Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Σχετικα με τον νεο Τιγρη

Συζητάμε τα πάντα για όλα τα μοντέλα των εταιριών.


    Forum rules
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Σχετικα με τον νεο Τιγρη

Postby zop » 14 Aug 2008, 01:19

Αγαπητοι φιλοι

Καποτε ηθελα και εγω να αγορασω τον νέο τιγρη…μετα από την αξιοπιστη αλλα ανεπαρκη Τρανσαλπ που ειχα, ξαφνικα μου γεννηθηκε πριν από λιγους μηνες να αλλαξω μηχανη οπου και το εψαξα..εκανα 2 τεστ ραιντ στον τιγρη αλλα τελικα ακουσα τη φωνη της λογικης( κατά τη γνωμη μου) και τελικα αγορασα μια Βαραντερο..Η βασικη αιτια τοτε βεβαια ηταν η απανταχου φημη ισως της πιο αναξιοπιστης αντιπροσωπιας που πρεπει να υπαρχει στην Ελλαδα..

Το τι εχουν ακουσει τα’ αυτια μου από διαφορους για την αντιπροσωπια της Τραιουμφ στην Ελλαδα, αστα να πανε! Συναντησα μοτοροβιο που αλλαζει τις μηχανες του στην Τραιουμφ κάθε χρονο…όπως μου ειπε ακομα και αυτόν, ο κυριος αντιπροσωπος τον κοροιδεψε!

Εγω την εμπειρια μου την ειχα με ένα κρανος schuberth…ζητησα ένα ανταλλακτικο στην Μιχαλακοπουλου, μου ειπαν τιμη και όταν ρωτησα που είναι το σερβις να μου το βαλουν μου ειπαν ότι θα επρεπε να το βαλω μονος μου! Δεν μιλαμε για ζελατινα, αλλα για το κομβιο στην κορυφη του C2 που ειχε σπασει, που σημαινει επρεπε να βγει το κελυφος! Σε ερωτηση μου γιατι δεν εχουν σερβις η απαντηση ηταν αφοπλιστικη: « γιατι μας το δειξαν οι γερμανοι πώς να το κανουμε;;;» να κλαις ή να γελας…τα 450 ευρω όμως τα αρπαξανε όταν το αγοραζα…ασε το τι εχω ακουσει και για το συνεργειο τους εκει…κατορθωσαν να εξοργισουν ακομα και συνεργατη τους στις business και αυτος το σερβις της δικιας του tiger το εκανε αλλου…παρεπιπτωντος σας γραφω ένα καλο συνεργειο για το Τιγρη, επισημο συνεργατη της Τραιουμφ, για οποιον νομιζει ότι το χρειαζεται:

ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΜΟΤΟ
Λ.βουλιαγμενης 55
Τηλ. 210-9224543

Ζητειστε το Βασιλη ο οποιος είναι πολύ καλος και σαν χαρακτηρας..

Επισης σας συστηνω ανεπιφυλακτα και τον δικο μου μηχανικο( φτιαχνει μονο μια μηχανη κάθε φορα), οπου θα μπορειτε να ειστε παροντες όταν σας φτιαχνει τη μηχανη, να ρωτατε ότι θελετε και να παιρνετε ουσιαστικες απαντησεις από ένα μαγο των μηχανων 30 χρονια τωρα και πολύ καλο και τιμιο ανθρωπο:

Χριστοφιδης Στελιος
Δημοσθενους 186-Καλλιθεα
Τηλ. 210-9525430

Ο λογος όμως που γραφω αυτόν τον..Φιλιππικο, είναι ο προβληματισμος μου ότι στην Αθηνα θα ηθελα να εχω μια πιο ελαφρια μηχανη από το Βαραντερο..οχι γιατι με ενοχλει που μπορει να κολλαει στην κινηση και να ανεβαζει θερμοκρασια , αλλωστε οσο και να αργησω κατεβαινω τελειως ξεκουραστος αλλα γιατι το αγχος μου και το κυριο μειονεκτημα της είναι το βαρος της σε σταση..οι μικρες ταχυτητες στην αχαρνων καθημερινα και το παρκαρε –ξεπαρκαρε από μια καταπληκτικη αλλα βαρια μηχανη των 270 κιλων, με σπρωχνουν σε καποια διλληματα…παπι ή πιθανη αλλαγη με μια πιο ελαφρια 1000αρα;; από την στιγμη μαλιστα που το 95% των μετακινησεων μου είναι Αχαρνων-Ιλισσια;;

Σε αυτό το σημειο ο Τιγρης ηταν στο πισω μερος του μυαλου μου αλλα μετα από αυτά που διαβασα εδώ στο δικο σας φορουμ, ξενερωσα τελειως…ηξερα ότι η αντιπροσωπια είναι τα μαυρα της τα χαλια, ηξερα πολλους που ειχαν 955 τιγρη και βλαστημαγαν γιατι δεν μπορουσαν να βρουν καλο μαστορι, με συνεπεια η μηχανη να τους αφηνει..αλλα δεν φανταζομουνα ότι ο νεος τιγρης θα ακολουθουσε και αυτος την ευρωπαικη πεπατημενη, δηλ. της μικρης αξιοπιστιας..

Σε αυτό το σημειο να με συγχωρεσετε, αλλα οι Γιαπωνεζοι είναι αιωνες μπροστα…δυστυχως για καποιους λογους οι ευρωπαικες μοτο εχουν πολύ χαμηλοτερο δεικτη αξιοπιστιας από τις γιαπωνεζικες και κυριως απο την Χοντα..

Βλεπε: 1200 gs BMW, ισως ο πρωταθλητης ολων των ειδων σε βλαβες σε μεγαλο ποσοστο, ΚΤΜ 990 μια από τα ιδια..το τι περιγραφουν στα Φορουμ πολλοι κατοχοι για το 950 και το 990 αστα να πανε..Caponord από τις 30 μερες τις 20 στο συνεργειο , ασε τα προβληματα υποστηριξης..και τωρα διαβαζω εδώ για τον τιγρη,,,
….προβλημα ABS, μπαταρια, ανεπαρκη προστασια, καιει λαδια χειροτερα και από την GS κ.λ.π..

Από την άλλη 4 χρονια με την ραθυμη Τρανσαλπ μου και 1 χρονο με την Βαραντερο μου και σε θεματα αξιοπιστιας, δεν ειχα ποτε μα ποτε κανενα προβλημα, δεν εχω καψει ουτε μια σταγονα λαδι και την μηχανη την εχω λιωσει ολο το καλοκαιρι…στην Σκυρο, αυτό το υπεροχο τερας χωρις να το θελω, εχαθηκα δικαβαλλος σε στενοτατα μονοπατια γεματα απο παχυ χαλικι, με 10% ανηφορες , στροφες 120-160 μοιρες μετα 10% κατηφορες και αυτά επι 1 ωρα σε απαραδεκτους δρομους με παχυτατο χαλικι και δεν ξεφυγε η ροδα ουτε εκατοστο, ουτε ένα προβλημα πουθενα..Αξιοπιστη 200%!

Οποτε δεν υπαρχει λογος να παρω τον Τιγρη, ένα μηχανακι που το ειχα ερωτευθει( ειδικα στο ασπρο χρωμα του) αλλα αν είναι 12.500 ευρω να δωσω και να τραβηξω ότι διαβαζω εδώ που τραβανε αρκετοι, παιδια ευχαριστω δεν θα παρω!

Εχω την ταπεινη γνωμη ότι τελικα η Χοντα δεν διαφημιζεται αδικα για την τοσο μεγαλη αξιοπιστια της…μπορει να μην βγαζει μηχανες state of the art όπως της BMW, αλλα εχει το including peace of mind, που σημαινει ότι κανει καλα τη δουλεια της με τις οποιες αδυναμιες της, αλλα εισαι ησυχοςςς!!! Και 0 – 100χλμ το τερας εχει κατω από 3,5 δευτερολεπτα, τελεια φρενα ABS και στα 8 μποφορια στην εθνικη, Βραχος!

Μαλλον θα επιλεξω να αγορασω φθηνα καποιο κινεζικο παπι για να μην εχω και το αγχος της κλοπης και απλα θα θαυμαζω τον τιγρη στους δρομους οποτε τον βλεπω και θα ευχομαι στον αναβατη καλα χιλιομετρα..κριμα γιατι στην οδηγικη του συμπεριφορα – αν εξαιρεσεις τον ηχο σαν να καρβουδιζεις- είναι απαιχτος και η μηχανη τελεια ελαφρια…όμως χωρις αξιοπιστια και after sales support αυτό από μονο του δεν λεει τιποτα..

Σας ευχαριστω για το χρονο σας, που με βοηθησατε με τα γραφομενα σας να παρω τη σωστη αποφαση και ευχομαι σε ολους απροβληματιστα και ασφαλη χιλιομετρα…
:-D :-D
zop
 


Re: Σχετικα με τον νεο Τιγρη

Postby gasotis » 15 Aug 2008, 00:58

Καλα και ασφαλη χιλιομετρα με τη βαρκαντερο σου,κριμα ομως που δε θα οδηγησεις μια μοτο που θες πραγματικα,πολυ κριμα,η μηχανη καλως η κακος για εμενα φιλε μου δεν ειναι ουτε φραπεδιερα,ουτε μιξερ ουτε πλυντηριο θες να κανεις τη δουλεια σου παρε ενα παπακι και τελειωσε.Παντα ορθιος :salut1
ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ!!
User avatar
gasotis
Newbie
Progress to next rank:
28%
 
Posts: 14
Joined: 19 Nov 2007, 20:53
Location: ΡΟΔΟΣ


Re: Σχετικα με τον νεο Τιγρη

Postby stefraptor » 15 Aug 2008, 01:22

zop wrote:Εχω την ταπεινη γνωμη ότι τελικα η Χοντα…μπορει να μην βγαζει μηχανες state of the art όπως της BMW


Γενικα καλα λες αλλα αυτη η φραση μαλλον κατι αλλο ηθελες να πεις και δυστυχως ειναι τοσο ακυρη που ακυρωνει ολα τα αλλα που εγραψες

Η Honda τι ακριβως να ζηλεψει απο την BMW σε θεμα state of the art; Σαν να λες να ζηλεψει ο αριστοκράτης το σαβουαρ βιβρ του γύφτου

Οταν η Honda εβγαζε οβαλ εμβολα , η BMW ΔΕΝ ειχε ανακαλυψει ακομα τον τετραβαλβιδο θαλαμο καυσης, την υδροψυξη και τους εκκεντροφορους επι κεφαλης

ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ , τα boxer της BMW είναι αεροψυκτα και κινουν βαλβιδες με ωστήρια στο 2008 ΗΜΑΡΤΟΝ
stefraptor
 


Re: Σχετικα με τον νεο Τιγρη

Postby Costas » 15 Aug 2008, 14:23

Για μένα δεν τίθεται θέμα αξιοπιστίας.Και αυτό το λέω γιατί στον ένα χρόνο που είχα ένα μεταχειρισμένο Daytona πήγα στο συνεργείο μία φορά όλο κι όλο για αλλαγή λαδιών :salut1
Αλλά όταν μπαίνεις σε ένα φορουμ που είναι αποκλειστικά για Triumph,εκεί μέσα θα δεις ότι προβλήματα βγαίνουν.Δε θα ακούσεις οτι σήμερα πήρα τη μηχανή και έκανα μια ωραία βόλτα.Αυτό είναι αυτονόητο.Θα ακούσεις οτι πήγα να πάρω τη μηχανή και δεν είχε μπαταρία(παράδειγμα).Αυτό δε σημαίνει οτι δεν έχουν αξιοπιστία.Αλλά ότι πρόβλημα τύχει να βγάλει στον οποιοδήποτε εδώ θα γραφτεί πώς θα γίνει.Και επίσης μιας και ανέφερες για τα καινούρια Tiger,τα πιο πολλά προβλήματα αν υπάρχουν λύνονται δωρεάν μέσω της εγγύησης.
Επίσης να έχεις στο μυαλό σου οτι για να πάρεις Triumph θα πρέπει να είσαι λίγο διαφορετικός και να το ψάξεις το θέμα.Να ξέρεις τί θέλεις και να μην είσαι της νοοτροπίας της μάζας που θέλει να παίρνεις Varadero και Vstrom γιατί να Ευρωπαικά είναι ζημιάρικα.Αν είσαι τέτοια περίπτωση τότε προφανώς η Triumph δεν κάνει για σένα.Πάιρνεις ένα μηχανάκι με το οποίο κυκλοφοράνε και μερικές χιλιάδες κόσμος εκτός από σένα και κάνεις τη δουλειά σου :wink:
User avatar
Costas
Site Admin
 
Posts: 1022
Joined: 21 Aug 2007, 14:55
Location: Αθήνα
Highscores: 3
Motorcycle: Triumph Sprint ST 1050


Re: Σχετικα με τον νεο Τιγρη

Postby sprint900 » 16 Aug 2008, 11:16

Φίλε zop , να σου απαντήσω και εγώ με ένα από τα παλιά και πολύ κατηγορημένα triumph το 900 το sprint ίδια γενιά με τα trofy μηχανες του 91 που συνέχισαν να παράγονται μέχρι το 1997 .

Εμένα είναι κατασκευής 97 , έχει αυτή την στιγμή 72000 κμ στο κοντέρ και δεν με έχει αφήσει ποτέ .

Στις 58000 που μου έσβησε μια δυο φορές ανεξήγητα , με ένα τηλέφωνο διαγνώστηκε η ζημιά 50 εύρο το μάτι της ανάφλεξης και παπαλα .

Βέβαια η μηχανή κάνει τα σέρβις της κανονικά , τα μεγάλα στο power bikes και τα μικρά φίλτρο αέρα μπουζί από μένα , μάλιστα εξαιρέσει το ότι είναι λίγο μπελάς το φίλτρο , πλένεται είναι αφρώδες και το κόστος είναι μόνο μπουζί λάδια .

Έχω και ένα kawa tengai το KLR650 , σκυλί μεν αν δεν γνώριζα να φτιάχνω της ψιλό αβαρίες , κομμένη πλεξούδα , καρμπιρατέρ , πηνίο γεννήτριας θα το είχα παροπλίσει .

Είχα πολλές μότο , είμαι 51 στην ηλικία και ευρωπαϊκές και ιαπωνικές .

Σε σχέση με της παλιές ναι οι ιάπωνες είχαν μεγαλύτερη αξιοπιστία , τώρα όμως σε σχέση με της triumph τους έχει μείνει ο μύθος .

Όλες οι μότο φίλε έχουν τα δικά τους προβλήματα .

Το varadero που εσύ θεωρείς υπόδειγμα , έχει σασμαν και συμπλεχτη για κλάματα , κάθε σχεδόν 25000 χιλιόμετρα θέλει ρουλεμάν τροχών και στα 35000-40000 σίγουρα λαιμού .Το τραν σαλπ το παλιό είναι τόσο αναιμικό το μοτέρ που αυτό του έλειπε και να χάλαγε .

Από αναρτήσεις δεν το συζητώ καν και αν μιλήσουμε για φρένα πρέπει να κάνεις χαρακίρι φίλε μου .

Το θέμα είναι τι καταλαβαίνει ο κάθε ένας από μας όταν λέμε , αναρτήσεις και φρένα .

Χώρια ότι κουβαλάς πανβαρη σιδεριά άνευ λόγου και αιτίας . Και προς θεού μην μιλάς για κράτημα του varadero στο χώμα . Εδώ αγωνιάς αν έχεις δεύτερο άτομο , να το κρατήσεις στο φανάρι , που τώρα βαλιτσομενο και σε χώμα με γαρμπιλη .

Έτσι και βάλεις την βενζίνη που ρουφάνε τα περισσότερα honda αναίτια , έχεις βγάλει τα επιπλέον σέρβις με το παραπάνω.

Τώρα θα μου πεις , εγώ αυτό θέλω και μου κάνει , ναι αν έχεις δοκιμάσει όλα τα άλλα για να το συγκρίνεις όμως για να είσαι αντικειμενικός .
Εμένα το έκανα δυο τεστ και ακολούθησα την φωνή της λογικής , μου μυρίζει απειρία , άγνοια και αυτό τον εμφυσημένο καλά φόβο , ότι κάθε μη honda είναι αναξιόπιστη .
Για να είχες αγοράσει φίλε μου κανένα από τα πρώτα VF είτε 500 είτε 750 και θα έλεγες viva ducati .

Εγώ στην πολύ προσωπική μου παρέα έχω άλλα δυο triumph ένα τροφυ 900 με 190000κμ και ένα 1200 trophy μεν αλλά με τα 145 άλογα δε από το 91 και 280000κμ .

Και οι τρεις πάμε γυρίζουμε από αρδα 1050κμ ας πούμε τότε στην πανελλήνια και δεν συμπληρώνουμε σταγόνα λαδί , άσε το δικό μου στρώνει ακόμα και τα δυο τα άλλα ακόμα δεν έχουν αλλάξει δίσκους συμπλεχτη και τρόμπες νερού .

Ότι ώρα θες μου ποστάρεις και σου λέω που να έρθεις να της δεις και να μιλήσεις και με τους ιδιοκτήτες τους .

Να σου φέρω ένα παράδειγμα , εγώ τώρα αλλάζω το μοτορι ας πούμε το CB1000 το σημερινό , είναι βαρύτερο από το sprint έχει χειρότερα φρένα , χειρότερο σκελετό από τον χάρις που φοράει το sprint , σίγουρο αυτό γιατί το sprint με ζυγισμένα 68 κιλά αποσκευές με μένα και την κυρα μπαίνει Αρτεμίσιο και δεν χαμπαρίζει τίποτε η Επίδαυρο εκεί δεν πιάνεται βέβαια γιατί έχω δίπλα χτήμα στα λουτρά και ξέρω τον δρόμο από έξω , ας είναι καλά και το EMC πίσω ,λέω EMC γιατί πάντα ήμουνα βαρύς και κάπου στα 55000 που τα έφτυσε το δικό του ησύχασα, το honda θα χόρευε το χορό του Ζαλόγγου , χώρια αν κάνεις στα CB και στο 600 και στο 1000 καμιά μαλακία και λύσεις πίσω βάσεις να βάλεις προστατευτικά σιδερά χωρίς γρύλο κάτω από την μηχανή , το στράβωσες το πράγμα .Και το sprint είναι σχεδιασμένο το 90 !Βέβαια είναι μοντέλο 97 , με όλα τα καλούδια των τελευταίων της σειράς , δίσκοι 320 μπροστά ρυθμιζόμενο καγιαμπα μπρος , αλουμίνιο ψαλίδι με αγωνιστικούς ρεγουλατορους , άθραυστο μοτέρ , το ίδιο γυρίζει με 1000 στροφές παραπάνω στα Daytona και το σασμάν είναι κοινό με το τετρακυλινδρο των 145 ίππων . Δεν ξέρω κανένας να έχει αλλάξει δίσκους έστω και με 280.000 κμ .

Α μην μιλήσουμε για την ροπή του τρικυλίνδρου σε σχέση με το CB εκεί κλαίμε ομαδικά , χώρια ούτε στο μπαμ μου φεύγει , μόνο τελική μου ρίχνει καμιά 10 κμ και αυτό γιατί εγώ μπαίνω στον κόφτη και ενώ μπορώ πανεύκολα δεν τον πειράζω .

Και η δικιά μου μότο είναι 15 χρόνια σχεδίαση πιο παλιά από το Honda .

Το μόνο που διαφέρει είναι το EBS που δεν υπήρχε τότε , αλλά τα σημερινά triumph που το φοράνε βάζουν τα γυαλιά σε πολλά συστήματα της HONDA .

Και είναι και ο λόγος που ίσως κάποια στιγμή πάρω ένα καινούργιο μοτορι .


Να είσαι καλά φίλε μου να περνάς καλά και να χαίρεσαι το μοτορι σου .Εύχομαι καλά ταξίδια και με ασφάλεια πάντα .
:gvse
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.
User avatar
sprint900
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 202
Joined: 28 Jul 2008, 20:43
Motorcycle: Triumph 900 sprint
Name: Γιωργος


Re: Σχετικα με τον νεο Τιγρη

Postby mixalakis » 16 Aug 2008, 14:52

Φίλε καλωσήρθες στην παρέα μας!

Όπως πιθανώς θα περίμενες, θα διαφωνήσω μαζί σου.

Δηλαδή μέσα από αυτό το φόρουμ έβγαλες το συμπέρασμα ότι είναι καλύτερα να πάρεις το varadero αντί για το tiger; :plaf
Όλοι γράφουν πόσο καλύτερο μηχανάκι είναι το τιγράκι.
Έχουν παρουσιαστεί και προβλήματα, αλλά όλα σχεδόν έχουν αντιμετωπιστεί εντός εγγύησης. Τα παράπονα αφορούν το συνεργείο της αντιπροσωπείας και όχι τα 2-3 άλλα, για τα οποία έχουν γραφτεί πολύ καλά λόγια και η συμπεριφορά των μηχανικών είναι πολύ σωστή.

Και στα forum για honda θα δεις ότι, όπως είναι φυσικό, υπάρχουν και εκεί προβλήματα. Δεν υπάρχει εταιρία που να μην παρουσιάζει κάποια στιγμή κάτι. Δεν αμφισβητώ την αξιοπιστία της honda. Αυτό για το οποίο είμαι σίγουρος είναι ότι δεν πρέπει να αποτελεί σήμερα κριτήριο για την αγορά μηχανής η αξιοπιστία. Οι διαφορές σε σχέση με το παρελθόν έχουν μειωθεί πολύ. Ίσως η ΚΤΜ και η aprilia να έχουν λίγο περισσότερα προβλήματα, αλλά και πάλι δε νομίζω ότι θα πρέπει να αποτρέπουν κάποιον από την αγορά τους (ειδικά για συγκεκριμένα μοντέλα).

Δεν θα μπω στην σύγκριση varadero με tiger, γιατί θεωρώ τη διαφορά τους χαοτική, με μοναδικό πλεονέκτημα του honda την άνεση στο ταξίδι, χωρίς φυσικά να έχει πρόβλημα εκεί το tiger.

Το παράξενο του όλου ποστ είναι ότι αφού μας λες ότι προτίμησες ένα μηχανάκι κυρίως λόγω αξιοπιστίας, θες να πάρεις ένα κινέζικο παπί για την πόλη!!
Δεν θα έχει πρόβλημα αξιοπιστίας αυτό;
User avatar
mixalakis
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 1101
Joined: 07 Sep 2007, 13:55
Location: Αθήνα
Motorcycle: Triumph Tiger 1050


Re: Σχετικα με τον νεο Τιγρη

Postby GREENBILL » 16 Aug 2008, 17:18

Εγώ στην πολύ προσωπική μου παρέα έχω άλλα δυο triumph ένα τροφυ 900 με 190000κμ και ένα 1200 trophy μεν αλλά με τα 145 άλογα δε από το 91 και 280000κμ .

:rock Exω πολλα χρονια να δω Trophy στο δρομο.Βαλε καμια φωτο αν μπορεις.Μ αρεσαν πολυ αυτα τα μηχανακια!
Visit http://baskervillle.myminicity.com/
Visit http://baskervillle.myminicity.com/ind
Visit http://baskervillle.myminicity.com/tra
User avatar
GREENBILL
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 96
Joined: 19 May 2008, 16:53
Location: Θεσσαλονικη
Motorcycle: Τriumph Tiger 955i '01


Re: Σχετικα με τον νεο Τιγρη

Postby zop » 16 Aug 2008, 21:47

Λυπαμαι που θα διαφωνησω μαζι σας!! τα προβληματα με τον νεο Τιγρη δεν τα εγραψα εγω αλλα οι ιδιοι οι χρηστες σε αυτο εδω το φορουμ...Εγω απο αυτο το Φορουμ σχηματισα αυτη τη γνωμη...και μιλαμε για μια μηχανη που οι κατοχοι της λενε αυτα τα προβληματα και που εχει πουλησει ελαχιστα σε σχεση με αλλα μοντελα, δυστυχως βεβαια...

Οσο τα σχολια για το βαραντερο, οχι οτι ευλογω τα γενια μου, τα θεωρω ανευ σχολιασμου γιατι τιποτα απο αυτα που γραφετε δεν ισχυει! Τα φρενα της νεας Βαρας ΜΚ3 ειναι καταπληκτικα, το σασμαν μαλακο, ο συνδιασμος ABS,CBS σαφεστατος και ασφαλης και σε χωματοδρομο! Ειναι τερας αξιοπιστιας 9 χρονια τωρα, Νο1 σε πωλησεις 9 χρονια τωρα στην κατηγορια του και βεβαια αν νομιζεται οτι ολοι αυτοι οι αμετρητοι που την αγορασαν και την εμπιστευτηκαν τοσα χρονια ειναι τυφλοι και αφελης, ασφαλως και εχετε αυτο το δικαιωμα...Φυσικα επειδη η στοχευση της Βαρα ειναι η ανεση, τα 140-180 χλμ, δικαβαλλο και με Βαλιτσες δεν μπορει σε επιδοσεις να συγκριθει με τον Τιγρη που ειναι..Τιγρης απο μονος του και του αναγνωριζεται..Ομως τι πωλησεις εχει κανει ο τιγρης τοσα χρονια σε σχεση με την βαρα, αφου μαλιστα ειναι και τοσο καλο;; ειναι και πιο παλιο μηχανακι..( Ελπιζω να μην παρεξηγηθω και θεωρηθω ειρωνικος..)

και για να ξαναπαντησω γιατι θελω παπι το ξαναγραφω...η Βαρα σε σταση και μονο σε παρκαρισμα-ξεπαρκαρισμα ειναι βαρια και οταν εχεις πολλες δουλειες στην Αθηνα που εχεις και συχνες στασεις δεν ενδεικνηται...Αυτο το "τσαμπα" βαρος για εσας στην Αθηνα, γινεται Βραχος σε πολλα μποφορ σε ταξιδι..δεν υπαρχει καλο ή κακο..

Εκεινο ομως που διαφωνω καθετα ειναι η εννοια της αξιοπιστιας...Προσωπικα εχω γνωριζει πολλους που βλαστημησαν που ειχαν μια 955, λογω after sales support και δεν εχω γνωρισει κανενα που να ειχε προβλημα σοβαρο με μια Βαρα... υπαρχει αυτη η φημη για την εταιρια της Τραιουμφ δυστυχως χρονια τωρα αλλα παιδια σας υπενθυμιζω οτι εδω εχουμε να κανουμε με στατιστικη:

Ποσες Βαρα ανακληθηκαν ή παρουσιασαν καποιο εκτατο προβλημα ανα μεσα στις χιλιαδες που εχουν πουληθει 9 χρονια τωρα;; ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ.. και αυτες με προβληματα μικρα π,χ ανορθωτης, hiss, antenna...

Ποσοι τιγρης αντιστοιχα, που εχουν πουλησει και πολυ λιγοτερο;;
Πολλοι μα παρα πολλοι..οπως και πολλες 1200gs...για θεματα αξιοπιστιας τουλαχιστον ειναι αδικο να βαζουμε τις δυο εταιρειες διπλα διπλα..επειδη καποιος εχει μια μηχανη και δεν του εχει βγαλει προβληματα δεν μπορει να ισχυριζεται οτι αυτο συμβαινει σε ολες τις μηχανες του μοντελου που εχουν πουληθει...μονο η στατιστικη μπορει να το πει εκει και τη Βαρα η φημη ειναι πολυ καλη, λυπαμαι δεν ισχυει στατιστικα με τη tiger..

καλα χιλιομετρα σε ολους, εγω συνεχιζω να ειναι ερωτευμενος με τον Τιγρη αλλα αν σου βγει μαπα το καρπουζι δεν εχω ουτε την οικονομικη ανεση ουτε την ψυχικη δυναμη να ανταπεξελθω σε πιθανα 12.000 ευρω χαμενα...με την Βαρα, παρ΄ολα τα λιγα μειον της, δεν το εχω αυτο το προβλημα γιατι απλα περιλαμβανει αυτο που την εχει κανει δημοφιλη: " Peace of mind"

Να ειμαστε ολι καλα..
zop
 


Re: Σχετικα με τον νεο Τιγρη

Postby GREENBILL » 16 Aug 2008, 22:49

Aπορω που βρισκεις την υπομονη να προσπαθεις να πεισεις ενα συνολο ιδιοκτητων Triumph για τα μειονεκτηματα των μηχανων τους.Η επιλογη μιας Triumph δεν γινεται με οικονομοτεχνικα κριτηρια,αλλα με το χερι στην καρδια,κι επειδη τη γουσταρουμε βρε αδερφε.Και παρεμπιπτοντως,στην κατηγορια ''τα κανω ολα και συμφερω'' το Varadero εχει χασει προ πολλου τη θεση του απο το V-Strom,γι αυτο και κυκλοφορουν 800 δισεκατομμυρια απο δαυτα.Anyway καλες διαδρομες να εχεις και παντα γερος.
Visit http://baskervillle.myminicity.com/
Visit http://baskervillle.myminicity.com/ind
Visit http://baskervillle.myminicity.com/tra
User avatar
GREENBILL
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 96
Joined: 19 May 2008, 16:53
Location: Θεσσαλονικη
Motorcycle: Τriumph Tiger 955i '01


Re: Σχετικα με τον νεο Τιγρη

Postby mixalakis » 16 Aug 2008, 23:10

Να ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα.

Δεν αμφισβήτησε κανείς την γνωστή αξιοπιστία της Honda.
Εγώ διαφωνώ με την εικόνα που έχεις για την triumph.
Είχα και εγώ τους ίδιους φόβους πριν την πάρω και το έψαξα όσο γινόταν.

Υπήρχαν τεράστια προβλήματα με την προηγούμενη αντιπροσωπεία και η νέα είναι σαφώς ανώτερη. Δεν λέω ότι η καινούργια δεν έχει τα ζητήματά της και αυτή, αλλά όπως είπα και παραπάνω οι καλοί εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες σε βοηθούν να τα ξεπεράσεις και αυτά.
Μπορεί να έχουν υπάρξει μερικά προβλήματα με τον 955, αλλά είναι συντριπτικά λιγότερα σε σχέση με το παρελθόν. Σε ότι αφορά τον 1050, που κυκλοφορεί εδώ και αρκετά χρόνια σε διάφορες εκδόσεις, έχει αποδείξει την εξαιρετική αξιοπιστία του. Η συχνότητα και η σοβαρότητα των βλαβών που έχει παρουσιάσει δεν ξεπερνούν τον μέσο όρο των ιαπωνικών εταιριών.

Το μεγαλύτερο λάθος που κάνεις, είναι να κρίνεις τις μοτοσυκλέτες με βάση τις πωλήσεις που κάνουν. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που οι πωλήσεις του tiger είναι λιγότερες από του varadero, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι αγοραστές ξέρουν καλύτερα. Η κακή προϊστορία της triumph έχει παίξει τον ρόλο της.

Όπως είπα και παραπάνω το μόνο πράγμα που το varadero κάνει καλύτερα από το tiger είναι το ταξίδι, κυρίως λόγω της άνεσης που προσφέρει.
Κατά τα άλλα είναι υπερβολικά βαρύ, καταναλώνει περισσότερο, έχει μεγαλύτερο όγκο, στρίβει χειρότερα, έχει πολύ χειρότερες επιδόσεις και χειρότερο πλαίσιο.

Θα σου έλεγα να ρίξεις μια ματιά στο τελευταίο συγκριτικό τεστ 12 on-off στο 0-300.

Τα δύο μηχανάκια έχουν ακριβώς την ίδια τιμή. Το ότι οι Έλληνες προτιμούθ να αγοράζουν το varadero (σήμερα) είναι απορίας άξιο.


Δεν τα γράφω όλα αυτά για να σε πείσω ότι έχεις κάνει λάθος επιλογή. Άλλωστε και μόνο το γεγονός ότι γράφεις σε forum για triumph, ενώ τελικά δεν πήρες ένα, δείχνει ότι σου αρέσουν τα συγκεκριμένα μηχανάκια.
Τα γράφω γιατί πραγματικά πιστεύω ότι έτσι έχουν τα πράγματα και για τον λόγο αυτό μάλιστα έκανα την επιλογή να πάρω ένα triumph.
User avatar
mixalakis
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 1101
Joined: 07 Sep 2007, 13:55
Location: Αθήνα
Motorcycle: Triumph Tiger 1050


Re: Σχετικα με τον νεο Τιγρη

Postby zop » 17 Aug 2008, 00:24

Συμωνω μαζι σας και δεν εχω καμια προθεση-εννοειται- να προσβαλλω κανενα εδω περα..απλα αυτο που ειπα ειναι η πολυ κακη, ακομα και σημερα, φημη της αντιπροσωπιας ως προς το after sale...

Tα τεστ των περιοδικων δεν τα εμπιστευομαι για τους ευνοητους λογους που ολοι γνωριζουμε...Αλλα τεστ βγαζουν το PEgaso της Aprillia καλυτερο στα 650 cc και δεν ειναι αξια ουτε σχολιασμου ποσο μαλλον στο συγκεκριμενο υποτιθεμενο τεστ του 0-300 που βγαζει καλυτερα μονο τα..ευρωπαικα οντως αξιοκρατικα :cry1 ....

Ο 1050 ειναι 1 -1/5 χρονος που κυκλοφορει μονο και ειναι νωρις για να κριθει αν και μου εχει κανει εντυπωση οτι στις αγγελιες( Χρυση ευκαιρια, δες τε το) υπαρχουν αρκετα πωλητηρια για τον Τιγρη μονο στα 2-2.500 χιλιαδες χιλιομετρα και το ερωτημα ειναι γιατι καποιος να δωσει τοσα χρηματα να την αγορασει για να τη πουλησει μετα απο τοσα λιγα χιλιομετρα μειον στο 30% της αξιας του..απλα απορια μου..

Ως προς την συχνοτητα βλαβων του, στο δικο σας Φορουμ διαβαζω για σοβαρα προβληματα και απο διαφορετικους κατοχους..δεν νομιζω να ειναι η εξαιρεση στον κανονα αν και το ευχομαι...και να σκεφτει καποιος οτι ακομα εχει πουλησει σχετικα πολυ λιγα κομματια για να εχει τοσες αναφερομενες σοβαρες βλαβες( καψιμο λαδιων, μπαταρια, ABS, ανυπαρκτο spoiler και ανυπαρκτη μηχανικη υποστηριξη, σορρυ παιδια εσεις τα γραφετε.. ) και δεν ξερω τι αλλο διαβασα εδω μεσα..ασε που δεν εχει immobilizer..

Η καταναλωση της βαραντερο μου ΜΚ3 ειναι 5,5-6 l/100 xlm αν πας με 120-140 χλμ στην Εθνικη και 6-6.50 l/100χλμ αν πας 160χλμ..στην Αθηνα 7-8 λιτρα σε κολασιακες συνθηκες...περιπου και ο Τιγρης εκει παιζει..

Οπως προειπα, Η Βαρα ειναι αποκλειστικα ταξιδιαρα, εχει στοχο την ανεση, ειναι συντροφικη μοτο για σενα και την καλη σου για ταξιδι..το Βαρος της ειναι πλεονεκτημα για το ταξιδι οσο μειονεκτημα οταν βρισκεται σε σταση..στερειται επιδοσεων, ταχυτητας και ευκινησιας του Τιγρη αλλα κανει πολυ καλυτερο( εννοω ανετο) μακρινο ταξιδι δικαβαλλο..παντως σας λεω οτι παρα τα κιλα της, τα 100χλμ τα πιανει κατω απο 3,5 δευτερολεπτα...αυτο εμενα μου αρκει..αλλιως θα επαιρνα στριταδικη...Παντως οντως ο Τιγρης στην Πολη δεν παιζεται αλλα...ολα τα παραπανω.. :-D

Και δεν ειναι αποριας αξιον γιατι η βαρα πουλαει τοσο πολυ, εστω και λιγοτερο απο το παρελθον...εχει να κανει με τη φημη της αξιοπιστιας των μηχανων τηες αλλα και της καθε αντιπροσωπιας και δυστυχως για την Τραιουμφ...μεχρι στιγμης...

Το θεμα με τον 1050 θα το παρακολουθω για πολυ καιρο...ο χρονος ειναι ο αδιαψευστος μαρτυρας..
zop
 


Re: Σχετικα με τον νεο Τιγρη

Postby gasotis » 17 Aug 2008, 13:45

Καλα οκ!Φιλε μου εμενα προσωπικα με επεισες οτι η HONDA και ο ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ειναι οι πιο μ@μ@ω εταιρειες
που υπαρχουν,αλλα εμεις δεν αγοραζουμε μοτοσυκλετες με στατιστικα πως θα το κανουμε δηλ,αν και τα δικα
σου στοιχεια ειναι εντελως αναξιοποιστα,φιλικη συμβουλη αλλαξε καφετερια.
:salut1
ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ!!
User avatar
gasotis
Newbie
Progress to next rank:
28%
 
Posts: 14
Joined: 19 Nov 2007, 20:53
Location: ΡΟΔΟΣ

Advertisement
Next

Return to Board index


Return to Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Όλα τα μοντέλα)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests