάνω πλάκα....... Έχουμε χρόνια μπροστά μας μέχρι να τον φτάσουμε...

Όσο ζω θα οδηγώ, όσο οδηγώ θα ταξιδεύω....
Ο καλός ταξιδευτής δεν έχει σταθερά σχέδια και δεν έχει καμιά πρόθεση να φτάσει κάπου.

Re: Ηλικια και τυπος μηχανης  

  Από: sinister στις 03/04/2012 8:50 μμ.

Οδηγώντας και ss αλλα κ naked (rsv-Tuono)που έχει την ίδια λογική όπως το Daytona με το street triple Έχω να πω πως στην αρχή που είσαι στα μελια δεν πολυκαταλαβαινεις απο ζόρια με το ss,απολαμβάνεις την κάλυψη απο τον αέρα, που έχεις φάει με το κουταλι απο το γυμνό, αλλα ταχύτητες κάτω των 140 χλμ αρχίζουν κ γίνονται κουραστικές απο την θέση οδήγησης. Το γυμνο είναι πιο all around σε σχέση με το ss. Για μένα να πάρεις το Daytona αλλα να κρατήσεις κ το street.
Η ηλικία δεν είναι περιοριστικη σε καμμια περίπτωση αλλα για να έχεις μια σωστή θέση οδήγησης με παράλληλα χέρια με το έδαφος σε ένα naked είναι πολυ πιο εύκολο, εκτός κ αν σου αρέσει να οδηγός σαν αυτούς που έχουν καταπιει μπαστουνι με τεντωμένα χέρια
Ένα τελείως όρθιο μηχανάκι ταλαιπωρεί περισσότερο τη σπονδυλική στήλη σε σχέση με ένα σκυφτο που Απλά χρειάζεσαι ραχιαιους.
Καλές αγορές λοιπόν!!!
http://www.mrbike.gr/website/o-pagkos/A ... fotos.html

Re: Ηλικια και τυπος μηχανης  

  Από: krysta στις 03/04/2012 9:12 μμ.

@starsailor το θεμα ειναι τι λεει η καρδια σου ..η φυσικη σου κατασταση ισως και αρκετα ο τροπος που "συνδεεσαι" με την μηχανη, εννοω ο τροπος που δρας και που καθεσαι, δε σφιγγεις τα χερια κ τον κορμο κλπ κλπ...αυτα ισως καποιος που ξεκιναει νωρις εχει την ευκαιρια να τα μαθει καποια στιγμη με τα χρονια κ την εμπειρια κ με τις σωστες παρεες αν ειναι τυχερος, κατι που αν εισαι μεγαλυτερος καποιος μαλλον πρεπει να στα πει σχετικα νωρις και εδω εννοω και εγω καποιο σχολειο...
Βεβαια το σχολειο ειναι καλο για καθε ηλικια, ισως για αλλους λογους..κοινος παρονομαστης ειναι η ασφαλης οδηγηση..
ο περιορισμος της ηλικιας ειναι σχετικος, ετσι πιστευω..και εννοειται οτι με τα χρονια αυτη η αγνοια κινδυνου που εχει κανεις μικροτερος δεν υπαρχει οποτε οντως ο φοβος μπορει να σε περιορισει λιγο σε καποια πραγματα που μαθαινεις...αλλα για να χρησιμοποιησω κ την προσωπικη μου εμπειρια, οδηγω αυτοκινητο ξεκινωντας απο τα 12 στα ποδια του πατερα μου, ημΑνε ακομα κοντη τοτε κ κανενα χρονο μετα που ψηλωσα οδηγουσα κανονικοτατα ...καμια σχεση ο τροπος που εμαθα να οδηγω αυτοκινητο και η ανεση που ειχα και εχω( αν και δεν εχω πια αυτοκινητο, το δωσα για χαρη του στριτ ), συγκριτικα με τον πανικο του να μαθω να οδηγω μηχανη πριν 4 χρονια. -κ γινομαι 34 σε ενα μηνα -.
Εμαθα απο το μηδεν να οδηγω μηχανη σε ενα cb400 στα 30 μου με πεισμα και γιατι το ηθελα απο μικρη. Η εμπειρια μου μεχρι τοτε ηταν ενα παπι μια φορα για κατι μετρα. Η πρωτη μηχανη ηταν ενα aprilia strada και η δευτερη το s.tripler...τωρα ονειρευομαι ενα λευκο 848 για αρχη και μην ξεκινησω τωρα με το τι αλλο θα ηθελα γιατι θα ξημερωσουμε...εχω κανει σχολεια& θα συνεχισω..καμια φορα θα θελα να γυρισω τον χρονο και να μαθαινα μηχανη νωριτερα αλλα ο πατερας μου που με ωθουσε προς το αυτοκινητο μαλλον ηξερε οτι δεν ειχα πολυ μυαλο στο κεφαλι τοτε , οποτε ισως και να ηταν υπερ μου που μπηκα σε αυτο το μονοπατι αργοτερα..οπως κ να χει η αξια ειναι ανεκτιμητη...
Το strada το χω ακομα κ αν μαζεψω τπτ λεφτα για το 848 , to street θα το κρατουσα..συλλογη! Καλα να εισαι και να παρεις αυτα που ονειρευεσαι!
"diobo'...!"

Re: Ηλικια και τυπος μηχανης  

  Από: nfot στις 03/04/2012 9:41 μμ.

Ωραιο θεμα για τον μπαρμπα Νικο, δλδ εμενα

Πηρα την πρωτη μοτο, στα 31. Ενα Bandit 400V. Εφηβικο ονειρο.
Στα 36 το εδωσα και κυκλοφορουσα με ενα χαρχαλο παπι και στα 37 πηρα ενα Fazer 600. Εκανα τα 3 CSS, για να ξεστραβωθω λιγο, μπηκα Σερρες καμια 10αρια φορες και αποφασισα να παρω ενα Street Triple R στα 41 μου. Τελικα κρατησα το Fazer για καθημερινη χρηση - τουρισμο και πηρα κι ενα Daytona 675.
Πιστεψε με, το Daytona δεν το αλλαζω. Τη συζυγο Fazer μπορει να την αλλαξω με κανα Street στο μελλον, αλλα την ερωμενη Daytona δυσκολα. Κι εκανα 600+ χλμ μονοημερη περυσι με το Τονα και ειμαι 44 πλεον και δεν ειμαι πρωτο μποϊ και εχω και τα κιλα μου.

Μη σε αγχωνει η ηλικια. Απολαυσε.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Ηλικια και τυπος μηχανης  

  Από: ΛΑΜΔΑ στις 03/04/2012 10:14 μμ.

Έχω φτάσει αισίως τα 41.Πριν δύο χρόνια πήρα ένα triple r, με το οποίο άρχισα να μπαίνω στο κόλπο της πίστας.Αφού κόλλησα για τα καλά,πριν τρεις μήνες πήρα ΚΑΙ ένα daytona το οποίο προορίζεται αποκλειστικά για track day.Παρόλο την ηλικία μου αρχίζω και πηγαίνω καλά και από θέμα χρονόμετρου,γιατί κακά τα ψέματα,όταν αποφασίσεις να μπεις πίστα θα σε ενδιαφέρει και το θέμα του χρονόμετρου.Οπότε συμφωνώ με τον Πάνο,πάρε το daytona αλλά κράτα και το triple.H ηλικία δεν παίζει κανέναν ρόλο,αρκεί να το έχεις,να το λέει η καρδούλα σου και να έχεις καλή φυσική κατάσταση.Θα τα πούμε από κοντά στο css.
Y.Γ. Έχω και δύο παιδάκια

Re: Ηλικια και τυπος μηχανης  

  Από: starsailor στις 04/04/2012 10:30 πμ.

pap43-d2"Πέρση το καλοκαίρι καβαλώντας ένα TDM "κυνηγούσα" ένα CBR1000, όταν τελικά το έφτασα στο φανάρι τον ήθελα να ρώτησα για την ολόσωμη δερμάτινη στολή που φόραγε, όταν έβγαλε το κράνος για να μιλήσουμε έμεινα με το στόμα ανοιχτό, τελικά τον ρώτησα την ηλικία του, η απάντηση 61 ΝΑΙ δεν κάνω πλάκα....... Έχουμε χρόνια μπροστά μας μέχρι να τον φτάσουμε...

Όσο ζω θα οδηγώ, όσο οδηγώ θα ταξιδεύω...."


Κωστα και εμενα ο ξαδερφος μου που παο μικρος ειχε μηχανη (πρωτο μηχανακι Ζ50) και ετρεχε και με ss και σε χωμα πλησιαζει τα 60 και ακομα το λεει η καρδια του...Βεβαια αυτος ειναι πολυ πιο χορτασμενος απο μενα...
the steps we take all leave footprints...

Re: Ηλικια και τυπος μηχανης  

  Από: starsailor στις 04/04/2012 10:35 πμ.

sinister"Οδηγώντας και ss αλλα κ naked (rsv-Tuono)που έχει την ίδια λογική όπως το Daytona με το street triple Έχω να πω πως στην αρχή που είσαι στα μελια δεν πολυκαταλαβαινεις απο ζόρια με το ss,απολαμβάνεις την κάλυψη απο τον αέρα, που έχεις φάει με το κουταλι απο το γυμνό, αλλα ταχύτητες κάτω των 140 χλμ αρχίζουν κ γίνονται κουραστικές απο την θέση οδήγησης. Το γυμνο είναι πιο all around σε σχέση με το ss. Για μένα να πάρεις το Daytona αλλα να κρατήσεις κ το street.
Η ηλικία δεν είναι περιοριστικη σε καμμια περίπτωση αλλα για να έχεις μια σωστή θέση οδήγησης με παράλληλα χέρια με το έδαφος σε ένα naked είναι πολυ πιο εύκολο, εκτός κ αν σου αρέσει να οδηγός σαν αυτούς που έχουν καταπιει μπαστουνι με τεντωμένα χέρια
Ένα τελείως όρθιο μηχανάκι ταλαιπωρεί περισσότερο τη σπονδυλική στήλη σε σχέση με ένα σκυφτο που Απλά χρειάζεσαι ραχιαιους.
Καλές αγορές λοιπόν!!! "


Πανο,συμφωνω με τα λεγομενα σου...Θα ηθελα πολυ να μην πουλησω το street αλλα δεν εχω την δυνατοτητα να συντηρω 2 μηχανες και ενα αυτοκινητο(ευχαριστως θα εδινα το αυτοκινητο αλλα ειναι αλλοι λογοι για τουε οποιους μου ειναι απαραιτητο).Η λογικη λεει,για μενα,να κρατησω το street μερικα χρονια ακομα και μετα να παρω το speed..αλλα μου εχει κολλησει και η ιδεα του daytona...με τις οποιες δυσκολιες.Παντως το street το αγορασα το 2009 και μεχρι τωρα εχω κανει 17000 χιλιομετρα και το εχω καταευχαριστηθει
the steps we take all leave footprints...

Re: Ηλικια και τυπος μηχανης  

  Από: starsailor στις 04/04/2012 10:39 πμ.

krysta"@starsailor το θεμα ειναι τι λεει η καρδια σου ..η φυσικη σου κατασταση ισως και αρκετα ο τροπος που "συνδεεσαι" με την μηχανη, εννοω ο τροπος που δρας και που καθεσαι, δε σφιγγεις τα χερια κ τον κορμο κλπ κλπ...αυτα ισως καποιος που ξεκιναει νωρις εχει την ευκαιρια να τα μαθει καποια στιγμη με τα χρονια κ την εμπειρια κ με τις σωστες παρεες αν ειναι τυχερος, κατι που αν εισαι μεγαλυτερος καποιος μαλλον πρεπει να στα πει σχετικα νωρις και εδω εννοω και εγω καποιο σχολειο...
Βεβαια το σχολειο ειναι καλο για καθε ηλικια, ισως για αλλους λογους..κοινος παρονομαστης ειναι η ασφαλης οδηγηση..
ο περιορισμος της ηλικιας ειναι σχετικος, ετσι πιστευω..και εννοειται οτι με τα χρονια αυτη η αγνοια κινδυνου που εχει κανεις μικροτερος δεν υπαρχει οποτε οντως ο φοβος μπορει να σε περιορισει λιγο σε καποια πραγματα που μαθαινεις...αλλα για να χρησιμοποιησω κ την προσωπικη μου εμπειρια, οδηγω αυτοκινητο ξεκινωντας απο τα 12 στα ποδια του πατερα μου, ημΑνε ακομα κοντη τοτε κ κανενα χρονο μετα που ψηλωσα οδηγουσα κανονικοτατα ...καμια σχεση ο τροπος που εμαθα να οδηγω αυτοκινητο και η ανεση που ειχα και εχω( αν και δεν εχω πια αυτοκινητο, το δωσα για χαρη του στριτ ), συγκριτικα με τον πανικο του να μαθω να οδηγω μηχανη πριν 4 χρονια. -κ γινομαι 34 σε ενα μηνα -.
Εμαθα απο το μηδεν να οδηγω μηχανη σε ενα cb400 στα 30 μου με πεισμα και γιατι το ηθελα απο μικρη. Η εμπειρια μου μεχρι τοτε ηταν ενα παπι μια φορα για κατι μετρα. Η πρωτη μηχανη ηταν ενα aprilia strada και η δευτερη το s.tripler...τωρα ονειρευομαι ενα λευκο 848 για αρχη και μην ξεκινησω τωρα με το τι αλλο θα ηθελα γιατι θα ξημερωσουμε...εχω κανει σχολεια& θα συνεχισω..καμια φορα θα θελα να γυρισω τον χρονο και να μαθαινα μηχανη νωριτερα αλλα ο πατερας μου που με ωθουσε προς το αυτοκινητο μαλλον ηξερε οτι δεν ειχα πολυ μυαλο στο κεφαλι τοτε , οποτε ισως και να ηταν υπερ μου που μπηκα σε αυτο το μονοπατι αργοτερα..οπως κ να χει η αξια ειναι ανεκτιμητη...
Το strada το χω ακομα κ αν μαζεψω τπτ λεφτα για το 848 , to street θα το κρατουσα..συλλογη! Καλα να εισαι και να παρεις αυτα που ονειρευεσαι! "


Krysta και εγω με το αυτοκινητο αισθανομαι οτι μπορω να κανω οτι θελω..οδηγω και εγω απο πολυ μικρος..με την μηχανη δεν εχω την ιδια ανεση αν και βελτιωνομαι .Φιλους με μηχανες δεν ειχα ωστε να μου διεξουν καποια πραγματα..και ολοι στο περιβαλλον μου ηταν αντιθετοι με το θεμα μοτσυκλετα,με ωθουσαν και μενα στην αποκτηση αυτοκινητου.Σου ευχομαινα αποκτησεις συντομα το 848.
the steps we take all leave footprints...

Re: Ηλικια και τυπος μηχανης  

  Από: starsailor στις 04/04/2012 10:41 πμ.

nf"Ωραιο θεμα για τον μπαρμπα Νικο, δλδ εμενα

Πηρα την πρωτη μοτο, στα 31. Ενα Bandit 400V. Εφηβικο ονειρο.
Στα 36 το εδωσα και κυκλοφορουσα με ενα χαρχαλο παπι και στα 37 πηρα ενα Fazer 600. Εκανα τα 3 CSS, για να ξεστραβωθω λιγο, μπηκα Σερρες καμια 10αρια φορες και αποφασισα να παρω ενα Street Triple R στα 41 μου. Τελικα κρατησα το Fazer για καθημερινη χρηση - τουρισμο και πηρα κι ενα Daytona 675.
Πιστεψε με, το Daytona δεν το αλλαζω. Τη συζυγο Fazer μπορει να την αλλαξω με κανα Street στο μελλον, αλλα την ερωμενη Daytona δυσκολα. Κι εκανα 600+ χλμ μονοημερη περυσι με το Τονα και ειμαι 44 πλεον και δεν ειμαι πρωτο μποϊ και εχω και τα κιλα μου.

Μη σε αγχωνει η ηλικια. Απολαυσε."


Νικο και εμενα εφηβικο ονειρο ηταν η αποκτηση μοτσυκλετας...Ελπιζω καποια στιγμη να τα πουμε στον Βολο απο κοντα(εχω σπιτι στα Κατω Λεχωνια...η μητερα μου ειναι απο εκει και ερχομαι οποτε εχω ευκαιρια).
the steps we take all leave footprints...

Re: Ηλικια και τυπος μηχανης  

  Από: starsailor στις 04/04/2012 10:45 πμ.

ΛΑΜΔΑ"Έχω φτάσει αισίως τα 41.Πριν δύο χρόνια πήρα ένα triple r, με το οποίο άρχισα να μπαίνω στο κόλπο της πίστας.Αφού κόλλησα για τα καλά,πριν τρεις μήνες πήρα ΚΑΙ ένα daytona το οποίο προορίζεται αποκλειστικά για track day.Παρόλο την ηλικία μου αρχίζω και πηγαίνω καλά και από θέμα χρονόμετρου,γιατί κακά τα ψέματα,όταν αποφασίσεις να μπεις πίστα θα σε ενδιαφέρει και το θέμα του χρονόμετρου.Οπότε συμφωνώ με τον Πάνο,πάρε το daytona αλλά κράτα και το triple.H ηλικία δεν παίζει κανέναν ρόλο,αρκεί να το έχεις,να το λέει η καρδούλα σου και να έχεις καλή φυσική κατάσταση.Θα τα πούμε από κοντά στο css.
Y.Γ. Έχω και δύο παιδάκια "


Πολυκαρπε θα τα πουμε απο κοντα στο css μαζι και με τα αλλα παιδια που θα ερθουν.Δυστυχως δεν εχω την δυνατοτητα να κρατησω το street και να παρω και αλλη μηχανη(δυο μηχανες και αυτοκινητο παει πολυ για μενα)...Θα δουμε.Να χαιρεσαι τα παιδακια σου..και τισ μηχανες σου
the steps we take all leave footprints...

Re: Ηλικια και τυπος μηχανης  

  Από: BOB στις 04/04/2012 3:46 μμ.

Αν και νέος στο χώρο της μοτοσικλέτας αλλά και στην ηλικία πιστεύω ότι πρέπει να κάνεις αυτό που σου λέει η καρδιά σου. Αν πάρεις αυτό που θέλεις και σου αρέσει τότε δεν θα σε πειράξει να κάνεις κάποιους συμβιβασμούς. Καταλαβαίνω τους προβληματισμούς σου για την ηλικία αλλά πιστεύω ότι όσο ακόμα το λέει η καρδιά σου δεν είναι αργά. Εύχομαι να καταφέρεις να πραγματοποιήσεις και τα τρία σου όνειρα.