Sprint ST πρώτες εντυπώσεις

Sprint ST πρώτες εντυπώσεις  

  Από: Case στις 25/02/2008 12:42 μμ.

Μετά από παράκληση μέλους παραθέτω κάποιες εντυπώσεις μετά την βολτίτσα στην Επίδαυρο. Όσο γράφω χιλιόμετρα θα προσπαθώ να σας κρατάω ενήμερους γιατί ξέρω ότι το συγκεκριμένο μοντέλο ενδιαφέρει αρκετούς που περίμεναν για χρόνια το νέο VFR που δεν ήρθε ποτέ.

Το μηχανάκι ήταν απλά απίθανο. Αν και πιέζεται λιγάκι στην κίνηση της πόλης (κάτι το απολύτως λογικό), με το που απλώνει ο δρόμος, ανοίγει τα φτερά του και δείχνει τον πραγματικό του χαρακτήρα. Το μόνο που με περιόρισε ήταν το ότι έπρεπε να προσέχω το στροφόμετρο

Εθνική: Πολύ καλή προστασία από την ζελατίνα στην εθνική, άψογα ρεπριζ (σε σημείο που άλλαζα ταχύτητες μόνο για το στρώσιμο), σταθερότατο παρόλο που είχαμε αρκετό πλευρικό άνεμο. Η θέση οδήγησης μου ταίριαξε κουτί και το νέο τιμόνι κάνει πολύ πιο άνετη την ζωή των καρπών. Η σέλλα ήταν ακόμα λιγάκι σκληρή και πρέπει να μάθω να στηρίζομαι περισσότερο στο τανκ με τα πόδια μου αλλά δεν είχα κανένα ουσιαστικό πρόβλημα. Οι λεπτομέρειες είναι απλά θέμα συνήθειας.

Στροφές: Δεν το ζόρισα πολύ 1ον γιατί τα λάστιχα είναι καινούρια και 2ον γιατί δεν την έχω συνηθίσει ακόμα. Το μηχανάκι είναι μεγάλο οπότε δεν μπορείς (τουλάχιστον εγώ) να το αντιμετωπίσεις σαν Super Sport. Αυτό όμως είναι κάτι που το καταλαβαίνεις από τις πρώτες στροφές και αμέσως μπαίνεις στους ρυθμούς του. Μην με παρεξηγήσετε, μια χαρά Sport είναι απλά δεν αλλάζει κατεύθυνση όπως τα πανάλαφρα ιαπωνο-ιταλο-αγγλο RRRRRRRRR. Με το που πάρει τις γραμμές του είναι σταθερότατο και προβλέψιμο ενώ αν προσπαθήσεις να διορθώσεις λιγάκι μέσα στη στροφή δεν θα σε τρομάξει. Το γκάζι είναι πάντα διαθέσιμο χωρίς εξάρσεις στο κλείσε-άνοιξε και γραμμικότατο.

Φρένα: Σε αντίθεση με το Tiger τα φρένα του ST φαίνεται να είναι ρυθμισμένα (επίτηδες) να μην έχουν έντονο αρχικό δάγκωμα. Αυτό ξενίζει στην αρχή διότι θέλουν περισσότερη πίεση για να αρχίσουν να δουλεύουν. Και αυτό όμως είναι απλά θέμα συνήθειας διότι την δουλειά τους την κάνουν με το παραπάνω. Απλά έχουν διαφορετική αίσθηση. Μέχρι στιγμής δεν έχει παρουσιαστεί το πρόβλημα που αντιμετώπισαν ορισμένοι κάτοχοι παλαιότερων μοντέλων και ελπίζω να μην παρουσιαστεί ποτέ αν και η λύση βρίσκεται σε ανταλλακτικό του 675 αν κάποιος ενδιαφέρεται…

Ήχος: Το τραγούδι που βγαίνει από την τριπλή μπούκα είναι η πρώτη ένδειξη ότι κάτω από την εκθαμβωτική εμφάνιση κρύβεται κάτι άλλο. Απίθανος μπάσος και μεστός ήχος που καθώς ανοίγεις το γκάζι γίνεται από γουργούρισμα, συμφωνία. Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στο σκάσιμο των εξατμίσεων κατά το κλείσιμο του γκαζιού όταν φρενάρεις με τον κινητήρα.

Γενικά πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο και ώριμο all-around μηχανάκι. Μια πανέμορφη και καλοντυμένη κυρία που είναι τόσο εκλεπτυσμένη ώστε μπορείς καθημερινά να βγαίνεις μαζί της χωρίς να σε ντροπιάζει με την εμφάνισή της, ούτε να σου σπάει τα νεύρα με τις ιδιοτροπίες της. Από την άλλη, αν αποφασίσεις να το ρίξεις έξω μαζί της θα σε ακολουθήσει ευχαρίστως καθώς εξερευνείς τα όριά σου και θα σε αφήσει να την αναπολείς ώρες αφού κατέβεις από τη σέλλα της με ένα χαζό χαμόγελο κολλημένο στο πρόσωπό σου.
Recipe for happiness.
1. Lean it.
2. Twist it.
3. Love it.
4. Repeat.

 

  Από: ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ στις 25/02/2008 1:55 μμ.

ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΠΑΙΡΝΕΙΣ 10 ΜΕ ΤΟΝΟ!

 

  Από: Costas στις 25/02/2008 1:59 μμ.

Το πιο σημαντικό απ'ολα είναι οτι φαίνεται να ευχαρηστήθηκες την πρώτη σου βόλτα.Σου εύχομαι να συνεχίσεις έτσι και να την χαρείς

 

  Από: mixalakis στις 25/02/2008 2:50 μμ.

Μπράβο να το χαίρεσαι το εργαλείο!!
Περιμένουμε και τα τεκμήρια της βόλτας (ελπίζω να έβγαλες καμία φώτο).

 

  Από: Case στις 26/02/2008 11:20 πμ.

Δυστυχώς δεν έβγαλα φωτογραφίες γιατί κατεβήκαμε από τη σέλλα μόνο για έναν καφέ και τσιγάρο αλλά επιφυλάσσομαι να βγάλω το άλλο ΣΚ που 99% κάπου θα πεταχτώ πάλι.

Αυτή τη φορά θα ποστάρω πρώτα μήπως και θέλει κανένας να έρθει.
Recipe for happiness.
1. Lean it.
2. Twist it.
3. Love it.
4. Repeat.

 

  Από: spypetr στις 27/02/2008 4:18 μμ.

Καμιά φωτογραφία δεν έχει, ή θα μείνουμε με την όρεξη?

Re: Sprint ST πρώτες εντυπώσεις  

  Από: Sprinter στις 04/03/2008 3:17 μμ.

Με γιές. Είχα πολύ καιρό να μπω στο φόρουμ και τώρα είδα ότι το πήρες. Το 'στρωσες ή ακόμα? Πότε θα πάμε βόλτα?

Νίκος
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Sprint ST πρώτες εντυπώσεις  

  Από: Case στις 04/03/2008 4:13 μμ.

Ελα ρε Νικολάκι καλως ήρθες και πάλι κοντά μας.

Κάθε Κυριακή προσπαθώ να πηγαίνω βόλτες οπότε κάτι θα κάνουμε μην ανησυχείς!!
Recipe for happiness.
1. Lean it.
2. Twist it.
3. Love it.
4. Repeat.

Re: Sprint ST πρώτες εντυπώσεις  

  Από: DrDoom στις 04/03/2008 6:54 μμ.

Μπράβο φίλε, ωραίος!!!
Αλλά βλέπω, κάθε Κυριακή βόλτες και ενημέρωση μηδέν Για να μην πώ για τις φώτο...
Αλλά ίσως να'ναι και καλύτερα έτσι. Το βλέπω να ζηλεύουμε...

Καλά χλμ

Re: Sprint ST πρώτες εντυπώσεις  

  Από: ARHS στις 16/04/2008 12:03 μμ.

Εκανα και εγώ την πρώτη μεγάλη βόλτα με το ST μου στην Ορεινή Αρκαδία.

Συμφωνώ απόλυτα με όσα είπες ο Dr. αλλά εγώ έκανα κάποιες μικρές αλλαγές
-Λάστιχα ΒΤ14 BRIDGESTONE που είναι πολύ πιο μαλακά απο τα ΒΤ 20 της μαμάς.
-Κατέβασμα του μπροστινού 3,5 mm (απο την τάπα).
-Διαφορετικές ρυθμίσεις μπρος-πίσω

Αποτέλεσμα λίγο πιο γρήγορη γεωμετρία, καλύτερη πρόσφυση, πιο καλή αίσθηση στα κλειστά κομμάτια.

Αλλά στα πολύ κλειστά κομμάτια (περίπου 40 km) πήρε φωτιά ο κ..λος μου απο τις εξατμίσεις και τ η χειρολαβή του συνεπιβάτη δεν μπορούσες να την πιάσεις.

Επίσης το αμορτισέρ πίσω μετά απο τα παραπάνω -λαστιχάρισε- μέχρι να σταματήσω για ξεκούραση και να ξεβράσω απο την ζέστη.

Σκοπεύω να ρωτήσω φίλο απο την λέσχη που φτιάχνει διάφορα με carbon μήπως και επενδύσω το κάτω μέρος της σέλα.
Αν πάει καλά θα σας ενημερώσω.

Εχεις κανείς κάποια άλλη λύση για αυτά
Ολα είναι δρόμος..... http://www.tdmhellas.gr

Re: Sprint ST πρώτες εντυπώσεις  

  Από: Sprinter στις 16/04/2008 12:32 μμ.

Για τη ζέστη πίσω μια είναι η λύση. Αντιοικολογική και ψιλο-χοντρο παράνομη. Οι καταλύτες στα σκουπίδια με αλλαγή εξάτμισης. Stage 2: μπλοκάρισμα η αφαίρεση και τάπωμα του SAI (ψεκασμού αέρα στην εξαγωγή). Γλυτώνεις και τα πολλά-πολλά μπαμ-μπουμ έτσι...

Για τη ζέστη από μπροστά και απ' το εμπρός τμήμα της σέλας, βοηθάει το Heat kit που έχω γράψει σε άλλο thread.

3.5 mm fork dropping δεν είναι πολλά? Πώς ήταν η σταθερότητα στα πολλά?

To αμορτισέρ παραζεστάθηκε μάλλον γιατί ανέβασες τη απόσβεση στα ύψη. Εχω ακούσει για κάλυψη με θερμομονωτικό ή ceramic coating (???) του λαιμού της εξάτμισης εκεί που παίρνει την αανηφόρα. Γιατρειά για όσους έχουν τον τρόπο τους: Ohlins...

Νικος
(Stage II αντιοικολογικός και ψιλοχοντροπαράνομος).
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Sprint ST πρώτες εντυπώσεις  

  Από: ARHS στις 16/04/2008 1:34 μμ.

Για τη ζέστη πίσω μια είναι η λύση. Αντιοικολογική και ψιλο-χοντρο παράνομη. Οι καταλύτες στα σκουπίδια με αλλαγή εξάτμισης.
Για την αλλαγή εξάτμισης το κοιτάζω και έχω βρεί 1 ζευγάρι TRIDENT carbon, η αλλιώς τη μαμά. θα δούμε.......


3.5 mm fork dropping δεν είναι πολλά? Πώς ήταν η σταθερότητα στα πολλά?
Καθαρό είναι σχεδόν 2 mm, κανένα πρόβλημα μέχρι τα 220 χλμ
Ολα είναι δρόμος..... http://www.tdmhellas.gr

Re: Sprint ST πρώτες εντυπώσεις  

  Από: Sprinter στις 16/04/2008 1:49 μμ.

Η ελεύθερη εξάτμιση σχεδόν εξαλείφει το πρόβλημα. Αυτό που παραμένει είναι ότι έρχεται μια ψιλοζέστη στον συνεπιβάτη κυρίως φαντάζομαι λόγω περίεργων στροβιλισμών των καυσαερίων σε ταχύτητες >120χλμ.

Οι Trident είναι κούκλες αλλά δε θές ζευγάρι, θέλεις σετ με τρείς. Δεν ξέρω όμως τι παίζει με την βρώμα... Η μαμά ελεύθερη κάνει τη δουλειά της καλά αλλά είναι η ίδια χάλια ποιότητα με την στάνταρντ. Εχει το καλό (για τον νόμο) ότι δεν δείχνει aftermarket.

ARHS"

3.5 mm fork dropping δεν είναι πολλά? Πώς ήταν η σταθερότητα στα πολλά?
Καθαρό είναι σχεδόν 2 mm, κανένα πρόβλημα μέχρι τα 220 χλμ "
¨

Τι εννοείς καθαρό? Και τί εννοείς 'απο τίς τάπες' στο προηγούμενό σου μήνυμα?

Το έχω σκεφτεί και εγώ να το δοκιμάσω αυτό αλλά δεν το αποφάσισα. Είδες διαφορά ουσίας? Μόνος ή δικάβαλος? Ρωτάω γιατί δεν έχει αργό τιμόνι (για την κατηγορία του) το μηχανάκι. Αμα δείς τα γεωμετρικά του χαρακτηριστικά θα καταλάβεις.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Sprint ST πρώτες εντυπώσεις  

  Από: ARHS στις 17/04/2008 12:58 μμ.

Η ελεύθερη εξάτμιση σχεδόν εξαλείφει το πρόβλημα. Αυτό που παραμένει είναι ότι έρχεται μια ψιλοζέστη στον συνεπιβάτη κυρίως φαντάζομαι λόγω περίεργων στροβιλισμών των καυσαερίων σε ταχύτητες >120χλμ.

Οι Trident είναι κούκλες αλλά δε θές ζευγάρι, θέλεις σετ με τρείς. Δεν ξέρω όμως τι παίζει με την βρώμα... Η μαμά ελεύθερη κάνει τη δουλειά της καλά αλλά είναι η ίδια χάλια ποιότητα με την στάνταρντ. Εχει το καλό (για τον νόμο) ότι δεν δείχνει aftermarket.
Εχεις δίκιο φίλε μου, τριάδα είναι, αυτό που με ψηλοχαλάει είναι οτι έχουν μεγάλη κλίση προς τα πάνω και μου φαίνεται περίεργα.
Η μαμίσια ανοιχτή είναι πολύ όμορφη και σε καλή τιμή (πακέτο με το πρόγραμμα)


ARHS"

3.5 mm fork dropping δεν είναι πολλά? Πώς ήταν η σταθερότητα στα πολλά?
Καθαρό είναι σχεδόν 2 mm, κανένα πρόβλημα μέχρι τα 220 χλμ "
¨

Τι εννοείς καθαρό? Και τί εννοείς 'απο τίς τάπες' στο προηγούμενό σου μήνυμα?
-απο τις τάπες- Εννοώ την απόσταση απο το πάνω μέρος της τάπας μέχρι το πάνω μέρος της πλάκας. Οταν λέω καθαρό είναι απο την αρχή της μπουκάλας μέχρι το πάνω μέρος της πλάκας. Δηλαδή η μπουκάλα χωρίς την τάπα


Το έχω σκεφτεί και εγώ να το δοκιμάσω αυτό αλλά δεν το αποφάσισα. Είδες διαφορά ουσίας? Μόνος ή δικάβαλος? Ρωτάω γιατί δεν έχει αργό τιμόνι (για την κατηγορία του) το μηχανάκι. Αμα δείς τα γεωμετρικά του χαρακτηριστικά θα καταλάβεις.[/quote]
Τα έχω δεί, δεν είναι αργή η γεωμετρία του, εγώ το έκανα για να έχει ακόμα πιο γρήγορη. Γενικά ταξιδέυω μόνος μου και μου άρεσε αυτή η αλλαγή γιατί συνεργάζεται καλύτερα η μπροστινή με την πίσω ανάρτηση. Η μηχανή είναι είδη καλοστημένη και ζυγισμένη απο την μαμά και το έκανα περισσότερο για πείραμα. Μου βγήκε καλά.
Ολα είναι δρόμος..... http://www.tdmhellas.gr

Re: Sprint ST πρώτες εντυπώσεις  

  Από: Sprinter στις 17/04/2008 1:03 μμ.

Στο πρόγραμμα να δοκιμαστεί λοιπόν το πηρουνο-κατέβασμα... στο επόμενο service μετά το Πάσχα.

BTW. Ασχέτως αν σου αρεσουν στο μάτι ή όχι, και οι δύο μαμίσιες εξατμίσεις είναι εξωτερικά ολόιδιες και ποιοτικά χάλια.

Στο λινκ θα δείς φωτό του εσωτρικού της στανταρντ. Η ελεύθερη είναι το ίδιο πράγμα μείον τους καταλύτες και κάνα δυό διαφράγματα. Made in Thailand και μοιάζουν σαν να τις φτιάξαν οι γύφτοι από πεταμένους τενεκέδες. Κόστος κατασκευής 20 Ευρώ.

http://www.triumphrat.net/sprint-forum/ ... ht=muffler.

Είμαι Τραιμφάκιας κι αγαπάω το Sprint αλλά τις μαμακίες τις λέω.

ΒΤW2. Ακόμα και με after market εξατμιση (μαμα ή Trident) τον προκαταλύτη στον λαιμό δεν τον γλιτώνεις. Ευθύνεται για τη ζέστη στο δεξι σου πόδι και σε μεγάλο βαθμό για το ζέσταμα του αμορτισέρ.

ΒΤW3. Κοίτα και τις IXIL. Εχουν καλή φήμη για ποιότητα κατασκευής και μπορεί να σ' αρέσουν περισσότερο από τις trident.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε