Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

ΚΤΕΟ πλέον και για μηχανές άνω των 50cc

Τί είδαμε,διαβάσαμε,μας έκανε εντύπωση


    Forum rules
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Re: ΚΤΕΟ πλέον και για μηχανές άνω των 50cc

Postby NikosV » 27 Mar 2012, 14:35

HelenKoR wrote:Γιώργο, οι μοτοσυκλέτες της επαρχίας περνάνε ΚΤΕΟ εδώ και καιρό. Μάλιστα, αν δεν κάνω λάθος, είχε ξεκινήσει απο την Κόρινθο. Μετά εφαρμόστηκε σε διάφορες περιοχές πχ Λακωνία κτλ
Η μηχανή θα περνάει ΚΤΕΟ στην περιοχή που γράφει η άδεια. Αν πχ. το Tiger το έχεις δηλώσει Σπάρτη (κι ας κινείσαι μόνον Αθήνα) τότε θα πρέπει να περάσεις μια βολτά απο το ΚΤΕΟ της εκεί περιοχής!

Για Αθήνα ακόμα δεν έχει εφαρμοστεί ο νόμος. Λογικά θα μας ειδοποιήσει η αστυνομία ή θα παίξει κάποια άλλη ενημέρωση.

Και απλώς να σημειώσουμε οτι σε μερικά χρόνια απο τώρα θα φύγουν τα ΚΤΕΟ απο Αθήνα και Θεσ/κη. Απλώς θα πηγαίνουμε σε βιομηχανικές περιοχές (πχ Ασπρόπυργο αν υπάρξει ΚΤΕΟ εκεί) αλλά όχι και Κόρινθο! Αλλιώς να μου πληρώσουν τις βενζίνες και πάω εγώ Ηπειρο που έχω και ανοιχτούς λογαριασμούς με το Καρπενήσι! :bahaha:


Helen ??? δηλαδη εγω που εχω Αθηναϊκες πινακιδες πρεπει να περασω ΚΤΕΟ στην Αθηνα ?? :blink:
και πότες ?? :thinking:

δεν μπορω να περασω εδω στα Χανια οταν ερθει η ωρα μου .. (και δεν ξερω και ποτε ειναι αυτη :happyface: ) ??
Image Image
    http://mototriumphhellas.blogspot.com/
User avatar
NikosV
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 1010
Joined: 01 Oct 2008, 18:55
Location: Χανιά - Λαμία
Motorcycle: Triumph Tiger 1050 ABS Black


Re: ΚΤΕΟ πλέον και για μηχανές άνω των 50cc

Postby HelenKoR » 27 Mar 2012, 15:52

:thinking:

let me see...

Λογικά ο,τι γράφει η άδεια κυκλοφορίας σου. Αν γράφει Αθήνα, τότε θα πρέπει να ελέγξεις την μηχανή όταν έρθει και η ώρα των Αθηναίων. Αν γράφει Χανιά τότε στα Χανιά (οπού νομίζω οτι έχουν ήδη αρχίσει οι έλεγχοι εκεί).
abnormal:(adj.) Not typical, usual, or regular; not normal; deviant
I'm not ready for commitments.
User avatar
HelenKoR
Monsieur Cannibale
 
Posts: 2240
Joined: 28 Feb 2008, 23:11
Location: όλα είναι σχετικά :P
Motorcycle: Peugeot Jet Force 50cc


Re: ΚΤΕΟ πλέον και για μηχανές άνω των 50cc

Postby HelenKoR » 27 Mar 2012, 16:19

Απο ένα γρήγορο search στο internet είδα τα εξής:

Απευθυνόμαστε μόνο σε ιδιωτικά ΚΤΕΟ.
ΚΤΕΟ περνάνε οι μοτοσυκλέτες όταν κλείσουν 4 χρόνια απο την πρώτη άδεια. (δλδ αν κάποιος αγόρασε καινούρια μηχανή το 2011 έχει μέλλον ακόμα, να μην αγχώνεται!)
Ο πρώτος έλεγχος γίνεται βάση προγράμματος που εκδίδεται απο τις περιφέρειες.
Επανέλεγχος κάθε 2 χρόνια (τα εκπαιδευτικά κάθε χρόνο).
Σίγουρα θα έχουν θέμα οι θορυβώδης εξατμίσεις και τα xenon που βγάζουν μάτια.
Για να μεταβιβάσεις μια μηχανή θα πρέπει να έχει περάσει ΚΤΕΟ (αρκεί να έχει προσκληθεί ο πωλητής).
Αν ο πωλητής δεν έχει περάσει ΚΤΕΟ (διότι στην περιοχή του δεν είχε βγει πρόγραμμα) αλλά στην περιοχή του αγοραστή έχει βγει κανονικά πρόγραμμα τότε πρέπει να περάσει την μοτοσυκλέτα για έλεγχο εντός καθορισμένου χρονικού διαστήματος απο την ημέρα έκδοσης νέας άδειας.
Απ'οτι βλέπω στα παρακάτω Links (πρόγραμμα Κρήτης και Λέσβου) αν είσαι εκτός της περιοχής σου, τότε μπορείς να ελεγθείς στο πλησιέστερο ιδιωτικό ΚΤΕΟ σύμφωνα με το πρόγραμμά σου.

http://www.kteokritis.gr/el/motorcycles

http://www.ikteomitilinis.gr/?page_id=493
abnormal:(adj.) Not typical, usual, or regular; not normal; deviant
I'm not ready for commitments.
User avatar
HelenKoR
Monsieur Cannibale
 
Posts: 2240
Joined: 28 Feb 2008, 23:11
Location: όλα είναι σχετικά :P
Motorcycle: Peugeot Jet Force 50cc


Re: ΚΤΕΟ πλέον και για μηχανές άνω των 50cc

Postby Billie » 27 Mar 2012, 16:29

:| :| :|
Μη μου πείτε ότι θα πρέπει να πηγαίνω Ξανθη για το ΚΤΕΟ;
"Facts do not cease to exist because they are ignored" Aldous Huxley
User avatar
Billie
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 367
Joined: 30 Aug 2010, 02:55
Location: Αθήνα
Motorcycle: Honda CB 400 SF


Re: ΚΤΕΟ πλέον και για μηχανές άνω των 50cc

Postby HelenKoR » 27 Mar 2012, 16:36

:thinking:

Όχι, αν και θα ήταν πρώτης τάξεως ευκαιρία για μερικά όμορφα χλμ! (έχω ακούσει τα καλύτερα για τις γύρω περιοχές!)

Δίκυκλες μοτοσικλέτες με έδρα ή διεύθυνση κατοικίας ιδιοκτήτη που ανήκει σε άλλη Περιφερειακή Ενότητα της χώρας, στην οποία έχει εκδοθεί πρόγραμμα πρόσκλησης τους για τεχνικό έλεγχο και οι οποίες κυκλοφορούν στην Περιφερειακή Ενότητα Χανίων, υποβάλλονται σε τεχνικό έλεγχο σύμφωνα με το πρόγραμμα της Περιφερειακής Ενότητας στην οποία ανήκουν.


Δλδ διευθυνση κατοικίας στην άδεια Ξάνθη, όμως μένεις Αθήνα. Αρα πας σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ της Αθήνας αλλά σύμφωνα με το πρόγραμμα της Ξάνθης. Αν η Ξάνθη έβγαλε πρόγραμμα πέρσι είσαι εκτός προθεσμίας. Ψάξου... :frrr:
abnormal:(adj.) Not typical, usual, or regular; not normal; deviant
I'm not ready for commitments.
User avatar
HelenKoR
Monsieur Cannibale
 
Posts: 2240
Joined: 28 Feb 2008, 23:11
Location: όλα είναι σχετικά :P
Motorcycle: Peugeot Jet Force 50cc


Re: ΚΤΕΟ πλέον και για μηχανές άνω των 50cc

Postby HelenKoR » 27 Mar 2012, 16:42

Επίσης διάβασα στο Internet περιπτώσεις οπού μηχανάκια δηλωμένα στην επαρχία πέρναγαν ΚΤΕΟ στην Αττική, διότι στην περιφέρειά τους είχε βγει πρόγραμμα αλλά αυτά βρισκόντουσαν Αθήνα.
abnormal:(adj.) Not typical, usual, or regular; not normal; deviant
I'm not ready for commitments.
User avatar
HelenKoR
Monsieur Cannibale
 
Posts: 2240
Joined: 28 Feb 2008, 23:11
Location: όλα είναι σχετικά :P
Motorcycle: Peugeot Jet Force 50cc


Re: ΚΤΕΟ πλέον και για μηχανές άνω των 50cc

Postby NikosV » 27 Mar 2012, 19:42

HelenKoR wrote:http://www.kteokritis.gr/el/motorcycles

συμφωνα με αυτο .. απο τη στιγμη που η πρωτη αδεια ειναι 3/2008 και στα Χανια να ειναι . θα περιμενω .. !!
Αλλα νομιζω πως θα ειμαι προς Αθηνα μερια .. :happyface:

Ξεχασα να γραψω ενα μεγαλο ευχαριστω στην Ελενη γιατι το ψαχνω καιρο και απλα δεν εχω καταφερει να βγαλω ακρη με αυτο το θεμα .. :thumbsup:
:thankyouyellow
:inlove:
Image Image
    http://mototriumphhellas.blogspot.com/
User avatar
NikosV
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 1010
Joined: 01 Oct 2008, 18:55
Location: Χανιά - Λαμία
Motorcycle: Triumph Tiger 1050 ABS Black


Re: ΚΤΕΟ πλέον και για μηχανές άνω των 50cc

Postby epistimon » 27 Mar 2012, 19:56

2 πραγματα με παραξενευουν το 1 ειναι 400 ευρω προστημο αν δεν εχουμε περασει κτεο και το αλλο ειναι οτι θα εχουν 200 σημια ελεγχου στη μοτοσυκλετα.ηθελα να ηξερα εκτος απο λαστιχα αναρτησεις φρενα εξατμηση για θορυβο και ρυπους τα υπολοιπα μεχρι τα 200 που θα τα βρουν?τι θα ψαξουν επανω στη μοτοσυκλετα.μοτερ θα κατεβασουν για να το κυβισουν η τα δοντια στα γραναζια στο σαζμαν θα μετρανε.τι αλλο θα ακουσουμε?
User avatar
epistimon
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 296
Joined: 01 Mar 2010, 22:42
Location: Καλαματα Αθηνα
Motorcycle: TIGER 1050 MAURO
Name: george


Re: ΚΤΕΟ πλέον και για μηχανές άνω των 50cc

Postby Costas » 27 Mar 2012, 20:09

Όσο ψάχνουν πρακτικά 200 πράγματα στον έλεγχο του αυτοκινήτου άλλο τόσο θα το κάνουν και στη μηχανή. Επειδή ενδεχομένως μπορεί να υπάρχει τέτοια οδηγία δε σημαίνει οτι θα γίνεται κι όλας.
User avatar
Costas
Site Admin
 
Posts: 1013
Joined: 21 Aug 2007, 14:55
Location: Αθήνα
Highscores: 3
Motorcycle: Triumph Sprint ST 1050


Re: ΚΤΕΟ πλέον και για μηχανές άνω των 50cc

Postby HelenKoR » 28 Mar 2012, 09:25

epistimon wrote:...τι αλλο θα ακουσουμε?


Μην περιμένεις και πολλά απο ένα κείμενο του 2010 (τότε δεν είχε οριστεί ακόμα το πρόστιμο ούτε είχαν ξεκινήσει οι έλεγχοι για να ξέρουν τι κοιτάζουν σε μια μοτοσυκλέτα)
Ο Κυριάκος έγραψε τι κοιτάξανε στα μηχανάκια του (που τα χει και πολλά!) :thumbsup:
Γενικά δεν νομίζω οτι έχουμε λόγο να αγχωθούμε και γι'αυτό! Μας φτάνουν όλα τα άλλα! :happyface:
abnormal:(adj.) Not typical, usual, or regular; not normal; deviant
I'm not ready for commitments.
User avatar
HelenKoR
Monsieur Cannibale
 
Posts: 2240
Joined: 28 Feb 2008, 23:11
Location: όλα είναι σχετικά :P
Motorcycle: Peugeot Jet Force 50cc


Re: ΚΤΕΟ πλέον και για μηχανές άνω των 50cc

Postby Polymhxanos » 28 Mar 2012, 12:14

epistimon wrote:2 πραγματα με παραξενευουν το 1 ειναι 400 ευρω προστημο αν δεν εχουμε περασει κτεο και το αλλο ειναι οτι θα εχουν 200 σημια ελεγχου στη μοτοσυκλετα.ηθελα να ηξερα εκτος απο λαστιχα αναρτησεις φρενα εξατμηση για θορυβο και ρυπους τα υπολοιπα μεχρι τα 200 που θα τα βρουν?τι θα ψαξουν επανω στη μοτοσυκλετα.μοτερ θα κατεβασουν για να το κυβισουν η τα δοντια στα γραναζια στο σαζμαν θα μετρανε.τι αλλο θα ακουσουμε?


80 τακούνια το πίσω λάστιχο, και άλλα 60 το μπροστά, νάτα αμέσως αμεσως τα 140 σημεία.

Μην βάλω και τους κρίκους της αλυσίδας και βγει και παραπάνω ε;

:evilblack:
Στα τέτοια μου, όλα!
https://scontent-a-mxp.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t31.0-8/10256651_10202647686567601_2447523397178427453_o.jpg
User avatar
Polymhxanos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 893
Joined: 27 Aug 2008, 15:42
Location: Μεσόγεια
Motorcycle: NC21, 2*NC30, SC45
Name: Μιχαήλ


Re: ΚΤΕΟ πλέον και για μηχανές άνω των 50cc

Postby PTiger800 » 28 Mar 2012, 16:44

HelenKoR wrote:Πχ. πριν μπούμε στην πίστα, περνάμε Τεχνικό Ελεγχο. Δεν γίνεται αλλιώς.
Ισως κάπως έτσι πρέπει να δούμε και το ΚΤΕΟ... :...:


Ο σωστός τρόπος σκέψης στην λάθος χώρα
-ανοίγει παρένθεση- και απ' ότι έχω καταλάβει γενικά η Ελένη έχει το σωστό τρόπο σκέψης -κλείνει παρένθεση-

Εξηγώ. Όσοι σέβονται την ιδιότητα του μοτοσυκλετιστή, που οι ίδιοι αποδίδουν στον εαυτό τους, φροντίζουν ώστε το μηχανάκι τους να είναι σε άψογη κατάσταση, σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.
Όσοι γράφουν τις οδηγίες του κατασκευαστή στα π@π@ρια τους κατά πάσα πιθανότητα:
α) Δεν θα πάνε ποτέ στο ΚΤΕΟ και σιγά να μην τους πιάσουνε
β) Θα πάνε σε όποιο ΚΤΕΟ μπορούν να λαδώσουνε για να τη βγάλουν καθαρή

Και μία σκέψη, για ένα λειτουργικότερο κράτος...
Γιατί βρε πουλάκια μου, δεν φροντίζετε ούτως ώστε τα συνεργεία να έχουν κάποιου είδους πιστοποίηση για εργασίες συντήρησης μοτοσυκλετών και εν συνεχεία να τους δώσετε τη δυνατότητα εκεί (που ούτως ή αλλιώς πάμε) να πιστοποιούν την Τεχνική καταλληλότητα των οχημάτων;
Θέσπισε, ένα υποχρεωτικό service κατ' έτος, το οποίο είναι το κατ' ελάχιστο που κάνουν όλοι.
Ούτως ή αλλιώς λόγοι διαβλητότητας του συστήματος δεν είναι λογικό να υπάρχουν. Γιατί μήπως τα ΚΤΕΟ είναι αδιάβλητα;
Πάντα, μία επιπλέον διαδικασία, ένας επιπλέον νόμος, μία επιπλέον ταλαιπωρία.

Polymhxanos wrote:Μην βάλω και τους κρίκους της αλυσίδας και βγει και παραπάνω ε;


Και τις ακτίνες στις ζάντες, τα οκτάνια στη βενζίνη, το SAE στο λάδι, τον αριθμό των άστρων που είναι ορατά στο Βόρειο ημισφαίριο μία νύχτα χωρίς φεγγάρι...
...metal under tension, begging you to touch and go...
User avatar
PTiger800
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 886
Joined: 18 May 2011, 18:39
Motorcycle: Tiger 800
Name: Πάνος

Advertisement
PreviousNext

Return to Board index


Return to Άρθρα - Νέα

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests