Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΣΤΗ TRIUMPH

Συζητήσεις γύρω από τη μεγάλη μας αγάπη και ό,τι άλλο μας κάνει κέφι!

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Re: ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΣΤΗ TRIUMPH

Δημοσίευσηαπό sprintman » 04 Μάιος 2011, 12:08

Ναι δεν έχεις άδικο μερικές φορές οι περιστάσεις μας φέρνουν στις μηχανές όμως συνήθως εμείς τις κυνηγάμε ,,κάτι σα τις γυναίκες δηλαδή :D
sprintman
Newbie
Progress to next rank:
84%
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 30 Απρ 2011, 23:03
Μοτοσυκλέτα: Triumph sprint st 1050
Όνομα: Ανδρεας


Re: ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΣΤΗ TRIUMPH

Δημοσίευσηαπό crazyumpire » 04 Μάιος 2011, 13:01

Υστερα απο πολλα μηχανακια,παρεες αλητειες,κοντρες,κτλπ.......
και ενω κατα καιρους ειχα καβαλησει και αλλα Τ...............κανενα δεν με ειχε συναρπασει....
Ασε που εβγαζαν προβληματακια(τοτε πιο πολλα απο τωρα)
οποτε η Τ ,ηταν μια καλη εταιρια,αλλα οχι με μηχανες αξιολογες.
πηρα μια φορα ενα Bonneville,το ψιλοεφτιαξα,........αρκετα καλο..αλλα ημουν λιγο πιο αγριος..απο αυτο!!
το'στειλα........περασε αρκετος καιρος.
μια μερα μου ερχετε ενα Speed T.1050 06',μου λεει ενας φιλος
<παρτο μια βολτα>,του ειπα οτι ειχα κανει τα πιο παλια μοντελα,και πιστευα οτι θα υπαρχει μικρη αποκληση!
Μ@λ@κιες!!!!!!!!!!! :blink: Κανω μια βολτα...........................................και απο εκεινο το απογευμα..εως την αλλη μερα ειχα ενα χαζοχαρουμενο χαμογελο...σαν να ειχα παει για πρωτη φορα με γυναικα!!!!!
μια ικανοποιηση,αφανταστη!!
στο καπακι ομως βγηκε και ο Τιγρης,πολυ μο@@@αρα!!Εκει επεσε το Διλημμα!!
Αλητεια???......ή.......Κυριλε Αλητεια????
κερδισε η Κυρίλα!!
αν και το εδωσα,(πληρωσε αυτο τα σπασμενα-κατι Δανεια)
δεν ηξερα τι αλλο θα με γεμιζε.....δεν ελεγε να επερνα το Speed,γιατι θα ηταν χαζο να ειχα δωσει 1050 για 1050!!
ειπαμε τρελλος ειμαι...οχι μαλ@κας!! :rotfl:
και πανω που ελεγα να παρω κατι πιο απλο..σε γυμνο,
στο μυαλο μου επαιζε το Ηornet 600 του 09-10,και πανω που το καλοεψηνα!!!!!!
Φλασια!!!!!!!! τι λεω ο π@π@ρας?????????? Αφου βγαζει και η Τ,το 675 σε γυμνο!!!!!!!!!!!
οπερ και εγενετο!!!
βρηκα του 08 το απλο με 4500χλμ 5500 Ευρω,του εβαλα-εβγαλα καποια πραγματακια(τα γνωριζετε οι περισσοτεροι)
και Να'Μαι!!!...για την Ωρα!! :evilblack:
Συνεχεια επι της Ασφαλτου......................
VANITAS VANITATUM ET OMNIA VANITAS
Veni...Vedi....WC...
Άβαταρ μέλους
crazyumpire
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 755
Εγγραφή: 23 Φεβ 2010, 11:06
Τοποθεσία: Οπου Γης..και Πατρις!
Μοτοσυκλέτα: triumph Tiger 885'
Όνομα: Νικος


Re: ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΣΤΗ TRIUMPH

Δημοσίευσηαπό gpal » 04 Μάιος 2011, 13:19

Στην Τ (Tiger 1050) δεν το θεωρώ κατάληξη αλλά ενδιάμεση επιλογή από κάτι πιο ήπιο (ΤDM). Η Aγία Τριάδα ήταν ήχος, μούρη, δύναμη-κρατήματα.
Πολλές συγκινήσεις και αίσθηση ότι καβαλάς μηχανή και όχι προϊόν μάρκετινγκ. Ποιοτικό, αισθησιακό αλλά και "σκληρό". Όταν ανοίγεις το γκάζι και ανεβάζει στροφές αλλάζοντας την ταχύτητα περνάει στο κιβώτιο βούτυρο - πράγμα που δεν κάνει με χαμηλές στροφές- και εκεί έρχεται η αποθέωση.
Η καλύτερή μου είναι όταν κυνηγάω προπορευόμενες μηχανές και αισθάνομαι ότι τους έχω με ένα απλό στρίψιμο του καρπού. Όχι για μόστρα - σούζες κλπ, απλά και μόνο για την απόλαυση. Εχθές που με κηνυγούσε ένα 1200 gs για καμιά 10 χιλιόμετρα, απολάμβανα πως μίκραινε στο καθρέφτη όταν επιτάχυνα στις ευθείες.
gpal
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 02 Μάιος 2010, 21:10
Μοτοσυκλέτα: TIGER 2010


Re: ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΣΤΗ TRIUMPH

Δημοσίευσηαπό redfoot » 04 Μάιος 2011, 18:07

είναι αισθητα ταχυτερο απο το gs ?
the road is made clear when viewed from above..
Άβαταρ μέλους
redfoot
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 607
Εγγραφή: 02 Δεκ 2007, 02:20
Μοτοσυκλέτα: Speed triple
Όνομα: Xristos


Re: ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΣΤΗ TRIUMPH

Δημοσίευσηαπό sprintman » 04 Μάιος 2011, 18:27

gpal έγραψε:Στην Τ (Tiger 1050) δεν το θεωρώ κατάληξη αλλά ενδιάμεση επιλογή από κάτι πιο ήπιο (ΤDM). Η Aγία Τριάδα ήταν ήχος, μούρη, δύναμη-κρατήματα.
Πολλές συγκινήσεις και αίσθηση ότι καβαλάς μηχανή και όχι προϊόν μάρκετινγκ. Ποιοτικό, αισθησιακό αλλά και "σκληρό". Όταν ανοίγεις το γκάζι και ανεβάζει στροφές αλλάζοντας την ταχύτητα περνάει στο κιβώτιο βούτυρο - πράγμα που δεν κάνει με χαμηλές στροφές- και εκεί έρχεται η αποθέωση.
Η καλύτερή μου είναι όταν κυνηγάω προπορευόμενες μηχανές και αισθάνομαι ότι τους έχω με ένα απλό στρίψιμο του καρπού. Όχι για μόστρα - σούζες κλπ, απλά και μόνο για την απόλαυση. Εχθές που με κηνυγούσε ένα 1200 gs για καμιά 10 χιλιόμετρα, απολάμβανα πως μίκραινε στο καθρέφτη όταν επιτάχυνα στις ευθείες.



Ρε φίλε εκκλησία έκλεβες :bahaha: η μόνη περίπτωση να σε περάσει είναι αν πέσουν και τα δύο από γκρεμό εκεί θα νικούσε η βαρύτητα :happyface:
sprintman
Newbie
Progress to next rank:
84%
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 30 Απρ 2011, 23:03
Μοτοσυκλέτα: Triumph sprint st 1050
Όνομα: Ανδρεας


Re: ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΣΤΗ TRIUMPH

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 04 Μάιος 2011, 18:36

redfoot έγραψε:είναι αισθητα ταχυτερο απο το gs ?


εσύ τι λές?
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΣΤΗ TRIUMPH

Δημοσίευσηαπό doohan » 04 Μάιος 2011, 19:11

....
Τελευταία επεξεργασία από doohan και 19 Μάιος 2011, 15:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
ΚΑΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ
Άβαταρ μέλους
doohan
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: 03 Αύγ 2008, 01:23
Μοτοσυκλέτα: KTM-RC8
Όνομα: Μάγειρος


Re: ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΣΤΗ TRIUMPH

Δημοσίευσηαπό redfoot » 04 Μάιος 2011, 19:13

:imwithstupid:
the road is made clear when viewed from above..
Άβαταρ μέλους
redfoot
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 607
Εγγραφή: 02 Δεκ 2007, 02:20
Μοτοσυκλέτα: Speed triple
Όνομα: Xristos


Re: ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΣΤΗ TRIUMPH

Δημοσίευσηαπό doohan » 04 Μάιος 2011, 19:16

.....
Τελευταία επεξεργασία από doohan και 19 Μάιος 2011, 15:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
ΚΑΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ
Άβαταρ μέλους
doohan
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: 03 Αύγ 2008, 01:23
Μοτοσυκλέτα: KTM-RC8
Όνομα: Μάγειρος


Re: ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΣΤΗ TRIUMPH

Δημοσίευσηαπό redfoot » 04 Μάιος 2011, 19:23

δεν του εφτασαν 2 threads που χαλασε, παει ολοταχως για το 3ο :D
απτόητος ο σου-βλακ-boy :happyface: :happyface:
the road is made clear when viewed from above..
Άβαταρ μέλους
redfoot
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 607
Εγγραφή: 02 Δεκ 2007, 02:20
Μοτοσυκλέτα: Speed triple
Όνομα: Xristos


Re: ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΣΤΗ TRIUMPH

Δημοσίευσηαπό gpal » 04 Μάιος 2011, 21:57

Red foot και doohan σας παρακολουθώ τόσο καιρό στο forum (ο red foot είναι νεότερος) και σας πάω για τα μηνύματά σας. Πιστεύω ότι δεν σας χωρίζουν τόσα πολλά. Μήπως να βρισκόσαστε για καφέ να λυθεί η παρεξήγηση?
gpal
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 02 Μάιος 2010, 21:10
Μοτοσυκλέτα: TIGER 2010


Re: ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΣΤΗ TRIUMPH

Δημοσίευσηαπό begenius » 04 Μάιος 2011, 23:46

...πριν απο πολλα χρονια ενας μαθητης Λυκειου (punk version) αποφασισε οτι επρεπε να αποκτησει μια αληθινη μοτοσυκλετα.Δυστυχως ολα του τα λεφτα με το ζορι εφταναν για UFO,ποδοσφαιρακια,και δισκους(βυνιλιου ε).Καταφερε ομως εν ετη 1984 να συγκεντρωσει το αστρονομικο ποσο των 27.000 δρχ και να αγορασει επιτελους μια δικια του μηχανη.Μια προπολεμικη ΒSA (Birbingham Small Arms) Μ20 του 1937 απομειναρι των Εγγλεζων απο τη κατοχη!Κατι αναμεσα σε τρακτερ και τανκ.13 αλογα σε μαντεμενια 500αρα μονοκυλινδρη κεφαλη σε σκελετο hardtail.,2 μονοσελα και αντλια λαδιου με δερματινη μεμβρανη! Αβανς+αερας στο τιμονι,δεξι σασμαν και ρολοι Smiths original !Aπο τοτε κυλησε πολυ λαδι στο πλαινο δοχειο(sic), και πολλες δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα και δεκαδες μετατροπες απο classic σε chopper και τελος bobber -cruiser!Ta καλυτερα χρονια!Ανεμελες βολτες και ταξιδια αξεχαστα.!Δυστυχως μετα απο 6 χρονια,επωληθη σε ανερχομενο choppera!!ο νεαρος μας ειχε πια μεγαλωσει,και οι υποχρεωσεις αρχισαν να εμφανιζονται στον οριζοντα (σχεση-οικογενεια-δουλεια-δανεια κ.ο.κ)Τα χρονια περνουσαν ομορφα σε μια ιταλικη αυτη τη φορα σελα(Vespa PX200E).Αξιο και τιμιο μεταφορικο μεσο αλλα μετα απο 15 χρονια και πληθος μετατροπων(το χουι παρεμενε...)καπου το βαρεθηκα :bored: Ευτυχως επωληθη σε ευτυχη rockabilla!Kαι τωρα τι κανουμε?2004 και το μικροβιο δεν σταματαει να με τρωει : :rolleyes:
ο κυβος εριφθη !μια ολοκαινουργια Καβασακι Ζ750 θα ηταν οτι επρεπε!αμ δε :blink: Τι διαστημικο πραγμα ειναι τουτο?Ποιος οδηγαει ρε παιδια,εγω η τα computer και τα τσιπακια?Χερι να μπει πουθενα :scared: 12500 στροφες για να δω τα 100 αλογα?Αχαρο-αψυχο-και αχορταγο Γιαπωνεζικο να πας απο κει που ηρθες :doh Για να μην κλαιω τα λεφτα μου,το πουλησα μετα απο 3 χρονια σε υποψηφιο χουλιγκαν!Ειχα πλεον πειστει οτι δεν φτιαχνουν πια μηχανες οπως παλια με ψυχη και χαρακτηρα :sprinter:
Τριγυρνουσα στις κλειστες βιτρινες της Μιχαλακοπουλου ενα κρυο χειμωνιατικο βραδυ,του 2007 οταν το ματι μου επεσε πανω σε ενα κλασικο.....μπα σκεφτηκα,μαλλον καποιος συλλεκτης θα το ειχε φερει για service.Τεποζιτο σταγονα με λοξη ταπα,ακτινες,καρμπυρατερ,και στρογγυλο φαναρι,εφεραν στο μυαλο μου γλυκες αναμνησεις .Κλιπ ονς και καρο σιριτι στο κοκοβιο?Ρε μπας και ονειρευομαι? :blink: Υπαρχουν ακομα πραγματικες μοτοσυκλετες made in England? :bahaha:

....20.000 xλμ μετα, η συγκινηση και η χαρα της οδηγησης παραμενουν... :lol: ..οπως πρωτα.....χωρις λαδια στο πατωμα ....αλλα με το κλειδι παρον για να μην ξεχναμε και την τεχνη.Bonneville Thruxton for ever!!!!
ευχαριστω
Τriumph!!!
:hail:
Τελευταία επεξεργασία από begenius και 07 Μάιος 2011, 14:08, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
(D)rive (S)low-(D)ie (O)ld
Viva la Revolution!
1.1983.B.S.A M20 (1937)
2.1989.Piaggio Vespa PX200
3.2004.Kawasvaki Z750
4.2007.Triumph Bonneville Thruxton CV
Άβαταρ μέλους
begenius
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 27 Ιαν 2008, 10:37
Τοποθεσία: Aθηνα
Μοτοσυκλέτα: Βonneville Thruxton CV
Όνομα: Eugene

Advertisement
ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • Similar topics
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Συγγραφέας

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Συζήτηση περί μοτοσυκλέτας

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες